האלבום "4" - סקירה פורומית

HanAn189

New member
מקום שלישי שלי באלבום ../images/Emo106.gif

השיר הזה דורס!
זאת רצועה מנצחת והסינגל הכי טוב מהאלבום עד כה! הליריקה לא בשמיים וזה בעוכרי השיר לדעתי (אני חולה על זה שביונסה משנה את You showed you're ass ל- You showed yourslef! זה קורע!
) וזה קצת מבאס שבשיר עם לחן כזה המנוני ואנרגטי המילים נשמעות כמו חמשיר של בחורה בת 16 ממועצה אזורית שער הנגב. מה זה ה"Bohoo" הזה שתקוע באמצע השיר?! אני בטוח שהמסר (מסר זו מילה פלצנית
) של השיר נותן אמונה להרבה אנשים שמבואסים מהפרידה המכוערת. השיר אופטימי ומחזק. Best Thing I Never Had הוא שיר ממכר, כיפי, עם המון עוצמה, שמעודד להתחיל דרך חדשה עם ראש למעלה.
 

RTur

New member
What goes around comes back around, my baby

שיר מצויין ובחירת סינגל טובה. הלחן קליט וזורם. הפקה טובה. דווקא אין לי כל כך בעיה עם הליריקה שלו ויש לו איזה קטע מעניין - נתחיל מזה שהשם שלו "Best thing i never had" עם טוויסט מסויים כי בדרך כלל מצפים ל"best thing i ever had", ה"you showed you ass" מפתיע וחצוף (שמעתי על "הפנית לי את הגב", לא על "הראית לי ת'תחת שלך"), וה- boohoo דווקא נורא מצחיק אותי, במיוחד עם האינטונציה שהיא שרה אותו. זה נותן משהו מעניין ברמה הטקסטואלית כי חופשי יכלו לכתוב אותו בצורה הרבה יותר בנאלית.
 

Jottamme 20

New member
האהבה שלי../images/Emo99.gif../images/Emo83.gif

כשהאזנתי לשיר הזה בפעם הראשונה לא ידעתי איפה לשים את עצמי מרוב אושר! הכל בו מושלם מבחינתי, הלחן, ההפקה, הקול העוצמתי שלה, המילים...אני מתחבר מאוד למילים כאן ואני חושב שכמעט כל אחד יכול, אני אוהב את המקום שממנו היא שרה את השיר. אומנם זה כעס, אבל גם ממקום של השלמה, מקום חיובי יותר- וזה גם הכיוון אליו לקחו את הקליפ, ומאוד אהבתי את זה. אני חורש על השיר הזה באופן קבוע ונהנה כל פעם מחדש.
 

asaf105

New member
שיר מדהים!!!

שיר מרגש, מדהים כך גם הקליפ מדהים בפני עצמו!!
 

HanAn189

New member
השיר שגדל עליי ../images/Emo27.gif

בהתחלה חשבתי זה פילר, חשבתי זה שיר מעליות וטיפונת התאכזבתי. כן,כן, מהשם של השיר שיערתי שמדובר בשיר מועדונים מפציץ, משהו בסגנון של Sweet Dreams או Diva. אז ניחשתי לא נכון, זה קוקטייל עם עם נינוח אייטיזי עם בנות תפוזינה בלבוש ניינטיזי!
רצועה זורמת, מתאימה בדיוק אחרי 4 שירים אישיים, כשבא לך פשוט לשכוח לשנייה מכל דבר רציני שדורש ריכוז
לפעמים יש יש לי הרגשה שביונסה שרה ומסביבה יש מעגל של היפים שמחזיקים ידיים. והראפ, אני לא ספץ בראפ והיפ הופ, אבל לאנדרה 3000 (שם מגניב
) יש קול לא מעיק ואני אוהב לשמוע אותו
 

RTur

New member
:-\

קשה לי עם השיר הזה. לא יודע, הוא לא תמיד זורם לי. לפעמים בא לי עליו, לפעמים ממש לא. כרגע הוא, ביחד עם C, הם הפחות אהובים עליי באלבום כשאני מתקשה להחליט איזה מהם אני מעדיף. הפתיחה שלו מעניינת (של קנייה?) אבל אז הביט הזה נכנס ולפעמים הוא לא זורם לי טוב בכלל ואז גם הלחן שביונסה שרה מפריע לי. האמת שהדבר שהכי מעניין אותי בו הוא דווקא הראפ של אנדרה. יש לו סאונד טוב כשהוא מראפרפ ואני אוהב את הצורה שבה המילים מתנגנות אצלו. הבעיה שלא תמיד יש לי כוח לשרוד עד שהראפ שלו מגיע
. זה באמת עניין של מצב רוח, או שאני מסתדר איתו או שלא. אבל הוא לא מפיל אותי בכל אופן כמו שאר שירי האלבום.
 

