גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
זה גרוע שככה זה ביום ו'

הנסיעות לא בוטלו. זהו הל"וז של
יום ו' ובד"כ הוא מספיק. מרכז המידע מספק מידע, אין לו קשר עם הסניפים. גם עם הסדרן בתמח"ת רואה את המצב, אין לו נהגים ב"שלוף" ע"מ לתגבר את הקווים, המשמעות היא לנסות להקפיץ נהגים מהבית, לא תמיד זה אפשרי וגם אם כן בצורה חלקית זה יכול לקחת בן שעה לשעתיים עד שהם יתחילו לעבוד.
זה גרוע שככה זה ביום ו'
שהאוטובוס הראשון יתחיל 3 שעות אחרי הזמן המקורי. ולמרות שזה אולי ימאס לך ו/או ךלאחרים כאן : אם רק היו נותנים לי לדבר עם מישהו באגד לפני שהעיתונאי שפניתי אליו התקשר לרון רטנר. אילו...
 

846

Active member
אין ביקוש ביום ו'.... תאמין לי! יש

זה גרוע שככה זה ביום ו'
שהאוטובוס הראשון יתחיל 3 שעות אחרי הזמן המקורי. ולמרות שזה אולי ימאס לך ו/או ךלאחרים כאן : אם רק היו נותנים לי לדבר עם מישהו באגד לפני שהעיתונאי שפניתי אליו התקשר לרון רטנר. אילו...
אין ביקוש ביום ו'.... תאמין לי! יש
אוטובוסים שיוצאים מהגליל לת"א!
 

mucool2

New member
אבל זה לא יום ו' רגיל

אין ביקוש ביום ו'.... תאמין לי! יש
אוטובוסים שיוצאים מהגליל לת"א!
אבל זה לא יום ו' רגיל
אני מקווה שלמדו באגד את הלקח, ושלהבא יהיה תגבור בקווים "צבאיים" בימי ו' שאחרי חגים.
 

ארזS

New member
בהחלט לא.

אגד אמור לנחש?
בהחלט לא.
אבל אגד כנותן שרות אמור לכל הפחות לאפשר לאזרח שנתקל בתקלה להודיע עליה בזמן אמת וכו' וכו' וכו' [כפי שכתבתי כאן "קצת" יותר מפעם אחת וחבל שהדבר הבסיסי הזה טרם הובן].
 

exit_from_here

New member
לאו דווקא

ארז
משום שאני עובד באגד, אני נמנע בדרך כלל מלהגיב על תלונות נגד השרות של אגד. הסיפור שסיפרת , עצוב. אך מה ? אין דרך לאף חברה לתכנן את מעשיה בלי שיודיעו לה על ביקוש העולה על הנורמלי. קח דוגמא פשוטה של כל עסק אשר במצב נורמלי מוכר מספר מוצרים נורמלי ביום, אם אני יודע שביום מסויים ארצה לרכוש כמות חריגה, אני צריך להודיע לעסק על תוכניותי למשל הקצב שלי לא יוכל לתת לי היום שישי בבוקר 10 קילו בשר סטייק טרי , ללא הודעה מראש. אין חברה בעולם שיכולה פתאום לשלוף יש מאין עוד נהגים, ועוד אוטובוסים מעל לכמות שבתוכנית שלה. אל תשכח יום שישי כולם בגשר . ויחידה מסוימת מבקשת שחייליה יחזרו ביום זה בבוקר. אני בטוח שאם רשויות הצבא היו טורחים לבקש תיגבור הקו ביום זה אז לבטח אגד היה מוציא יותר אוטובוסים לקו זה. אם רשויות הצבא ימציאו פקס אשר מוכיח שהם הודיעו על כך לאגד. אז הרי שדבריך מאוד חמורים ומישהו באגד ישלם על כך מחיר כבד.
לאו דווקא
הסיפור הזה מוכר לי אישית לא פעם ולא פעמיים,ועדיין לא הגעתי לצבא. התשובה בדר"כ באגד (ב"ש) "אם הרכבת מלאה ואין מקום,אז מוציאים עוד רכבת?" ופרצוף על זה שעלית למשרד של הסדרן. למשל ביום שישי אחד היינו צריכים לעלות על אוטובוס ממוגן שכולל טיפה פחות מקומות,האוטובוס התמלא ונשארו כ30-40 איש שהלכו לסדרן וזאת התשובה שקיבלנו (לגבי הרכבת),ולא שלא היה מחסור באוטובוסים ממוגנים או משהו כזה כי היו לפחות שלושה בתחנה מרכזית.
 
