עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

HilaZ1

New member
לפי השיחה בחצר עכשיו הבנתי שהם כולם היו אצל

הפסיכולוגית
ליאון מספר שהראו לו כתמי דיו ושאלו מה זה
רנין ציירה. צבר עשה לה כן עם הראש על כל שאלה
ואז חתכו את השיחה והראו את יוסי ישן
 
עשו להם אבחון פסיכולוגי לפני שנבחרו לבית

אחד משלבי הניפוי היה שיחה עם פסיכולוגית כדי לראות אם הוא באמת מתאים להיות 50 יום סגור בבית. צבר אמר שתוך 30 שניות היא עשתה לו ממש רצח אופי וכל מה שהוא עשה זה הנהן בראש כן כן , כדי להכנס. הם דיברו כבר בעבר על השיחות איתה. אותה פסיכולוגית מלווה אותם גם בתוך הבית, כבר כמה פעמים היו דיירים שאמרו שדברו איתה, עכשיו איתי מדבר איתה. אלה שיחות אישיות שלא מצולמות ואין מאזינים רק הדייר והפסיכולוגית.
 

shlomitgueta

New member
אכזבה קשה מהריכול העכשווי של צבר רנין ולאון

אוי כמה סטירות לכי אני יכולה לקבל מהם? הנה תמצות הריכול: צבר:"תגידו מה ונסה אמרה עכשיו כשלא הייתי?" רנין:"אני חייבת להגיד לכם שמקודם שמעתי את ונסה אומרת משהו על שי ובאתי אליה והיא אמרה זה דווקא טוב בשבילך רנין ששי הלך" לאון:"אני לא יודע למה אבל כל פעם שאני רואה את איתי אני לא יכול לסבול את הנוכחות שלו, יש לו נוכחות מטרידה ולא נעימה" צבר:"גם לי זה קורה, אני מרגיש שמנסים לבלף את כולנו" רנין:"זה זוג אנשים שאם הייתי מכירה בחוץ הייתי מתפקעת מצחוק" צבר: ואני הייתי אומר להם תעשה לי טובה.." רנין:"אתמול דיברתי עם לאון באנגלית והרי תמיד עינב אומרת שהיא לא יודעת אנגלית, פתאום באמצע תפילה היא התחילה לדבר באנגלית" אוי כמה גועל יוצא מהם!
 

Lomsahne

New member
אני חייב לציין שזה היה קורע...

הקטע עם עינב אתמול בסביבות 4 בלילה רנין ולאון דיברו על שי ועל כל המצב בבית באנגלית {לאון מדבר פשוט מושלם אנגלית מאוד התרשמתי הייתי בטוח שהוא יודע שירים ואנגלית טובה אבל הוא ממש מדבר מצוין} ועינב בדיוק קראה תהילים עכשיו רואים שהיא מנסה להבין מה הם אומרים ופתאום איך שהשיחה מסתיימת היא מתחילה להגיד להם משפטים באנגלית ולשאול אותם על מה הם דיברו.זה היה אחד הקטעים המצחיקים.
 
תיקון ממש קטן...

צבר:"גם לי זה קורה, אני מרגיש שמנסים לבלף את כולנו" הציטוט הנכון, צבר:"אני מרגיש שהוא (איתי) שמנסה לבלף את כולנו" צבר: ואני הייתי אומר להם תעשה לי טובה.." הציטוט הנכון צבר: ואני הייתי אומר לו (לאיתי) תעשה טובה.."
 
צבר הגרוע מכולם. מתחמק מהמצלמות כדי שלא ייתפס

בקלקלתו. שיביט במראה כשהוא מדבר על סוגי אנשים.
 

אסתי31

New member
איתי מושך אש

בגלל חוסר המעורבות שלו. לא מביע דעה או עמדה ומה שדיירי הבית רואים בשעה האחרונה זה את איתי במשבר ושוב מבינים את זה כהתמסכנות.
 

אסתי31

New member
איתי מושך אש

בגלל חוסר המעורבות שלו. לא מביע דעה או עמדה ומה שדיירי הבית רואים בשעה האחרונה זה את איתי במשבר ושוב מבינים את זה כהתמסכנות.
 

Ruined

New member
צבר ורנין צריכים לסבול אנשים לא "אינטלגנטים"

כמוהם אני ממש מרחם על 2 הגאונים האינטלקטואלים האלה שצריכים לבלות בחברת פשוטי עם כמו איתי.
 

Lomsahne

New member
מה הקשר?

צבר אמר לונסה שאיתי לדעתו האיש הכי אינטלגנט בבית ושהוא עבר הרבה בחיים וגם בצבא ומה שמפריע לו זה ההתמסכנות שלו והדרך משחק שלו.הוא מעולם לא דיבר עליו באופן אישי ואם הוא כבר דיבר אז רק שיבח כשאמר שהוא אינטלגנט בא מבית טוב וכו'. גם לאון אמר שהוא לא סובל את הנוכחות של איתי {לא אמר עליו דברים מבחינה אישית} ושהוא עוקץ אותו בכל הזדמנות ותוקע לו מבטים ערמומים ושאפחד לא יגיד שהוא לא רואה את זה.
 
צבר גם אמר את זה לאיתי בשיחה ביניהם

ושפרה אמרה את זה לאיתי בצורה הכי גלויה ונקייה מי שמתחמנת אותו זו ונסה , שמוציאה אותו באמת סמרטוט. משחקת איתו איך שבא לה ואיתי ניגש אליה אחרי זה ואומר לה אני באמת מצטער אם פגעתי בך
 

פלדי1

New member
צבר אמר

שהוא אמר לאיתי שהוא( איתי) הינו האדם האינטליגנטי ביותר בוילה. קפצה שפרה ומחתה ," מה פתאום האינטליגנטי ביותר?" ( הרי אני היא האינטליגנטית ביותר...) ענה צבר: " זה היה לצרכי השיחה" רגם שיפרה כשהיללה אותו , בסך הכל עשתה מעשה מירמה כדי להעבירו לצידה. מיד אחר כך אמרה מאחרי גבו: " חתיכת אפס"
 
בשיחה שאני ראיתי שפרה בכלל לא נכחה

השיחה שאני מדברת עליה היתה היום בערב בגינה בין רנין לאון וצבר שפרה בכלל ישנה נמאס כבר של פעם מכניסים את השם של שפרה רק על מנת להכפיש אותה. אם זה לא נאמר גם בשיחה אחרת של צבר , אתה פשוט שקרן
 
למעלה