y a p o n c h i k
New member
טבילת יוחנן..
שאלה טובה, ויש כמה קטעים ניפלאים שיכולים לתת תשובה יפייפיה על יוחנן בבשורה הקדושה על פי יוחנן כתוב בפרק א' פסוק 6: "ויהי איש שלח מאת האלוהים ושמו יחנן: הוא בא לעדות להעיד על האור למען יאמינו כולם על ידו: הוא לא היה האור כי אם להעיד על האור:" יוחנן בא להעיד על האור, בבשורת לוקס פרק ג' פסוק 16-17. ובבשורת מתי פרק ג' פסוק 11-12...יוחנן באמת מעיד על האור ואומר לאנשים שיבוא האדם אשר לו כיסא אלוהים למישפט ומלוכה. אך חוץ מהעדות של יוחנן על סמכותו של ישוע, הוא נתן את הטבילה במים לחזרה בתשובה, כמו שרשום במעשי השליחים פרק יט' פסוק 2 -3כשפולוס נמצא באפסוס ומצא שם תלמידים הוא שאל אותם: "...הניתנה בכם רוח הקודש אחרי אשר האמנתם ויאמרו אליו אף לא שמענו כי יש רוח הקודש: ויאמר אליהם על מה אפוא היטבלתם ויאמרו טבילת יוחנן: ויאמר פולוס יוחנן הטביל טבילת התשובה ואמר אל העם שיאמינו באשר יבוא אחריו והוא המשיח ישוע:הללויה יוחנן. לפי הפסוקים האלה. בהחלט העיד על האור, וכיוון את העם יותר ממה שנראה שיאמינו כי זה שיבוא אחרי(ישוע המשיח) הוא מלך המלכים המשיח שכולם איחלו לבואו ובידו הסמכות להטביל ברוח הקודש. ובנוסף לכך גם נתן את טבילת התשובה שעושים אותה באמונה בשם אלוהים וישוע המשיח שהיא הושלמה במותו של המשיח לסליחת חטאים.. הטבילה מכונה בפי מאמינים רבים לידה מחדש. מכיוון שלאחר מכן אנו בריאות חדשות בחסד אלוהים ובאהבת האדון, ועוד רשום על הלידה מחדש באיגרת אל האפסיים פרק ד', פסוק 21-24: "אם אמנם שמעתם אותו ובו לומדתם כפי האמת אשר בישוע: לסור מדרכיכם הראשונים וליפשוט את האדם הישן הנישחת בתאות רמיה: להתחדש ברוח שיכלכם: וללבוש את האדם החדש הניברא כדמות אלוהים בצדקה וקדושת האמת:" יוחנן נתן את הטבילה והעיד על ישוע, אך לא רק במילים שלו,כי אם גם בטבילה עצמה, אשר בה אנו מורדים אל המים, וקמים לתחייה בגוף החדש עם לב בשר, ורוח קודשו של אלוהים.. תודה לאדון על דברו, ועל שפותח הוא עיניי עיוורים
שאלה טובה, ויש כמה קטעים ניפלאים שיכולים לתת תשובה יפייפיה על יוחנן בבשורה הקדושה על פי יוחנן כתוב בפרק א' פסוק 6: "ויהי איש שלח מאת האלוהים ושמו יחנן: הוא בא לעדות להעיד על האור למען יאמינו כולם על ידו: הוא לא היה האור כי אם להעיד על האור:" יוחנן בא להעיד על האור, בבשורת לוקס פרק ג' פסוק 16-17. ובבשורת מתי פרק ג' פסוק 11-12...יוחנן באמת מעיד על האור ואומר לאנשים שיבוא האדם אשר לו כיסא אלוהים למישפט ומלוכה. אך חוץ מהעדות של יוחנן על סמכותו של ישוע, הוא נתן את הטבילה במים לחזרה בתשובה, כמו שרשום במעשי השליחים פרק יט' פסוק 2 -3כשפולוס נמצא באפסוס ומצא שם תלמידים הוא שאל אותם: "...הניתנה בכם רוח הקודש אחרי אשר האמנתם ויאמרו אליו אף לא שמענו כי יש רוח הקודש: ויאמר אליהם על מה אפוא היטבלתם ויאמרו טבילת יוחנן: ויאמר פולוס יוחנן הטביל טבילת התשובה ואמר אל העם שיאמינו באשר יבוא אחריו והוא המשיח ישוע:הללויה יוחנן. לפי הפסוקים האלה. בהחלט העיד על האור, וכיוון את העם יותר ממה שנראה שיאמינו כי זה שיבוא אחרי(ישוע המשיח) הוא מלך המלכים המשיח שכולם איחלו לבואו ובידו הסמכות להטביל ברוח הקודש. ובנוסף לכך גם נתן את טבילת התשובה שעושים אותה באמונה בשם אלוהים וישוע המשיח שהיא הושלמה במותו של המשיח לסליחת חטאים.. הטבילה מכונה בפי מאמינים רבים לידה מחדש. מכיוון שלאחר מכן אנו בריאות חדשות בחסד אלוהים ובאהבת האדון, ועוד רשום על הלידה מחדש באיגרת אל האפסיים פרק ד', פסוק 21-24: "אם אמנם שמעתם אותו ובו לומדתם כפי האמת אשר בישוע: לסור מדרכיכם הראשונים וליפשוט את האדם הישן הנישחת בתאות רמיה: להתחדש ברוח שיכלכם: וללבוש את האדם החדש הניברא כדמות אלוהים בצדקה וקדושת האמת:" יוחנן נתן את הטבילה והעיד על ישוע, אך לא רק במילים שלו,כי אם גם בטבילה עצמה, אשר בה אנו מורדים אל המים, וקמים לתחייה בגוף החדש עם לב בשר, ורוח קודשו של אלוהים.. תודה לאדון על דברו, ועל שפותח הוא עיניי עיוורים