גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
אורי, כנראה שלא קראת את כל השירשור

אני יודע שאתה יודע. זו היתה הבהרה
בשביל אחרים. אגב, אני חייב לציין שהופתעתי שאין את קו 841 בבוקר וזה באמת מוזר למדי. תשובות? אולי-אולי אצל רון רטנר, אם הוא (או עובדיו) יואילו בטובם לענות על המכתבים ששולחים אליהם...
אורי, כנראה שלא קראת את כל השירשור
עיתונאי שדיברתי איתו הבוקר [בזמן שהחיילים ושאר הנוסעים המתינו עד בוש לקו 842 שיאסוף אותם] יצר קשר מיידי עם רון רטנר והוא האשים את הצבא שלא טרח להודיע לאגד על כמויות של חיילים שאמורים לנסוע הבוקר לקרית שמונה. וכי איך יודיעו אם כמעט ואין קשר בין היחידות שהחיילים שהמתינו משתייכים אליהם ? וחוץ מזה, נניח ש"סתם אזרחים" היו רוצים לנסוע הבוקר לקרית שמונה, האם גם הם היו צריכים להודיע מראש לאגד שהם רוצים לנסוע ? אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. בדיוק בשביל מקרים כגון אלו יש מפקחי תנועה וסדרנים. אבל בימי שישי גם הם לא עובדים...
 
צודק במיליון אחוז

אורי, כנראה שלא קראת את כל השירשור
עיתונאי שדיברתי איתו הבוקר [בזמן שהחיילים ושאר הנוסעים המתינו עד בוש לקו 842 שיאסוף אותם] יצר קשר מיידי עם רון רטנר והוא האשים את הצבא שלא טרח להודיע לאגד על כמויות של חיילים שאמורים לנסוע הבוקר לקרית שמונה. וכי איך יודיעו אם כמעט ואין קשר בין היחידות שהחיילים שהמתינו משתייכים אליהם ? וחוץ מזה, נניח ש"סתם אזרחים" היו רוצים לנסוע הבוקר לקרית שמונה, האם גם הם היו צריכים להודיע מראש לאגד שהם רוצים לנסוע ? אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. בדיוק בשביל מקרים כגון אלו יש מפקחי תנועה וסדרנים. אבל בימי שישי גם הם לא עובדים...
צודק במיליון אחוז
מה זה השטויות האלה שצריך להודיע... באמת אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק... ואין הבדל בין אזרח לחייל אגד מקבל את הכסף ממשרד הביטחון
 

אורי404

New member
אגד מקבל ממשרד הבטחון כסף, רק

צודק במיליון אחוז
מה זה השטויות האלה שצריך להודיע... באמת אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק... ואין הבדל בין אזרח לחייל אגד מקבל את הכסף ממשרד הביטחון
אגד מקבל ממשרד הבטחון כסף, רק
שזה תשלום גלובאלי. כלומר, אין הבדל בכסף שאגד מקבל אם יהיו חמישה אוטובוסים מלאים בחיילים או עשרים אוטובוסים בחיילים. התוצאות בשטח - בהתאם.
 
../images/Emo45.gif תראה מה רשמתי למטה

אגד מקבל ממשרד הבטחון כסף, רק
שזה תשלום גלובאלי. כלומר, אין הבדל בכסף שאגד מקבל אם יהיו חמישה אוטובוסים מלאים בחיילים או עשרים אוטובוסים בחיילים. התוצאות בשטח - בהתאם.
תראה מה רשמתי למטה
 
841 זה אסון טבע,

בימי חול יש את קו 841 שיוצא ב 5:40
ומגיע לצומת רעננה בסביבות 6:10. כמו כן, יש את קו 847 כתגבור (והוא גם מהיר יותר, כי הוא לא נכנס לטבריה). בדקתי הרגע בלו"ז שבאתר באגד וראיתי שכפי שכתב ארז, קו 841 הראשון יוצא מתל אביב ב 8:30.
841 זה אסון טבע,
על 847 אני לא שמעתי, מה זה הקו הזה?
 

