ואתה לא הבנת את השאלה
שכן, האקספרימנט הדתי אליבא דלייבוביץ אכן מתמקד כולו במצוות, ולהן, או לקיומן, לא יכולה להיות התנסות חווייתית, אפיזודית או מתמשכת, באשר הן הן הקשר עם אלוהים הטרנסצנדנטי שקטיגוריית ההתנסות לא תיתכן בו כלל. זה המהר"יל, וניתן לחלוק עליו או לא..
מה שאני שאלתי, כיצד זה הרצון בקבלת עותו"מ, אותה הכרעה שאין גילומה אלא בקיום המצוות, נעדרת חוויה או אקספירימנט. אלא על כורחך לומר אחד מהשניים: או שאקספרימנט זה אינו דתי, וזה לא מובן כלל. או שהרצון איננו אקספרימנטלי - קרי נעדר חוויה - וזה הבל ממש.
אשר לעניין הרציונליות, יש כאן טעות ניסוח שלי. מקבל.