super האק שלך הכי דפוק שנוכחתי לדעת

אל תסית את הדיון לשפן וערנבת טיפשון

דירבאלק
תתמקד אך ורק על התוכן שבתחילת השרשור
 

SupermanZW

Well-known member
הוכחתי שהתורה שקר, לכן האמת בוודאות אינה בידך

מ.ש.ל.
 
הוכחתה שאתה שקרן זה מה שהוכחתה ותו לא


זו מציאות.מה נעשה? – נכחיש אותה?
אדרבה צריכים לשמוח. העולם זה לא רק פה והעולם הבא זה העולם העיקרי שאליו נלך.

אנשים יבינו שאם יש עולם הבא אז התורה צודקת,אז יש שכר ועונש,אז צריך לדעת איך להתנהג זה לא הפקרות.זה לא מציאות שאני אעשה מה שאני לא אעשה בסוף אני אמות ולא ארגיש אז מה אכפת לי?
נוח לך להכחיש את המציאות.

השאלה שצריך כל אחד שמחשיב את עצמו לחכם
בשביל מה אנחנו פה? אם באנו לעולם בשביל לחיות למה אנחנו מתים? אם באנו בשביל למות בשביל מה אנחנו חיים?

אני רוצה תשובה חילונית לשאלה הזאת שמישהו מהפורום כאן אם יש לו תשובה יסביר לי אם באנו לעולם בשביל לחיות למה מתים? ואם באנו למות למה חיים? אני רוצה SUPI לדעת מה התכלית של האדם בעולם לפי התפיסה החילונית בבקשה?
למה באת לעולם? יש לך תשובה ? ואם לא?! תשתוק
 

SupermanZW

Well-known member
אין לך הוכחות, יש לך רק טענות בלתי מוכחות

ואתה מתייחס לטענותיך כאילו הן ידיעות כאשר כל מה שבאות טענותיך לעשות הוא לסבר את דעתך. הבעיה שלך היא שאינך מסוגל להודןת שיש דברים שאינך יודע ולכן ממציא תשובות לשאלות שמטרידות אותך כי אינך ישר מספיק להודות שאינך יודע.

גם אם אני לא יודע לענות על השאלות שהצגת זה לא אומר שהתשובות שלך נכונותמכיוון שאין לך הוכחות. אתה פשוט בוחר להתייחס לאמונתך כאל ידיעה ובכף מגחיך את עצמך. כל עוד לא תטיל ספק לא תוכל ללמוד דבר.

זו לא בושה להודות שאינך יודע, זו בושה להעמיד פנים שאתה יודע בזמן שאין לך הוכחות, זה גם מעיד על חוסר הגינותך.

אתה רוצה לדעת? זה בסדר, חקור ואולי תגלה, אבל אף אחד לא מבטיח לך דבר, לעומת זאת אם אתה בוחר לקבל תשובה ללא הוכחות הרי אתה מרמה את עצמך. מוטב לא לדעת מאשר לרמות את עצמך.
 
אתה לא תתחמק ממני בקלות- לא הגבת לעניין ונסה להטות את הדיון

זו מציאות.מה נעשה? – נכחיש אותה?
אדרבה צריכים לשמוח. העולם זה לא רק פה והעולם הבא זה העולם העיקרי שאליו נלך.

אנשים יבינו שאם יש עולם הבא אז התורה צודקת,אז יש שכר ועונש,אז צריך לדעת איך להתנהג זה לא הפקרות.זה לא מציאות שאני אעשה מה שאני לא אעשה בסוף אני אמות ולא ארגיש אז מה אכפת לי?
נוח לך להכחיש את המציאות.

השאלה שצריך כל אחד שמחשיב את עצמו לחכם
בשביל מה אנחנו פה? אם באנו לעולם בשביל לחיות למה אנחנו מתים? אם באנו בשביל למות בשביל מה אנחנו חיים?

אני רוצה תשובה חילונית לשאלה הזאת שמישהו מהפורום כאן אם יש לו תשובה יסביר לי אם באנו לעולם בשביל לחיות למה מתים? ואם באנו למות למה חיים? אני רוצה SUPI לדעת מה התכלית של האדם בעולם לפי התפיסה החילונית בבקשה?
למה באת לעולם? יש לך תשובה ? ואם לא?! תשתוק
 

SupermanZW

Well-known member
התורה לא צודקת בשום מקרה כי היא סותרת את עצמה

גם אם יגלו שיש עולם הבא התורה עדיין משקרת, חוץ מזה, גם על פי דת השינטו (דת יפאנית שמשמעות שמה "דת אלף האלים") יש עולם הבא, לכן באותה מידה יכולת לטעון שאם יש עולם הבא דת השינטו צודקת.

אתה רק מחפש לרמות את עצמך.
 
