בוקר טוב-פורסמה רשימת האסירים

poseidon111

Active member
אם את כותבת "לצערך",את אדם מטורף.

בלי מרכאות,בלי ציניות,רק עם הרבה כעס על עצמי שהתפתתי לכתוב לך.פשוט מטורפת. לכי לטפל בעצמך.
 

גייל 7

New member
אתה אמרת -

יותר גיבורים שני חבריו שנהרגו לידו ... כמה קל לשלוח אחרים לטיפול ...
 

poseidon111

Active member
תגידי,את באמת בת 7?כי לפי הבנת הנקרא

שלך,לא הייתי נותן שנה אחת יותר.זה שאמרתי שהם יותר גיבורים,אומר שאני מצטער שהוא חי? ראי המלצתי הקודמת,אך תקדימי את התור.הזמן לא עובד לטובתך.
 

גייל 7

New member
פוסידון,

אני לא בת 7 , כי אם בת 59. ואתה לא נאור ומשעשע כמו שנדמה לך. אמות המידה שלך לגבורה הן אלה שנובעות מצרות מוחין. ובנוסף לזה אתה אדם גס רוח ואין לך זכות להשתלח במי שחושב אחרת ממך. בטח לא לנסות לאשפז את מי שדעתו שונה משלך, זה מתאים לתקופות עבר חשוכות, למשטרים אפלים. אמרת את דעתך, שיכנעת את המשוכנעים, לא שיכנעת אותי. ככל שתתעצבן, תנסה לכפות את דעתך ותשתלח בי יותר, כך תצליח לשכנע אותי יותר שדבריך אינם ראויים לתשומת לבי.
 

poseidon111

Active member
אני מבין עכשיו.במקום להתמודד עם

דברייך האיומים,ולהראות לי היכן כתבתי שאני מצטער על כך שגלעד חי ולא מת,את פשוט בורחת למקומות אחרים. אני שואל שוב:היכן כתבתי שאני מצטער שהוא חי?שאלה פשוטה. תשובה יש לך? תתמודדי עם הרפש שזרקת באותה קלות שהאשמת אותי.אם את אדם עם כבוד עצמי כלשהו הוכיחי את טענתך או תתנצלי.כך נוהג אדם בוגר (קל וחומר בן 59). דרך אגב-אני שולח לאשפוז אנשים המדמיינים דמיונות שווא כמו למשל שאני מצטער על שאדם מסויים,נקרא לו גלעד במקרה שלפנינו, עדיין חי. אז את אדם עם כבוד או לא?
 

גייל 7

New member
תזכורת ...

"מסכים בהחלט. גלעד הוא לא גיבור ישראל ..‬ רחוק מזה.הרבה יותר הם שני חבריו שנהרגו לידו ונשכחו. יש הבדל ענק בין השבויים הישראלים במצריים שלחמו עד שאפס הסיכוי לבין המקרה הזה." כל בר דעת, אף אם הוא מומלץ אישפוז, יכול להבין מדבריך המלומדים שהינך מוכן להעניק את אות הגבורה אך ורק למתים. מכך הסקתי שלו גלעד היה מת, קל היה יותר לחלץ ממך מילה לזכותו ... אמנם לא כתבת במפורש שמותו היה חוסך לך את שחרור המרצחים ואז, ורק אז היית משתוקק להחיש אל קברו משאית מלאה אותות גבורה, אך אני מתוך דמיונות השווא שלי - חשדתי בכשרים ובצדיקים והעללתי עליך עלילת שווא ......... ועכשיו - תכלס. כבודי העצמי, כמו גבורתו והצדקת קיומו המבורך של גלעד היקר, אינם זקוקים לאישורך הנלוז. וקבל את התנצלותי על כך שהרעפתי עליך כמה תובנות, שאותן רכשתי אכן בעמל רב לאורך שנותי כי רבות, בטרם הבנתי שאין אתה מסוגל , משום גילך הצעיר או רמת התפתחות נשמתך והוויתך שמצומצמות הן להחריד, להכיל אותן ... ראוי אתה לחמלה ומחילה ולא להתדיינות ברמה שהיא מעבר ליכולתך הנוכחית ... וחג שמח, כמובן ...
 

poseidon111

Active member
אז נכונה האבחנה שהרגרסיה המנטלית והמחשבתית

מתחילה אחרי גיל 55,אם זה מה שהסקת מדברי. ואל תחמיאי לעצמך.אם אלו התובנות של אדם בגילך המתקדם לדברייך,מה הפלא שהעולם עבר לשליטת הצעירים? נ.ב חג שמח,חג של תובנות חדשות שתוכלי "להרעיף" על נזקק אחר. רק הצעה-בקשה אחת. קראי את דבריו היטיב,וודאי שהבנת את דבריו כהלכה,לפני "ההרעפה".
 

