אחרי למעלה ממאה שנים

simsonim123

Active member
אני נגד אלימות אבל אני חושב שצריך לגייס את הבחורים כמובן מרצונם החופשי לקרבי הם יעשו את העבודה יותר טוב מכל צבא או שוטר אחר .הם נחושים לשמור על כל מטר אדמה ולהראות לעולם מי בעל הבית כאן ביידן הסנילי ימשיך ליפול ולדבר לרוחות עים ידים מושטות לכל צד
 

רוב הזמן נח

Well-known member
כשחושבים על הנושא, הדבר הלא נורמלי זה הכמות הקטנה של הנקמה האזרחית בתומכי הטרור הפלשתינים.
כל עם אחר שהיו עושים לו טרור כזה, היה שורף שם פי 10 לפחות.

מבחינתי כל מי שמתלונן כרגע על "אלימות המתנחלים"
יש לו בעיה בראש.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
למי שבאמת תוהה לגבי קדושת השבת והאירועים בבנימין בשבת האחרונה, להלן פרטי האירוע בקצרה, כפי שהתרחשו בעולם האמת והמציאות.

לאחר הפיגוע סמוך לישוב עלי הוקמה נקודת מרעה מתחת לכפר אום צפא הסמוך לעטרת. ביום חמישי בערב תושבי הכפר והכפרים הסובבים (גוש ערעורה למי שמכיר), ניסו לבצע פוגרומים בישראלים/יהודים העוברים על הכביש (כביש חוצה בנימין) ואף חסמו אותו לשעות ארוכות (ליתר דיוק, הצבא נאלץ לחסום אותו לאור יידוי אבנים ובקת"בים מסיבי על הציר). בליל שבת ובמהלך יום שישי זה חזר על עצמו, אם כי במידה מופחתת. בשבת עצמה ירדו עשרות מחבלים מהכפר והגוש לעבר נקודת המרעה, בה שהו באותה שעה יהודים בודדים. תושבים מהישוב עטרת ניסו לעצור בעדם מלבצע פוגרום באותם ישראלים עד שהצבא יגיע, מה שבד"כ לוקח זמן. במקביל הוזעקו ישראלים מגוש שילה לסיוע. כל זאת כאמור, נטו להצלת אותם יהודים ששהו בנקודת המרעה, כאשר לאיש לא היה צל של ספק מה מטרת המחבלים שניסו להגיע למקום.
לאחר הגעת התגבורת מגוש שילה הצליחו הישראלים להדוף חזרה את הפורעים לתוך הכפר. או אז, לראשונה מתחילת אירועי השבוע, המשיכו אותם כוחות תגבורת משילה אל תוך הכפר ועל-פי טענות הערבים העלו שם באש מספר רכבים (חונים) ובתים ללא אנשים בתוכם.

הצבא לאחר שהגיע סוף סוף למקום, בחר לבצע מצור על היישוב עטרת ולא לאפשר כניסת/יציאת ישראלים במוצש"ק אלא לאחר בדיקה מעמיקה ברכבם. זאת בטענה הנכונה שהישראלים מגוש שילה ברחו במהלך השבת אל תוך הישוב ומנסים כעת לצאת ממנו. לאחר כמה שעות של מצור צבאי על הישוב, כשהצבא החליט לפתוח את החסימה, החליטו ישראלים משילה ומהישוב לחסום בעצמם את השער, על-מנת למנוע מגרר משטרתי לגרור את רכבי התגבורת שהגיעו בשבת. חסימה זו החזיקה מעמד מספר שעות, עד שפזורה בכוח על-ידי משטרת ישראל.

