אז איך חנונים מבלים?

smady by

New member
תיארת בדיוק מירבי את החבורה שלי

כולל התארים!
 

MacabreDoll

New member
../images/Emo54.gif כן, במיוחד כל המטאל הטולקינאי aka...

bling guardian אחת הלהקות האהובות עלי, ואני לא סובלת טולקין
 

StriX Starlight

New member
מטאל טולקינאי?!

בליינד בסך הכל עשו את The Lord of The Rings בתור שיר נושא לסרט. זה לא הופך אותם למטאל טולקינאי.
 

MacabreDoll

New member
../images/Emo54.gif בוקר טוב, הם הקדישו אלבומים שלמים

לטבעת המזדייאנט הזו
 

StriX Starlight

New member
הדחקתי, אני מודה.

אני אוהבת את בליינד. הם היו הtheme לריקוד הבגרות שלי בספורט. (עוד מישהי נאלצה לעשות את ההשפלה הזאת בבגרות שלה?)
 

smady by

New member
some of my best friends are geeks!

דבר ראשון - רוב המטאליסטיים שאני מכירה הם הכי חנונים בעולם! חנונים ממש אוהבים לבלות - פשוט לא באותם דרכים: החבורה שלנו אוהבת מאוד לשבת אצל אחד מאיתנו ולטחון את השכל על הכל לבנים אפילו יש את וואו - אז הם גם משחקים בזה וגם מדברים על זה (אני נשארת בחוץ עד שיגיע דיאבלו 3) אנחנו יוצאים המווון למסעדות ובתי קפה בעיקר - למרות שמזמינים שם בירה - פשוט כי הפאבים בישראל הם לא פאבים - הם דאנס קלאבים מלאים בעשן ומוסיקה מזרחית אחרי עשר וחצי בלילה...
לפעמים יוצאים לפאב והרוב נהנים - אני פשוט לא יכולה לסבול את העשן והעובדה שאי אפשר לדבר אם מי שיושב 2 כיסאות משמאלך בגלל הרעש...
אהה ועל-האשים! מלא כאלה כל פעם שיש למישהו יומולדת...
וסרטים כמובן - זה אחלה בילוי
בקיצור - לא חסר! אהה וגם בתקופה ששיחקנו D&D יצאנו בלי קשר - זה היה פעם בשבוע ולא יותר...
 

HouseAtreides

New member
מה זה המטאל שאתם מזכירים כאן?

אני מניח שלא מדובר ברוק כבד שמקורו בארה"ב ומגיע בד"כ עם כל מיני סמלי מוות ופולחנים שטניים..... שזו בערך המשמעות היחידה שהכרתי למילה הזו. אז במה בכל זאת מדובר?
 

smady by

New member
../images/Emo6.gif

ממש לא. מקורות המטאל הם ברוק הקלאסי והכבד. מקורות הבלאק מטאל - זה שאתה מדבר עליו עם הפולחנים והשטן - הם בעיקר בסקנדינביה וארצות קרות אחרות שאין להם מה לעשות בחיים. זהו מטאל דיי מבחיל מבחינתי - הן מבחינת מילים והם מבחינת לחן וווקאלס - אבל כל אחד וטעמו. לחבורה שלי אין "סוג מטאל" שאנחנו שומעים ביחד - כל אחד וטעמו אבל זה מסכתם בערך ככה: חבר שלי בקטע של פרוגרסיב (דרים ת'יאטר) ורוק קלאסי (פינק פלויד, לד זפלין, דייר סטרייטס, ACDC וכו') אני ממש אוהבת בנוסף לאלה סימפוניק מטאל - שזה מטאל שמשלב בדר"כ ווקאלס של נשים, בדר|כ סופרן/מצו סופרן ואורכסטרה או סוג של שילוב של כלים קלאסיים במנגינה הכבדה. אח שלי שומע למשל דת' מטאל - שזה לא משהו מבחינתי, יש בזה בעיקר גראולינג. הוא אוהב במיוחד את אלה שמדברים בליריקס על מלחמות היסטוריות ועולם הויקינגים והנורדים ההיסטורי והמיתולוגי. יש המווון סוגי מטאל ולא כל המטאליסטיים אוהבים את אותו סוג - זו דיי הכללה. ומטאל כשלעצמו ממש לא מקושר ל"פולחנים שטניים" - יש להקות מסוימות בזרמים מסוימים ששרות על הנושאים האלה. אגב אנקדוטה קטנה - אם אני זוכרת נכון סולן להקת סליפנוט (שהם סוג של רוק/מטאל לא מוגדר מבחינתי) הוא קתולי הדוק והם שרים המון על דת ושטניזם. (לא הטעם שלי כמו שאמרתי...)
 