גייל 7

New member
כמה זה עלוב ופתטי

לתקוף אדם מפאת גילו ... הן אם הוא בן 7 והן אם מעל גיל 55 ... עלוב, ומרמז על כך שנסתתמו יכולות ההתמודדות שלך עם דעות שונות משלך ומה שנותר לך זה התנגחות סתמית ולא עניינית וילדותית לכל גיל ... תודה על איחוליך. גם אני לעצמי מאחלת חג של תובנות חדשות, בנוסף על אלו שרכשתי. ככל שאדם מבין יותר, כך הוא מבין שיש עוד הרבה ללמוד ושהידע שלו לעולם יהיה גרגיר לעומת כל הידע וההתנסויות שעליו לעבור. ומה שאני מאחלת לעצמי, אני מאחלת כמובן גם לכל אדם ...
 

poseidon111

Active member
אם לא היית משתמשת בגילך כקרדום

לא הייתי מצביע על הצד השני של המטבע.אם תשימי לב (שוב),אני דיברתי על הגיל והשפעותיו.זה שאת חושבת שזה כוון אלייך הוא על אחריות הקורא בלבד.
 

puma141

New member
פוסי,הבנתי בדיוק כמוה.לפחות תעמוד מאחורי כוונ

כוונותיך. ותפסיק לעשות את זה ככה, שאתה זורק את הכדור השביר שלך על אחרים.
 

גייל 7

New member
ציטוט -

"תגידי,את באמת בת 7?כי לפי הבנת הנקרא‬ poseidon111 שלך,לא הייתי נותן שנה אחת יותר.זה שאמרתי שהם יותר גיבורים,אומר שאני מצטער שהוא חי? ראי המלצתי הקודמת,אך תקדימי את התור.הזמן לא עובד לטובתך. " מילא זה שאתה לא קורא ומפנים את מה שאני כותבת .... אבל גם את מה שאתה כותב אתה לא קורא ??? אני לא משתמשת בגילי כלל וכלל, אין לי מה להתגאות בו ולא להיכלם ... גיל הוא רק גיל ... אם אתה מנצל את שנותיך לטובה - הרווחת ביושר. אם לא - בעייה שלך ...
 

poseidon111

Active member
תזכורת למקרה ושכחת

וקבל את התנצלותי על כך שהרעפתי עליך כמה תובנות, שאותן רכשתי אכן בעמל רב לאורך שנותי כי רבות 1.הזמן אינו מתיחס לגילך אלא למצב הרגרסיה שעליו דיברתי. 2.את קישרת ישירות בין שנותייך הרבות לבין התובנות שרכשת.זה הקרדום וזה הלינקג' שיצרת. 3.תתפלאי,אבל את הודעותי אלייך קראתי לפני השליחה,כי אני יודע שלמרות העקיצות ההדדיות,יש מי שקורא ויודע להבחין בין העיקר והתפל.במקרה של פומה למשל איני קורא את ההודעה לפני שליחתה,כי מה הטעם.יש לה ארבעה משפטים שאיתם היא מתמרנת לכל האורך,לא משנה מה יכתבו לה.זה יכול להיות על קרן או על תורת הקוואנטים.
 

