דוקא היחסים "מרצון" בעייתיים מאוד
מכיוון שיש כאן סמכות ויש כאן טובות הנאה הגבול בין יחסים מרצון לבין משהו אחר לגמרי הוא מאוד מאוד לא ברור וכשיש שטח אפור כל כך טבע האדם שמצב זה עשוי להיות מנוצל לרעה. סטודנטית עשויה להיות מנותבת מכוח הסמכות מכוח של הערצה רגעית בתוך הקשר ספציפי של יחסי מורה- תלמידה לעשות דברים שלא בהכרח היו מתרחשים בנסיבות אחרות. אין לכך שום קשר לערכים ליברליים של חופש הפרט- דוקא ההפך ומכאן נובע האיסור. מעבר לכך לא רק הסטודנטית נפגעת סביבת עבודה האמורה להתבסס על מצוינו7ת אקדמית הולכת לעזאזל מכיוון שהשיפוט של העבודות מוטה והאווירה הכללית אינה אוירה של מחקר.
מכיוון שיש כאן סמכות ויש כאן טובות הנאה הגבול בין יחסים מרצון לבין משהו אחר לגמרי הוא מאוד מאוד לא ברור וכשיש שטח אפור כל כך טבע האדם שמצב זה עשוי להיות מנוצל לרעה. סטודנטית עשויה להיות מנותבת מכוח הסמכות מכוח של הערצה רגעית בתוך הקשר ספציפי של יחסי מורה- תלמידה לעשות דברים שלא בהכרח היו מתרחשים בנסיבות אחרות. אין לכך שום קשר לערכים ליברליים של חופש הפרט- דוקא ההפך ומכאן נובע האיסור. מעבר לכך לא רק הסטודנטית נפגעת סביבת עבודה האמורה להתבסס על מצוינו7ת אקדמית הולכת לעזאזל מכיוון שהשיפוט של העבודות מוטה והאווירה הכללית אינה אוירה של מחקר.