אמנם אני לא עובד אגד

לאו דווקא
הסיפור הזה מוכר לי אישית לא פעם ולא פעמיים,ועדיין לא הגעתי לצבא. התשובה בדר"כ באגד (ב"ש) "אם הרכבת מלאה ואין מקום,אז מוציאים עוד רכבת?" ופרצוף על זה שעלית למשרד של הסדרן. למשל ביום שישי אחד היינו צריכים לעלות על אוטובוס ממוגן שכולל טיפה פחות מקומות,האוטובוס התמלא ונשארו כ30-40 איש שהלכו לסדרן וזאת התשובה שקיבלנו (לגבי הרכבת),ולא שלא היה מחסור באוטובוסים ממוגנים או משהו כזה כי היו לפחות שלושה בתחנה מרכזית.
אמנם אני לא עובד אגד
אבל אני מכיר את נושא ממוגני הירי מקרוב. ואני יכול לומר לך שגם לאגד יש מחסור בממוגני ירי ולא כל ממוגן ירי שאתה רואה שעומד בחניה באמת פנוי לעבודה. ומאחר ומדובר באוטובוס עם תכונה ייחודית (מיגון ירי) יעודית דוקא לקווים מסוימים יש בעיתיות (וזה לא כמו מצב שמפרקית נתקעת אז בלית ברירה ניתן לשלוח אוטובוס רגיל במקומה)
 

ארזS

New member
ואתה יודע עוד מה אמנון ?

ארז
משום שאני עובד באגד, אני נמנע בדרך כלל מלהגיב על תלונות נגד השרות של אגד. הסיפור שסיפרת , עצוב. אך מה ? אין דרך לאף חברה לתכנן את מעשיה בלי שיודיעו לה על ביקוש העולה על הנורמלי. קח דוגמא פשוטה של כל עסק אשר במצב נורמלי מוכר מספר מוצרים נורמלי ביום, אם אני יודע שביום מסויים ארצה לרכוש כמות חריגה, אני צריך להודיע לעסק על תוכניותי למשל הקצב שלי לא יוכל לתת לי היום שישי בבוקר 10 קילו בשר סטייק טרי , ללא הודעה מראש. אין חברה בעולם שיכולה פתאום לשלוף יש מאין עוד נהגים, ועוד אוטובוסים מעל לכמות שבתוכנית שלה. אל תשכח יום שישי כולם בגשר . ויחידה מסוימת מבקשת שחייליה יחזרו ביום זה בבוקר. אני בטוח שאם רשויות הצבא היו טורחים לבקש תיגבור הקו ביום זה אז לבטח אגד היה מוציא יותר אוטובוסים לקו זה. אם רשויות הצבא ימציאו פקס אשר מוכיח שהם הודיעו על כך לאגד. אז הרי שדבריך מאוד חמורים ומישהו באגד ישלם על כך מחיר כבד.
ואתה יודע עוד מה אמנון ?
הבן שלי היה צריך להגיע עד 10 לקרית שמונה כדי להספיק להסעה שתקח אותו למקום מאוד גבוה אחרי קרית שמונה [אתה יכול רק לנחש ולא אציין כמובן את המיקום] וזאת כדי שחייל שנשאר שם ביום כיפור יוכל לתפוס את ההסעה חזרה כדי לרדת מהמקום שהם נמצאים בו ולהספיק לאוטובוס שיקח אותו מקרית שמונה לאזור המרכז. אבל הבן שלי לא הגיע עד 10 והחייל המסכן נשאר שם במוצב כי החייל המחליף לא הגיע בזמן. ומה מעניין אותו שהאוטובוס לא הגיע ובגלל זה המחליף לא הגיע ? הוא יודע שהוא "אכל אותה" ונשאר שבת נוספת במוצב במקום לנסוע הביתה. ותאמין לי שגם את ההורים שלו שחיכו לראות אותו אחרי 3 שבועות שלא היה בבית לא מעניין למה החייל המחליף לא הגיע בזמן להחלפה. ושוב : אני בכלל לא מדבר כאן רק על המקרה הפרטי שלי ושל הבן שלי. אני מדבר באופן כללי על דבר חמור שהייתי עד לו הבוקר.
 
