עדכונים יום 54 24/10

מסכימה שהמחשבה שעובדים עלינו היא בלתי נסבלת?

כל-כך קשה להשלים עם אפשרות כזאת, שההכחשה שלה היא טבעית, אבל יש יותר מדי סימנים להתערבות של ההפקה
 

אכדית

New member
מעצבנת אותי רק העריכה המגמתית

שלכל אחד הטייפקאסט שלו וממשיכים עם זה, לא משנה שיוסי התגלה כהכי חכם בקריאת אנשים, מעדיפים להציג אותו כשוטה הכפר, ולא משנה שהתגלה ששיפרה היפה והמעודנה מקללת ושצבר מסית - מסתירים את זה, וכששי עשה תיאומי הצבעות לא אחת גם זה הושמט. אני לא שולחת SMSים בגלל זה כי מי שרואה את השידור המרכזי לא תמיד יודע מה באמת הלך ואז הקול שלי סתם הולך לאיבוד.
 
שפרה מפגינה את הביטחון הזה

כי היא לא מבינה שההשארות שלה היא לא בגלל אהדת הצופים אלא בתור ברירת מחדל לשי. המון ממי שהצביע לה עשה את זה בשאט נפש רק על מנת להוציא את שי. נראה אם זה נכון לפי ההדחות הבאות.
 
למה התמקדו בשפרה אתמול במשך 3 שעות? צינזור?

צילמו את שפרה כשהיא לבד סורגת / שוטפת כלים וזה ממש לא היה מעניין כשבחדר הבנות יש שיחה על הקבוצות בבית
 

נועה21

New member
דווקא ההיפך

כששפרה צבר ורנין מפגינים את הרוע שלהם רואים את זה רק בערוץ 20, כשעינב, יוסי, ונסה ואיתי מדברים שומרים את זה לערוץ 2. כמה שיותר לנסות ולהוציא את צבר רנין ושפרע כמלאכים של התוכנית בעוד שהם מייצגים את כל הרוע של החברה - הרוע שמאחרוי החיוך (או במקרה של צבר - פרצוף יפה)
 

אכדית

New member
שוב ההערצה העיוורת ../images/Emo31.gif

עד היום לא צינזרו את הקללות והבוטוּת של עינב. אולי שומרים לנו את זה לשידור המרכזי כי לחזק את טייפקאסט הפרחה הצעקנית שהדביקו לה.
 

SnowKing

New member
זה לא קשור להערצה

(אני דווקא די מחבב את ונסה במשחק) אתמול הראו את איתי אומר משפט וחצי על לאון, ואז ישר העבירו את המצלה לשפרה הסורגת. אני באמת לא מבין למה. גם סביר להניח שאחרי שעינב שמעה את רנין "לא שיניתי את הצד שלי" היא דיברה איתם על זה, כי פשוט לא הגיוני שלא, אבל ההפקה בוחרת כנראה לא להראות את זה. הקללות והבוטות של עינב פשוט מביאות להם רייטינג.
 

אכדית

New member
חבל על הספקולציות

נחכה ונראה מה יראו במשדר המרכזי. מה רואים באינטרנט או בערוץ 20 זה לא ממש מדד לעריכה. בנתיים רייטינג או לא - בחרו להוציא את יוסי ועינב ברברים וטיפשים בצורה מוקצנת (מי אמר הקטע עם הרקולס... אני אוהבת אותו הוא מצחיק והכל אבל זה היה די אידיוטי....) ולגבי שיפרה וצבר בוחרים להראות רק את השתיקה שלהם. אז הטיעון הראשוני שלך להתערבות ההפקה - לפחות לגבי עינב וונסה לא ממש תופס. אגב גם איתי יצא לא הכי טהור בעיקר בחדר האח הגדול עם התירוצים שלו להדחות, בסה"כ אני חושבת שאין הרבה תככים ומזימות שאיתי קשור בהם בגלל זה גם אין מה להראות.
 

EMC1

New member
# לשיפרה יש מספר בעיות שיפגעו בה בעתיד.

קודם כל היא לא מצחיקה. היא ממש לא מצחיקה. היא דעתנית ומנסה לגבור עם הדעות שהיא מביעה על אחרים בקבוצה ( מקרה בולט - אשר ). הבעת דעות בכיוון ה"פוליטי" (אמונה זה גם סוג של "פוליטיקה" בארץ), גורמת לאנטי אצל צופים רבים (יותר נכון: צופים רבים מידי) וכמובן לאהדה אצל צופים אחרים. לולא הדעות האלה - היא בכלל לא היתה מושכת אש. שיפרה לא מבינה (בדיוק כמו ששי לא הבין) שיש מצלמות והצופים הם השופטים האמיתיים ואילו דיירי הבית הם ממליצים זמניים. אי הבנה זו גרמה לתקרית מכוערת עם יוסי שגרם לה לאבד הרבה נקודות. בנוסף החלוקה למחנות לא ממש עוזרת לה. היא נמצאת בצמרת המחנה שפחות אהוד על הצופים מה עוד שפגעה רגשית ב"כבוד" של חלק גדול מהצופים בהתייחסות ליוסי כאילו מדובר באדם "סוג ב". בקיצור: היא לא בדיוק קוראת את המפה ובודאי שאין לה אסטרטגיה לטווח ארוך.לא ברור באיזה שלב תשופד, אבל לגמר היא לא תגיע עם "אהדת" צופים כפי שרואים כרגע ( למעשה מבחינת רוב הצופים היא "שרופה" תמידית).
 
למנהלי הפורום

בעקבות האשמה שרק הבובלינים מקללים אולי כדאי לעשות סקר של הקללות בין הדיירים (כולל שי) אני בטוחה שהתוצאה תהיה מפתיעה!
 

JasPoint

New member
הייתה שיחת סקס בחדר הבנות

בין ונסה, איתי ועינב. ההפקה כנראה חושבת שאנחנו בערב הסעודית ולא הראתה את זה. היה אפשר לשמוע את השיחה באחת המצלמות באינטרנט אבל אי אפשר היה לראות את החדר.
 
חבר'ה יישר כוח לכל מי שהצביע

כל מי שמעניין אותו מה יהיה בהתנגשות בקרב הענקים הזה שייקח חלק!
 
חחח מה שנקרא חנון מלידה

איתי מספר ליוסי שכשהיה קטן ברח מהבית אבל השאיר פתק שידעו איפה למצוא אותו ...
 
לדעתי האסטרטגיה של לאון פועלת בשכל,

הוא מספיק חכם כדי לדעת איך לפעול,ועובדה שהוא שיחק אותה מאוהב בשי והדיח אותו.
 
למעלה