מרתק
בפעם האחרונה שבדקתי, הpulmonary trunk מקשר בין הלב לריאה. אז לפחות הוא כן רלוונטי כאן. כמובן שהתחמקת באלגנטיות מהתייחסות לשולחן ערוך, שמסתמך על הטור, יורה דעה סימן מ"א ס"ק ו': "מחט שנמצא בכבד בין אם בא לפנינו שלם או חתוך אם צד העב שלו לצד חלל הבהמה לחוץ טריפה אפילו כולו טמון בבשר הכבד. שאנו חוששין שמא נכנס דרך הושט להדקין ויצא מן הדקין לחלל הבהמה ונקבן ומשם נכנס לכבד שאילו נכנס דרך סימפון לא היה יכול לנקוב בצד עבה שלו. ואם הצד הדק שלו כלפי חוץ כשרה שאנו תולין לומר דרך סמפון בא שם. במה דברים אמורים, במחט גסה, אבל במחט דקה איו חילוק בכל עניין שהרי הוא ראוי לנקוב בצד העב שלו. " אני מכיר את המקורות, אני יודע לפתוח ספר ואני יודע מתי מבלבלים לי במח ומתי מדובר בקושיה אמיתית. מדובר כאן בקושיה רצינית, לא בהבל. אתה יכול להמשיך לומר שאני שליחו של ירון ידען, אני לא מכיר אותו אישית ולדבריו אין עניין כאן כיוון שלא הוא מצוטט אלא המקורות. קראתי אגב את קונטרסי התשובה לקונטרסים שלו ומדובר בבדיחה עצובה, במקרה הטוב.
בפעם האחרונה שבדקתי, הpulmonary trunk מקשר בין הלב לריאה. אז לפחות הוא כן רלוונטי כאן. כמובן שהתחמקת באלגנטיות מהתייחסות לשולחן ערוך, שמסתמך על הטור, יורה דעה סימן מ"א ס"ק ו': "מחט שנמצא בכבד בין אם בא לפנינו שלם או חתוך אם צד העב שלו לצד חלל הבהמה לחוץ טריפה אפילו כולו טמון בבשר הכבד. שאנו חוששין שמא נכנס דרך הושט להדקין ויצא מן הדקין לחלל הבהמה ונקבן ומשם נכנס לכבד שאילו נכנס דרך סימפון לא היה יכול לנקוב בצד עבה שלו. ואם הצד הדק שלו כלפי חוץ כשרה שאנו תולין לומר דרך סמפון בא שם. במה דברים אמורים, במחט גסה, אבל במחט דקה איו חילוק בכל עניין שהרי הוא ראוי לנקוב בצד העב שלו. " אני מכיר את המקורות, אני יודע לפתוח ספר ואני יודע מתי מבלבלים לי במח ומתי מדובר בקושיה אמיתית. מדובר כאן בקושיה רצינית, לא בהבל. אתה יכול להמשיך לומר שאני שליחו של ירון ידען, אני לא מכיר אותו אישית ולדבריו אין עניין כאן כיוון שלא הוא מצוטט אלא המקורות. קראתי אגב את קונטרסי התשובה לקונטרסים שלו ומדובר בבדיחה עצובה, במקרה הטוב.