אורי404

New member
קודם כל, 841 מצומת רעננה הוא כבר

841 זה אסון טבע,
על 847 אני לא שמעתי, מה זה הקו הזה?
קודם כל, 841 מצומת רעננה הוא כבר
לא ממש נורא ולתושבי כפר סבא ורעננה זה עדיף לקחת אותו במקום להגיע במיוחד לכביש החוף עבור קווים 842 או 845 (וכאשר אין את קו 847). קו 847 הוא קו שיוצא מפתח תקווה (בעבר היו כאלה שיצאו מראשון לציון ועברו דרך פתח תקווה, אך אנני בטוח אם ככה זה כיום). מפ"ת הקו עובר דרך הוד השרון, צומת רעננה וכביש 4, חדרה ועפולה. הקו עדיף על 841 כי במקום לנסוע דרך טבריה, או נוסע דרך נטופה. קו 847 מהמרכז פועל בימי ראשון בלבד ובעבר (אנני בטוח אם כיום, אך זה מה שהיה כשהייתי בצבא) היה קו 847 שיוצא כל יום מהתחנה המרכזית של עפולה לצומת מחניים.
 

mister K

New member
קו 847

קודם כל, 841 מצומת רעננה הוא כבר
לא ממש נורא ולתושבי כפר סבא ורעננה זה עדיף לקחת אותו במקום להגיע במיוחד לכביש החוף עבור קווים 842 או 845 (וכאשר אין את קו 847). קו 847 הוא קו שיוצא מפתח תקווה (בעבר היו כאלה שיצאו מראשון לציון ועברו דרך פתח תקווה, אך אנני בטוח אם ככה זה כיום). מפ"ת הקו עובר דרך הוד השרון, צומת רעננה וכביש 4, חדרה ועפולה. הקו עדיף על 841 כי במקום לנסוע דרך טבריה, או נוסע דרך נטופה. קו 847 מהמרכז פועל בימי ראשון בלבד ובעבר (אנני בטוח אם כיום, אך זה מה שהיה כשהייתי בצבא) היה קו 847 שיוצא כל יום מהתחנה המרכזית של עפולה לצומת מחניים.
קו 847
גם כיום יש נסיעה אחת שיוצאת מראשל"צ עד קרית שמונה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo51.gif אבל לפחות אלה שיוצאים

קו 847
גם כיום יש נסיעה אחת שיוצאת מראשל"צ עד קרית שמונה.
אבל לפחות אלה שיוצאים
מפ"ת מסיימים בחצור הגלילית ולא בקרית שמונה. היה אפשר, לדעתי, להאריך אותם לקרית שמונה, כי ממילא לפעמים האוטובוס נוסע ריק לקרית שמונה.
 

mister K

New member
לא תמיד.

אבל לפחות אלה שיוצאים
מפ"ת מסיימים בחצור הגלילית ולא בקרית שמונה. היה אפשר, לדעתי, להאריך אותם לקרית שמונה, כי ממילא לפעמים האוטובוס נוסע ריק לקרית שמונה.
לא תמיד.
לפעמים המשך הסידור הוא מטבריה (830, 835) או מצפת (980). או שפשוט חוזרים ריק.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif אבל, עדיין יש לא מעט מקרים על

לא תמיד.
לפעמים המשך הסידור הוא מטבריה (830, 835) או מצפת (980). או שפשוט חוזרים ריק.
אבל, עדיין יש לא מעט מקרים על
סידור קרית שמונה וראיתי לא פעם ולא פעמים שהנוסעים היו יורדים מהאוטובוס (ומחכים לקווים לקרית שמונה, כמו: 841, 842, 500 וכו') ובינתיים האוטובוס היה נוסע ריק.
 