מצד שני........

ואתה יודע עוד מה אמנון ?
הבן שלי היה צריך להגיע עד 10 לקרית שמונה כדי להספיק להסעה שתקח אותו למקום מאוד גבוה אחרי קרית שמונה [אתה יכול רק לנחש ולא אציין כמובן את המיקום] וזאת כדי שחייל שנשאר שם ביום כיפור יוכל לתפוס את ההסעה חזרה כדי לרדת מהמקום שהם נמצאים בו ולהספיק לאוטובוס שיקח אותו מקרית שמונה לאזור המרכז. אבל הבן שלי לא הגיע עד 10 והחייל המסכן נשאר שם במוצב כי החייל המחליף לא הגיע בזמן. ומה מעניין אותו שהאוטובוס לא הגיע ובגלל זה המחליף לא הגיע ? הוא יודע שהוא "אכל אותה" ונשאר שבת נוספת במוצב במקום לנסוע הביתה. ותאמין לי שגם את ההורים שלו שחיכו לראות אותו אחרי 3 שבועות שלא היה בבית לא מעניין למה החייל המחליף לא הגיע בזמן להחלפה. ושוב : אני בכלל לא מדבר כאן רק על המקרה הפרטי שלי ושל הבן שלי. אני מדבר באופן כללי על דבר חמור שהייתי עד לו הבוקר.
מצד שני........
אגד שהוא כמעט מונופול לתחבורה הציבורית ההמונית בישראל, מוזר מאוד שלא מחזיר בתחנות מרכזיות שלו נהגים ואוטובוסים בכוננות למקרים כאלו בעיקר בימים בעייתיים, ולא להתעלם מאפשרות של בעייתיות. הרי ישנם אנשים עטירי נסיון באגד שיודעים מתי יש צפי לבעיות ועומסים. השלכת יהבם על הצבא היא עורבא-פרח כי בצבא אין מרכז-תכנון-חופשות. זה בהחלט לא שירות של אגד, שירות זה לא עניבה, שירות זה לצפות את צרכי הלקוח הפוטנציאלי ולהיערך בהתאם, אבל מה, אנחנו גדולים בתירוצים מטופשים. תירוץ הוא כשלון בפתרון בעיה. מענין אותי מה חושב לעצמו מי ששוטחים בפניו בעיה עכשוית והוא מציע להגיש תלונה שתיבדק בעתיד , או שהוא לא חושב בכלל?
 

ארזS

New member
בדיוק !