Jottamme 20

New member
מת עליו ../images/Emo13.gif../images/Emo83.gif

אני אוהב את הוייבז מהניינטיז, את הליריקס. גם אני ציפיתי לשיר מועדונים כאן והופתעתי כששמעתי אותו לראשונה. זה שיר שלא תמיד זורם כמו שנכתב כאן, אבל בסה"כ הוא טוב בעיניי ומגיע במיקום מעולה מבחינת הטרקליסט באלבום.
 

HanAn189

New member
דעתי ../images/Emo27.gif

לשיר יש המון חן ואני אוהב אותו מאוד
שיר אהבה פשוט בו ביונסה עוד פעם מוכנה להקריב את עצמה ומראה כמה היא אוהבת אותו. הברידג' של השיר אהוב עליי ביותר
השיר הזה מצוין ואין יותר מה להרבות במילים.
 

RTur

New member
"I rather not live A-T A-L-L-!!!"../images/Emo3.gif

בזמן האחרון השיר הזה כל כך גדל עליי שזה לא ייאמן. אני כל כך אוהב אותו פתאום (לא שלא אהבתי לפני, אבל עכשיו עוד הרבה יותר). הוא פשוט לא יוצא לי מהראש ואני מוצא את עצמי מזמזם אותו לא מעט פעמים סתם במהלך היום. ההפקה שלו מטריפה אותי ממש. יש פה משחק ממש מגניב בין הגיטרות לסינטים המבעבעים והמתפשטים האלה. זה נורא מיוחד. ההפקה הקולית גם ממש טובה. טקסט יפה, לחן מעולה. אין לי יותר מדי מה להוסיף.
 

Jottamme 20

New member
השיר הכי פחות אהוב עליי באלבום.../images/Emo83.gif

ובעצם, היחידי שלא אהוב עליי באלבום. ניסיתי לתת לו צ'אנס, באמת, אבל כמעט כל פעם אני מדלג עליו. משהו בהתחלה שלו ממש מעצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו והשירה שלה כאן קצת מרגיזה. אבל בסדר, גם באלבום מושלם הגיוני שתהיה רצועה אחת שהיא פחות :)
 

HanAn189

New member
דעתי ../images/Emo27.gif

ביונסה נשמעת נואשת, רוצה לאחד, לחזור אל התא הזוגי שהתחיל להעלם. היא מבינה שמשהו פה לא בסדר וזה לא יכול להמשיך ככה כל עוד היא אוהבת אותו. אני אוהב את 12 השניות הראשונות, ממש אווירה של ברבדוס וחוף ים. קרקסי אפילו משהו
היה מעניין לשמוע את השיר בגרסה אקוסטית! אני לפעמים חושב איפה האהבה כשהקול של ביונסה כאילו מתריע על כעס.... שאזכיר שוב את הברידג'?
(האאאא
)
 

RTur

New member
../images/Emo26.gif

שיר אמצע הדרך כזה (טוב, הוא באמת באמצע האלבום
). שיר טוב בגדול, אין לי משהו רע להגיד עליו אבל גם אין לי יותר מדי שבחים להרעיף עליו. אני בעיקר נהנה ממנו בגלל ביצוע ווקאלי חזק.
 

Jottamme 20

New member
בהתחלה היה לי קצת קשה איתו../images/Emo83.gif

אבל לאט לאט התאהבתי והוא ממש לטעמי
 

HanAn189

New member
מקום ראשון שלי באלבום ../images/Emo47.gif

כמה כיף, כמה אנרגיות, כמה קצב, כמה מתיקות, שמחה, סקסיות, אהבה, כמה סיקסטיז, כמה צבע ואיזה eargasm
"Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear" כ"כ נכון!
זה תקף לגבי בכל ה-4:27 דקות של השיר! אני רק מחייך
השיר מבטא באופן מושלם אהבה פורחת, כשרואים הכל בורוד, כשכל הגוף מלא בזרמים וכשהכל חלומי. לא רק שביונסה מעבירה את האושר שלה, היא גם עושה טוב למי ששומע את השיר, במילים הנכונות ובלחן שמסובב אותך במקום
אני שמח שלאחרונה, השיר מתחבר אצלי אסוציאטיבית עם ההריון של ביונסה. התינוק הוא הנקודה שבה השיר כולו מתרכז. הוא גם בא מאהבה, כו גם מעניק אהבה והוא פשוט עושה הרגשה טובה בחיים. אם השיר הזה לא יוצא כסינגל....|נו נו נו|
 
למעלה