846

Active member
אורי, מי שעולה על 847 יודע שהוא

אבל, עדיין יש לא מעט מקרים על
סידור קרית שמונה וראיתי לא פעם ולא פעמים שהנוסעים היו יורדים מהאוטובוס (ומחכים לקווים לקרית שמונה, כמו: 841, 842, 500 וכו') ובינתיים האוטובוס היה נוסע ריק.
אורי, מי שעולה על 847 יודע שהוא
מגיע רק עד מחניים.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif ברור. זה כתוב גם בתחנות עצמן.

אורי, מי שעולה על 847 יודע שהוא
מגיע רק עד מחניים.
ברור. זה כתוב גם בתחנות עצמן.
מה שהתכוונתי זה שלעתים האוטובוס עצמו ממשיך ריק לקרית שמונה והנוסעים (חיילים לרב) צריכים להחליף אוטובוס, כאשר אותו אוטובוס ריק היה יכול להמשיך להסיע אותם הלאה.
 

846

Active member
אף חייל לא ביקש ממני אף פעם "טרמפ"

ברור. זה כתוב גם בתחנות עצמן.
מה שהתכוונתי זה שלעתים האוטובוס עצמו ממשיך ריק לקרית שמונה והנוסעים (חיילים לרב) צריכים להחליף אוטובוס, כאשר אותו אוטובוס ריק היה יכול להמשיך להסיע אותם הלאה.
אף חייל לא ביקש ממני אף פעם "טרמפ"
לק"ש. לפני כ 6 שנים הייתי נוסע בכל יום א' בקו 847 עד מחניים.
 

846

Active member
שלום! עד עכשיו נימנעתי מלהתערב

אמנון
החיילים לא היו מיחידה אחת. יחד עם הבן שלי המתינו חיילים מיחידות שונות באזור הצפון וגם כמה אזרחים שהיו צריכים להגיע לעפולה וקרית שמונה. אני חושב שאם כשסוף סוף ענו לי במודיעין של אגד אחרי 7:30 היו נותנים לי מספר טלפון של סדרן / מפקח וכו' כפי שביקשתי אפשר היה לפתור את הבעייה בצורה יעילה . אבל הבנות במוקד רק אמרו לי שאני יכול לשלוח תלונה... מה תעזור תלונה שאולי תטופל אחרי חג הסוכות לאנשים שצריכים להשתמש עכשיו ומיד בשרותי אגד ? ואתה יודע עוד מה ? כשדיבר מי שדיבר הבוקר בטלפון עם רון רטנר [הדובר שלכם] ושאל למה למשל הנהגים שראו את הנולד כבר בתחילת הנסיעה לא דאגו לדווח [ובטוח שיש להם טלפון סלולרי] הוא ענה שאין זה מתפקידם. אולי אין זה מתפקידם, אך כל נהג היה חייל או שהוא עדיין משרת במילואים או שיש לו בן חייל ולכן גם אין זה מתפקידו הוא אמור לדווח כשהוא רואה מה קורה בדרך. ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר. וחוץ מזה בשביל מה יש מפקחי תנועה ? ולמה לא ענו לי בטלפונים של הסדרנים שהתקשרתי אליהם ? אני אגיד לך למה : כי כדי לחסוך בעלויות מבטלים הרבה סידורים בימי שישי כולל סידורי מפקחים וסדרנים וסומכים על ריבונו של עולם שהכל יהיה בסדר. אבל מה לעשות שלא הכל בסדר, ולא רק היום ?
שלום! עד עכשיו נימנעתי מלהתערב
וחשבתי רבות מה להשיב. גילוי נאות: אני נהג באגד שמבצע את הקווים הנ"ל מידי פעם. לגבי יום ו': לו"ז יום ו' הוא דליל יחסית ללו"ז אמצע השבוע ובד"כ אין בעיות מיוחדות ואין 76 אזרחים שמחכים בשום תחנה. יום ו' שלאחר החג היה יוצא דופן בגלל עומס החיילים. לעומת ביום ה' שאחרי החג בבוקר נסעתי בקו 845 מת"א לקרית שמונה בלו"ז מתוגבר הדומה ליום א' בבוקר. אני לא אספר לך כמה נוסעים נסעו איתי כולל חיילים וכמה היה הפידיון אבל ארמוז לך שהלו"ז המתוגבר היה מיותר..... לדעתי הצבא/משרד הביטחון כן יכול להעביר לאגד נתונים לגבי צפי החיילים האמורים להשתמש בתח"צ, כל יחידה מקבלת אישורי יציאה מהפיקוד שמעליה וכו' ואני בטוח שיש נתון כזה איפה שהוא במטכ"ל. אולי הוא סודי אבל בכל מקרה מרכז ההסעות של צה"ל מחובר "בורידים" לאגד ויש מי שיכול לקבל נתון כזה ולהערך בהתאם. אני מצטער על אי הנעימות שניגרמה לנוסעים וגם לי כנהג לא נעים להסיע נוסעים בעומס, אבל לא תמיד הבעיה היא באגד.
 

