עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

פלדי1

New member
הריאליסטי, יש לך טעות אחת

שפרעה דיברה על שי ולא על ערן. לפני כן היא ניסתה להסביר לליאון מדוע שי הודח. כל הרביעיה הזדונית הזו לא מבינה בכלל איך היא נראית בציבור. מדהים.
 

beep beep

New member
"האיסטרטגיה" (עלק) של שפרה

שפרה "טובת הלב" מסבירה כעת לליאון שהוא חייב להתרחק מיוסי ולבודד אותו בבית ממש כמו שהיא עושה וזאת "כדי להקשות עליו ככל הניתן את השהות בבית". היא מעדיפה שיוסי ישכב ויסבול במיטה מאשר שיצא לחצר וישחק את המשחק. והנה דוגמה אופיינית לחוסר המודעות שלה לאופן שבו היא נתפסת על ידי הצופים. למה לקשקש? למה להסית? היא כבר אמורה להבין שזה רק מזיק לה. לאחר תשע פעמים שהקהל הוריד את יוסי מהגריל, לאחר שניצח בקרב פנים אל פנים את שי, היא אמורה להבין שיוסי אהוב על ידי הקהל. צריך להיות מטומטם, אבל ממש מטומטם וחסר כל יכולת איסטרטגית כדי להסית מתמודד אחר נגדו מול המצלמות. תתנהגי, תפעלי, תעשי מה שאת חושבת שטוב בשבילך ותני לצופים לשפוט את מעשייך, בלי דיבורים - בתקווה שיחבבו אותם. את לא תופסת שדמות "המורה" הדידקטית שלך גורמת למיאוס אצל הצופה האובייקטיבי?
 
אני חולה על עינב,אם זה לא אמיתי אז מה כן?

עכשו היא עוברת ליד הפינת עישון ורואה את ליאון ושיפרה יושבים ומדברים (מרכלים) פתאום ליאון "נו עינב איך את מרגישה?" (אחרי שליכלך עליה עם שיפרה) עינב:"אם הייית חבר היית כבר יודע" אמרתי כבר שאני חולה עליה??
 

שניני24

New member
לאון באמת ליכלך.. הפך את עורו.

הוא אומר לשיפרה "אני כבר לא מנהל איתה שיחה, אני לא כמו רנין שמדבר איתם ואחר כך בא ואומר נמאס לי מהם... אני פשוט לא מדבר" אז הנה מה עשית בדיוק עכשיו- "יא עינב נראה את הסתימה שלך" אם זו לא צביעות אז אני לא יודעת מה כן. מוקדם יותר הוא ישב עם רנין וצבר וגם ליכלך על עינב... ואז ונסה הגיעה אז הם אמרו מהר נחליף נושא שיחה ואז רנין "אז לאון מתי יצאת מהארון" וואי חבורה של נחשים.. לא סובלת אותם! לאון- אכזב אותי מאוד. מבחינתי, שיעוף.
 
../images/Emo41.gifשפרה היקרה( אפילו אם את לא קוראת)

עם כל הכבוד לביקורת שיש לי עליך, חייבת להודות: סופכלסוף ישבת ודיברת עם לאון דברי אמת. מתוך הלב. גם הרגיזה אותי החשיבה שלך לגבי איך משרתת אותך העובדה שיוסי ללא סיגריות משחק לטובתך, בואי נודה שמבחינתך זו אסרטגיה נכונה . אבל ואבל גדול בתור ה"אינטיליגנטית" הגדולה של הבית מאוד קשה להקשיב לך מעבר ל כאילו כאילו כאילו כאילו כאילו עשי תודה ותקעי בפה סנויץ עם נוטלה כל פעם שבא לך להגיד שוב את המילה הזו ממני מינוס מעריצה תודה
 

blur2

New member
אבל אם היא תעשה את זה אז יגידו שהיא שמנה

שטוחנת כל היום. אז אולי לא כדאי.
 
אומרים גם ככה , לא?

היא עצמה אמרה היום אחרי הצהריים מה אני עושה פה רק אוכלת כל היום
 
וכרגיל בשטף הכתיבה

עשי תודה= עשי טובה סנויץ= סנדויץ' ( ועבורך כמובן כריך או פת לחם )
 

SnowKing

New member
אני מאוד מקווה שאנשים שקוראים פה

לא קוראים את אוסף התגובות האידיוטיות (שכנראה כולן ממשתמש אחד, כי הן זהות כמעט לגמרי) של "די די שפרה רעה שפרה מסיתה את לאון ורנין וצבר וכל העולם נחשית רשעית ודובה!!!!!!1" ולא לוקחים את זה ברצינות. כרגע היתה השיחה הכי כנה ומעניינת שהיתה בסדרה, לדעתי, בין שפרה ללאון. כנראה כבר אין להם צורך להתייפיף מול המצלמות. אם אנשים פה באמת חושבים שבן אדם שאומר דברים רעים על אנשים בסדרה הוא אוטומטית "נחש" זה עצוב.כשיש שמונה אנשים שגרים בבית אחד - לא כולם יאהבו אחד את השני. מה גם שכמו שזה נראה, לאון מסית הרבה יותר משפרה (וטוב שהוא סוף סוף מראה לקהל מה הוא מרגיש).
 
אני ממש לא כמה ניקים

יש לי רק ניק אחד זו דעתי ואם לא מוצא חן בעינייך גם אתה מוזמן לתקוע נוטלה ( לפה שלך כמובן ..) רק טוב
 

קפרי

New member
זה ברור למה את שונאת את שיפרה, לפי הניקים

שלך נוטפי רוע ושנאה , אם זה לא אובססיה וגועל, מה כן.
 

קפרי

New member
כשהפורום יהיה בבעלותך-תוכלי להחליט, ואחרי

שקראתי את תגובותייך "הנעלות משל שיפרה" (ולא אני לא מכירה אותה אישית), עדיף ללכת לישון.
 
בוקר טוב קפרי ../images/Emo13.gif

זו דעתי לגבי שפרה אני משתדלת וברוב המקרים חושבת שגם מביעה אותה בלי לרדת נמוך זה שהתלבשת עליי עם " את כותבת באלף ניקים " את רעה/צבועה/טיפשה" וכ"ו לא יגרום לי לשנות את דעתי. אני לא חושבת שאני יותר טובה משפרה, אני כן גדולה ממנה בכמה וכמה שנים טובות ומאמינה שנסיון החיים שלי גדול בגרוש משלה. אל תשכחי שלכולנו יש את היתרון בתור צופים לראות את התמונה הכוללת ולהם לא. יש כאן כמה וכמה אוהדים של שפרה שמגיבים להודעות שלי ועושים את זה בהוגנות וטוב טעם מבלי להגרר לפסים אישיים קטנוניים וממש נחמד לנהל איתם דיון. אם את לא מסוגלת לעשות את זה אנא אל תגיבי לי. לשלוף ציפורניים גם אני יכולה פשוט לא בא לי לעשות את זה כי זה טפשי, ילדותי ומיותר. יום טוב.
 
../images/Emo45.gif

בדיוק צחקתי לעצמי כשחשבתי כמה מנותק אפשר להיות אם באמת נחשוב שכל ההודעות נגד שפרה באות רק מבן אדם אחד
 
למעלה