בוקר-ערב-שישי-שבת

נעמיא

New member
בוקר טוב!!!!לבן לצידי הדרך....ברד

אבל בילינויום שישי מקסים-במרינה בהרצליה-אפילו ויתרנו על שנת צהריים. לקחנו את המכוניות על שלט-הילדים ממש נהנים מזה.... ומצרפת תמונה מדליקה של עדי מחנוכה-לא סופגניה???
 

UV48

New member
אכן סופגנייה, תמונה גדולה.

לרגע חשבתי שהלבן בצידי הפה זה ברד
.
 

נעמיא

New member
../images/Emo124.gifיובלללללל!!!!!!!ברוך שובך

אייך היה המפגש???? תגעגענו הרבה
 

star350

New member
בוקר טוב../images/Emo186.gif

בוקר טוב להיא משם ולאלו מפה. שיהיה לכולם שבוע טוב ורגוע.
תמי
 
בוקר טוב ! ../images/Emo187.gif

קרן! מה קרה לך?למה לא יכולת לישון? מקווה שזה לא רציני ושעכשיו את כבר
שיהיה שבוע נפלא לכולם.
 
אוי, איך שכחתי? בשבת היו אצלי 6

נכדים חמודים, כמובן עם הוריהם. זיו כבר הולך יופי לבד, לעומתו נגה מדברת יותר מלים, ובכלל היא כל הזמן "נואמת" נאומים שלמים בשפה שלה. אתמול היא עשתה לנו הפתעה ונעמדה לבד מישיבה על השטיח מבלי להאחז בשום דבר.
 

pamelab

New member
../images/Emo187.gif בוקר טוב

חבר'ה - לא סיכמנו שיש שעת מינימום בשביל להגיד בוקר טוב.... שיהיה יום טוב לכולם, איזה לבן היה היום בבוקר - איזה כיף.
 
בוקר טוב, קבלו בדיחה ../images/Emo26.gif

הקהילה היהודית בשיקגו חגגה 25 שנות שירות מסור של רב הקהילה. כאות הוקרה שלחה אותו הקהילה לשבוע נופש בהוואי כולל כל ההוצאות. כשהגיע הרב לחדרו המפואר במלון בהונלולו, נשמעה דפיקה בדלת והופיעה בפתח נערה צעירה שופעת איברים. לשאלתו מי היא? ענתה: אני הבונוס מאת נשיא הקהילה מר גולדברג. הרב פנה בזעם אל הטלפון והתקשר קולקט לשיקגו אל נשיא הקהילה. כשזה ענה התפרץ עליו הרב: איך אתה מעז מר גולדברג, מה זה צריך להיות הרי אני יהודי שומר מצוות ,רב בישראל סמל למוסר ושמירת טוהר המשפחה. אני מאד מאד כועס עליך,וטרק את הטלפון. הנערה, שבינתיים התפשטה מיהרה להתלבש והתכוננה לצאת בעד הדלת. הרב פונה אליה ואומר לה : לאן את הולכת מיידעלה ? עלייך אני לא כועס.
 
בוקרטוב../images/Emo183.gif

אחרי שבת חביבה שבה כבר השלתי את עצמי שהחזאים טעו, תפס אותנו ברד אימתני בערב והזכיר לנו שיש עוד הרבה חורף לפנינו. אז היינו אצל סבתא רות בשבת (וסבא מוטי כמובן), ושלף שיחק מדהים עם הבני דודים שלו (או כמו שאדיר אמר: "עכשיו את מבינה למה בגן הוא לא משחק עם הילדים? לילד יש שכל של ילד בן שש"
). והיום אני מקוה מאוד שלא יזעיקו אותי מהמעון, כי זיו ממש לא נראה לי משהו בבוקר.
יום טוב, בריאות, בהצלחה לתות בחזרה לעבודה.
 

mey be

New member
בוקר טוב ../images/Emo182.gif

שבת נעימה ורגועה עברה עלינו. שבוע טוב ובריא לכולם
 

gilal

New member
בוקר../images/Emo182.gif../images/Emo186.gif

גם אצלנו עבר סופ"ש רגוע וכיפי. גם אנחנו ויתרנו על שנת צהריים ביום שבת. טיילנו עם חברים. אמה מה, מיכל, כבר שבוע ימים מתעוררת בשעות לא שעות (2:00, 4:00 ועוד רק תבחרו את השעה) ורוצה לשחק. איזה סיוט. יש הסבר רציונלי לזה? מה עושים? בוקר טוב לכולם.
 

ענתינה

New member
בוקר טוב

היינו מתוכננים לצאת לטיול בצפון אולם הוא נדחה בשל ההתראה למזג אויר קשה. בסופו של דבר נסענו לממלכת החיות -רחוב הרצל 155 בת"א. מאוד מאוד נחמד. גן חיות עם פינת ליטוף , גו בוטני עם אפיית פיתות וגם מתנפחים גדולים שכלולים במחיר. בילוי נחמד לחצי יום. שיהיה לכולם שבוע נעים! ענת
 

ggayya030

New member
בוקר!../images/Emo182.gif

בוקר טוב לכווו-לם! מזמן לא הייתי כאן. חזרנו משבת בדרום, אצל ההורים. אמא שלי חגגה 70... לא יאומן! הכנו לה ערב מדהים ומרגש. מן "חיים שכאלה" התרגשות גדולה . עד 120. היום זה היום החופשי שלי. נהנית מהבנות. שבוע נפלא לכווו-לם!
 

michal66

New member
שפע ברכות ואריכות ימים ../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif

 

*שיר

New member
בוקר טוב וחם!!!

עברה עלינו שבת יפה ומקסימה ובעיקר חמימה - יש לנו קמין
אז כולם מוזמנים לבוא ולהתחמם בביתנו הקט
איזה כיף לנו! גם אנחנו ויתרנו בשבת על שנת הצהריים (מגפה כלל-פורומית אני רואה) - היינו אצל סבא וסבתא עם הבני דודים - הילדים שיחקו נפלא והתנהגו למופת! סוף סוף שניהם קלטו את יתרונות ההליכה והם פשוט לא מפסיקים להתרוצץ. YYY תזכירו לי, למה רציתי שהם יילכו?!
 

*שיר

New member
נפט/סולר.

עד כמה שידוע לי אין בארץ קמין שעובד על גז (לא בטיחותי או משהו כזה)
 
למעלה