לסדר לך חסימה?../images/Emo3.gif
בכול מקרה יש לי כמה דברים לכתוב ואני אכתוב כאן כי נדמה לי שזה שרשור אוף לפי ההודעה הראשונה(שהתפתח לעניין רציני)... עוד לא שמעתי את השיר בקישור,במחשב הזה אין רמקולים(כי הוא מעפן)...אם כבר מיליהו קראתי את המסר והאמת חשבתי ממש ממזמן על הרעיון שכתבת,הבעיה שכול פעם שבאתי לכתוב אותו הגעתי למסקנה שכולם עסוקים בלימודים או עומדים להתגייס(*למשל אתה*) או כבר בצבא וכו' ולא הגיוני שמישהו שנמצא בפורום פחות מאחרים שכאן כבר כמה שנים ותרם פחות יקבל רק בגלל הגיל אז כרגע זה עדיין בגדר רעיון הגיוני ואולי הוא יהיה בר ביצוע בהמשך... רציתי גם לספר על היום שהיה לי,אני עדיין מתרגשת כי כנראה שמאחורי כול עקרב מסתתרת נפש רגישה שנמסה ממחוות קטנות אך כנות,בעיקר כשחיכיתי הרבה זמן לקבל אותן... הייתי היום במסיבות סיום של שני בתי ספר בעפולה(הייתי צריכה להיות גם בבית ספר של אחי איפה שאני עורכת את העיתון אבל אני לא יכולה כשהנסיעה היא חצי שעה ואני צריכה להספיק להיות בשני מקומות תוך 3 שעות),כמו תמיד לא יכולתי לא להשקיע גם בפרידות,זה עסק מטורף כול הפרידות האלה וכשיש לי שני בתי ספר כשבאחד מהם כמה כיתות+מערכת עיתון+הנהלה מדובר בחתיכת עבודה,וכרגיל אם אני יכולה להשקיע הרבה ולוותר על שעות שינה מועטות זה בדיוק מה שאני אעשה...חצי לילה עבדתי על ברכות אישיות(גם אם קצרות) ל4 כיתות כשבממוצע יש 26 ילדים בכיתה,קניתי מתנות לכמה ספציפיים(עיתון,שני ילדים שאני מראש מחוייבת להיצמד אליהם...),מתנה לכול כיתה(לא בהגזמה,מדובר במתנות כיתתיות בשווי שלא עולה על 15),ברכות למחנכות שנקשרתי אליהן וכמובן שדאגתי להכין רשימות מסודרות ולראות בדיוק איפה אני עומדת... התחלתי את הבוקר בבית ספר הדתי,בעיקרון אתמול היה לי ממש בלאגן שתיכננתי פרידה מסוימת לשני הילדים שאני ספציפית איתם כי היו אמורות להיות לנו יחד ארבע שעות אבל בערך אחרי 10 דקות מרגע שהתחילו הלימודים קיבלתי הוראה לבוא מיד לאגף המחורבן כי לחבר'ה שוב לא היו כוחות לעשות דברים,לא הסכמתי לבוא בשמונה ועשרה והתעקשתי שלפחות יתנו לי עד עשר,איזו מין צורה זאת לבוא להגיד שלום לילד בבוקר ולפני שהוא בכלל נושם ללכת?אמרתי שאני מוכנה להישאר בערב עד שאני אסיים את העבודה באגף עם כמה שאני מתעבת אותה ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת העיקר שאני אוכל רק להישאר ולהיפרד נורמלי,אבל מתוך כאילו להראות מי הבוס התחילו לאיים עליי שאם אני לא מגיעה תוך חמש דקות אני יכולה גם לא לחזור בכלל(האמת שדווקא מאוד בא לי לא לחזור,זה לא משהו שמתאים לי בו) ואמרו לי שאם אני ממשיכה להתעקש אז שאני אטרח לידע את הרכזת שלי,התקשרתי אליה וכמובן שלא הייתה בה טיפה של דאגה למה שאני מרגישה,יום שלם הייתי מוטרפת מעצבים,לא דיברתי עם אף אחד ואם דיברתי אלה היו תשובות קצרות וכעוסות תוך הבהרה שאני לא מתכוונת לעזור מעבר למה שאני עושה באותו רגע,אין יותר שעות נוספות ואין כלום,זה שאני בשירות לאומי לא אומר שאני משרתת ועובדת בשביל אנשים שמתעצלים אפילו לחייג בטלפון...