גייל 7

New member
פוסידון,

מאחר וימי ספורים מפאת גילי המופלג ..... ונשארו לי רק עוד איזה 61 שנים עד שאעבור מן העולם, וזה כמובן בתנאי שלא אפול קורבן בידי כנופיות מרצחים, החלטתי בהשראתך המבורכת להשקיע מעכשיו והלאה את כל מרצי ואת צלילות דעתי המוטלת בספק, בדברים חיוביים ותבוניים, מרגשים ומסקרנים, בונים ויצירתיים ומהנים ... מאחר ואיני מוצאת בך אף תכונה שיכולה לקדם אותי בדרכי החדשה, אני נאלצת להיפרד ממך כאן ועכשיו, עם כל הצער שבדבר (
)
 

puma141

New member
חמודי, אתה צריך חשבון נפש-בלי קשר לכלום.וחוץ

מזה, אתה מוזמן להתעלם!! אל תדאג למי שיכתוב לי:) תדאג לך.
 

puma141

New member
פוסידון,זו הודעה בזויה,נמוכה,ומעוררת גועל.אל

תעני לו גייל. באמת שלא שווה את זה!
 

puma141

New member
פוסידון,תפסיק לתקוף אנשים שלא בדעתך ב

בשמות גנאי! זה מכוער, זה מעיד על היסטריה וחוסר ביטחון בדריך, וכמובן חוסר סבלנות לדברי האחר. האחר במקרה הזה היא אחרת, והיא בעיני אמיצה ממך בהרבה! תחשוב!אתה בחרת בדרך הקלה של"אני שמח שגלעד חזר-אבל" והיא בחרה לבחור.לבחור באומץ!!! לדעת להתמודד בעתיד-אבל לעשות מעשה אמיץ כדי להציל נפש אחת שנמקה ומתפוררת שם אצל החמאס. אותה נפש מתפוררת, היא רמת המוסר והעזרה ההדדית על ערבים זה לזה-שהיא לא רק סיסמא כי אם מציאות! מציאות נפלאה! אז אנא-גם אם אתה מתווכח-עשה זאת מתוך כבוד לאחר. גייל, יישר כח!!!!! דעתך אמיצה , נפלאה ומלאה במח שחושב-אב ברגישות רבה ולעומק.כל הכבוד
 

poseidon111

Active member
את,מלמדת אותי איך לכתוב?

את שהפכת להיות ליצן הכפר,מטיפה לי? את,שהעיפו אותך מפה יותר מכל אחד אחר עקב התבטאויותיך, מדברת איתי על כבוד לאחר? זו שאת מגינה עליה כתבה את דעתה עלייך בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים,ובמקרה הזה צדקה בכל מילה. זה שאת מעירה לא משנה למי,על "כבוד" בכתיבה,הוא לעג לרש ובדיחה עצובה. את היא ההוכחה החיה שלאדם"אלף פרצופים לו". קישטה.
 

puma141

New member
חחח אתה?!ה"חכם" באדם שלא העיפו חחח זה

מצחיק אותי כל כך חחחחחחחחחח שלא העיפו אותו מפה ומה הוא אמור לקבל על זה?:) צלש? כן, גייל כתבה עלי רעות:) ועוד הרבה פה חחח כולל אתה. אז מה? אז זו הייתה דעתה-נכון לרגע ההוא. וזה בסדר! שתגיד מה שעולה על דעתה. הרי היא לא מכירה אותי:) ואני,כמו שאמרתי לך מזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן נותנת צ'אנסים:) דעותיה של גייל, כרגע, במקום הזה של מציאות חשובה ומכוננת לדעתי-ראויות לתגובתי המכובדת והאמיתית מבחינתי. אינני נוטרת טינה ואני מודעת לעובדה שהמקום הזה הוא לא החיים:) ואנשים שוטחים דעותיהם,ואני משיבה. זה שהיא כתבה עלי מה שכתבה-זכותה!דעתה לרגע הזה:) אתה כועס, עצבני, נרגן, אגוצנטרי-והכי חשוב למקום הזה-יורד מאוד נמוך, מאוד בזוי,וכותב על דברים שוליים כמו זה שהעיפו אותץי, וחזרתי בשם אחר חחחח זה מוזר, הזוי, דורש בדיקה מעמיקה של אנשים חכמים ומקצועיים ממני:) אנא יקירי-המלצתי החמה לך, לפגוש כמה כאלו כדי לדעת מה העיקר והתפל שבחיים. ותלמד לא לנסות לסכסך בין אנשים! זה נורא, וקטן בעיני.מעורר רחמים ממש!
 
למעלה