זהו. זה האירוע פחות או יותר. מי שמעוניין בפרטים נוספים, תרגישו חופשיים לשאול.
לתוהים מבחינה הלכתית, מעבר לכך שלדעת פוסקים רבים מחללים שבת על ישוב הארץ, ברור לכל בר דעת ושומר מצוות שלא הייתה כאן שום בעיה והיה כאן צורך של ממש לחלל את השבת להצלת יהודי הנקודה. הדבר שבאמת עצוב בסיפור הזה הוא לא שאלת חילול השבת, אלא העובדה שכוחות התגבורת משילה הגיעו לפני כוחות צה"ל לנקודה. המרחק בין היישובים לא קטן וזה חתיכת מחדל על-פי כל קנה מידה. אלמלא תושבי עטרת בשלב ראשון והתגבורת מגוש שילה בשלב שני, היינו קוברים במוצש"ק יהודים שבס"ה הקדימו נקודת מרעה בארץ ישראל. אנחנו באמת מצטערים שלא כך קרה ומתנצלים בפני השמאל הישראלי והאמריקנים ששוב יצאנו בחיים מהנסיון לשחוט אותנו.
 

1_JFK_1

Active member
למי שבאמת תוהה לגבי קדושת השבת והאירועים בבנימין בשבת האחרונה, להלן פרטי האירוע בקצרה, כפי שהתרחשו בעולם האמת והמציאות.

לאחר הפיגוע סמוך לישוב עלי הוקמה נקודת מרעה מתחת לכפר אום צפא הסמוך לעטרת. ביום חמישי בערב תושבי הכפר והכפרים הסובבים (גוש ערעורה למי שמכיר), ניסו לבצע פוגרומים בישראלים/יהודים העוברים על הכביש (כביש חוצה בנימין) ואף חסמו אותו לשעות ארוכות (ליתר דיוק, הצבא נאלץ לחסום אותו לאור יידוי אבנים ובקת"בים מסיבי על הציר). בליל שבת ובמהלך יום שישי זה חזר על עצמו, אם כי במידה מופחתת. בשבת עצמה ירדו עשרות מחבלים מהכפר והגוש לעבר נקודת המרעה, בה שהו באותה שעה יהודים בודדים. תושבים מהישוב עטרת ניסו לעצור בעדם מלבצע פוגרום באותם ישראלים עד שהצבא יגיע, מה שבד"כ לוקח זמן. במקביל הוזעקו ישראלים מגוש שילה לסיוע. כל זאת כאמור, נטו להצלת אותם יהודים ששהו בנקודת המרעה, כאשר לאיש לא היה צל של ספק מה מטרת המחבלים שניסו להגיע למקום.
לאחר הגעת התגבורת מגוש שילה הצליחו הישראלים להדוף חזרה את הפורעים לתוך הכפר. או אז, לראשונה מתחילת אירועי השבוע, המשיכו אותם כוחות תגבורת משילה אל תוך הכפר ועל-פי טענות הערבים העלו שם באש מספר רכבים (חונים) ובתים ללא אנשים בתוכם.

הצבא לאחר שהגיע סוף סוף למקום, בחר לבצע מצור על היישוב עטרת ולא לאפשר כניסת/יציאת ישראלים במוצש"ק אלא לאחר בדיקה מעמיקה ברכבם. זאת בטענה הנכונה שהישראלים מגוש שילה ברחו במהלך השבת אל תוך הישוב ומנסים כעת לצאת ממנו. לאחר כמה שעות של מצור צבאי על הישוב, כשהצבא החליט לפתוח את החסימה, החליטו ישראלים משילה ומהישוב לחסום בעצמם את השער, על-מנת למנוע מגרר משטרתי לגרור את רכבי התגבורת שהגיעו בשבת. חסימה זו החזיקה מעמד מספר שעות, עד שפזורה בכוח על-ידי משטרת ישראל.