מצד שני........
אגד שהוא כמעט מונופול לתחבורה הציבורית ההמונית בישראל, מוזר מאוד שלא מחזיר בתחנות מרכזיות שלו נהגים ואוטובוסים בכוננות למקרים כאלו בעיקר בימים בעייתיים, ולא להתעלם מאפשרות של בעייתיות. הרי ישנם אנשים עטירי נסיון באגד שיודעים מתי יש צפי לבעיות ועומסים. השלכת יהבם על הצבא היא עורבא-פרח כי בצבא אין מרכז-תכנון-חופשות. זה בהחלט לא שירות של אגד, שירות זה לא עניבה, שירות זה לצפות את צרכי הלקוח הפוטנציאלי ולהיערך בהתאם, אבל מה, אנחנו גדולים בתירוצים מטופשים. תירוץ הוא כשלון בפתרון בעיה. מענין אותי מה חושב לעצמו מי ששוטחים בפניו בעיה עכשוית והוא מציע להגיש תלונה שתיבדק בעתיד , או שהוא לא חושב בכלל?
בדיוק !
אני לא יודע אם זה כפי שכתבת מצד שני. זה ממש מצד ראשון... הרי כשסוף סוף הצלחתי לדבר בטלפון עם מוקדנית במודיעין היא אמרה שאין ביכולתה לעזור והעבירה אותי לאחראית שגם היא לא עזרה מלבד הצעה להגיש תלונה. ודרך אגב, זאת בהחלט לא הפעם הראשונה שהייתי עד לשיבושים חמורים כאלה במיוחד בימי שישי בגלל הצימצומים אבל הבוקר זה פשוט עבר כל גבול. "הצבא אשם" - זה מה שיש לאגד להגיב.
 
ארז אני מבין את מה שאתה אומר

ואתה יודע עוד מה אמנון ?
הבן שלי היה צריך להגיע עד 10 לקרית שמונה כדי להספיק להסעה שתקח אותו למקום מאוד גבוה אחרי קרית שמונה [אתה יכול רק לנחש ולא אציין כמובן את המיקום] וזאת כדי שחייל שנשאר שם ביום כיפור יוכל לתפוס את ההסעה חזרה כדי לרדת מהמקום שהם נמצאים בו ולהספיק לאוטובוס שיקח אותו מקרית שמונה לאזור המרכז. אבל הבן שלי לא הגיע עד 10 והחייל המסכן נשאר שם במוצב כי החייל המחליף לא הגיע בזמן. ומה מעניין אותו שהאוטובוס לא הגיע ובגלל זה המחליף לא הגיע ? הוא יודע שהוא "אכל אותה" ונשאר שבת נוספת במוצב במקום לנסוע הביתה. ותאמין לי שגם את ההורים שלו שחיכו לראות אותו אחרי 3 שבועות שלא היה בבית לא מעניין למה החייל המחליף לא הגיע בזמן להחלפה. ושוב : אני בכלל לא מדבר כאן רק על המקרה הפרטי שלי ושל הבן שלי. אני מדבר באופן כללי על דבר חמור שהייתי עד לו הבוקר.
ארז אני מבין את מה שאתה אומר
ומזדהה עם הבן שלך. גם אני חייל שחלק גדול מהשירות אני מעביר בצפון, ואני יודע מה זה הסיוט של האוטובוסים לקרית שמונה, זה מכל מקום ככה, גם בירושלים יש מלחמה על האוטובוס הזה כל יום ראשון בבוקר והוא יוצא מהתחנה המרכזית כשאין מקום להכניס סיכה בתוכו. אני זוכר את הימים שהייתי נוסע דרך תל אביב צפונה, לפני ש-963 חזר לפעול. הפתרון המיידי שלי אליך ואל הבן שלך הוא פשוט לעלות על האוטובוס בתמח"ת- מקום יציאתו למסלול. קשה מאוד לתפוס את האוטובוס הזה בדרך, בגלל כל התחנות איסוף שיש לו בדרך. אתה גם צריך להבין שזה כרגע המצב וקשה לי להאמין שיתגברו את הקוים האלה בקרוב כי לא רק הקוים לקרית שמונה עמוסים בבוקר שבו חיילים חוזרים לבסיסים, כמעט כל אוטובוס שנוסע לאזור שבו משרתים הרבה חיילים יוצא עמוס ולא יכול לאסוף בדרך.
 

mister K

New member
ומה לגבי נסיעות שקבוע מפוצצות?

