פגוש-מקק-מסומם ידידי, איזה
קשקוש/כשכוש מעורר חמלה. "בעלי חיים יכולים להשתנות ולהתאים עצמם כי יש להם מנגנונים מספיק חכמים לשם כך. סלע או חומר מת אינו עובר מוטציות. הכל בא מחומר מת - הכל מת ושום דבר לא יכול להשתפר ולהתאים עצמו. תאורית התאים מכוכב אחר..." מה לעשות, ולבך הפאגאן חייב להשבר בקרבך. לא נולדת לתקופה המיטיבה עם פאגאנים. הנה, קרא והפנם כי האבולוציה, במובן של הכחדה ויציאת מינים חדשים, היא _עובדה_, ואשר לראשית החיים - קיימות שתי תאוריות:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=15239271 (1) abiogenesis, ולכך הוצג תרחיש יתכנות החוסם את טענתך לאי-יתכנות (2) הגעת צורה כלשהי של חיים מבחוץ. גם כאן הוכחה יתכנות, לעצם היכלת לשרוד כניסה אלימה לאטמוספירה. "תגיד, עד שלא נסתור את התאוריה הזו או אינסוף תאוריות שוא אחרות לא נוכל להוכיח שבורא בראנו?" בינגו. מכיוון שאינך יכול להוכיח קיום "בורא" באפן ישיר (אתה יודע, הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית), עדיין פתוחה בפניך האפשרות להוכחה על דרך השלילה, אלא שעליך להתאמץ מעט יותר:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=17274774 "מתוחכם - בפירוש אינו עניין של פרטים רבים אלא של פרטים המסודרים בסדרים חכמים כל פרט על מקומו ומצבו וכלם מכוונים בחכמה עצומה למלא תפקידם" נכון. זאת בדיוק עושה האבולוציה. _באפן_ _עיוור_. אין צרך בהזיה נוירופסיכואלקטרוכימית:
http://www.world-of-dawkins.com/Dawkins/Work/Books/blind.htm "אם נקבל את טענת הקל וחומר אז נוכל לומר שבורא בראנו וזה שאין אנו יכולים להבין איך בראנו כי אין לנו תפיסה בו, אינו מהווה שום קושיה על עצם הבנתנו שהוא בראנו. אז אם סרה קושיה זו אז נחזור לדון קל וחומר" קל וחמר אינו עובד בעולמנו כך סתם, בלי להבין אותו, ואתה, אידיוט מעורר חמלה, אינך מבין אותו. המציאות נחקרת בשיטות אמפיריות. לא לוגיות: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=17343266 "באופן תאורטי אכן אין סתירה בין היות בורא להתכנות אבולוציה. אלא שכל הפילוסופיה שמאחרי רעיון האבולוציה הוא לבא ולהסביר איך כלום יכול להפוך במקרה לפרופסור איינשטיין. ואם לא שהיתה אותה אקסיומה עלובה, אף אחד לא היה מעיז להרהר באבסורד כזה" האמת היא שאין כלל צרך ב"מתכנן", כיוון שהאבולוציה מחליפה אותו ומיתרת אותו (עושה למיותר), אלא שלו היה מעט שכל בקדקדך היית טוען כי האבולוציה היא _אינסטרומנט_ של ה"בורא" ליצירת הצומח והחי. אף אחד לא יכול היה להפריך טענה מעין זו התופשת למעשה את השור בקרניו. מה לעשות, אתה אידיוט חסר-תקנה. "לא. איני מסכים" רשמנו שאינך מסכים, ונתקדם בלעדיך. "לדעתי ביכלתי להוכיח ואף הוכחתי כאן. לעצמי לפחות" רשמנו "לעצמך, לפחות". עליך להסתפק בזאת. יותר מזה לא תשיג בחיים. "לא השתכנעת? אתה טועה ולא הבנת את הוכחותי. לדעתי" אף לא אחד מסכים עם הארגומנטציה המפסידה שלך, להוציא רפי השכל, בני-מינך "מעצם היותו אינסוף, לא תתכן בו אף מילה. לא תבוני ולא שום דבר אחר. אבל כבר אמרתי ואומר שוב. אין הדת והתורה מדברת עליו בעצמותו אלא כפי שבחר בכל יכלתו להגלות לנו. כפי ערכנו, בלוגיקה שלנו, במערכת שלנו. ובמערכת זו אנו מבחינים אותו יתברך כבורא, כמטיב, כחכם, כגיבור, כשופט וכו'. הכל לפי תפיסתנו ולא לפי מהותו שאין לה סוף" נשמע לכאורה עברית, אולם, למעשה, ג'יבריש מעורר חמלה. נכמרים רחמי עליך, אומללי. אני חוזר ואומר לכם, צאן קדושים: כאשר אתם נתקלים בטענת קיום למשהו, שהיא לחלוטין indistinguishable מהזיה נוירופסיכואלקטרוכימית - דחו את טענת הקיום, ואל תעמידו עצמכם במצב המגוחך הזה (קראו עוד חמש הודעות במורד הפתיל): http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=617&msgid=16381365 אתה מבין, אימבצילוני מתוקי? לא די ש"אלהיך" _מעולם_ _לא_ נראה לאיש, _לא_ נגלה לאיש, _לא_ פעל פעולה _מוכחת_, אין _שום_ מבחן שניתן לבצע או, למצער, להגותו ולו בחשיבה _תאורטית_, כדי לגלות האם הוא קים אם לאו (זה למען "בחירה חפשית", חה, חה, חה...), ומכל בחינה מעשית, ההבדל בין הקורה אותך עם "השגחה פרטית", לבין הקורה אותך בלא "השגחה פרטית" הוא indistinguishable, אלא אפילו _אינו_ נחוץ כ"יזם" להיווצרות היקום. הבט על עצמך ועל בני מינך העלובים: מה דרדר אתכם למצב כה ירוד בו החלטתם לבחור בחיים כל כך תובעניים, תוך השתדלות כל כך עקרה לשאת חן בעיני הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית, המצויה רק בין אזניכם, שאין הוכחות לקיומה מחוץ לספוג שבין שתי אזניכם, שלא נגלתה מעולם לאיש, בלי לקבל שום תמורה בעין בעולם זה, ובלי הוכחות שתהיה תמורה כלשהי בעולם אחר. מה גרם לכל זה?