ובכן
ד. אין כאן עניין של "העדפה". כל אדם נמדד ע"פ מעשיו, ועל פיהם הוא צריך לקבל את שכרו או עונשו. היהודי שתארת חייב לקבל את עונשו, והגוי חייב לקבל את שכרו. אבל, ברוב המקרים אני אעדיף יהודי, כי הוא בן משפחה שלי. הוא שייך לעם שלי. יחד נרדפנו במשך כל הדורות, בלי שום סיבה. יש לנו אבות והיסטוריה משותפים. וכמובן גם עתיד משותף. אם יש לך אח שהתדרדר לפשע, אתה תמשיך לאהוב אותו, אך תנסה להחזיר אותו למוטב.
ד. אין כאן עניין של "העדפה". כל אדם נמדד ע"פ מעשיו, ועל פיהם הוא צריך לקבל את שכרו או עונשו. היהודי שתארת חייב לקבל את עונשו, והגוי חייב לקבל את שכרו. אבל, ברוב המקרים אני אעדיף יהודי, כי הוא בן משפחה שלי. הוא שייך לעם שלי. יחד נרדפנו במשך כל הדורות, בלי שום סיבה. יש לנו אבות והיסטוריה משותפים. וכמובן גם עתיד משותף. אם יש לך אח שהתדרדר לפשע, אתה תמשיך לאהוב אותו, אך תנסה להחזיר אותו למוטב.