זהו. זה האירוע פחות או יותר. מי שמעוניין בפרטים נוספים, תרגישו חופשיים לשאול.
לתוהים מבחינה הלכתית, מעבר לכך שלדעת פוסקים רבים מחללים שבת על ישוב הארץ, ברור לכל בר דעת ושומר מצוות שלא הייתה כאן שום בעיה והיה כאן צורך של ממש לחלל את השבת להצלת יהודי הנקודה. הדבר שבאמת עצוב בסיפור הזה הוא לא שאלת חילול השבת, אלא העובדה שכוחות התגבורת משילה הגיעו לפני כוחות צה"ל לנקודה. המרחק בין היישובים לא קטן וזה חתיכת מחדל על-פי כל קנה מידה. אלמלא תושבי עטרת בשלב ראשון והתגבורת מגוש שילה בשלב שני, היינו קוברים במוצש"ק יהודים שבס"ה הקדימו נקודת מרעה בארץ ישראל. אנחנו באמת מצטערים שלא כך קרה ומתנצלים בפני השמאל הישראלי והאמריקנים ששוב יצאנו בחיים מהנסיון לשחוט אותנו.
חרטוט מומצא ממוח קודח. [סליחה , ספק מוח]
שקרן נשאר שקרן.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אמרת ונשארת בחיים.
אפשר סימוכין, או איזה רמז דק למקור ?
לא צרפת סימוכין - משמע שיקרת.
וזו אינה הפעם הראשונה.
כאמור שם, הדברים הם עובדות, אמת ומציאות. לא עבורך, מאומה מהנ"ל.
אם וכאשר תרצה לדון עניינית בדברי, בשמחה. משחקי השמצות? אולי טיפה יותר מאוחר. כרגע חם לי מדי. עמך הסליחה.
 
למי שבאמת תוהה לגבי קדושת השבת והאירועים בבנימין בשבת האחרונה, להלן פרטי האירוע בקצרה, כפי שהתרחשו בעולם האמת והמציאות.

לאחר הפיגוע סמוך לישוב עלי הוקמה נקודת מרעה מתחת לכפר אום צפא הסמוך לעטרת. ביום חמישי בערב תושבי הכפר והכפרים הסובבים (גוש ערעורה למי שמכיר), ניסו לבצע פוגרומים בישראלים/יהודים העוברים על הכביש (כביש חוצה בנימין) ואף חסמו אותו לשעות ארוכות (ליתר דיוק, הצבא נאלץ לחסום אותו לאור יידוי אבנים ובקת"בים מסיבי על הציר). בליל שבת ובמהלך יום שישי זה חזר על עצמו, אם כי במידה מופחתת. בשבת עצמה ירדו עשרות מחבלים מהכפר והגוש לעבר נקודת המרעה, בה שהו באותה שעה יהודים בודדים. תושבים מהישוב עטרת ניסו לעצור בעדם מלבצע פוגרום באותם ישראלים עד שהצבא יגיע, מה שבד"כ לוקח זמן. במקביל הוזעקו ישראלים מגוש שילה לסיוע. כל זאת כאמור, נטו להצלת אותם יהודים ששהו בנקודת המרעה, כאשר לאיש לא היה צל של ספק מה מטרת המחבלים שניסו להגיע למקום.
לאחר הגעת התגבורת מגוש שילה הצליחו הישראלים להדוף חזרה את הפורעים לתוך הכפר. או אז, לראשונה מתחילת אירועי השבוע, המשיכו אותם כוחות תגבורת משילה אל תוך הכפר ועל-פי טענות הערבים העלו שם באש מספר רכבים (חונים) ובתים ללא אנשים בתוכם.

הצבא לאחר שהגיע סוף סוף למקום, בחר לבצע מצור על היישוב עטרת ולא לאפשר כניסת/יציאת ישראלים במוצש"ק אלא לאחר בדיקה מעמיקה ברכבם. זאת בטענה הנכונה שהישראלים מגוש שילה ברחו במהלך השבת אל תוך הישוב ומנסים כעת לצאת ממנו. לאחר כמה שעות של מצור צבאי על הישוב, כשהצבא החליט לפתוח את החסימה, החליטו ישראלים משילה ומהישוב לחסום בעצמם את השער, על-מנת למנוע מגרר משטרתי לגרור את רכבי התגבורת שהגיעו בשבת. חסימה זו החזיקה מעמד מספר שעות, עד שפזורה בכוח על-ידי משטרת ישראל.