אתה רק מחפש לרמות את עצמך.הוא מה שטענתי ולא טעיתי

לך לדת השינטו שךך בעל אלף אלים
יצא המרזע מהסק
 

SupermanZW

Well-known member
אי אפשר להוכיח מה שכבר הופרך

התורה הופרכה וגם דת השינטו הופרכה. טענת שהעולם הבא (לדעתך אמת, אך הוכחות אין לך, לכן זו רק ספקולציה למרות שאתה מסרב להודות בכך) מוכיח את אמיתות התורה. באותה מידה אפשר לטעון שהעולם הבא מוכיח את אמיתות דת השינטו, הבעיה היא שזה לא עובד ככה, שתיהן הופרכו.
 
הופרך הופרך צועק הקוזאק

כיצד ואיך ? הצג אותם כאן או בכל מקום שתרצה, אולי נלמד ממך איך ניראים ההפרכות שלך, אני עדיין ממתין להן ואתה מדקלם כמו תוכי הופרך הופרך?
 

SupermanZW

Well-known member
הראיתי לך כבר מספר פעמים ואתה טוען שלא ראית

בפרק א' אלוהים ברא את האדם יש מאין ובפרק ב' יצר אותו מעפר, השמיים לא נבראו כלל מכיוון שהם אשליה אופטית. בסופו של דבר ציטטת "מעפר באת ואל עפר תשוב", דהיינו לדעתך האדם נוצר מעפר, אם כך, לשיטתך אלוהים יצר את האדם מעפר ולא ברא אותו יש מאין, אך זה מנוגד למה שנכתב בפרק א', אותו פרק בו כתוב שאלוהים ברא את השמים, אך מכיוון שהשמים הם אשליה אופטית זה אין מאין ולא יש מאין, לכן זו לא בריאה. בכך לא מסתיימות הטעויות בפרק א'.

בראשית א' ג'-ה': "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר. וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ. וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם, וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה; וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם אֶחָד." - אלוהים ברא את האור ביום הראשון וגם את מחזור היום והלילה ביום הראשון למרות שאת המאורות ברא ביום הרביעי כשהן האור והן המחזור תלוי במאורות. לו היו אור יום ולילה יכולים להתקיים ללא המאורות לא היה בורא את המאורות ולעומת זאת אם ברא את המאורות כדי שיהיה אור וכדי שיהיו יום ולילה (וגם ערב ובוקר) ביום הרביעי הרי לא עשה זאת ביום הראשון, אחרת זו כפילות. אם תטען שאין בעיה עם כפילות התירוץ היחיד יכול להיות שבפעם הראשונה זה לא הצליח ולכן נאלץ לנסות שוב. אם ניסוייו של אלוהים מתפקששים הרי אינו כל יכול ואם אינו כל יכול אינו אלוהים, לכן טיעון הכפילות (הגורר את טיעון הכשלון בנסיון הראשון) אינו מתקבל, לכן אנו נותרים עם אפשרות אחת בלבד והיא סתירה בין בראשית א' ג'-ה' לבראשית א' י"ד - י"ט.

בראשית א' י"ד - י"ט "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי מְאֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם, לְהַבְדִּיל, בֵּין הַיּוֹם וּבֵין הַלָּיְלָה; וְהָיוּ לְאֹתֹת וּלְמוֹעֲדִים, וּלְיָמִים וְשָׁנִים. וְהָיוּ לִמְאוֹרֹת בִּרְקִיעַ הַשָּׁמַיִם, לְהָאִיר עַל-הָאָרֶץ; וַיְהִי-כֵן. וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים, אֶת-שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים: אֶת-הַמָּאוֹר הַגָּדֹל, לְמֶמְשֶׁלֶת הַיּוֹם, וְאֶת-הַמָּאוֹר הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה, וְאֵת הַכּוֹכָבִים. וַיִּתֵּן אֹתָם אֱלֹהִים, בִּרְקִיעַ הַשָּׁמָיִם, לְהָאִיר, עַל-הָאָרֶץ. יח וְלִמְשֹׁל, בַּיּוֹם וּבַלַּיְלָה, וּלְהַבְדִּיל, בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ; וַיַּרְא אֱלֹהִים, כִּי-טוֹב. וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם רְבִיעִי." - אלוהים ברא את המאורות כדי להבדיל בין יום ובין לילה, משמע, בלעדיהם היה הדבר בלתי אפשרי (סותר את בראשית א' ד'), הוא ברא אותם כדי להאיר על הארץ, משמע לפני שברא אותם לא היה אור (סותר את בראשית א' ג'), כמו כן בימים הראשון השני והשלישי לא יכלו להתקיים ערב ובוקר מכיוון שלא היו מאורות.
 
למעלה