ארז
משום שאני עובד באגד, אני נמנע בדרך כלל מלהגיב על תלונות נגד השרות של אגד. הסיפור שסיפרת , עצוב. אך מה ? אין דרך לאף חברה לתכנן את מעשיה בלי שיודיעו לה על ביקוש העולה על הנורמלי. קח דוגמא פשוטה של כל עסק אשר במצב נורמלי מוכר מספר מוצרים נורמלי ביום, אם אני יודע שביום מסויים ארצה לרכוש כמות חריגה, אני צריך להודיע לעסק על תוכניותי למשל הקצב שלי לא יוכל לתת לי היום שישי בבוקר 10 קילו בשר סטייק טרי , ללא הודעה מראש. אין חברה בעולם שיכולה פתאום לשלוף יש מאין עוד נהגים, ועוד אוטובוסים מעל לכמות שבתוכנית שלה. אל תשכח יום שישי כולם בגשר . ויחידה מסוימת מבקשת שחייליה יחזרו ביום זה בבוקר. אני בטוח שאם רשויות הצבא היו טורחים לבקש תיגבור הקו ביום זה אז לבטח אגד היה מוציא יותר אוטובוסים לקו זה. אם רשויות הצבא ימציאו פקס אשר מוכיח שהם הודיעו על כך לאגד. אז הרי שדבריך מאוד חמורים ומישהו באגד ישלם על כך מחיר כבד.
ומה לגבי נסיעות שקבוע מפוצצות?
כדוגמת קו 379 של "אגד פלוס" בימי ראשון, מדי שבוע? פה אין את התירוץ של "לא ידענו".
 
ארז, אני מבין את הבעייה. אבל....

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
ארז, אני מבין את הבעייה. אבל....
לא תמיד האשמה היא רק על אגד. גם למפקדיו של בנך, יש יד ורגל בעניין. הרי הצבא מודע לבעייתיות של הסעת חיילים בימי ראשון ובימים שלאחר חגים, ואם הם היו קצת יותר עירניים לעניין, הרי שמחובתם היה להזמין הסעה מסודרת דרך מרכז תובלה של צה"ל. ברור, ואתה גם ציינת זאת, כי לא רק שמדובר ביום שלאחר חג, אלא גם ביום שישי, שהוא יום קצר בפני עצמו. היום, בעידן של תקשורת, נראה לי כי עליך ועל הורים אחרים, לפנות ישירות למפקדים ולהאיר את עיניהם בנושא. חגים שמחים וגמר חתימה טובה. חגי
 

ארזS

New member
גם אני מבין את הבעייה

ארז, אני מבין את הבעייה. אבל....
לא תמיד האשמה היא רק על אגד. גם למפקדיו של בנך, יש יד ורגל בעניין. הרי הצבא מודע לבעייתיות של הסעת חיילים בימי ראשון ובימים שלאחר חגים, ואם הם היו קצת יותר עירניים לעניין, הרי שמחובתם היה להזמין הסעה מסודרת דרך מרכז תובלה של צה"ל. ברור, ואתה גם ציינת זאת, כי לא רק שמדובר ביום שלאחר חג, אלא גם ביום שישי, שהוא יום קצר בפני עצמו. היום, בעידן של תקשורת, נראה לי כי עליך ועל הורים אחרים, לפנות ישירות למפקדים ולהאיר את עיניהם בנושא. חגים שמחים וגמר חתימה טובה. חגי
גם אני מבין את הבעייה
ואני מבקש לדעת מה תגובתך למקרה שבמקום 100 חיילים היו "רק" 76 אזרחים ממתינים "במקרה" הבוקר לקו 842 ? אתה יודע מה ? לא 76 אזרחים. רק 23 אזרחים נוספים היו ממתינים בהרצליה הבוקר לקו 842 כדי לנסוע איתו לקרית שמונה. האם גם הם לא זכאים לשרות כי לא טרחו להודיע לאגד מראש שהם נוסעים ? אז כפי שאומרים : בחייאת, עזבו אתכם מהאשמה של הצבא. אני לא רוצה לנקוב בשמות של הכתבים שדיברתי איתם הבוקר. הם עשו נאמנה את מלאכתם גם בקטע הצבאי וגם בקטע של אגד. אני חוזר וטוען שאגד צריכה להיות מוכנה כמעט לכל תרחיש אפשרי. ואם היו מסכימים באגד לדבר עם "סתם אזרחים" במקרה חרום [ואני רואה את המקרה הבוקר כמקרה חרום] אפשר היה לפתור את הבעייה בזמן קצר יותר ולא לשלוח אותי להתלונן במחלקה לפניות הציבור... קצת רצון טוב לא הזיק אף פעם לאף אחד, לא מזיק ומן הסתם גם לא יזיק...
 
