בהתאם לרוח הלוזרית העצבנית

Wyld stallyn

New member
let me get this straight

לא ציפיתי ממך להגדיר אמוציות. כתבתי בבירור שזה הקטע שאני יכול להבין אותך בו. תקרא שוב את ההודעה. אתה סותר את עצמך. אני ואתה לא שומעים את אותם הדברים ולכן אין טעם שבכלל שאני ינסה להבין על מה אתה מדבר? מה שאנחנו מדברים הוא לא סובב סביב האקט המוסיקלי, נכון? וגם 2 שורות לפני זה רשמת שאתה מדבר על המטאל כתרבות חתרנית. גם אם אני לא שומע את הדברים שאתה שומע, נחשפתי לתרבות הזו לא פחות ממך. לא נחשפתי ללהקות שאתה שומע ואוהב, כי הן לא מעניינות אותי. אני יודע בידיוק מה הם מייצגות ומה יש להם להציע לחובב הנלהב. זה שלא שמעתי אותם לא אמור להפריע לך. למוסיקה הרי אין שום קשר בעניין. זה לא דום לכוסיות. הממ.. שוב פעם, אל תגיד לי שאני לא יודע מהי התרבות הזאת. כי אני יודע. כן, היא כבר לא כזו מחתרתית, וגם ילד עם טבעת ושעון מחולון ששומע דימו וקריידל להנאתו כבר נחשף אליה. אין לי בעיה עם זה שאתה מזדהה איתה ולא מוכן להגיד בידיוק איפה. יש לי בעיה בזילזול שלך (לאו דווקא כלפיי). תענה שוב לפני שאני הולך לשלוח חבילות\מכתבים בדואר!! עוד לא הלכתי לישון!!
 

Wyld stallyn

New member
נו כבר

לא משנה. אני מנסה לשבור שיא ולא ללכת לישון, אבל אני עדיין מרגיש שנון מתמיד. כתוב לי הודעה ארוכה שיהיה לי למה לצפות כשאני מתעמת עם הפקידה בדואר.
 
שוב חוסר תקשורת.

אמרתי שאני ואתה נחשפנו לפן שונה בתרבות הזו- אתה לצד המוזיקלי, אני לצד האידיאולוגי. לכן אמרתי שאתה לא יודע על מה אני מדבר- לא נחשפת למה שאני נחשפתי- הן רגשית והן מבחינת החומר עצמו- ואתה לא יכול להתווכח עם זה. החומר שלי לא מעניין אותך בדיוק כמו שד´אי סרפנט לא מעניין אותי. זו מוזיקה ולא יותר. הזילזול שלי מופנה כלפיי בורות ויומרנות, לא כלפיי דעות הפוכות משלי.
 

Wyld stallyn

New member
למזלך הרב ..

אני עדיין יושב פה ומכין את החבילות\מכתבים. החיים קשים כשאנשים גרים רחוב מת"א וכשאתה שנוא ולא רצוי בסניף הדואר המקומי. לפחות אני ישבור את השיא שלי. שמע, זה שאני בוחר להתמקד בצד המוסיקלי של התרבות ולא לצד האידיאולוגי, זה לא אומר שלא נחשפתי לצד האידיאולוגי. אני בוחר לא בוחר לא להיכנס לצד האידיאולוגי של שום תנועה\ארגון\מחתרת מהסיבה שאני בקטע האידיאולוגי של משה שבבו, ואני לא צריך\מחפש שום משיכה קלה מהאף ואור בקצה המנהרה. ובחיים לא אמרתי שאני לא יודע על מה אתה מדבר, אמרתי שאני לא יודע על מה אתה מתכוון (יחי ההבדל הקטן!!! מאוד!!!). הבנתי כבר שאתה לא בידיוק בקטע של לשרוף כנסיות או בהזדהות עם הליריקס של נקרולאסת, אבל עדיין לא הבנתי בידיוק מה אתה כל כך מזדהה עם הבלאק מטאל, שרוב הקונספטים בו מגוחכים בעיני. אבל זה לא משנה כבר, עזבתי אותך בקטע הזה. תעבור הלאה. בעצם אין הלאה בהודעה שלך.. אז לא משנה THY SERPENT RULEZ!
 
למזלך הרב...

אני אקשיב לך. אותך אני עדיין אוהב מסיבה שלא מובנת לי.. ;) לך לישון משה, אתה מסטול גם כשאתה ערני- עכשיו אתה סכנה לציבור.
 

Darakan

New member
אה? מה קשור בני?

תדמית מטאליסטית לדעתי זה דבר דפוק. "קשוח" וכל החרא הזה. מי שרוצה להיות ככה שיהיה לו סבבה, אבל רוב האנשים (פה לפחות לדעתי) לוקחים את כל העניין "הקשיחותי" בצחוק. לא צריך להיות בן אדם מסויים כדי לשמוע מטאל. מה זה החרא הזה בני? ובגלל הודעה אחת עוד?
 

no love lost

New member
גולן.. לא הכרתי אותך ככה יא עצבן :)

כנראה זה מגניב לבוא ולשאול כאן שאלות כאלה..חבל שהם לא מסתכלים שיש כאן פורום פאנק..ואל תדאג זה לא יגיע לרמה של אורפנד..זה מה שבטוח
 

mightynighty

New member
חחח, גולן, זה היה... מפתיע...

לפחות עוד לא התחלנו לכתוב "נשמה" ו"נשיקות" בכל הודעה שניה שלנו. מצבנו עוד טוב. (ומצד שני, מה זה העיצוב החדש והמכוער של הפורום? אולי תפוז מ-נ-ס-י-ם להפוך אותנו להיידפארק? אנשים מטומטמים, עיצוב שמתכער מיום ליום.. משהו רע הולך פה)
 
גולן, עשה טובה...

קטילות על נו-שיט יש כאן מספיק, לא צריך עוד אחד לאוסף. ולא צריך גם שילדים כמו בני יבואו ויבכו על "המטאליסטים המגעילים האלה" (ולצערי, ביותר מדי מקרים זה נכון. מי שלוקח את המטאל כדרך חיים, ולצערי לא חסרים כאלה, הוא הרבה פעמים לא בנאדם נחמד במיוחד, "קשוח" עלק). אז עשה טובה, את העבודה השחורה של לקטול נו-שיט תשאיר לקבועים, באמת שלא צריך עוד אחד לאוסף, עד כמה שאני שונא נו-שיט.
 
כנראה שפיספסת את כל הנקודה

אם זו התגובה שלך. מעבר לזה, תחסוך ממני את ההטפות שלך. הדבר האחרון שאני צריך זה הטפות פלצניות מילד בן 14 שלא טעם דבר וחצי דבר ממה שאמיתי בחיים. אתה זה הוא שהולך אחרי העדר. אתה זה הוא חלק ממה שפגום בתרבות הזו. זה עניין של גיל לרוב, ככה שתיקח את התגובה הזו בעירבון מוגבל. אני אפסול מה שאני רוצה לפסול מתי שאני רוצה לפסול ואיך שאני רוצה לפסול. ואם מישהו יבחר לנטרל אותי אלו יהיו מנהלי הפורום שימחקו את השירשור הזה אם הם ייראו אותו "לא ברוח הפורום". זה לא ישנה את דעתי. זה לא ישנה את כל האגרסיות והתסכול שאני פורק כאן. ואם יש לך בעיה עם כל הקונספט הזה מוטב שתשתוק כי דעתי לא תשתנה ו"רוח ההיגיון" לא תיכנס בי.
 

Bodom-child

New member
..

אבל גולן, כנראה שלא כולם לוקחים את המטאל בתור דרך חיים. יש כאלו שלוקחים את זה בתור מוזיקה. וזה לגיטימי לגמרי.
 
אבל זה לא לגיטימי לפסול אמונות

של מישהו אחר בטוענות פלצניות. זה לא לגיטימי לזיין את השכל על דברים שלא מבינים. וזה לא לגיטימי להתיימר להלך מחשבה מסויים כשמישהו לא מבין מימינו ומשמאלו. יומרנות זה לא דבר לגיטימי. תחסוך מתפוז שירשור ענק מלא טינופת ותמחוק אותו.
 
זה הכל אגרסיות שהצטברו עם הזמן.

בגלל זה אומרים שצריך לדבר על מה שמפריע לך.
 

Upon The Ashes

New member
אז זהו..

עכשיו אני מפחד להתקרב אליך ולהגיד מילה לא במקום או שעוד תטרוף אותי, בסוף תהפוך לג´פרי דהאמר הישראלי
 
למעלה