ומשלי -
(עכשיו יש לי קצת זמן לכתוב יותר). הסיפור כתוב היטב וקריא מאוד. אהבתי את השפה היומיומית ואת המבנה - כל פעם מזוית אחרת (אהבתי במיוחד את סימה). חסרה לי זוית הכותב מהצד, שהופיעה הרבה בהתחלה ונמוגה (ככל שהתרבו הדמויות). מסכימה עם קודמותיי שאמרו, שהוא לא משאיר שום דבר מאחוריו לחשוב עליו. אולי רק את המבנה המיוחד, שתפס אותי מאוד. הדמויות - אמינות, אבל לא מעניינות לטעמי, חוץ מסימה, שסה"כ למרות ה"עממיות" שלה כביכול, היא הרבה יותר מורכבת מכולם. בנועה אהבתי מאוד את הצילום ואת מה שהיא מחפשת כל הזמן - הסיפורים שברקע, הסיפורים שמאחורי הסיפור, מה שהעדשה מצליחה לקלוט ואנחנו מתעלמים ממנו רוב הזמן. והעניין הוא שרק כשהיא מפתחת את התמונות ועוברת עליהן היא מגלה את הסיפורים הקטנים. כשהיא ממש "מחפשת" אותם, היא בדרך כלל נכשלת. לעמיר אני לא מתחברת, טיפוס של "לוזר" נצחי, שכל הזמן מתלבט ותמיד לא מרוצה ממה שהחליט. הסיפור ביניהם עורר בי עצב יותר מהכל. הסיפור של צאדק באמת שטחי מאוד ולא מנצל את ההזדמנות שקיימת בו מתחילת הסיפור. הוא עורר בי סקרנות בפרקים הראשונים והיא דעכה כל-כך מהר, שזה היה פשוט מאכזב. וחוץ מזה - אפשר היה לסיים את הספר בערך בעמוד 200. חלק מהסיפורים מגיעים לשיאים שלהם כבר שם, לרוב הסיפורים האחרים כבר ניתנו כל-כך הרבה רמזים, עד ששום דבר כמעט כבר לא יכול להפתיע את הקורא.