אז היום בחרתי להתחיל מהבית ספר הדתי מין פיצוי על הנטישה אתמול,היה מאוד נחמד ובאיזשהו שלב המנהלת נכנסה לכיתה ודאגה להביא לי ליד כולם ברכה+ספר ולהגיד שאומנם אני בעיקר סייעת צמודה של ילד מסויים(שקיבל כצפוי מתנה גדולה ממני,הוא מקסים למרות שהוא מוגדר כבעל הפרעות התנהגות ולוקח קבוע כדור הרגעה כול בוקר לפי המלצת הרופאים,אני באמת אוהבת אותו)אבל עדיין תרמתי המון בעצם הנוכחות שלי גם לבית ספר עצמו ולכיתה הספיציפית שלו,מיד התחילו מחיאות כפיים,חיבוקים והעיניים שלי התמלאו דמעות... נשארתי עוד שם בבית ספר,דיברתי,התחבקתי עם אנשי צוות,ביקשו את הפרטים שלי כולל כתובת,קיבלתי מחמאות ושאלות אם אני נשארת שנה הבאה ואם כן ישמחו לקבל אותי גם כשהילד ההוא שאני מוצמדת אליו עוזב לביה"ס לחינוך מיוחד,התחושה הייתה ממש טובה בעיקר כשבהתחלה היו לי חששות איך אני אשתלב בביה"ס דתי ואחד התנאים שלי היה שאני לא לובשת חצאיות ולא מחויבת לשום דבר דתי,לשמחתי זה ביה"ס דתי אבל לא דוסי לומדים בו בנים ובנות יחד בכיתות,חלק מהבנות לא לובשות חצאיות ומעבר לתפילת בוקר שעדיין מוזרה מבחינתי(אני לא מתפללת,אבל פותחים את היום שם בתפילה ואני כן נמצאת בכיתה אז אני מכבדת אותה מין הסתם למרות שזו לא התרבות שלי,אני יושבת בצד/עומדת ורואה אותם מתפללים) אפשר בהחלט להגיד שהמקום ואני הסתדרנו טוב והיום בסוף שנה באמת היה מרגש. עם כול ההתרגשות עברתי לביה"ס השני שהוא חילוני מובהק,בהתחלה הייתי מוצמדת שם לילד מכיתה א' עם הפרעת התנהגות קשה מאוד אבל אחר כך כבר שובצתי בכמה כיתות כי המנהלת שהיא אגב חברת משפחה לפחות 12 שנים ואני החלטנו שאני יכולה לעזור יותר מאשר לחטוף יריקות,נשיכות,זריקת אוכל ובעיטות...סידרתי את זה שאני אגיע אליהם לטקס השני(מסתבר שהיו שניים),יום שלישי שאלו אותי ואת הבת שירות השנייה אם נבוא,לי היה ברור שאני באה הרי במילא אני שם בימי שישי אבל עצם השאלה גרמה לי להבין שכנראה רוצים במיוחד שנבוא...בטקס הקריאו שמות של כאלה שתורמים לביה"ס(לא רק שירות לאומי-למעשה אני הבת שירות היחידה שבאה לביה"ס קבוע שלא מעבירה הרצאה והולכת ככה שהנוכחות שלי יותר בולטת באופן טבעי בהשוואה<הבת שירות השנייה שבאותו תקן שלי צמודה לילד ספציפי רק בימי שלישי,זה ילד מא' עם בעיות מוטוריות והיא הרבה פחות מעורבת בצוות>,יש עוד סטודנטים למשל שנמצאים שם ותורמים ועוד מכול מיני גופים),אף אחד מהתורמים לא היה היום חוץ ממני ואני גם העורכת העיתון שלהם(הוא באינטרנט כי אין כסף להוציא מודפס אז אם תרצו קישור...) ויצא לי לעבור פחות או יותר בכול הכיתות,המנהלת הדגישה שאני היחידה שנמצאת ושאני גם עורכת העיתון וכו' וביקשה ממני לבוא לקבל תעודה(שכתוב בה את אותו שיר מהברכה שקיבלתי מהבית ספר הקודם,אנשים לא מקוריים...),זה היה מדהים-כול הבית ספר מחא לי כפיים ועודד אותי,המנהלת לחשה לי שרמת האהבה אליי מדהימה וזאת לדעתי מהפעמים הבודדות בחיים שקיבלתי הערכה גדולה ולא רק מאחורי הקלעים כמו בדרך כלל,כבר זכיתי אומנם להערכות גלויות אבל הפעם הרגשתי ששיאים נשברים מבחינתי,ידעתי שאוהבים אותי(ממש קשה לקלוט כשאני הולכת במסדרון וקופצים עליי ילדים עם חיבוקים מכול מיני כיתות או בטקס יום השואה כשרבו מי ישב לידי ונאלצו לעצור את הטקס למרבה הפאדיחה)אבל ברצינות לא תיארתי שעד כדי כך,המחיאות כפיים היו יותר מאשר למצטיינים כמו למשל נבחרת הספורט של ביה"ס שזכתה במקום 3 ארצי לא מזמן והביאה גביע לבית ספר,לרגע חשבתי שאני גם אמורה להגיד משהו ולפרגן חזרה אבל מרוב התרגשות שהתחילה בבית ספר השני לא ממש הצלחתי למצוא מילים ולדבר,שוב העיניים שלי ממש דמעו וזה עוד לפני שבאתי והבאתי לכיתות הספיציפיות את מה שהכנתי להן(משלושה ילדים גם קיבלתי ברכות לחופש עם ציורים שלהם),אז ויתרתי על אמירה ורק חייכתי ועליתי חזרה לאיפה שעמדתי לפני.