HouseAtreides

New member
הגזמתי, אבל מדובר בהגדרה מוסיקלית בכל זאת

נשמע כאילו חצי מהמוסיקה שיצאה בעשורים האחרונים על הגלובוס מוגדרת כמטאל.. כי קשה למצוא יותר מדי קשר בין הלהקות שהזכרת: פינק פלויד - אנגלים, פרוגרסיב רוק אירופי במיטבו (מומלץ לבדוק גם את Yes ואת Genesis בתחילת דרכן - לאוהבי הז'אנר ההנאה מובטחת, לא דומה בכלל למכונות הפופ שיצאו משתיהן אח"כ). AC/DC - אוסטרלים, רוק כבד, לסולן קול של דונאלד דק. לא כ"כ אוהב. דרים ת'יאטר - אמריקנים, פרוגרסיב רוק (די בודדים בז'אנר הזה בארה"ב) - בהחלט אמנים מצויינים. 5 כוכבים. דייר סטריטס - אמריקנים, לרוב רוק קל, שירים מסויימים הייתי מגדיר אפילו כלהיטי פופ. קנופפלר והגיטרה עושים נפלאות יחדיו, איכות ההקלטה ושילוב הכלים מרשימים, מדי פעם עדיין שומע אותם. דת' מטאל - הכוונה ללהקות כמו מטאליקה? (שוודאי נחשבים עתיקים היום, מעניין מי היורשים שלהם..) בלאק מטאל - אם המקור הוא סקנדינביה, כלומר אירופה המלודית עד כדי התכת סוכר על תצלום של לבבות על רקע שקיעה, כנראה שזה מסביר מדוע הם הולכים לקיצוניות ההפוכה הכי כבדה. סימפוניק מטאל - נשמע אחלה, אפשר לקבל דוגמא?
 

otk

New member
"דרים ת'יאטר" מנגנים פרוגרסיב מטאל, להבדיל

מפרוגרסיב רוק, ו"מטאליקה" היא בכלל להקת תראש. דת' מטאל מטאל נשמע יותר ככה:http://www.youtube.com/watch?v=D5Hv0tsvpyU. זה בסדר, טבעי להיבהל. לוקח זמן להעריך את המוזיקה הזו, אם בכלל. באופן כללי, ההגדרה של מוזיקת המטאל היא יחסית קשיחה, וניתן למצוא אותה כאן:http://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_music. תת הז'אנרים מופיעים מצד ימין. אני הייתי ממליץ לך להתחיל מהאבי ופאוור מטאל, המהווים סגנונות נגישים יותר מהשאר (כלומר, כאשר תלחץ על ההגדרות, יופיע הסבר מלווה ברשימת להקות מומלצות), ובמידה ותאהב תוכל להמשיך לכיוונים אחרים. צלילה נעימה.
 

innocence

New member
אני ממש שונאת את תפוז XOOOOOOOO

פעם שנייה שאני כותבת הודעה ארוכה ומפורטת וזה מחליט לא לשלוח לי אותה ולמחוק את כולה כשחוזרים אחורה. בא לי למות.
 

HouseAtreides

New member
ילען דין אלבאבור אלי ג'אבתו ../images/Emo46.gif../images/Emo7.gif

הפתרון שמצאתי לבעיה הוא לבחור את כל הטקסט ולהעתיק אותו (CTRL-C) לפני שאני שולח. אין לי עדיין פתרון לכל המקרים, כולל עכשיו, ששכחתי לעשות את זה....
 

deathOrat

New member
דרים הם פרוג מטאל וממש לא בודדים

תנסה את symphony x הלהקה האהובה עליי. דת' מטאל יש גותנבורג סטייל at the gates\in flames וכו' (שוודים בעיקר) יש גם דת' אמריקני כמו death עצמה כך שכפי שאמרו לך metallica זה thrash בלאק מטאל יש כל מיני בעיקרון חרא של מוזיקה,חרא של סאונד באופן עקבי לחלוטין. symphonic (ז'אנר של כוסיות) אבל nightwish therion
 

smady by

New member
ככה...

בקשר לפסקה הראשונה שלך - נתתי דוגמאות מכל סגנון שהוא אוהב כדי להראות את הגיוון
דת' מטאל - הכוונה יותר לכיוון amon amarth וopeth ודומיהן (לפחות מה שאחי שומע. גפ בתוך הדת' כל להקה יכולה להשמע אחרת לגמרי) ולסגנון האהוב עליי - סימפוניק - אני מציעה בחום *לא* להתחיל עם נייטוויש! כדאי להתחיל עם החומר המוקדם של וויתאין טמפטיישן (מהאלבום mother earth - מעט יותר כבד אבל ממש מדהים!) ולהקה שלא הייתי פוסלת את הסגנון בלי לשמוע אותה - אפיקה!
- גם כדאי להקשיב קודם לחומר מוקדם ופחות לאבלום החדש...
יש גם להקות מסוימות בפאוור שאני נורא אוהבת כמו בליינד גארדיאן - שווים שמיעה! (במיוחד האלבום a night at the opera)
 

innocence

New member
מסכימה לגבי לא להתחיל עם נייטוויש,

הסולנית שלהם מעייפת אותי. אבל מבחינתי גם אפיקה נכנסים תחת אותה כותרת.. אני פשוט לא אוהבת את הקול האופראי הזה, כנראה. אני תמיד הייתי מגדירה את הלהקות האלו כגות'יק מטאל, אבל יש כל כך הרבה תת ז'אנרים שבאמת שזה כבר לא אומר כלום ויש הבדלים מינוריים. להקת גות'יק שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת והיא עד היום אחת האהובות עליי היא theatre of tragedy, והכוונה היא לאלבומים הישנים aegis/rose for the dead וכו, כשעוד ליב קריסטין היתה הסולנית, אבל לפני שהם עברו לעשות מוזיקה אלקטרונית (שהיא נחמדה בפני עצמה, אבל לא להיט גדול...).
 
למעלה