זהו. זה האירוע פחות או יותר. מי שמעוניין בפרטים נוספים, תרגישו חופשיים לשאול.
לתוהים מבחינה הלכתית, מעבר לכך שלדעת פוסקים רבים מחללים שבת על ישוב הארץ, ברור לכל בר דעת ושומר מצוות שלא הייתה כאן שום בעיה והיה כאן צורך של ממש לחלל את השבת להצלת יהודי הנקודה. הדבר שבאמת עצוב בסיפור הזה הוא לא שאלת חילול השבת, אלא העובדה שכוחות התגבורת משילה הגיעו לפני כוחות צה"ל לנקודה. המרחק בין היישובים לא קטן וזה חתיכת מחדל על-פי כל קנה מידה. אלמלא תושבי עטרת בשלב ראשון והתגבורת מגוש שילה בשלב שני, היינו קוברים במוצש"ק יהודים שבס"ה הקדימו נקודת מרעה בארץ ישראל. אנחנו באמת מצטערים שלא כך קרה ומתנצלים בפני השמאל הישראלי והאמריקנים ששוב יצאנו בחיים מהנסיון לשחוט אותנו.
איפה הכתבה בישראל היום?


נניח שהאחרים משקרים,איפה הסיפור בעיתון שלכם?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
איפה הכתבה בישראל היום?


נניח שהאחרים משקרים,איפה הסיפור בעיתון שלכם?
תגיד, אני נראה לך עורך עיתון ישראל היום? רוצה למצוא משהו בעיתון, פנה למערכת העיתון בבקשה. אני רק יודע מה אני כותב.
בכל זאת, אם תחשוק נפשך להתייחס עניינית לדברים, תרגיש חופשי לעדכן. עד אז, השאלות שלך לא אלי, צר לי.
 
תגיד, אני נראה לך עורך עיתון ישראל היום? רוצה למצוא משהו בעיתון, פנה למערכת העיתון בבקשה. אני רק יודע מה אני כותב.
בכל זאת, אם תחשוק נפשך להתייחס עניינית לדברים, תרגיש חופשי לעדכן. עד אז, השאלות שלך לא אלי, צר לי.
מצטער שאני נאלץ להקשות אבל חייבים מקור לסיפור כזה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מצטער שאני נאלץ להקשות אבל חייבים מקור לסיפור כזה.
תבוא לשטח, תדבר עם האנשים שהיו במקום, ותבחן בעצמך.
אגב לא חסרים מקורות ברחבי המרשתת אם אתה באמת רוצה. אני פשוט לא חסיד של מקורות ולא אביא אותם לדיונים סלוניים. כך למשל יש הודעה שיצאה היום כמדומני מהמועצה האזורית, שם תוכל לקרוא. כך התפרסמה כבר במוצש"ק הודעת מזכירות הישוב עטרת עם דברים דומים. באמת שלא חסר. כל שצריך כדי למצוא את הדברים, זה לא לאכול את הלוקשים של התשקורת הממוסדת, אלא לחפש קצת מעבר לכך.

בכל מקרה, דברי הגיעו מהיכן שהגיעו. אני לא מרגיש צורך מיוחד להרחיב מעבר לכך. יכול רק לומר שהם מדוייקים ב100%. אם תרצה, שלח אלי בוחן פוליגרף הביתה ואשמח לעמוד גם לרשותו :).

מעבר לכל הנ"ל כאמור, אין לי עניין מיוחד בהתכתבויות מהסוג הזה. אם וכאשר תרצה להתייחס עניינית למשהו שכתבתי, תרגיש חופשי לעדכן כך בתחילת תגובתך הבאה. אלמלא אראה זאת בהתחלה, אינני רואה סיבה מיוחדת להמשיך לקרוא.