ארזS

New member
שלום וברכה !

שלום! עד עכשיו נימנעתי מלהתערב
וחשבתי רבות מה להשיב. גילוי נאות: אני נהג באגד שמבצע את הקווים הנ"ל מידי פעם. לגבי יום ו': לו"ז יום ו' הוא דליל יחסית ללו"ז אמצע השבוע ובד"כ אין בעיות מיוחדות ואין 76 אזרחים שמחכים בשום תחנה. יום ו' שלאחר החג היה יוצא דופן בגלל עומס החיילים. לעומת ביום ה' שאחרי החג בבוקר נסעתי בקו 845 מת"א לקרית שמונה בלו"ז מתוגבר הדומה ליום א' בבוקר. אני לא אספר לך כמה נוסעים נסעו איתי כולל חיילים וכמה היה הפידיון אבל ארמוז לך שהלו"ז המתוגבר היה מיותר..... לדעתי הצבא/משרד הביטחון כן יכול להעביר לאגד נתונים לגבי צפי החיילים האמורים להשתמש בתח"צ, כל יחידה מקבלת אישורי יציאה מהפיקוד שמעליה וכו' ואני בטוח שיש נתון כזה איפה שהוא במטכ"ל. אולי הוא סודי אבל בכל מקרה מרכז ההסעות של צה"ל מחובר "בורידים" לאגד ויש מי שיכול לקבל נתון כזה ולהערך בהתאם. אני מצטער על אי הנעימות שניגרמה לנוסעים וגם לי כנהג לא נעים להסיע נוסעים בעומס, אבל לא תמיד הבעיה היא באגד.
שלום וברכה !
אני יודע שאתה נהג באגד. זה הרי לא סוד... מודה לך על תשובתך. אבקש לכתוב שוב : רק בתחנה שהבאתי אליה את הבן שלי המתינו חיילים מיחידות שונות ומגוונות באזור הצפון שאין כל קשר ביניהן. רוב החיילים [וזה הובן לי משיחות שקיימנו בזמן ההמתנה] וביניהם הבן שלי קיבלו את ה"צ'ופר" הזה לצאת ליום כיפור הביתה בתנאי שיחזרו ביום שישי בבוקר לצפון. והרי כל אחד גר במקום אחר בארץ כך שלפי ההגיון מי היה יכול לדעת שהלחץ יהיה דווקא על קו 842 ? ולמה ביטלו את האוטובוסים הראשונים בקו 841 שהתחיל רק בשעה 8:00 ? תראה, אני יודע שבהרבה מקרים בצבא לא אכפת בדיוק איך החיילים יסעו. אבל במקרה הזה של יום שישי האחרון אני חושב שמה שקרה מבחינת אגד זאת שערוריה. העובדה שלא היו מוכנים לתת לי לדבר בזמן אמת עם אף "קודקוד" באגד ולהסביר את הבעיה מאוד מקוממת אותי. אני בטוח שאם הייתי מדבר עם סדרן / מפקח או איש בעל תפקיד כל שהוא והייתי מסביר לו את הבעייה [לפני שרון רטנר קיבל את שיחת הטלפון מכתב לענייני תחבורה שדיברתי איתו] אפשר היה לפחות לנסות לעזור במקרה הזה. אבל האטימות דיברה כאן. הרי גם הסדרן בתמח''ת ידע על הלחץ כי האוטובוסים יצאו ''מפוצצים'' כבר ממנו. אז האם הוא לא ידע מה צפוי בהמשך הדרך ? אבל היו פה אטימות גדולה וראש קטן. זאת דעתי.
 

