אז איך חנונים מבלים?

Thumpers

New member
מיוחדים? הממ...

אני נהנית ממסיבות, במידה. (פעם במיליון שנה, ואז אני נזכרת כמה זה מטריד שמישהו חושב שהוא יכול לטפוח לך על התחת. זה מספיק לזמן רב...) אני מאוד אוהבת לצאת לפאבים - כי אני מאוד אוהבת את האווירה של הפאבים אצלנו בצפון - אבל הבנתי שבת"א זה לא ככה. אצלנו זה אווירה ביתית כזו - גם בפאבים שבהם אתה לא מכיר את הברמנים. האווירה כיפית ונותן חשק להישאר שם שעות. אני מאוד אוהבת לבלות - אבל אצלי בילוי זה גם לשבת ולראות סרט עם חבר/שניים - לא חייבים לעשות ביג דיל מכל סופ"ש. אני לא אוהבת מו"ד - אז אני לא רלוונטית - אבל לצפות בזה יכול להיות ממש מהנה, אגב. ואני אוהבת בירה. בייחוד (ושיצחקו האליטיסטים) גולדסטאר וגינס. אתם יכולים לקבוע - אבל זה כל כך רחוק ממני! הפעם היחידה שהייתי בסאבליים זה כשהחבר הכי טוב שלי הופיע שם עם הלהקה שלו ז"ל. :)
 

קרקלה

New member
גולדסטאר זה טעים אבל אני מחרימה אותה

בגלל הפרסומות הפוגעניות, כמובן. חוץ מזה, לא בירה רעה.
 

קרקלה

New member
זה לא לצחוק על עצמי(נו)

אלה פרסומות מגעילות ומלאות בוז. והן הזדמנות מצוינת לגברים לעורר את השוביניסט הקטן (או הגדול) שבהם, ולנחור בבוז על נחיתותן של נשים. בלצחוק על עצמי אין את היסוד של... להיות זאת שצוחקת על עצמי? זו פרסומת שיוצרה על ידי גברים ומיועדת לגברים, תוך כדי פניה למחנה המשותף - כולנו בזים לנשים. אני בשום מקום שם לא קהל היעד, אז להשתמש ב"לצחוק על עצמי" זה מגוחך. הפרסומת נגמרת ב"תהיה גבר ותשתה משהו". אני לא גבר ולא אשתה את המשהו שאתם מציעים. אבל מה אכפת לכם? במילא אני לא נספרת בקהל היעד שלכם.
 

Thumpers

New member
בטח שזה לצחוק על עצמנו!

את גם יודעת שזה לא נכון! תראי, אני חושבת שאני מבינה בכדורגל לא מעט (כן, אני יודעת מה זה אופסייד) - ולכן אני מוצאת את הפרסומות האלו משעשעות. גם אני לא בעד זלזול בנשים - אבל זו... בדיחה! אני מניחה שכשחברים שלך שואלים אותך איך חנית לבד, את לוקחת אותם בצחוק (כמו שצריך) ולא מתחילה לבכות...
 

גם אני6

New member
דווקא כאן נגעתן בנקודה רגישה..

אחת ההנאות הגדולות שלי זו נהיגה(הכביש, ההגה, המרחבים) האחרת היא לשטוף כלים, אגב:) ואני נוהגת, ב"ה, טוב. כמו שאומרים- כאשר אוהבים משהו ב"דכ טובים בו(או שטובים במשהו מפני שאוהבים אותו.. זה נוהג להגיע יד ביד) ועם זאת- כאשר אני רואה רכב שנוסע כאילו הנהג בתחילת שיעור הנהיגה הראשון שלו אני מתערבת עם עצמי שזו בוודאי אישה מאחורי ההגה. כנ"ל רכב שנוסע ללא אורות, כנ"ל כניסה לחניה בשיטת לנשק לרכב מקדימה-רוורס-לנשק לרכב מאחור וכו'. ובד"כ.. צודקת. נו, אז?:) יש דברים שבאמת נאמרים בצחוק.
 

Thumpers

New member
או...קיי... :\

הומור עצמי לא הרג אף אחד מעולם, אבל איך שבא לך בטוב. :)
 

elcool

New member
לא להנות ממשהו טעים בגלל פרסומת

זה כמו לא לנהוג ב-WV בגלל שהיא מגרמניה.
 

HouseAtreides

New member
מה שדווקא קורה - קרה- די הרבה..

עד היום תמצא מכונית גרמנית (מרצדס, בימר) אצל כמעט כל משפחה ערבית אמידה. אצל ישראלים - בדגש על אשכנזים מבוגרים - זה הרבה פחות נפוץ.
 

In Red

New member
החנונית הזו

-מאוד אוהבת ללכת לסרט עם חברים(למרות שזה לא זול כלל ב -D&D -לשתות בירה/קוקטייל באיזה מקום נחמד בלי עשן - לצאת למקומות שונים לצלם(אחלה של בילוי) -סתם לצאת עם חברים ולקשקש בגדול אני לא טיפוס של מועדונים ורעש וכאלה. אני אחת שקטה יותר שכנראה עונה להגדרות החנון
 

Thumpers

New member
שאלה מוזרה קצת....

היי, אני יודעת שזה ישמע מוזר - אבל איזה קוקטיילים את שותה? לפעמים אני יוצאת ולא בא לי בירה, אבל אני מתפדחת להזמין קוקטיילים, כי הם בד"כ מתוקים מדי בשבילי. אני צריכה משהו מריר/חמוץ/בירה :p יש לך הצעות? (שוב, אני יודעת שזה נשמע קצת מוזר)
 
אולי סאוורים יתאימו לך

אלא קוקטיילים שיש בהם גם מיץ לימון. ואם תקחי אותם עם בסיס לא ממש מתוק מלכתחילה (וויסקי, נגיד) זה יהיה חמוץ ומריר.
 
תומכת ברעיון על סאוורים ../images/Emo45.gif.

בעברי הצעיר הייתי תמיד מזמינה בבילויים מידורי סאוור, לאחר מכן מרגריטת אשכוליות ולבסוף עוד מידורי סאוור. עכשיו אני מזמינה ראסטינייל ובמקרים מיוחדים עוד ראסטינייל
. כי אם כבר לשתות אלכוהול אז לפחות שיהיה בזה קצת אלכוהול
.
 

svety

New member
Black Russian../images/Emo99.gif

מעדיפה את הגרסה עם השמנת, אבל באין שמנת - גם זה יכול להיות נפלא.
 
למעלה