צהל רואה את עצמו כריבון אחרת היה יוצא משם
"לא צה"ל רואה את עצמו כריבן, אלא החוק הבינלאומי והישראלי" צהל רואה את עצמו כריבון - אחרת היה יוצא משם. "כדי שצה"ל יסתלק, אחד התנאים הוא להוציא את כל מי שהוא הכניס. אלה דרישות החוק, ישראלי והבינלאומי. זה בדיוק מה שנעשה ברצועת עזה" צהל לא הכניס לשם אף אחד. רובם נולדו שם, וגם המיעוט שלא נולד לשם - לא הוכנס לשם: הם לא רובוטים שצריך "להכניס" אותם, אלא מקבלים החלטות אישיות (שלא נוגעות לך) על דעת עצמם. הם קנו שם אדמות על דעת עצמם (כחוק ומבלי לרמות אף אחד) - חלקם עוד לפני קום המדינה, ואת זה קבע שופט בית המשפט העליון אהרון ברק בתחילת פסק הדין שהכשיר את ההתנתקות. אך למרות שצהל לא הכניס לשם אף אחד, הוא כן גרש בכפייה - ורק את היהודים כמובן, לא את הערבים. ומי תמך באפליה הגזענית הזאת? רק השמאל הנאור. "גם מי שנולד שם וגם מי שלא נולד שם הם אזרחים ישראלים וכפופים לחוק הישראלי..." חלק מהמגורשים היהודים ילידי גוש קטיף - אינם ישראלים בכלל, עיין בדברי שופט בית המשפט העליון אהרון ברק בתחילת פסק הדין שהכשיר את ההתנתקות, בפיסקת "ישראלים". "לאזרחים ישראלים או אנשים שנכנסו לשם דרך ישראל - אסור להמצא שם...מי שרוצה - שיכנס דרך מצרים....מי שרוצה - ש...יוותר על האזרחות...הם לא ויתרו על אזרחותם בינתיים, כך שבקשתם ריקה מכל תוכן...על המדינה לאסור על אזרחיה להיות בשטחים, ולפנות את אלה שנמצאים שם לתוך גבולות המדינה. מי שלא יאה לו - שיוותר על אזרחותו" ראשית, חלק מהמגורשים היהודים מגוש קטיף - אינם אזרחים ישראלים, וגם לא נכנסו לשם דרך ישראל - אלא פשוט נולדו שם, אז על מה הם אמורים בדיוק לוותר? שנית, יש לא מעט פלשתינים שגרים היום ברצועת עזה אחרי שנכנסו לשם דרך ישראל, אז למה אותם גזענים מיליטריסטים שבקרב השמאל הנאור - לא סילקו גם את הפלשתינים הללו שנכנסו לעזה מישראל - אלא רק את היהודים? תשובה: כי אותם גזענים מיליטריסטים שבשמאל הנאור - חפצו בטיהור אתני של הרצועה מיהודים דוקא. שלישית, כאשר ישראל גרשה משם את היהודים ילידי גוש קטיף - המקום לא היה מוגדר כ"ישות עוינת" (נניח כמו סוריה); הרשות הוגדרה כך רק אחרי השתלטות החמס (כמה חודשים אחרי ההתנתקות). ממילא, דין גוש קטיף כדין גרמניה או טיבט. וממתי מותר למדינה (שאינה פשיסטית) להגיד לאזרח שלה: "או שאתה עוזב את גרמניה או שאתה מוותר על אזרחות"? אכן, עוד לא קרה שחרדים נכנסו לצלחתם הפרטית של חילוניים ואמרו להם: "או שתאכלו רק כשר בפסח או שתוותרו על אזרחותכם" (אינני מדבר על מכירת חמץ אלא על אכילת חמץ - למרות שגם לגבי מכירה עוד לא הוצע רעיון הויתור על אזרחות), אבל לשמאל הנאור והטהור מותר להתנהג כמו פשיסט מילטיריסט, ולאיים: "או שתוותר על אזרחות, או שנוציא אותך בכח מביתך שבגרמניה או שבטיבט או שבשטח שבריבונותי הכיבושית ההומנית". רק כובשים שמאלניים אמיתיים - שמעוללים (יחד עם הכובשים הימניים) את פשעי הכיבוש לפלשתינים - מסוגלים לעולל פשעי גירוש כלפי היהודים השנואים. "החוק הישראלי מסדיר למי מותר ולמי אסור להיות ברצועת עזה,אזרחים מצריים, ירדניים ואחרים לא מפרים את החוק הישראלי בהיותם שם משום שלא כפופים אליו מלכתחילה...אולי...במדינה שלנו מפלים מתנחלים כבר 40 שנה, לטובה" אותו חוק שמסדיר למי אסור ולמי מותר להיות שם - הוא חוק גזעני שמפלה לרעה את היהודים רק בגלל שהם יהודים, כפי שקבע
מגזין הכיבוש של השמאל. הרי יש סימטריה מוחלטת בין יהודים לפלשתינים בעניין זה - ולמרות הכל השמאל היפלה באופן גזעני: 1. רוב הפלשתינים שברצועה - לא נכנסו לשם, אלא פשוט נולדו שם. כך גם לגבי מרבית יהודי גוש קטיף. 2. יש - לא רק פלשתינים - אלא גם יהודים ילידי גוש קטיף, שאינם ישראלים. 3. לא רק חלק מהיהודים - אלא גם חלק מהפלשתינים - נכנסו לרצועה דרך ישראל, וגם ירדנים ומצרים (שלא כולם היו עיתונאים) נכנסו לעיר עזה דרך ישראל והשתכנו שם. 4. חלק מהישובים הפלשתיניים נבנו לפני 48 וחלק אחרי 48, ממש כמו שחלק מהישובים היהודיים נבנו שם אחרי 48 וחלקם לפני 48 (למשל כפר דרום). 5. הפלשתינים לא גזלו את האדמה מאף אחד, אלא פשוט התישבו על אדמת טרשים. ממש כך גם לגבי היהודים: לא גזלו אדמה מאף אחד, אלא פשוט התישבו על אדמת טרשים שמעולם לא היתה בבעלות של איש ולא בריבונותה של שום מדינה פלשתינית. אז למרות הסימטריה הזאת בין שני העמים, השמאל מפלה באופן בוטה בין יהודים לפלשתינים, עד כדי כך שאפילו
מגזין הכיבוש של השמאל הודה בכך. עמוק בלב, אתה יודע היטב כמה זה מרושע גזעני ואכזרי, אבל שנאתו העיוורת של השמאל ליהודי השטחים מאפילה על מצפונו, ממש כפי ששנאתו העיוורת של הכהניסט לערבים מאפילה על מצפונו. אחת מההוכחות לשנאה העזה הזאת - שיכולה רק להשתוות לשנאה שרחשו אנשי ימין קיצוני לרבין - מצוייה בשימוש באותן המילים כלפי השנואים. להלן דוגמה: "אבל אני כן יודע מה קרה בוודאות - עשרות חובשי כיפות סירבו פקודה חוקית לחלוטין ומגובה בכל ערכאות החוק הישראליות והבינלאומיות, רק משום שזה לא תאם לאידאולוגיה הפרטית שלהם. זאת עובדה. וזה נקרה בגידה. תמהני, מדוע לא הוצאו להורג, כפי שמתחייב לפי החוק". אנשי ימין (כגון רפאל איתן) אמרו על מחוללי הסכמי אוסלו: 'לפי החוק הישראלי (חוק העונשין, חלק ב, פרק ז, סימן ב, סעיף 97ב), מי שמוסר לאויב שטחים מהמדינה הוא בוגד ודינו מיתה'. השמאל אומר: 'לפי החוק הישראלי, מי שמסרב לפקודה חוקית לחלוטין שמגובה בכל הערכאות הישראליות והבינלאומיות רק משום שזה לא תואם לאידיאולוגיה הפרטית שלו - הוא בוגד, ודינו מיתה'. אחרי דיבורים כאלה מצידו של רפאל איתן ומצידו של השמאל, אין מה להתפלא על רצח רבין ועל רצח אלטלנה. "אבל אני כן יודע מה קרה בוודאות - עשרות חובשי כיפות סירבו פקודה חוקית לחלוטין ומגובה בכל ערכאות החוק הישראליות והבינלאומיות, רק משום שזה לא תאם לאידאולוגיה הפרטית שלהם" מי שסרב לפקודת הרשע והזדון (אשר עמוק בלב אתה יודע עד כמה היא היתה מרושעת וזדונית) לא עשה זאת בגלל האידיאולוגיה הפרטית שלו, אלא בגלל האידיאולוגיה ההומנית האוניברסלית, שבגללה גם גויים חסידי אומות העולם סרבו למלא פקודות רשע אחרות של מדינתם. עמוק בלב - אתה יודע שאין שום הבדל בין חוקי נירנברג שכפו על יהודים להיות מסולקים ממקום מולדתם (גרמניה), לבין חוקי סדום של ההתנתקות, שכפו על יהודים להיות מסולקים ממקום הולדתם גוש קטיף - אל ישראל שאינה מולדתם. "הלוואי והבחירה אם ללכת למילואים ולמות עבורם הייתה שלי, אבל לצערי - בתור שומר חוק, גם כשהם לא מבקשים ממני לעשות טובות, אני עדיין מחויב על ידי המדינה ללכת ולמות למענם, מדינה מחויבת להגן על אזרחיה, בין אם על ידי פינויים למקום מבטחים (=לתוך המדינה), ובין אם על ידי מתן הגנה להם באיפה שהם נמצאים". לא כולם אזרחיה. כך גם נימק רחבעם זאבי את תוכניתו לסילוק כפוי של ערבים - להגנה מכהניסטים. מי שאינו פשיסט יסרב, כדברי שריד ועמוס עוז. "אין קשר בין ספירת גופות לבין סטטיסטיקת ההשתמטות. לפי הנתונים הרשמיים רוב מוחלט של המשתמטים הם גם אלה הדוגלים בארץ ישראל השלמה ותומכי הימין המובהקים. מוחלט = 90% ויותר מכלל בני נוער בגיל הגיוס שלא שירתו בצה"ל, אם לזה נתכוון במשתמטים" משתמטים יש בכל המגזרים, אך אחוז המשתמטים בת"א גדול לאין ערוך מאחוז המשתמטים בקרב יהודי השטחים, ואת זה קבע לא אחר מאשר קצין משאבי אנוש ראשי של צהל, ימים ספורים אחרי תום המלחמה האחרונה. "היחידה שלי אכן מיוחדת. כנראה שחובשי הכיפות מעדיפים למות בהפגנתיות, אבל ביחידות מיוחדות לא אוהבים לשרת" אכן יחידתך מיוחדת, כי נתוני יחידתי, שבה רוב החילים דתיים, דוקא מתישבים עם הסטטיסטיקה שהציגו דני יתום וקצין משאבי אנוש ראשי בצהל (גם על המתגיסים).