846

Active member
הנסיעות לא בוטלו. זהו הל"וז של

שלום וברכה !
אני יודע שאתה נהג באגד. זה הרי לא סוד... מודה לך על תשובתך. אבקש לכתוב שוב : רק בתחנה שהבאתי אליה את הבן שלי המתינו חיילים מיחידות שונות ומגוונות באזור הצפון שאין כל קשר ביניהן. רוב החיילים [וזה הובן לי משיחות שקיימנו בזמן ההמתנה] וביניהם הבן שלי קיבלו את ה"צ'ופר" הזה לצאת ליום כיפור הביתה בתנאי שיחזרו ביום שישי בבוקר לצפון. והרי כל אחד גר במקום אחר בארץ כך שלפי ההגיון מי היה יכול לדעת שהלחץ יהיה דווקא על קו 842 ? ולמה ביטלו את האוטובוסים הראשונים בקו 841 שהתחיל רק בשעה 8:00 ? תראה, אני יודע שבהרבה מקרים בצבא לא אכפת בדיוק איך החיילים יסעו. אבל במקרה הזה של יום שישי האחרון אני חושב שמה שקרה מבחינת אגד זאת שערוריה. העובדה שלא היו מוכנים לתת לי לדבר בזמן אמת עם אף "קודקוד" באגד ולהסביר את הבעיה מאוד מקוממת אותי. אני בטוח שאם הייתי מדבר עם סדרן / מפקח או איש בעל תפקיד כל שהוא והייתי מסביר לו את הבעייה [לפני שרון רטנר קיבל את שיחת הטלפון מכתב לענייני תחבורה שדיברתי איתו] אפשר היה לפחות לנסות לעזור במקרה הזה. אבל האטימות דיברה כאן. הרי גם הסדרן בתמח''ת ידע על הלחץ כי האוטובוסים יצאו ''מפוצצים'' כבר ממנו. אז האם הוא לא ידע מה צפוי בהמשך הדרך ? אבל היו פה אטימות גדולה וראש קטן. זאת דעתי.
הנסיעות לא בוטלו. זהו הל"וז של
יום ו' ובד"כ הוא מספיק. מרכז המידע מספק מידע, אין לו קשר עם הסניפים. גם עם הסדרן בתמח"ת רואה את המצב, אין לו נהגים ב"שלוף" ע"מ לתגבר את הקווים, המשמעות היא לנסות להקפיץ נהגים מהבית, לא תמיד זה אפשרי וגם אם כן בצורה חלקית זה יכול לקחת בן שעה לשעתיים עד שהם יתחילו לעבוד.
 

846

Active member
עם=אם

הנסיעות לא בוטלו. זהו הל"וז של
יום ו' ובד"כ הוא מספיק. מרכז המידע מספק מידע, אין לו קשר עם הסניפים. גם עם הסדרן בתמח"ת רואה את המצב, אין לו נהגים ב"שלוף" ע"מ לתגבר את הקווים, המשמעות היא לנסות להקפיץ נהגים מהבית, לא תמיד זה אפשרי וגם אם כן בצורה חלקית זה יכול לקחת בן שעה לשעתיים עד שהם יתחילו לעבוד.
עם=אם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה