תרשה לי לדייק את תשובותיך
אני מסכימה עם רוב מה כתבת בחלקים הראשונים שלדבריך. ואשתדל אף "למספר" את הטענות שהעליתי ולגבות במספרים. לא , לא רמת הפיקוח בלבד היא שתורמת להעתקות וכו, אלא מין אוירה כללית ששולטת במוסד. ום - התחושה -ש - וניברסיטה, יכולה להתקיים גם בלי תלמידים, ואליו מכללה/או"פ לצורך העניין - זקוקים לתלמידים כדי להתקיים, ולכן - למראית עין (ולצערי ברוב המכללות להוראה ואני לא יודעת מספיק לע אחרות, ולכן לא מדברת עליהן) - הן תלויות בתלמידים, ותלמידים מקבלים מזה את המסר הסמוי (שכנראה כבר לא כל כך סמוי, אם כולם מבינים אותו מהר מאוד) שמותר להם לעשות הכל, ושבכל מקרה - יקבלו אותם , ויתנו להם לסים. הבדיחה הרווחת היום במכללות להוראה היא : מה תנאי הקבלה שלכם? א: אצלנו תעודת זהות ב: מה , כל כך גבוה? אצלנו צריךלהיות רק נושם באופן עצמוני. ולצערי, היא לא כל כך בדיחה. וכמו שאמרת - זה אכן נורא, שניתניות תעודות ברמת לימוד מחפירה. לגבי מה שאמרת כי אני רומזת לרמה אקדמית ותנאי קבלה - פספסת אותי קצת אני אמרתי דווקא, שדווקא את חוסר תנאי הקבלה אני מאוד מעריכה בפתוחה. אני חושבת שהבחלט תואר ראשון צריך להיות פתוח לכולם. אני חושבת שיש הרבה אנישים שיכולים להוציא תואר אקדמי ואפילו בהצטיינות גם אם לא למדו בבי"ס תיכון בזמנם ולא הוציאו בגרות. אני גם אמרתי, שדווקא הפתוחה היא הראויה מבין האוניברסיטות בעניין התואר הראשון. קרא את הודעתי דלעיל שוב. גם לגבי זה שהתקוממת על המעבר בין תחומים. לא אמרתי שאסור או אי אפשר. אמרתי - שלא ייתכן שאתה עושה תואר ראשון בספרות צרפתית (למשל), ואז הולך ללמוד תואר שני במנהל עסקים, בלי כל השלמה, בלי כל הכנה, בלי כל קשר לנושא בעולם המציאות, ובעיקר- בלי כל כישורי ניהול... למיטב ידיעתי - באוני' יש דרישותת קדם לגבי לימודים כאלה. ולגבי מה שאמרת על תכניות האקזקיוטיב - אני מסכימה אתך שיש להן מטרה כלכלית, אולם - שוב, הן מיועדות לקהל מסוים, שלפחות יש לו זיקה וידע בתחום, ויתרה מכך- אלה ברובן רק תכניות המקנות תעודה, ולא תואר. נראהל י שעניתי כאן חלקית בלבד אבל תסלח לי עלזה אולי בהמשך אשלים...
אני מסכימה עם רוב מה כתבת בחלקים הראשונים שלדבריך. ואשתדל אף "למספר" את הטענות שהעליתי ולגבות במספרים. לא , לא רמת הפיקוח בלבד היא שתורמת להעתקות וכו, אלא מין אוירה כללית ששולטת במוסד. ום - התחושה -ש - וניברסיטה, יכולה להתקיים גם בלי תלמידים, ואליו מכללה/או"פ לצורך העניין - זקוקים לתלמידים כדי להתקיים, ולכן - למראית עין (ולצערי ברוב המכללות להוראה ואני לא יודעת מספיק לע אחרות, ולכן לא מדברת עליהן) - הן תלויות בתלמידים, ותלמידים מקבלים מזה את המסר הסמוי (שכנראה כבר לא כל כך סמוי, אם כולם מבינים אותו מהר מאוד) שמותר להם לעשות הכל, ושבכל מקרה - יקבלו אותם , ויתנו להם לסים. הבדיחה הרווחת היום במכללות להוראה היא : מה תנאי הקבלה שלכם? א: אצלנו תעודת זהות ב: מה , כל כך גבוה? אצלנו צריךלהיות רק נושם באופן עצמוני. ולצערי, היא לא כל כך בדיחה. וכמו שאמרת - זה אכן נורא, שניתניות תעודות ברמת לימוד מחפירה. לגבי מה שאמרת כי אני רומזת לרמה אקדמית ותנאי קבלה - פספסת אותי קצת אני אמרתי דווקא, שדווקא את חוסר תנאי הקבלה אני מאוד מעריכה בפתוחה. אני חושבת שהבחלט תואר ראשון צריך להיות פתוח לכולם. אני חושבת שיש הרבה אנישים שיכולים להוציא תואר אקדמי ואפילו בהצטיינות גם אם לא למדו בבי"ס תיכון בזמנם ולא הוציאו בגרות. אני גם אמרתי, שדווקא הפתוחה היא הראויה מבין האוניברסיטות בעניין התואר הראשון. קרא את הודעתי דלעיל שוב. גם לגבי זה שהתקוממת על המעבר בין תחומים. לא אמרתי שאסור או אי אפשר. אמרתי - שלא ייתכן שאתה עושה תואר ראשון בספרות צרפתית (למשל), ואז הולך ללמוד תואר שני במנהל עסקים, בלי כל השלמה, בלי כל הכנה, בלי כל קשר לנושא בעולם המציאות, ובעיקר- בלי כל כישורי ניהול... למיטב ידיעתי - באוני' יש דרישותת קדם לגבי לימודים כאלה. ולגבי מה שאמרת על תכניות האקזקיוטיב - אני מסכימה אתך שיש להן מטרה כלכלית, אולם - שוב, הן מיועדות לקהל מסוים, שלפחות יש לו זיקה וידע בתחום, ויתרה מכך- אלה ברובן רק תכניות המקנות תעודה, ולא תואר. נראהל י שעניתי כאן חלקית בלבד אבל תסלח לי עלזה אולי בהמשך אשלים...