המשך לילה שקט ונעים,
מיצינו.
 
תבוא לשטח, תדבר עם האנשים שהיו במקום, ותבחן בעצמך.
אגב לא חסרים מקורות ברחבי המרשתת אם אתה באמת רוצה. אני פשוט לא חסיד של מקורות ולא אביא אותם לדיונים סלוניים. כך למשל יש הודעה שיצאה היום כמדומני מהמועצה האזורית, שם תוכל לקרוא. כך התפרסמה כבר במוצש"ק הודעת מזכירות הישוב עטרת עם דברים דומים. באמת שלא חסר. כל שצריך כדי למצוא את הדברים, זה לא לאכול את הלוקשים של התשקורת הממוסדת, אלא לחפש קצת מעבר לכך.

בכל מקרה, דברי הגיעו מהיכן שהגיעו. אני לא מרגיש צורך מיוחד להרחיב מעבר לכך. יכול רק לומר שהם מדוייקים ב100%. אם תרצה, שלח אלי בוחן פוליגרף הביתה ואשמח לעמוד גם לרשותו :).

מעבר לכל הנ"ל כאמור, אין לי עניין מיוחד בהתכתבויות מהסוג הזה. אם וכאשר תרצה להתייחס עניינית למשהו שכתבתי, תרגיש חופשי לעדכן כך בתחילת תגובתך הבאה. אלמלא אראה זאת בהתחלה, אינני רואה סיבה מיוחדת להמשיך לקרוא.

המשך לילה שקט ונעים,
מיצינו.
אני ההשראה שלך למילה סלוניים? ;)
כבר פוסט שני שלך, מניחה שיש יותר :) שאני קוראת שאתה משתמש בה :)
אולי בכל זאת, תתחיל לראות את התוכנית רוקדים עם כוכבים שמבוססת על ריקודים סלוניים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אני ההשראה שלך למילה סלוניים? ;)
ממש לא. לא קראתי אותו אצלך כלל, סורי. המילה מגיעה בדיוק מהמקום שכתבתי עליו (אני אפילו לא זוכר שכתבתי והציטוט לא מולי כרגע, אבל מניח שדברייך מתייחסים לעמדתי לגבי הבאת מקורות). מבחינתי פורום חברתי הוא בדיוק כמו דיונים סלוניים/משפחתיים/חברתיים, תקראי לזה איך שבא לך. דיונים על שולחן השבת מצידי (גם על זה כתבת?).
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אז אתה מסכים שישראל היום זה חלק מהתקשורת הממוסדת?

הרי ידיעה חשובה שכנראה הרבה יודעים ולא נמצאה שם - בעיתון מרכזי של הימין.
אין לי מושג מה ישראל היום כן או לא כתבו בסוגיה. אם העיתון הזה הוא חלק מהתקשורת הממוסדת? שאלה מעניינת. לא יצא לי לחשוב עליה. גם לא מספיק מכיר את העיתון הזה בשביל לענות עליה. על פניו אני חושב שלא, אבל זה לא אומר שהעיתון אמין בעיני יותר מאחרים (אגב זה גם לא אומר שלא :)).
 

Harrington

Well-known member
מנהל
בעיני זה מספיק בתור הודאה - קרא לי מסתפק במועט...
הודאה במה? עברתי עבירה כלשהי ולא סיפרו לי? מעולם לא קראת מפי דעה אחרת בעניין. שום חדש אין בדברי :). לכל היותר משהו שלא קראת בעבר וחשבת, לגמרי על דעת עצמך, שדעתי תהיה שונה.
 
הודאה במה? עברתי עבירה כלשהי ולא סיפרו לי? מעולם לא קראת מפי דעה אחרת בעניין. שום חדש אין בדברי :). לכל היותר משהו שלא קראת בעבר וחשבת, לגמרי על דעת עצמך, שדעתי תהיה שונה.
הודית ברמה מסוימת שישראל היום זה בלוף.
 
למעלה