בוקר-ערב-שישי-שבת

מיכל @

New member
גם אצלנו הלכו על הברכיים

כל אחד מהם, לתקופה קצרה ביותר (זה לא נוח
). הם נורא רצו להיות עם הראש למעלה, אבל לא ידעו עוד ללכת. אבל זה גם לא נוח וגם איטי ושניהם התחילו ללכת אחרי תקופה קצרצרה של הליכה על הברכיים.
 

שירוק

New member
נו, אז איך מזיזים אותה

מהתנוחה הזו? היא כבר תקועה על הברכיים יותר משבועיים. שקלתי ללכת איתה לפיזיוטרפיסטית, נראה לי שהליכה כזו יכולה לעשות נזק עתידי לברכיים.
 

מ12

New member
אנחנו לא הצלחנו

יעל הלכה ככה על חצץ ועל דשא ובכל מקום. היא הצביעה על הברכיים אמרה "אֲב" והמשיכה. מישהי שהבת שלה הלכה כך גם כן אמרה שאורטופד טען שיש לה פרקים גמישים. אנחנו לא בדקנו וזה עבר והיא בסדר גמור - כיום היא בחוג בלט ונהנית מאוד והיא טובה בזה.
 
בוקר טוב

לנו היתה שבת מדאיגה. ביום שישי בערב יואב קם מהשטיח ורצה לרוץ נתקל במשחק, נפל ומאז לא דורך על רגל ימין. היינו במיון באסף הרופא צילמו אותו מכל הכיוונים ולא מצאו שבר. אתמול הוא קצת ניסה להגיע למשחקים מסביבו ואבל עדיין הוא לא דורך, ולא זוחל. או שהוא יושב או על הידיים. אני דואגת לו ומקוה שיתפר ויחזור לרוץ.
 

UV48

New member
בוקר טוב ישראל../images/Emo104.gifאיזה כיף לחזור

הביתה !!! אני רק אתארגן לי פה במשרד ואמשיך (תסלחו לי נכון?) אבל קודם כל
לכל מי שהתעניין/נה בגלי ובאיך היא "שורדת".
 

michal66

New member
ברוך הבא יובל ../images/Emo140.gif , ספר איך היה

האיחוד המשפחתי. האם החששות שהיו לפני הנסיעה היו מוצדקות? איך קיבלו אותך הנסיכות הקטנות?
 

מיכל @

New member
יובל, ברוך השב../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

סיפורים! רוצים לשמוע סיפורים! סיפורי נסיעה סיפורי חזרה סיפורי הנשארים בארץ...
 

מיכל @

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

אין לי זמן, אין לי פנאי... אנסה להתעדכן בנעשה במשך היום. והנה תמונה על הבוקר - עומר בכיסא המנכ"ל
 

michal66

New member
מיכל, כסא המנכ"ל הולם את עומר מאוד

אם יורשה לי הערה קטנה, הבחנתי בכוס הקפה שמונחת על השולחן אם אני זוכרת טוב, היא מסוג הכוסות שאמרו שהן מסוכנות ולא להשתמש בהן בגלל כמות העופרת שיש בה. אלו הכוסות הצהובות שחילקו בזמנו עם קניית קפה. (לא זוכרת איזה קפה)
 

מיכל @

New member
כן ולא../images/Emo3.gif

זו באמת אותה הכוס. היו כמה סדרות של הכוסות האלה שיוצרו. הראשונות היו בסדר גמור. בשלב מסוים הם ניסו לחסוך בעלויות והעבירו את הייצור של הכוסות למקום אחר, ואכן בסדרה הזו היו צבעים רעילים. צריך להסתכל על האות שמוטבעת בתחתית הספל. נעמי, אם זה עקרוני לך, אני יכולה להסתכל בבית ולהגיד לך מה הסדרה ה"טובה" ומה ה"רעה".
 

אילונה2

New member
מה? לא ידעתי!

יש לי 6 כוסות כאלה, לא ידעתי בכלל על הסיפור עם העופרת. אשמח אם תעדכני אותי גם! תודה
 

נעמיא

New member
בדיחה:../images/Emo6.gif

הפרה היחידה בעיר קטנה בפולין הפסיקה לפתע לתת חלב. האנשים עשו סקר-שווקים קטן בסביבה, ומצאו שיש אפשרות לרכוש פרה במוסקבה תמורת 2,000 רובל, אבל במינסק ישנן פרות גם ב-1,000 רובל. בהיותם חסכנים הם קנו פרה חדשה במינסק. להפתעתם, הפרה היתה נהדרת. היא הניבה חלב רב כל הזמן, והאנשים היו מאושרים. הם החליטו לרכוש גם פר שירביע את הפרה כדי שתמליט עוד פרות כמותה. וכך לעולם לא יצטרכו לדאוג עוד לאספקת חלב. וכך עשו. הם קנו פר והביאוהו לשדה המרעה עם פרתם האהובה. ואולם, לצערם הרב, בכל פעם שהפר התקרב אל הפרה, היא התרחקה ממנו. שום גישה שניסה הפר להתקרב אל הפרה לא הועילה והיא תמיד המשיכה להתרחק ממנו. האנשים מאד התאכזבו והחליטו להתייעץ ברב שלהם, שהיה מאד חכם. הם סיפרו לרבי מה קרה: "בכל פעם שהפר מתקרב לפרה היא מתרחקת ממנו. אם הוא מתקרב מאחור, היא זזה לפנים. אם הוא מתקרב מלפנים - היא זזה לאחור. כל נסיון להתקרב אליה מהצד נכשל, היא מיד מתרחקת לצד האחר". הרבי חשב על כך דקות אחדות ושאל: "האם קניתם את הפרה הזו במינסק?". תדהמת הכל היתה עצומה היות שאיש מהם לא הזכיר אפילו ברמז היכן הם השיגו את הפרה. "אתה כל כך חכם, רבי", הם אמרו. "איך זה ידעת שקנינו את הפרה במינסק?". הרבי השיב בעצב: "גם אשתי מהעיר מינסק".
 

*שיר

New member
כבר חשבתי שקרה נס

והבעל הרשה לך לשים תמונות של הילדים
 
למעלה