קודם כל
כל להקה לא מחרתית שמצליחה לעשות כסף טוב, ממסוחרת. שייכנס לכם לראש. זה לא בהכרח משהו רע יש להתמסחר כמו גרין דיי (שפעם היו עושים יופי של מוסיקה ואז הוציאו את AI שבעיקרון יש שם אחלה חומר אבל אם שמתם (למררות שלדעתי אני צריכה לכתוב בלשון נקבה), כל השירים שהם הוציאו כסינגלים היו להיטים. למה? כי הם נכתבו והולחנו במטרה להיות קאצ'י, פשוט ומותאמים כמו בול על מעטפה לתחנות רדיו, ולכל תחנות הרדיו. מקפליי לא הולכים ומשנים את איכויות השירים שלהם במטרה להרוויוח עוד מעריצים, מההתחלה ועד עכשיו הם על אותו סגנון שלהם, לא שאמור להשתמע שהם משעממים, לא; הם נפלאים. אז כן נו הם השתתפו בסרט למרות שאין להם מטרות להיות שחקנים, a band's gotta do what a band's gotta do אבל לפחות זה לא בא על חשבון המוסיקה שלהם. כן, לא נראה את נירוונה הולכת ומופיעה באיזה סרט, במיוחד בגלל שהם קצת מתים,במיוחד הסולן ההוא, משמו? קוביין? (אני צוחקת) אבל הם לא האישיו כאן. בעיקרון מקפליי לא התמסחרו, לא יותר מכל קבוצה מוסיקאלית אחרת בעולם שרוצה שיכירו אותה. MCR התמסחרו בגדול, אגב, במיוחד לאחרונה, אבל גם במה שנדמה להמון תחילת הדרך שלהם. בדיסק שלהם שנקרא three cheers for sweet revenge שהוא ממש אבל ממש לא הראשון, אלא השני, אם הייתן שומעות את הראשון (ומי ששמעה תסכים איתי) יש הבדל אנורמאטיבי בין האיכויות, הסגנון וכמות הצעקות. דגש על עניין הצעקות. בדיסק הראשון שאין לי שמץ של מושג מה שמו (רק שמעתי ממנו שירים ואני אוהבת את וומפיירז וויל נוט קיל/ הרט יו) הם להקת אנדרגראונד לתפארת. אף אחד לא יודע מי הם, חוץ מאנשים שבאמת מתעניינים בסוג המוסיקה ומחפשים בנרות, כמו שעושים עם להקות שכאלו, אין שם שירים שיכולים להיכנס לתחנות רדיו קונבנציונאליות (ואני לא מדברת על תחנות ישראליות, כי מTCFSR לא שמעתם אף לא שיר אחד ברדיו פה בישראל, שמקומם אותי לחלוטין, אבל לא נורא). השירים ממש אבל ממש סקרימו, כמו כל הבולט פור מיי וולנטיין שחלקכן אוהבות לדעתי. וסבבה (את בולט אנלא מי יודע מה אוהבת, אבל הם בסדר, ליד FFTL). ולגבי הראשון של מכר, אני בטוחה שאם אתן לו הזדמנות שנייה עכשיו, למשל, בתקופה הזו, אני יכולה גם לקנות אותו מחר. מה שכן אחרי ההתמסחרות מהאלבום הראשון לשני המכה של הבלאק פארייד כמעט מוטטה אותי ואני בטוחה שעוד קהל ענק של מעריצים שרופים. כאילו, מה לעזאזל נכנס בכם?! איי דונט לאב יו זה פשוט שיר הכלאתי של הבקסטריט בויז פוגשים את לוסט פרופטס החדשים (אגב, עוד התמסחרות, כן?). WTF?! אנשים, תתעוררו, נזכרתם לקחת את הפרוזאק? תזרקו לפח, אני לא רוצה את המוסיקה הזאת, אני רוצה את כמיקל של פעם. אם ארצה לשמוע התבכיינות מטומטמת יש לי את דשבורד קונפשנל, תודה רבה. אותו דבר זה גם אוונסנס. אנלא אכנס לזה כי אין לי כוח (ובמיוחד בגלל שאף פעם לא מתי עליהם, הייתה תקופה שאהבתי את פאלן, אבל זהו, תמה ועברה לה. יש להם שירים טובים ופה אסכם את העניין) בקיצור ולעניין אחרי החפירה המעמיקה שאף אחת מכן לא קראה, לדעתי (אם היא שלווה בנפשה ויש לה חיים), מקפליי לא ממוסחרים יותר מכל הרכב אחר. הם נאמנים לעצמם, וזהו. ואם כבר, אני חייבת לומר שממש מרגיז אותי כל קהל המעריצות החמודות שפתאום מתות עליהם כי הם הופיעו בסרט עם לינדזי לוהאן, אווו. איפה הייתן כשייצא ROOM ON THE THIRD FLOOR? הא?! איפה הייתן כשג'יימס בנה אותם והם צילמו קטעי ווידאו מצחיקים יחד? הא?! איפה הייתם כשהם עשו קאברים עם באסטד ל'בילד מי אפ באטרקאפ'? למשל, או עשו את לולה? הא?! ועכשיו כשנרגעתי; זה בסדר, כל עוד השלמתן את החסר ותהיתן איפה לעזאזל מקפליי התחבאו ואיך של שמעתן עליהם כל הזמן הזה =) (בקאזה, לכל הרוחות! בMTV HITS!) (וחלילה מילה רעה על לינדזי עצמה, אלילת הטראש שלי - זה בכללי, אם להקה או זמר/ת מופיעים בסרט של איזה שחקן/ית אהוב/ה תורנים, מן הסתם שזה יטיס להם את הקריירה לשחקים ואת כמות הגרופיז אל סוף העולם ומעבר לו, ושוב, ושוב, בחזרה, ועוד פעם)