האם רצון טוב, מביא פרנסה?

גם אני מבין את הבעייה
ואני מבקש לדעת מה תגובתך למקרה שבמקום 100 חיילים היו "רק" 76 אזרחים ממתינים "במקרה" הבוקר לקו 842 ? אתה יודע מה ? לא 76 אזרחים. רק 23 אזרחים נוספים היו ממתינים בהרצליה הבוקר לקו 842 כדי לנסוע איתו לקרית שמונה. האם גם הם לא זכאים לשרות כי לא טרחו להודיע לאגד מראש שהם נוסעים ? אז כפי שאומרים : בחייאת, עזבו אתכם מהאשמה של הצבא. אני לא רוצה לנקוב בשמות של הכתבים שדיברתי איתם הבוקר. הם עשו נאמנה את מלאכתם גם בקטע הצבאי וגם בקטע של אגד. אני חוזר וטוען שאגד צריכה להיות מוכנה כמעט לכל תרחיש אפשרי. ואם היו מסכימים באגד לדבר עם "סתם אזרחים" במקרה חרום [ואני רואה את המקרה הבוקר כמקרה חרום] אפשר היה לפתור את הבעייה בזמן קצר יותר ולא לשלוח אותי להתלונן במחלקה לפניות הציבור... קצת רצון טוב לא הזיק אף פעם לאף אחד, לא מזיק ומן הסתם גם לא יזיק...
האם רצון טוב, מביא פרנסה?
מי ישלם לנהגים שיוזמנו להיות כוננים? אתה? אני? אריק פלדמן? אם היה חיוב ממשלת ישראל להחזיק נהגים כוננים, אז הם היו חייבים לממן זאת. אגד אינו פילנטרופ!!!! והוא אינו חייב לממן את קפריזות הנוסעים. מעניין מה היה קורה אם מרגלית או קווים או נתיב אקספרס היו נותנים את השירות? הרי שלא היית יכול לדעת מתי יגיע האוטובוס, שכן לו"ז אצליהם הוא בבחינת המלצה בלבד. חגי
 

mucool2

New member
טוב שנתת את הדוגמאות של מרגלית,

האם רצון טוב, מביא פרנסה?
מי ישלם לנהגים שיוזמנו להיות כוננים? אתה? אני? אריק פלדמן? אם היה חיוב ממשלת ישראל להחזיק נהגים כוננים, אז הם היו חייבים לממן זאת. אגד אינו פילנטרופ!!!! והוא אינו חייב לממן את קפריזות הנוסעים. מעניין מה היה קורה אם מרגלית או קווים או נתיב אקספרס היו נותנים את השירות? הרי שלא היית יכול לדעת מתי יגיע האוטובוס, שכן לו"ז אצליהם הוא בבחינת המלצה בלבד. חגי
טוב שנתת את הדוגמאות של מרגלית,
סופרבוס ונתיב אקספרס כהשוואה לאגד (או אולי כמודל שיש לשאוף אליו?).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה