בינג' פרינג' - עונה 1 (שרשור מקורי)

It's Always Sunny

Well-known member
לשמוח ולהזדהות אני רוצה. אבל לא בא לי לכעוס על דמות שאני אוהבת. אין לי בעיה שדמות שאני אוהבת תהיה "רעה" או תעשה מעשים רעים, אבל אני לא רוצה לכעוס עליה. אני רוצה שהיא תהיה כתובה כזה טוב כשגם כשהיא עושה בחירות מפוקפקות אני עדין אהיה בצד שלה.
[ספוילר לפרינג' עד פרק 17] נגיד במקרה שלנו, אפילו שוולטר עשה בחירות מפוקפקות בעבר ועשה ניסויים בילדים וכנראה גרם למוות ברשלנות של עובדת המעבדה שלו- אני עדין לא כועסת עליו. אין באמת הצדקה עלילתית שתגרום לי לא לכעוס עליו (כלומר, זה לא שהוא עשה ניסויים בילדים כי מישהו הצמיד לו אקדח לראש והכריח אותו), אבל הדמות שלו כתובה בצורה כזאת שאני רוצה להיות בעדו למרות הדברים הרעים שהוא עשה.
הבנתי, אני אחזור אלייך עם תשובה אחרי שאחשוב על זה קצת :-):

אה, זה קל - מבוקש לחקירה, בלי התלבטות בכלל. סדרה מושלמת|מאוהב|
אני מרגישה עוד צפייה משותפת מגיעה? :-D (אני צוחקת כמובן, קודם נראה את פרינג')

זו בעצם המטרה הסודית שלי בחיים- שאנשים יראו את דרו/ריס/ליאן ויחשבו עליי:-D (את אומנם רשמת הפוך, אבל גם זה נשמע לי טוב:-])
אגב הגיף הזה מצחיק אותי במיוחד כי יש לי חברה שתמיד הייתה רוקדת כמו דרו בגיף הזה ותמיד היינו צוחקים עליה שאין לה חוש קצב:-D
זה מרגיש לי כמו השילוש הקדוש שלך :-D
זה מגניב שבגיף שלך יש את שתי השחקניות האהובות עלייך.
איך זה בעצם התחיל עם כל אחת מהן?
 

LeAnnDylan

Well-known member
העלילה שואבת אותי יותר ויותר ככל שאני מתקדמת בפרקים, אני ממש מחכה לסוף העונה.
הסיפור של ואלרי והעגבת שלה לא כל כך ענין אותי, אבל בפרק הזה היו הרבה קטעים משעשעים! ואוליביה הייתה ממש יפה הפרק|מאוהב|
הפרק מתחיל עם בוב שמשקר לחברה, אז הוא שהוא הרוצח שדיברו עליו או שהוא סתם בוגד. התשובה מתגלה אחרי כמה דקות, מסתבר שהבחורה שהוא התחיל איתה (ויש לה עיניים בצבע לא טבעי בכלל) היא הרוצחת והיא ניזונה ממנו.
יואו כשהראו אותה בהתחלה, דווקא העיניים הכחולות הלא טבעיות שלה ממש הזכירו לי את טיפני אמבר טיסן שמה שמצחיק זה שגם היא שיחקה דמות בשם ואלרי בבוורלי הילס המקורית.
אגב פתאום כשמראים את המועדון אני קולטת איזה אובזורבר הולך לו שם בסבבה שלו (או שזה סתם מישהו קירח:-D)
בבית של אוליביה, רייצ'ל ואוליביה נפגשות עם זוג שמנסה לשכנע את אוליביה להירשם לאתר שידוכים שהם הכירו בו :-D האקס של רייצ'ל מגיש בקשה לגירושין. כשאוליביה ניסתה לנחם את רייצ'ל, הצחיק אותי שרייצ'ל אמרה שהיא לא רוצה לדבר על זה באותו הרגע כי הזוג הזה ינסה לשכנע גם אותה להצטרף לאתר הזה :-D
מה שמצחיק זה שזו הייתה רייצ'ל שאמרה לזוג שאיך שהם הכירו יענין את אוליביה, כאילו היא מנסה לגרום לאוליביה להירשם לשטות הזאת:-D
הפרצופים שאוליביה ורייצ'ל מחליפות בניהן בזמן שהזוג הזה מקשקש על הזוגיות המשונה הזאת הרגו אותי:-D
בינתיים במטה ברוילס תוהה מה קרה לימים הטובים והפשוטים שזה היה וודאי שהרוצח הוא תמיד אנושי ואין את הסיכוי הקטן שהוא מפלצת.
חח זה היה משעשע:-D
אוליביה מבקשת מברוילס את המספר של העו"ד שלו לגירושין. זה קצת הצחיק אותי איך היא ביקשה ממנו את זה ובו זמנית הרגישה לא נעים.
אהבתי שבסוף הוא אמר לה "אני מקווה שאחותך בסדר" או איזה משהו בסגנון ואז הוא כזה "גם אני שם לב לדברים" זה היה חמוד|לב|
אסטריד (לפיטר): כשתמצא בחורה נחמדה סוף סוף, תמנע מלהביא אותה הביתה ככל שתוכל :-D
מעולה:-D
אנחנו מגלים שלרוצחת היה זן של עגבת שכבר נכחד. אחרי בדיקה של ה-FBI מסתבר שהזן הזה נשלח לחברה בשם לובוב תרופות, חוץ מהזן הזה לחברה הזו גם נשלח חומר שמשמש לייצור כלי נשק ביו-כימיים. מה שגורם לאוליביה וברוילס להגיע למסקנה שמדובר בזי אף טי.
כאילו נגמרו הרעים בעולם:-D האמת שזה הופך את זה להרבה יותר פשוט לדעת שכל הרעים שייכים לאותה קבוצה:-D
ה-FBI מגיע לבית של מייסד לובוב מדען בשם בון, הם עוצרים אותו הוא אומר להם שהוא יכול לעזור להם אבל אשתו נחטפה ע"י זי אף טי והוא ישתף פעולה אחרי שהם יצילו אותה.
כשהוא ישב שם בחקירה וצ'ארלי אמר כזה "מה אתה יודע על ZFT" בון עשה מן פרצוף כזה של חצי מרים גבה והייתי בטוחה שהוא בא להגיד "ZF מה?" ואז כשהוא עשה כאילו הוא יודע הרבה יותר ממה שהם יודעים חשבתי שהוא פשוט ממש חכם ויודע לשקר ולנצל את מה שהם רוצים לטובתו. לא חשבתי שהוא באמת יודע משהו על ZFT. בסוף מתגלה שהוא באמת חכם. אבל לא החכם הנוכל שחשבתי שהוא. סתם חכם רגיל כזה:-D
אוליביה מאמינה לו ומצליחה לשכנע את צ'ארלי וברוילס
היה איזה קטע שהיא מנתה להם כמה אנשים מתו מאז שהיא נכנסה לתפקיד וחשבתי שזה עוד משהו שמדגיש כמה שהיא טובה בעבודה שלה וכמה אכפת לה מכל המקרים וזה לא עוד גופה לאוסף כמו אצל וולטר נגיד.
הם יוצאים לפשוט על מסעדה סינית שהם חושדים שהאישה מוחזקת בה, בדרך לפשיטה אוליביה מקבלת שיחת טלפון מרייצ'ל שאומרת שהאקס שלה רוצה משמורת בלעדית על אלה. אוליביה מנסה לנחם אותה אבל כל מה שאני הצלחתי לחשוב עליו באותו רגע זה כמה מביך זה בשביל אוליביה לעשות את השיחת טלפון הזו כשכולם מקשיבים וכמה זה לא מתאים לסיטואציה.
זה באמת היה נראה קצת מביך, אבל גם אז תהיתי לעצמי אם רייצ'ל בעצם יודעת שאוליביה עובדת ב-FBI או שהיא חושבת שהיא שוטרת או בלשית או משהו.
אוליביה מדברת מנדרינית (?) (או שזו שפה אחרת ואני סתם גזענית). כמה שפות היא עוד מדברת? בינתיים שמענו על גרמנית.
חח גם אני חושבת שזה היה איזה סוג של סינית. בכל זאת הם אמרו שזה בצ'יינה טאון אז הגיוני שמדברים שם איזה סוג של סינית. אני יודעת שסוכני CIA צריכים לדעת שפות נוספות, אבל לא ידעתי שגם סוכני FBI צריכים לדעת עוד שפות. יכול להיות שהיא סתם מוצלחת וזו לא דרישה של התפקיד.
ואלרי הורגת בן אדם נוסף וניזונה ממנו ואנחנו מגלים שהסיבה שבון נמצא בכיסא גלגלים היא שהוא נתן לה לאכול את נוזל עמוד השדרה שלו אבל היה לזה מחיר פיזי וזו הסיבה שהיא הורגת אנשים.
זו הייתה תגלית די דוחה. גם מה זה בעצם אומר שהוא האכיל אותה? הזריק לה קצת נוזל לתוך הביצים המקושקשות בארוחת בוקר? איזה וויז'ואל דוחה יש לי בראש עכשיו8-{:-D
בון מבקש מאוליביה שיתנו לו רשות ליצור תרופת נגד והוא ו-וולטר מתחילים לעבוד ביחד.
אהבתי את הקטעים האלה של וולטר ובון ביחד במעבדה. זה היה חמוד שסוף סוף יש לוולטר חבר עם מנת משכל קרובה לשלו. ולראות אותו מתרגש כמו ילד קטן|לב| וגם כשהוא עושה לו סיור כזה במעבדה ומצביע על איזה משהו והוא כזה "זה משהו שהבן שלי פיטר עובד עליו. אין לי שמץ של מושג מה זה" :-D
בון אומר שויליאם בל הוא האיש העשיר בעולם, חחח בסדר, נניח.
זה נאמר כבר כמה פעמים בסדרה. הוא אכן (בעולם שלהם) האיש העשיר בעולם.
אסטריד קולטת שעל הקורבנות יש חותמת של מועדון והחבורה הולכת למועדון כדי לנסות לתפוס את ואלרי.
לא רק שהיא גילתה את החותמת, היא גם ידעה בדיוק איזה מועדון זה. מתי יש לה זמן לעשות חיים כשהיא כל היום בבייביסיטר על וולטר:-D
אוי וגם היה קטע משעשע שהיא ביקשה מפיטר לכבות את האור ו-וולטר מוחא כפיים והאור נכבה והוא כזה כולו מבסוט מעצמו אומר לפיטר "הזמנתי את זה מהטלוויזיה" :-D הכי מתאים לוולטר לשבת מול ערוץ הקניות כל היום:-D:-D
ואגב וולטר אכל שם איזה עוגיה לפני שהוא מחא כפיים ואז הוא הניח אותה על הישבן של הגופה שם כדי למחוא כפיים. באמת וולטר, לא מצאת מקום טוב יותר להניח את העוגיה שלך? :-D:-D
בינתיים בון משכנע את וולטר להשתמש בנוזל עמוד שדרה שלו אחרי שהניסיון לייצר תרופת נגד לא עבד.
פה כבר חשדתי שהוא משקר ולא הבנתי למה כי חשבתי שהוא ימות ברגע שיוציאו ממנו את המחט. כנראה אבל שהמוות לא היה מיידי אז זה הסתדר דווקא.
פיטר ואוליביה תופסים את ואלרי (זאת אומרת צ'ארלי יורה בה חצי הרדמה אז הקרדיט צריך ללכת אליו בעצם).
אחלה צ'ארלי|לב|
פיטר נוהג רק מסיבה אחת, הוא רוצה להפעיל את הצ'קלקה :-D הוא לפעמים כזה ילד.
חחח הפרצוף של אוליביה:-D:-D פרייסלס|לב|
החיצי הרדמה פגים די מהר כי ואלרי מנסה להרוג את אוליביה אבל פיטר יורה בה שוב ומציל את חייה של אוליביה.
את מתכוונת שאוליביה שנאבקת על חיה ובקושי מצליחה לנשום מדריכה את פיטר איך להציל אותה בזמן שהוא רק נוסע בזיגזג וכמעט הרג אותה בעצמו כשעשה תאונה:-D אבל בסדר, ניתן לו את הקרדיט:-P:
אה אבל היה קטע חמוד אחרי שהוא ירה בואלרי הוא מסתכל על אוליביה וכזה "נראה לי שאת הטעם שלה" :-D
בכלל כל הקטע של שניהם במכונית היה חמוד כשאוליביה אומרת לפיטר לא ידעתי שאתה רומנטיקן.
מסתבר שד"ר בון שיקר לוולטר לגבי כמות נוזל עמוד השדרה שוולטר יכול להוציא והוא עובר שבץ. פייר החל מהרגע הזה הייתה לי תחושה שהוא ימות ואשתו תחיה. אני מבינה למה סדרות עושות את זה וזה קיטשי אבל זה גם מאוד עצוב.
תאכלס כן, היה צפוי שהוא ימות בשניה שהיא חזרה לעצמה. אני רק שמחה שהוא עמד במילה שלו והקליט להם את הוידאו הזה לפני שהתפגר.
החבורה מצילה את ואלרי, ד"ר בון מת. וולטר מביא לאוליביה קלטת של ד"ר בון בה הוא מספר כל מה שהוא יודע על זי אף טי.
מענין אם וולטר צפה בקלטת לפני או שהוא ראה את בון מקליט אותה וקלט שהבסטי שלו, ד"ר בל, הוא הנבל הראשי.
אוליביה וברוילס נפגשים ואוליביה אומרת לו שוויליאם בל מממן את זי אף טי. פייר ציפיתי ליותר, חשבתי שאולי מישהו ב-FBI חבר בארגון הזה או משהו אבל זה שבל עומד מאחורי זי אף טי זה קצת underwhelming.
אני דווקא חשבתי שזו סגירת מעגל טובה כזאת. לא הייתי רוצה עוד איזה סוכן רקוב של ה-FBI. נמאס כבר שאי אפשר לסמוך שם על אף אחד. לפחות על ד"ר בל יש הסכמה שהוא פויה (כי הוא התעשר בזמן שוולטר נשלח לבית משוגעים) אז ציפיתי שיהיה לו יותר כוח מסתם הרבה כסף וחברה שהוא אף פעם לא נמצא בה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא נכנס לי בהודעה הקודמת
עוד קטעים ששיעשעו אותי:
וולטר [לפיטר] *מסתכל על הגופה של הבחור עם עמוד השדרה בחוץ*: "אתה יודע מה זה מזכיר לי?"
פיטר: "לא, אבל אני בטוח שזה משהו ממש דוחה":-D
ואז וולטר מקשקש על קוקטייל שרימפסים שנשמע דוחה מלכתחילה ואז וולטר מצא דרך לעשות את זה עוד יותר דוחה
פיטר: "נפלא. וזה עוד אוכל שאני יכול למחוק מהתפריט שלי לכל החיים הודות לך" :-D

וגם הקטע שוולטר מסביר שסימני השיניים שעל הגופה חזקים כמו מלתעות של כריש אבל הם למעשה אנושיים
פיטר: "יופי אז אנחנו מחפשים את דרקולה"
וולטר *מבסוט*: "סוף סוף בן, אתה פותח את הראש שלך לאפשרויות חדשות!!" :-D:-D

והיה את הקטע במעבדה שוולטר אומר שהרוצח רוקן את הגופות מנוזל השדרה
אסטריד: "למה שהרוצח יעשה את זה?"
וולטר: "איפה הכיף אם היינו כבר יודעים את כל התשובות?"
ואז וולטר אומר להם שהיה לרוצח עגבת מזן שנכחד ופיטר שואל מאיפה הוא נדבק מזן שנכחד לפני עשורים ו-וולטר בחיוך לאסטריד "רואה? נכון שזה כיף?!" :-D לא וולטר, זה לא:-D

והיה קטע שהסוכנים מביאים את הגופות למעבדה ו-וולטר מציע לאחד מהם עוגיה ופיטר נוזף בוולטר שהבחור לא רוצה עוגיות אבל אז הבחור לוקח עוגיה ו-וולטר מסתכל על פיטר בזחיחות וכזה "מסתבר שאתה טועה":-D

אוי היה גם את הקטע שוולטר נכנס לבית של בון ומתחיל ללחוץ ידיים לכולם ולהציג את עצמו בפני כל אחד שם:-D
וגם באותו קטע פיטר שואל מה בון עשה שם
וולטר: "יש לי תיאוריה. אתה רוצה לשמוע?"
פיטר: "זה תלוי, אני אוכל לישון בלילה אחריה?"
וולטר: "זה תלוי אם האור כבוי או לא" :-D

היה גם קטע שפיטר אמר "חדשות טובות- הם הולכים להילחם בסופר עגבת עם סופר פנצילין" לא יודעת למה אבל זה ממש הצחיק אותי:-D

וכשפיטר אומר לאוליביה שיש לו דרך למצוא את ה-GPS הגנוב ואוליביה כזה "יש לך חבר שיש לו chop shop?" ופיטר כזה "את גורמת לזה להישמע כל כך לא חוקי" :-D:-D
ובכלל החבר הזה של פיטר היה מבדר:-D כשאוליביה קוראת לו "מר מקו" ופיטר כזה "זה רק מקו. כמו שר":-D או שמקו הזה מדבר כל שניה "באופן היפותטי" ואוליביה מאבדת את הסבלנות שלה ואז הוא כזה "אוקי אם אני אגיד לך איפה מצאנו את המכונית את תשכחי מהשיחה הזאת?" ואוליביה עונה לו "באופן היפותטי? בטח" :-D

אוי ובמועדון כשפיטר עם המכשיר טרמי הזה שאיזו בחורה מנסה להתחיל איתו והיא כזה "am I hot" ופיטר מכוון עליה את המכשיר וכזה "את בהחלט לוהטת אבל אני מחפש מישהי עם עגבת" היה לה פרצוף של GIRL BYE כל כך מהר:-D אני מתה:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני מרגישה עוד צפייה משותפת מגיעה? :-D (אני צוחקת כמובן, קודם נראה את פרינג')
אני וסהר אכן מתכננים לראות את זה אחרי שנסיים את הבינג' של באטלסטאר גלקטיקה. (וב"אני וסהר" אני מתכוונת שאני מתכננת ועליו נכפה לצפות בזה בין אם הוא רוצה או לאB-|)
זה מרגיש לי כמו השילוש הקדוש שלך :-D
זה מגניב שבגיף שלך יש את שתי השחקניות האהובות עלייך.
איך זה בעצם התחיל עם כל אחת מהן?
את דרו התחלתי לאהוב בזכות המלאכיות של צ'ארלי.
ואת ריס מרגיש לי איכשהו שתמיד אהבתי. אולי כי לא היה משהו אחד ספציפי שהתחיל את ההתאבססות. כלומר, אני זוכרת אותה לטובה מ-Cruel Intentions שמאוד אהבתי ומפלזנטוויל. בעצם נראה לי הגיוני שממש התאהבתי בה אחרי לא רק בלונדינית|לב| (אגב, אם כבר לא רק בלונדינית - ליאן ריימס שרה את שיר הנושא של הסרט השני|לב|ואני זוכרת שהיו חורשים על הקליפ הזה ב-VH1 והייתי מתמוגגת מזה ששתי האהבות שלי חולקות את המסך|לב| אם כי, אם להודות באמת, באותה תקופה דווקא פייפר פראבו הייתה השחקנית האהובה עליי. וגם היא חלקה סאונדטראק עם ליאן|לב| ולא רק שהיא חלקה סאונדטראק איתה, גם כל השירים בו נכתבו ע"י הכותבת האהובה עליי|מאוהב| [שבתאכלס כתבה גם את השיר שליאן שרה בלא רק בלונדינית] אז אם כבר שילוש קודש- זה היה השילוש הקדוש ה-OG שלי|מאוהב| )
 

It's Always Sunny

Well-known member
וואו, עכשיו ישבתי כמה דקות בניסיון להיזכר בפרק, זה מרגיש כאילו עברו עידנים מאז שצפיתי בו.

אגב פתאום כשמראים את המועדון אני קולטת איזה אובזורבר הולך לו שם בסבבה שלו (או שזה סתם מישהו קירח:-D)
עכשיו אנחנו נחשוד שכל מי שקירח הוא אובזורבר? :-D

מה שמצחיק זה שזו הייתה רייצ'ל שאמרה לזוג שאיך שהם הכירו יענין את אוליביה, כאילו היא מנסה לגרום לאוליביה להירשם לשטות הזאת:-D
אולי היא ניסתה לרדת עליהם בצורה עדינה?

כשהוא ישב שם בחקירה וצ'ארלי אמר כזה "מה אתה יודע על ZFT" בון עשה מן פרצוף כזה של חצי מרים גבה והייתי בטוחה שהוא בא להגיד "ZF מה?" ואז כשהוא עשה כאילו הוא יודע הרבה יותר ממה שהם יודעים חשבתי שהוא פשוט ממש חכם ויודע לשקר ולנצל את מה שהם רוצים לטובתו. לא חשבתי שהוא באמת יודע משהו על ZFT. בסוף מתגלה שהוא באמת חכם. אבל לא החכם הנוכל שחשבתי שהוא. סתם חכם רגיל כזה:-D
הו, האכזבה :-D

היה איזה קטע שהיא מנתה להם כמה אנשים מתו מאז שהיא נכנסה לתפקיד וחשבתי שזה עוד משהו שמדגיש כמה שהיא טובה בעבודה שלה וכמה אכפת לה מכל המקרים וזה לא עוד גופה לאוסף כמו אצל וולטר נגיד.
אני דווקא לקחתי את זה לכיוון של: כל כך הרבה אנשים מתו? זו רשימה ארוכה :-0

זה באמת היה נראה קצת מביך, אבל גם אז תהיתי לעצמי אם רייצ'ל בעצם יודעת שאוליביה עובדת ב-FBI או שהיא חושבת שהיא שוטרת או בלשית או משהו.
נראה לי שלא אמרו את זה ספציפית, אבל הניחוש שלי הוא שהיא חושבת שהיא בלשית. זה די דומה וגם שני התפקידים כוללים עבודת שטח.

חח גם אני חושבת שזה היה איזה סוג של סינית. בכל זאת הם אמרו שזה בצ'יינה טאון אז הגיוני שמדברים שם איזה סוג של סינית. אני יודעת שסוכני CIA צריכים לדעת שפות נוספות, אבל לא ידעתי שגם סוכני FBI צריכים לדעת עוד שפות. יכול להיות שהיא סתם מוצלחת וזו לא דרישה של התפקיד.
אולי היא ממש אוהבת ללמוד אז היא החליטה ללמוד שפות נוספות?

זו הייתה תגלית די דוחה. גם מה זה בעצם אומר שהוא האכיל אותה? הזריק לה קצת נוזל לתוך הביצים המקושקשות בארוחת בוקר? איזה וויז'ואל דוחה יש לי בראש עכשיו8-{:-D
אני חייבת לומר שזה דווקא לא ממש הגעיל אותי. הדבר היחידי שממש יכול להגעיל אותי בסדרות (וכמובן במיוחד בחיים האמיתיים) זה ג'וקים 8-{8-{ עצרתי פרק של תיקים באפלה בגלל זה. ולגבי הביצים המקושקשות :-D:-D

זה נאמר כבר כמה פעמים בסדרה. הוא אכן (בעולם שלהם) האיש העשיר בעולם.
את צודקת, אבל זה עדיין לא גורם לזה להישמע פחות מטופש. כאילו, כשהם מדברים על בל ועל כמה הוא עשיר, זה תמיד מרגיש לי דרמטי.

לא רק שהיא גילתה את החותמת, היא גם ידעה בדיוק איזה מועדון זה. מתי יש לה זמן לעשות חיים כשהיא כל היום בבייביסיטר על וולטר:-D
לאסטריד היה עבר מפוקפק? |תוהה|

אוי וגם היה קטע משעשע שהיא ביקשה מפיטר לכבות את האור ו-וולטר מוחא כפיים והאור נכבה והוא כזה כולו מבסוט מעצמו אומר לפיטר "הזמנתי את זה מהטלוויזיה" :-D הכי מתאים לוולטר לשבת מול ערוץ הקניות כל היום:-D:-D
חחחח. הייתי רוצה דבר כזה בבית.

ואגב וולטר אכל שם איזה עוגיה לפני שהוא מחא כפיים ואז הוא הניח אותה על הישבן של הגופה שם כדי למחוא כפיים. באמת וולטר, לא מצאת מקום טוב יותר להניח את העוגיה שלך? :-D:-D
:-0:-0:-0:-0 נראה לי שאני זוכרת את זה במעורפל. אוי, וולטר |פנים|

את מתכוונת שאוליביה שנאבקת על חיה ובקושי מצליחה לנשום מדריכה את פיטר איך להציל אותה בזמן שהוא רק נוסע בזיגזג וכמעט הרג אותה בעצמו כשעשה תאונה:-D אבל בסדר, ניתן לו את הקרדיט:-P:
הוא עשה שני דברים בו זמנית, הייתי אומרת שזה מרשים B-|

אה אבל היה קטע חמוד אחרי שהוא ירה בואלרי הוא מסתכל על אוליביה וכזה "נראה לי שאת הטעם שלה" :-D
את יכולה להאשים את ואלרי?

אני דווקא חשבתי שזו סגירת מעגל טובה כזאת. לא הייתי רוצה עוד איזה סוכן רקוב של ה-FBI. נמאס כבר שאי אפשר לסמוך שם על אף אחד. לפחות על ד"ר בל יש הסכמה שהוא פויה (כי הוא התעשר בזמן שוולטר נשלח לבית משוגעים) אז ציפיתי שיהיה לו יותר כוח מסתם הרבה כסף וחברה שהוא אף פעם לא נמצא בה.
כן, אבל נדמה לי שכבר ידענו על זה כבר, אז זה הרגיש באיזשהו מקום לגלות את זה שוב.

וגם הקטע שוולטר מסביר שסימני השיניים שעל הגופה חזקים כמו מלתעות של כריש אבל הם למעשה אנושיים
פיטר: "יופי אז אנחנו מחפשים את דרקולה"
וולטר *מבסוט*: "סוף סוף בן, אתה פותח את הראש שלך לאפשרויות חדשות!!" :-D:-D
:-D:-D:-D

והיה קטע שהסוכנים מביאים את הגופות למעבדה ו-וולטר מציע לאחד מהם עוגיה ופיטר נוזף בוולטר שהבחור לא רוצה עוגיות אבל אז הבחור לוקח עוגיה ו-וולטר מסתכל על פיטר בזחיחות וכזה "מסתבר שאתה טועה":-D
לא הבנתי למה הוא לא חילק לכולם, השאר פשוט עמדו שם ובהו בוולטר שחילק עוגייה רק לסוכן אחד.

וכשפיטר אומר לאוליביה שיש לו דרך למצוא את ה-GPS הגנוב ואוליביה כזה "יש לך חבר שיש לו chop shop?" ופיטר כזה "את גורמת לזה להישמע כל כך לא חוקי" :-D:-D
ובכלל החבר הזה של פיטר היה מבדר:-D כשאוליביה קוראת לו "מר מקו" ופיטר כזה "זה רק מקו. כמו שר":-D או שמקו הזה מדבר כל שניה "באופן היפותטי" ואוליביה מאבדת את הסבלנות שלה ואז הוא כזה "אוקי אם אני אגיד לך איפה מצאנו את המכונית את תשכחי מהשיחה הזאת?" ואוליביה עונה לו "באופן היפותטי? בטח" :-D
אני אוהבת את התגובה העוקצנית של אוליביה עם ההיפותטי. זה כיף לי לראות דמויות רציניות לפעמים מראות רגעים של אנושיות.

אני וסהר אכן מתכננים לראות את זה אחרי שנסיים את הבינג' של באטלסטאר גלקטיקה. (וב"אני וסהר" אני מתכוונת שאני מתכננת ועליו נכפה לצפות בזה בין אם הוא רוצה או לאB-|)
סהר יודע שהוא רוצה לראות מבוקש? :-D

את דרו התחלתי לאהוב בזכות המלאכיות של צ'ארלי.
ואת ריס מרגיש לי איכשהו שתמיד אהבתי. אולי כי לא היה משהו אחד ספציפי שהתחיל את ההתאבססות. כלומר, אני זוכרת אותה לטובה מ-Cruel Intentions שמאוד אהבתי ומפלזנטוויל. בעצם נראה לי הגיוני שממש התאהבתי בה אחרי לא רק בלונדינית|לב| (אגב, אם כבר לא רק בלונדינית - ליאן ריימס שרה את שיר הנושא של הסרט השני|לב|ואני זוכרת שהיו חורשים על הקליפ הזה ב-VH1 והייתי מתמוגגת מזה ששתי האהבות שלי חולקות את המסך|לב| אם כי, אם להודות באמת, באותה תקופה דווקא פייפר פראבו הייתה השחקנית האהובה עליי. וגם היא חלקה סאונדטראק עם ליאן|לב| ולא רק שהיא חלקה סאונדטראק איתה, גם כל השירים בו נכתבו ע"י הכותבת האהובה עליי|מאוהב| [שבתאכלס כתבה גם את השיר שליאן שרה בלא רק בלונדינית] אז אם כבר שילוש קודש- זה היה השילוש הקדוש ה-OG שלי|מאוהב| )
אני זוכרת שלפני עשור הכרתי את ריס וויתרספון לראשונה, לא מסרטים דווקא אלא מאתרי חדשות (מאקו וכו'), אבל בהחלט זוכרת שראיתי חלקים של לא רק בלונדינית.
דרו ברימור הייתה במלאכיות של צ'ארלי? :-0 לא היה לי מושג. [עריכה: בדקתי ומסתבר שהיא גם הפיקה את הסרט! ולדמות שלה קוראים דילן, משם בא הכינוי שלך? :-]] קראתי קצת את הסיפור חיים שלה וזה העציב אותי לראות איך היא נאלצה להתבגר בגיל כל כך צעיר. אבל נראה שעכשיו היא בסדר וקראתי שהיא רוצה לעשות את מה שטוב לילדות שלה.
וכשאת רושמת פייפר פארבו, הכוונה במקום דרו?

אגב, בסיכון להישמע קצת מטרידה, לאחרונה נזכרתי בסדרה Once Upon a Time ואני זוכרת שבאזור 2015 (כשצפיתי בה) הייתי נכנסת מדי פעם לפורום שלה בפורום. בקיצור, הנקודה שלי היא שנזכרתי בה לאחרונה והחלטתי להסתכל קצת הדיונים שהיו בפורום בזמנו ופתאום קלטתי שגלשת שם. זה היה ממש מוזר בשבילי, אני רגילה שרוב המשתמשים שהיו שם בפורום כבר לא פעילים ופתאום לראות שהיית שם לפני עשור (נראה לי?) ואת עדיין פעילה, זה לא נתפס עבורי. סתם אנקטודה שהרגשתי צורך לחלוק :-]
 
נערך לאחרונה ב:

It's Always Sunny

Well-known member
לשמוח ולהזדהות אני רוצה. אבל לא בא לי לכעוס על דמות שאני אוהבת. אין לי בעיה שדמות שאני אוהבת תהיה "רעה" או תעשה מעשים רעים, אבל אני לא רוצה לכעוס עליה. אני רוצה שהיא תהיה כתובה כזה טוב כשגם כשהיא עושה בחירות מפוקפקות אני עדין אהיה בצד שלה.
[ספוילר לפרינג' עד פרק 17] נגיד במקרה שלנו, אפילו שוולטר עשה בחירות מפוקפקות בעבר ועשה ניסויים בילדים וכנראה גרם למוות ברשלנות של עובדת המעבדה שלו- אני עדין לא כועסת עליו. אין באמת הצדקה עלילתית שתגרום לי לא לכעוס עליו (כלומר, זה לא שהוא עשה ניסויים בילדים כי מישהו הצמיד לו אקדח לראש והכריח אותו), אבל הדמות שלו כתובה בצורה כזאת שאני רוצה להיות בעדו למרות הדברים הרעים שהוא עשה.
אז חשבתי על זה קצת ורציתי לשאול האם התכוונת לכך שאת לא אוהבת לכעוס על דמויות בגלל כתיבה לא טובה?
כי אם כן, אז זה שונה לדעתי מלא להסכים עם מה שדמות עושה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
וואו, עכשיו ישבתי כמה דקות בניסיון להיזכר בפרק, זה מרגיש כאילו עברו עידנים מאז שצפיתי בו.
חח כן הא? סורי אני מנסה לראות בקצב מהיר יותר, הבעיה היא שאם אני לא נכנסת לפה ישר אחרי שאני צופה בפרק אני הרבה פעמים מערבבת דברים שלא קרו בפרק. אז אני לא באמת מצליחה לראות פרק לפני השינה כמו שהייתי עושה בדר"כ אם זו סדרה שאני רואה בפעם הראשונה.
עכשיו אנחנו נחשוד שכל מי שקירח הוא אובזורבר? :-D
חחח יש מצב. אבל לדעתי זה באמת היה אובזרבר:-D
אולי היא ניסתה לרדת עליהם בצורה עדינה?
ולהשתמש באחותך בשביל זה? זה נשמע כמו משהו האחים שלי יעשו לי:-D
אני דווקא לקחתי את זה לכיוון של: כל כך הרבה אנשים מתו? זו רשימה ארוכה :-0
זו אכן הייתה רשימה די ארוכה יחסית לזה שאפילו לא סיימנו את העונה בזמן שהיא מנתה אותה.
נראה לי שלא אמרו את זה ספציפית, אבל הניחוש שלי הוא שהיא חושבת שהיא בלשית. זה די דומה וגם שני התפקידים כוללים עבודת שטח.
כן כי גם בתחילת הפרק כשאוליביה ורייצ'ל היו עם הזוג המעצבן הזה אוליביה קיבלה שיחת טלפון ואמרה שהיא צריכה ללכת לעבודה ואז הזוג שאל אותה "באיזה עבודה את עובדת אוליביה" אבל ישר חתכו לסצינה הבאה. כלומר אף פעם לא באמת נותנים לנו לשמוע מה היא אומרת לסובבים אותה. אבל כאילו מצד שני, יש לה ג'קטים כאלה שרשום עליהם FBI שהם לובשים בחוץ, לא נראה לי שסוכנים פדרליים צריכים להסתיר את הזהות שלהם. אז אולי רייצ'ל כן יודעת שהיא ב-FBI, אבל כדי שלא תדאג או משהו, אוליביה סיפרה לה שיש לה תפקיד שולחני או משהו בטוח כזה?
אולי היא ממש אוהבת ללמוד אז היא החליטה ללמוד שפות נוספות?
🤷‍♀️
אני חייבת לומר שזה דווקא לא ממש הגעיל אותי. הדבר היחידי שממש יכול להגעיל אותי בסדרות (וכמובן במיוחד בחיים האמיתיים) זה ג'וקים 8-{8-{ עצרתי פרק של תיקים באפלה בגלל זה. ולגבי הביצים המקושקשות :-D:-D
אני לא מפלה בין דברים מגעילים. הכל דוחה אותי באותה מידה:-D
את צודקת, אבל זה עדיין לא גורם לזה להישמע פחות מטופש. כאילו, כשהם מדברים על בל ועל כמה הוא עשיר, זה תמיד מרגיש לי דרמטי.
לא יודעת למה זה מרגיש לך מטופש. בסה"כ זה די הגיוני. אני רואה אותו כמו סוג של אילון מאסק בעולם שלהם. רק שלאילון מאסק שלהם יש הרבה יותר אמצעים והרבה יותר שכל... לא פעם אמרו שמאסיב דיינמיק שולטת ברוב הטכנולוגיה שבעולם. כלומר, טכנית אמרו שהם אחת מ-5 החברות המובילות, אבל נראה שבערך כל הפטנטיים הטכנולוגיים שנתקלנו בהם אכן רשומים ע"ש מאסיב דיינאמיק, אז בתאכלס בתוך ההיגיון של הסדרה זה לא נשמע לי מופרך מידי.
לאסטריד היה עבר מפוקפק? |תוהה|
אולי היא הייתה לפני זה במחלקת DEA?
חחחח. הייתי רוצה דבר כזה בבית.
חח יש לי את אלכסה שאני אומרת לה לכבות את האור והיא מכבה.
או כשאומרים לה לילה טוב היא מכבה את כל המכשירים שמחוברים אליה.
:-0:-0:-0:-0 נראה לי שאני זוכרת את זה במעורפל. אוי, וולטר |פנים|
:-D:-D
הוא עשה שני דברים בו זמנית, הייתי אומרת שזה מרשים B-|
חח בסדר בסדר, ניתן לו קרדיט:-P:
את יכולה להאשים את ואלרי?
נופ. אוליביה היא הטעם של כולם:-D
כן, אבל נדמה לי שכבר ידענו על זה כבר, אז זה הרגיש באיזשהו מקום לגלות את זה שוב.
לא ידענו את זה. זה משהו שאולי יכולנו לשער בשלב הזה אבל לא ידענו אותו בוודאות.
לא הבנתי למה הוא לא חילק לכולם, השאר פשוט עמדו שם ובהו בוולטר שחילק עוגייה רק לסוכן אחד.
חח הוא היה עסוק בלבלוס עוגיות בעצמו:-D
אני אוהבת את התגובה העוקצנית של אוליביה עם ההיפותטי. זה כיף לי לראות דמויות רציניות לפעמים מראות רגעים של אנושיות.
הסרקסטיות של אוליביה זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסדרה:-D

סהר יודע שהוא רוצה לראות מבוקש? :-D
זה לא באמת חשוב מה סהר רוצה לעשות. סהר עושה מה שאני רוצה שהוא יעשה. הוא כפה עליי להיות הבסטי שלו, אז עכשיו שיתנהג בהתאם😤
אני זוכרת שלפני עשור הכרתי את ריס וויתרספון לראשונה, לא מסרטים דווקא אלא מאתרי חדשות (מאקו וכו'), אבל בהחלט זוכרת שראיתי חלקים של לא רק בלונדינית.
חח חלקים? למה בעצם לא את כל הסרט?
דרו ברימור הייתה במלאכיות של צ'ארלי? :-0 לא היה לי מושג. [עריכה: בדקתי ומסתבר שהיא גם הפיקה את הסרט! ולדמות שלה קוראים דילן, משם בא הכינוי שלך? :-]]
אכן משם הגיע הכינוי. זה היה שילוב של הזמרת שאני הכי אוהבת עם השחקנית שאני הכי אוהבת. כל מי שאני מכירה בזמנו כבר ידע מי זו ליאן אז זה לא שיכולתי לבחור את השם שלה בתור כינוי. אף אחד לא היה זורם עם זה. כנ"ל לדרו, אז בחרתי במקום שם של דמות של דרו שאני ממש אוהבת. וזה נתפס. החברים שלי גם קוראים לי דילן. וזה ככה כבר איזה 20 שנה.
קראתי קצת את הסיפור חיים שלה וזה העציב אותי לראות איך היא נאלצה להתבגר בגיל כל כך צעיר. אבל נראה שעכשיו היא בסדר וקראתי שהיא רוצה לעשות את מה שטוב לילדות שלה.
כן, הייתה לה ילדות לא פשוטה. היא כתבה ספר בגיל 15 אחרי שהשתחררה ממכון הגמילה שנשלחה אליו בכפייה למשך שנתיים. זו אוטוביוגרפיה די נוראית שממש לא נשמעת כמו משהו שמישהי בגילה צריכה לעבור.
וכשאת רושמת פייפר פארבו, הכוונה במקום דרו?
כשאת אומרת במקום דרו זה נשמע לי רע כאילו החלפתי אהבה אחת באחרת. אבל למעשה את פייפר פשוט אהבתי לפני שהתאבססתי לדרו. כשבאמת התחלתי לאהוב את דרו, הן חלקו את המקום הראשון ביחד. אבל עם הזמן פייפר ירדה למקום שני, אבל לאחרונה היא מדשדשת איפשהו בטופ 10. אני עדין אוהבת את היצירה שלה והסרטים שלה שהתבגרתי איתם, ושום דבר לא ישנה את זה. אבל אני קצת פחות נהנית מהכיוון הפוליטי שהיא הולכת אליו היום. ז"א, אם זה משהו שהיא מאמינה בו שתלך על זה. אותי זה פשוט פחות מענין. במיוחד כשהיא מנסה להתברג בתור נציגה של המדינה שלה - ניו ג'רזי. ואליי זה הרבה פחות רלוונטי.
אגב, בסיכון להישמע קצת מטרידה
מטרידה זה השם השני שלי, אז וולקאם טו דה קלאב.
לאחרונה נזכרתי בסדרה Once Upon a Time ואני זוכרת שבאזור 2015 (כשצפיתי בה) הייתי נכנסת מדי פעם לפורום שלה בפורום. בקיצור, הנקודה שלי היא שנזכרתי בה לאחרונה והחלטתי להסתכל קצת הדיונים שהיו בפורום בזמנו ופתאום קלטתי שגלשת שם. זה היה ממש מוזר בשבילי, אני רגילה שרוב המשתמשים שהיו שם בפורום כבר לא פעילים ופתאום לראות שהיית שם לפני עשור (נראה לי?) ואת עדיין פעילה, זה לא נתפס עבורי. סתם אנקטודה שהרגשתי צורך לחלוק :-]
חח אוי אני זוכרת. היינו שם בפורום שירי בלוק, סהר, שיר ואני. רק ששלושתם היו הרבה יותר פעילים. הם סתם כל הזמן היו רבים על דמויות ואני הייתי נכנסת כדי להטריל בעיקר:-D
זה לא היה אחד הפורומים שהייתי פעילה בו יותר מידי. היו כל מיני פורומים שהייתה כותבת בהם מידי פעם אבל אלו שהייתי הכי פעילה בהם היו אמריקן איידול, גיבורים וקרי אנדרווד (שבהמשך הפך להיות פורום קאנטרי פופ - AKA - הבית השני שלי).
אז חשבתי על זה קצת ורציתי לשאול האם התכוונת לכך שאת לא אוהבת לכעוס על דמויות בגלל כתיבה לא טובה?
כי אם כן, אז זה שונה לדעתי מלא להסכים עם מה שדמות עושה.
אממ כן ולא. כי בתאכלס הכל קשור לכתיבה בסופו של דבר. נכון שגם השחקן עצמו מביא מעצמו לדמות ולפעמים דמות שכתובה "מעצבנת" יכולה להיות אהובה בגלל השחקן עצמו. אבל בשורה התחתונה, ברגע שדמות עושה משהו שמכעיס אותנו בתור צופים - מצופה מהתסריטאים לכתוב את זה בצורה כזאת שנצליח להבין את המניעים שלה (כשיוצאים מנקודת הנחה שזו דמות שהמטרה שלה בסדרה זה לא להיות מעצבנת באופן כללי).

דמות יכולה להיות כתובה בצורה מאוד שנונה ומצחיקה ומרגשת ואני אוהב אותה מאוד. והיא יכולה לעשות בחירות מפוקפקות שלא הייתי רוצה שהיא תעשה, אבל אני עדין אצדד בה.
אני פשוט לא רוצה לכעוס על דמות שאני אוהבת. בדר"כ כשזה קורה זה הופך להיות מדמות שאני ממש ממש אוהבת לדמות שאני מתחילה לאט לאט לשנוא וזה ממש מתסכל אותי.
נגיד אם הזכרת כבר את OUAT, הייתה שם דמות בעונה הראשונה שהיא הייתה הדמות האהובה עליי. דמות מעולה שגם כשעשתה לפעמים בחירות שלא רציתי שתעשה, עדין הייתי בעדה ואהבתי אותה. ואז לאט לאט עם העונות התחלתי לכעוס על דברים שהיא עשתה או אמרה והגעתי למצב שעכשיו במבט לאחור אני בקושי זוכרת את הרגעים שאהבתי אותה.
קרה לי אותו הדבר עם המאה, הייתה שם דמות שלא רק שהכי אהבתי אותה בסדרה- היא גם מהר מאוד השתחלה לטופ של הדמויות האהובות עליי ביותר בכל הזמנים (קולנוע וטלוויזיה!) הייתי ממש אובססיבית אליה ובאמת חשבתי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר שיעצבן אותי.
אבל כנראה שהתסריטאים לקחו את זה אישית בתור DARE והצליחו להמאיס עליי את הדמות בצורה כזאת שאני אפילו קצת מתעבת אותה. ואני יודעת שזו רק סדרת טלוויזיה וזה לא אמור להשפיע עליי כל כך, אבל זה ממש מבאס אותי. אני רוצה לאהוב את הדמות הזאת! אני רוצה לאהוב את הדמות שלי ב-OUAT, אני לא רוצה לכעוס עליהן ואני לא רוצה לשנוא אותן.
 

didalf

Well-known member
קרה לי אותו הדבר עם המאה, הייתה שם דמות שלא רק שהכי אהבתי אותה בסדרה- היא גם מהר מאוד השתחלה לטופ של הדמויות האהובות עליי ביותר בכל הזמנים (קולנוע וטלוויזיה!) הייתי ממש אובססיבית אליה ובאמת חשבתי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר שיעצבן אותי.
אבל כנראה שהתסריטאים לקחו את זה אישית בתור DARE והצליחו להמאיס עליי את הדמות בצורה כזאת שאני אפילו קצת מתעבת אותה.
מי? קלארק?
 

It's Always Sunny

Well-known member
חח כן הא? סורי אני מנסה לראות בקצב מהיר יותר, הבעיה היא שאם אני לא נכנסת לפה ישר אחרי שאני צופה בפרק אני הרבה פעמים מערבבת דברים שלא קרו בפרק. אז אני לא באמת מצליחה לראות פרק לפני השינה כמו שהייתי עושה בדר"כ אם זו סדרה שאני רואה בפעם הראשונה.
זה בסדר :-): אני צופה בדברים אחרים בינתיים אז אני לא בלחץ.

ולהשתמש באחותך בשביל זה? זה נשמע כמו משהו האחים שלי יעשו לי:-D
טוב, היא ניסתה להתחמק מבני זוג האלה בעצמה :-D

כן כי גם בתחילת הפרק כשאוליביה ורייצ'ל היו עם הזוג המעצבן הזה אוליביה קיבלה שיחת טלפון ואמרה שהיא צריכה ללכת לעבודה ואז הזוג שאל אותה "באיזה עבודה את עובדת אוליביה" אבל ישר חתכו לסצינה הבאה. כלומר אף פעם לא באמת נותנים לנו לשמוע מה היא אומרת לסובבים אותה. אבל כאילו מצד שני, יש לה ג'קטים כאלה שרשום עליהם FBI שהם לובשים בחוץ, לא נראה לי שסוכנים פדרליים צריכים להסתיר את הזהות שלהם. אז אולי רייצ'ל כן יודעת שהיא ב-FBI, אבל כדי שלא תדאג או משהו, אוליביה סיפרה לה שיש לה תפקיד שולחני או משהו בטוח כזה?
זה משהו שבחיים לא נגלה 🤷‍♀️

אני לא מפלה בין דברים מגעילים. הכל דוחה אותי באותה מידה:-D
:-D:-D

לא יודעת למה זה מרגיש לך מטופש. בסה"כ זה די הגיוני. אני רואה אותו כמו סוג של אילון מאסק בעולם שלהם. רק שלאילון מאסק שלהם יש הרבה יותר אמצעים והרבה יותר שכל... לא פעם אמרו שמאסיב דיינמיק שולטת ברוב הטכנולוגיה שבעולם. כלומר, טכנית אמרו שהם אחת מ-5 החברות המובילות, אבל נראה שבערך כל הפטנטיים הטכנולוגיים שנתקלנו בהם אכן רשומים ע"ש מאסיב דיינאמיק, אז בתאכלס בתוך ההיגיון של הסדרה זה לא נשמע לי מופרך מידי.
לא יודעת, אני חושבת שזה פחות קשור לזה שאומרים שהוא עשיר ויותר קשור לנימה הדרמטית והרצינית שבה אומרים את זה, זה מרגיש לי קצת מגוחך.

אולי היא הייתה לפני זה במחלקת DEA?
מה זה DEA?

לא ידענו את זה. זה משהו שאולי יכולנו לשער בשלב הזה אבל לא ידענו אותו בוודאות.
אז מבחינתי זה היה ברור שהוא מאחורי הארגון הזה, לא יודעת איך הגעתי למסקנה הזו בכזה ביטחון חחח.

הסרקסטיות של אוליביה זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסדרה:-D
זה המצב האהוב עליי אצל דמויות רציניות :-):

זה לא באמת חשוב מה סהר רוצה לעשות. סהר עושה מה שאני רוצה שהוא יעשה. הוא כפה עליי להיות הבסטי שלו, אז עכשיו שיתנהג בהתאם😤
:-D:-D:-D

חח חלקים? למה בעצם לא את כל הסרט?
אין לי מושג חחח. זה היה בטלוויזיה כשהעברתי ערוץ וזה היה ביום שבת בבוקר אז לא התרכזתי ממש. בסופ"ש הייתי פשוט מדליקה את הטלוויזיה ומסתכלת על מה שיש. הייתי בת 11, 12 נראה לי. זה לפני שהתחלתי לצפות באופן אקטיבי בטלוויזיה (אם הסברתי באופן הגיוני).

אכן משם הגיע הכינוי. זה היה שילוב של הזמרת שאני הכי אוהבת עם השחקנית שאני הכי אוהבת. כל מי שאני מכירה בזמנו כבר ידע מי זו ליאן אז זה לא שיכולתי לבחור את השם שלה בתור כינוי. אף אחד לא היה זורם עם זה. כנ"ל לדרו, אז בחרתי במקום שם של דמות של דרו שאני ממש אוהבת. וזה נתפס. החברים שלי גם קוראים לי דילן. וזה ככה כבר איזה 20 שנה.
מגניב :-): ויפה שהצלחת לשכנע אותם להשתמש בשם הזה.

כן, הייתה לה ילדות לא פשוטה. היא כתבה ספר בגיל 15 אחרי שהשתחררה ממכון הגמילה שנשלחה אליו בכפייה למשך שנתיים. זו אוטוביוגרפיה די נוראית שממש לא נשמעת כמו משהו שמישהי בגילה צריכה לעבור.
אני מניחה שזה גרם לך לאהוב אותה יותר? עם סיפור החיים שלה, זה ממש גורם לי להעריך אותה יותר.

כשאת אומרת במקום דרו זה נשמע לי רע כאילו החלפתי אהבה אחת באחרת. אבל למעשה את פייפר פשוט אהבתי לפני שהתאבססתי לדרו. כשבאמת התחלתי לאהוב את דרו, הן חלקו את המקום הראשון ביחד. אבל עם הזמן פייפר ירדה למקום שני, אבל לאחרונה היא מדשדשת איפשהו בטופ 10. אני עדין אוהבת את היצירה שלה והסרטים שלה שהתבגרתי איתם, ושום דבר לא ישנה את זה. אבל אני קצת פחות נהנית מהכיוון הפוליטי שהיא הולכת אליו היום. ז"א, אם זה משהו שהיא מאמינה בו שתלך על זה. אותי זה פשוט פחות מענין. במיוחד כשהיא מנסה להתברג בתור נציגה של המדינה שלה - ניו ג'רזי. ואליי זה הרבה פחות רלוונטי.
אה, לא, לא התכוונתי ככה |מובך| פשוט אמרת שזו השלישייה המקורית וניסיתי להבין איך זה מסתדר עם העובדה שעכשיו דרו שם.

חח אוי אני זוכרת. היינו שם בפורום שירי בלוק, סהר, שיר ואני. רק ששלושתם היו הרבה יותר פעילים. הם סתם כל הזמן היו רבים על דמויות ואני הייתי נכנסת כדי להטריל בעיקר:-D
זה לא היה אחד הפורומים שהייתי פעילה בו יותר מידי. היו כל מיני פורומים שהייתה כותבת בהם מידי פעם אבל אלו שהייתי הכי פעילה בהם היו אמריקן איידול, גיבורים וקרי אנדרווד (שבהמשך הפך להיות פורום קאנטרי פופ - AKA - הבית השני שלי).
:-D:-] מגניב. לי בעיקר זה עושה נוסטלגיה ל-2015 כשצפיתי בוואנס. רגע, בפורמים האחרים שהיית פעילה בהם יותר, היית יותר רצינית או שמדי פעם היית מטרילה?

אממ כן ולא. כי בתאכלס הכל קשור לכתיבה בסופו של דבר. נכון שגם השחקן עצמו מביא מעצמו לדמות ולפעמים דמות שכתובה "מעצבנת" יכולה להיות אהובה בגלל השחקן עצמו. אבל בשורה התחתונה, ברגע שדמות עושה משהו שמכעיס אותנו בתור צופים - מצופה מהתסריטאים לכתוב את זה בצורה כזאת שנצליח להבין את המניעים שלה (כשיוצאים מנקודת הנחה שזו דמות שהמטרה שלה בסדרה זה לא להיות מעצבנת באופן כללי).דמות יכולה להיות כתובה בצורה מאוד שנונה ומצחיקה ומרגשת ואני אוהב אותה מאוד. והיא יכולה לעשות בחירות מפוקפקות שלא הייתי רוצה שהיא תעשה, אבל אני עדין אצדד בה.
אני פשוט לא רוצה לכעוס על דמות שאני אוהבת. בדר"כ כשזה קורה זה הופך להיות מדמות שאני ממש ממש אוהבת לדמות שאני מתחילה לאט לאט לשנוא וזה ממש מתסכל אותי.
נגיד אם הזכרת כבר את OUAT, הייתה שם דמות בעונה הראשונה שהיא הייתה הדמות האהובה עליי. דמות מעולה שגם כשעשתה לפעמים בחירות שלא רציתי שתעשה, עדין הייתי בעדה ואהבתי אותה. ואז לאט לאט עם העונות התחלתי לכעוס על דברים שהיא עשתה או אמרה והגעתי למצב שעכשיו במבט לאחור אני בקושי זוכרת את הרגעים שאהבתי אותה.
קרה לי אותו הדבר עם המאה, הייתה שם דמות שלא רק שהכי אהבתי אותה בסדרה- היא גם מהר מאוד השתחלה לטופ של הדמויות האהובות עליי ביותר בכל הזמנים (קולנוע וטלוויזיה!) הייתי ממש אובססיבית אליה ובאמת חשבתי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר שיעצבן אותי.
אבל כנראה שהתסריטאים לקחו את זה אישית בתור DARE והצליחו להמאיס עליי את הדמות בצורה כזאת שאני אפילו קצת מתעבת אותה. ואני יודעת שזו רק סדרת טלוויזיה וזה לא אמור להשפיע עליי כל כך, אבל זה ממש מבאס אותי. אני רוצה לאהוב את הדמות הזאת! אני רוצה לאהוב את הדמות שלי ב-OUAT, אני לא רוצה לכעוס עליהן ואני לא רוצה לשנוא אותן.
אז מבחינתך ברגע שתסריטאים לא מצליחים לכתוב את הדמות בצורה עקבית, זה יכול להמאיס אותה עלייך?
יכולה בבקשה לרשום בספוילר מי הדמות של OUAT? זה מסקרן אותי עכשיו :-):
 

LeAnnDylan

Well-known member
וואו איזה פרק מטורף!
הפרק מתחיל באישה שממהרת להגיע לאוטובוס, באמצע הנסיעה היא מחליטה לרדת ממנו, היא מרגישה שהיא לא מצליחה לנשום ואז עולה באש.
לפחות הפעם המקרה השבועי לא דוחה:-D
בינתיים וולטר עובר על כתב היד של זי אף טי וחושב שוויליאם בל חיבר את אותו אבל בניגוד לפיטר שמניח ישר שוויליאם אשם בהכל, וולטר אומר שהיה צריך להיות בכתב יד פרק שעוסק במוסריות ומישהו הסיר אותו.
אני אוהבת איך וולטר עדין מגן על וויליאם בל בכזה ביטחון אפילו שעברו איזה 20 שנה מאז שראה אותו.
אוליביה מגיעה לזירת הפשע, יש שם שתי גופות שרופות. אבל אז מתברר לה שיש בעצם גופה אחת.
יואו כל הקטעי דז'ה וו האלה היו פשוט מעולים. גם הצחיק אותי שבקטע הזה אוליביה הייתה צריכה להגיד "bodies" ולהדגיש את הצורת רבים כדי שוולטר ישאל אם יש יותר מגופה אחת. וכשהיא מדגישה את זה, המבטא האוסטרלי קצת התפלק לה:-D|לב|
נינה מגיעה לדבר עם ברוילס כדי להגן על וויליאם ועל מאסיב דיינמיק.
מענין עוד כמה דמויות ינסו לשכנע אותנו שוויליאם בל הוא לא מפלצת.
אוליביה נכנסת למשרד של ברוילס כדי לדבר על התיק, היא מבחינה שהוא שינה את הסידור של המשרד וכמו בזירת הפשע היא מתחילה לחוות הרגשה מוזרה כשברוילס אומר לה שיש שתי גופות. מסתבר שהיא בכלל עומדת במשרד של ברוילס שמסודר כרגיל.
עוד סצינה מעולה. אם כי תיאוריית הדז'ה וו של וולטר פחות עובדת כאן. כי אם היא רק מקבלת הצצה ל-road not taken, איך היא מתקשרת איתם שם בעצם? הרי היא ניהלה עם ברוילס שיחה וקיבלה ממנו אינפורמציה שלא הייתה לה, אז זה לא יכול להיות רק בראש שלה.
אבל אהבתי כשהיא נכנסה למשרד שלו ואמרה לו חשבתי שאתה creature of habit.
האריס נכנס וזועם כי הוא שמע שברוילס האשים את בל במתקפה ביולוגית. הוא אומר לברוילס להפסיק עם החקירה, אבל ברוילס רק מעמיד פנים שהוא מסכים איתו ואומר לאוליביה שהם ימשיכו לחקור את בל. אגב מעניין שעכשיו שמתי לב שהאריס היה צריך לבקש מאוליביה לצאת מהחדר במקום לדבר כשהיא שם. כנראה שלא ממש אכפת לו אבל הוא לא אמור לעשות את זה לדעתי.
נראה לי שבגלל שהוא ידע שאוליביה אחראית לציד המכשפות הזה הוא רצה שהיא תשמע את זה ממקור ראשון.
וולטר ואסטריד מנתחים את הגופה ומגלים את זהות האישה, סוזן פראט. צ'ארלי ואוליביה הולכים לדירה שלה ומגלים שהיא אישה סגורה. מעניין שצ'ארלי חושב שזה אומר שמשהו לא בסדר איתה כי אוליביה היא פחות או יותר אותו הדבר
גם אני חשבתי שצ'ארלי בעצם מתאר את אוליביה וציפיתי שמישהו משניהם יציין את זה.
וולטר מגיע למסקנה שמה שקרה לסוזן זה סוג של טלקניסיס, תופעה שבאמצעותה אפשר לעורר עצמים ברמת המולקולרית. ומכיוון שהיכולת שלה כנראה חדשה היא הופנתה כלפי פנים, כלומר הגוף של סוזן.
את פספסת את הקטע הכי טוב בזה וזה שוולטר אמר שיש לה יכולת פירוקנזיס ופיטר מתעצבן ואומר לו שזו אפילו לא מילה ושסטיבן קינג המציא אותה ואז הוא מסתכל על אוליביה וכזה "ראית פעם את פיירסטארטר עם דרו ברימור?" וזה לייק, הסרט האהוב עליי|מאוהב|
זהו, זה כל מה שלקחתי מהפרק הזה.
אה, וגם שאוליביה אמרה שהיא לא ראתה אותו, קצת מאוכזבת ממך אוליביה, לא אשקר:-P:
צ'ארלי מתקשר לאוליביה בנוגע לתוצאות של הצ'ק שנמצא בדירה של סוזן; הוא של עו"ד בשם אייזיק ווינטרס. צ'ארלי ואוליביה הולכים למשרד שלו אבל המשרד נעול אז אוליביה פורצת אליו. יש פה דיאלוג קצר ומשעשע: צ'ארלי: למה אני לא מופתע שהבאת את זה? [נראה לי שזה אולר? אולי משהו אחר] אוליביה: כי אתה מכיר אותי יותר מדי טוב. צ'ארלי: אם ניתפס, אני לא מכיר אותך בכלל :-D
זה לא אולר, זו ערכה לפריצה של מנעולים. גם לי יש כזו אבל אני לא יודעת להשתמש בה:-P:
וכן, השיחה הזו הייתה משעשעת:-D
הם נכנסים למשרד ומגלים שסוזן השאירה הודעות לווינטרס בנוגע למבחנים. לאחר מכן אוליביה יוצאת והיא רואה בניין עולה באש. בדומה לפעמים הקודמות, היא חוזרת למציאות ורואה שהכל בסדר.
בהתחלה זה הרגיש לי קצת כמו אסון התאומים עד שנזכרתי שהם בכלל בבוסטון. מלחיץ קצת.
היא מספרת את זה לפיטר ולוולטר, הדבר הראשון שוולטר שואל אם היא בטוחה שהיא לא לקחה כדורי LSD :-D הוא אומר לה שיכול להיות שהיא חווה דז'ה וו
כמובן שוולטר ישר חושב שכולם עושים סמים:-D
וכן, התיאור שלו לדז'ה וו זה אחד הדברים המענינים שנאמרו בסדרה. כמובן שאני לא מאמינה בזה, אבל זה הסבר ממש יפה, וממש אהבתי את זה.
אסטריד מוצאת קורבן נוסף ואוליביה ופיטר הולכים לפגוש אותו אבל מסתבר שהוא בכלל מדמיין ומאמין שהוא ספוק ממסע בין כוכבים :-D

פתאום במבט לאחור אני קולטת כמה שזה מצחיק:-D
בסצנה הבאה נינה מדברת עם ראש ממשלה ומנתקת עליו (חחח כן) בשביל שיחה אחרת שמתגלה כיותר דחופה.
אני כבר חשבתי שוויליאם בל התקשר אליה. בכל זאת, האיש העשיר בעולם... :-D
אוליביה רוצה לחזור ליקום המקביל כדי לזהות את הגופה השנייה.
גם אני רוצה לחזור לייקום המקביל. צ'ארלי שם נראה רע. ואולי סתם אנשים עם צלקות בפנים מרגישים לי רעים:-D אני מאשימה את הוליווד בתפיסת העולם המעוותת הזאת כי תמיד שרוצים להראות שמישהו רע דופקים לו איזו צלקת בפנים.
בינתיים האריס מגיע אליה ודורש ממנה לעבור הערכה פסיכיאטרית, הוא גם אומר שההערכה הפסיכיאטרית היא פקודה |שפם|
יואו איזה מעיק הוא. איזה מזל שנפטרו ממנו בסוף הפרק! הללויה.
אז בקשר לאחים התאומים הטיעון של השחקן אחד מהפרק הראשון תקף גם פה |שפם| סורי אני יודעת שזה פרט קטן ושולי ועדיין זה מעצבן אותי.
חחח ראיתי את זה וישר חשבתי שזה יעצבן אותך:-D נראה לי שעושים את זה מטעמים תקציביים, לא? יותר זול לשלם לבן אדם אחד:-P:
פיטר מחלץ טביעות אצבע בדרך מגניבה, מסתבר שמה שהוא עשה במהלך כל הפרק זה להכין לוולטר עותק דיגיטלי של התקליטים של וולטר שניזוקו.
זה היה כזה חמוד מצידו|לב|
ו-וולטר, אוי וולטר... "כשפיטר היה בן 5 הוא הכין לי מחזיק מפיות ממקלות של ארטיק. עיצוב מחריד, חסר תועלת לחלוטין" :-D:-D
זה עובד והם שומעים מה קרה בדירה. אוליביה אומרת שהפלאפון שלה מסוגל לחייג למספר לפי צלילים (זה דבר אמיתי? כי אם כן זה ממש מגניב) והיא מתקשרת להאריס (הלם!)
פעם אכן הייתה אפליקציה כזאת. אני לא יודעת אם היא עדין קיימת.
אבל כן, זה בהחלט היה מפתיע שזה חייג להאריס. (אם כי אני לא יודעת אם היית צינית או לא כי המילה הלם תמיד נשמעת לי כמו העמוד אינסטגרם של ישראל בידור:-D)
אוליביה וצ'ארלי עוקבים אחרי האריס כדי לראות לאן הוא הולך. אני מתה לדעת איך השיחה עם ברוילס הלכה כי מן הסתם הם לא עשו את זה על דעת עצמם והיו איתם עוד סוכנים.
ממש לא יפתיע אותי אם הם עשו את זה על דעת עצמם.
אוליביה מוצאת את ננסי, האריס כולא אותה בחדר עם ננסי שבינתיים נמצאת בלחץ (שמשפיע על היכולת שלה לשלוט על היכולת שלה), אוליביה מנסה להרגיע את ננסי ולגרום לה להתמקד במשהו אחר על מנת שהיא לא תפוצץ את שתיהן
אוליביה מרגיעה נשים שעומדות להתפוצץ זה מוטיב חוזר בסדרה אני מבינה:-D
וולטר ופיטר שותים משהו בבית קפה, פיטר הולך לשירותים, אוליביה נכנסת ומתחילה להתעמת וולטר לגבי הניסויים שהוא ובל ערכו עליה ועל שאר הילדים ו-וולטר מפגין חרטה ומתחיל לבכות.
אני חושבת שהסצינה הזאת די הבהירה את מה שדיברנו עליו לגבי הפרק הקודם. אני באמת חושבת שוולטר לא זכר את הניסויים האלה לפני המקרה של ניק. ועובדה שהוא גם לא באמת זוכר מה הייתה הפואנטה שלהם עדין. מסכן, הוא צריך איזה וולטר שיבוא ויכניס אותו לצינוק הזה שהוא מכניס את אוליביה לשם כל פעם כדי לשלוף לו זיכרונות מהראש או משהו:-D
נינה מגיעה לבית של ברוילס ומספרת שהאיש הקירח שהציל את פיטר ו-וולטר תועד מספר רב של פעמים ב-24 שעות האחרונות ומביעה חשש.
אז אולי הוא באמת היה בפרק הקודם!:-D
וולטר יושב לבד במעבדה והאיש הקירח מופיע ואומר לו שהגיע הזמן ללכת, וולטר לא מתנגד ויוצא איתו.
כל הפרק היה מעולה אבל זה היה השיא!!
נינה מגיעה לאחוזת של בל (נראה לי?) יש מצב שזה הבית שלה אבל אני לא סגורה על זה.
אה, אני בכלל אל חשבתי שזה בית. היה נדמה לי שהיא עדין במאסיב דיינמיק. נראה שהיא גרה שם בתאלכס:-D
אני עדיין לא בטוחה מה לחשוב על השיחה של וולטר ואוליביה, אני יכולה להבין את שני הצדדים וכואב לי על שניהם, אולי אמור לי לכאוב על אוליביה ושאר הילדים יותר כי בסך הכל היו ילדים תמימים שעשו עליהם ניסויים אבל קשה לי לכאוב על וולטר. מה שמעלה את השאלה לגבי האחריות של וולטר ומוסריות וכו'. זה נושא כבד מדי בשבילי כרגע.
אני חושבת שדווקא הקטע בסוף לפני שהאובזרבר מגיע והוא מוצא את הפרק החסר על המוסריות והוא מקריא חלק ממנו שאומר שבתפיסה שלהם הילדים אמורים להציל את כולם- ונכון שזה לא תירוץ לעשות ניסויים על בני אדם- כן מראה שהם באמת עשו את זה כי הם האמינו שזו הדרך היחידה לנצח את המלחמה. כלומר באיזשהו מקום היה חשוב לי לדעת שוולטר לא סתם היה שותף לניסויים בילדים בגלל שהוא פסיכופת שסתם רוצה לדעת מה יקרה אם נזריק לילדים בני 3 חומרים מפוקפקים.
 

It's Always Sunny

Well-known member
וואו איזה פרק מטורף!
מרגיש ממש כמו כמעט סוף עונה :-P:

לפחות הפעם המקרה השבועי לא דוחה:-D
לא, רק מטריד מאוד :-D

יואו כל הקטעי דז'ה וו האלה היו פשוט מעולים. גם הצחיק אותי שבקטע הזה אוליביה הייתה צריכה להגיד "bodies" ולהדגיש את הצורת רבים כדי שוולטר ישאל אם יש יותר מגופה אחת. וכשהיא מדגישה את זה, המבטא האוסטרלי קצת התפלק לה:-D|לב|
בפספוסים של העונה הראשונה, היו כמה פעמים שהמבטא ברח לה.

מענין עוד כמה דמויות ינסו לשכנע אותנו שוויליאם בל הוא לא מפלצת.
:-D:-D אבל עכשיו ברצינות, נראה שנינה מוכנה לעשות הכל בשביל בל. טוב, אחרי הכל, הוא בנה לה יד רובוטית.

עוד סצינה מעולה. אם כי תיאוריית הדז'ה וו של וולטר פחות עובדת כאן. כי אם היא רק מקבלת הצצה ל-road not taken, איך היא מתקשרת איתם שם בעצם? הרי היא ניהלה עם ברוילס שיחה וקיבלה ממנו אינפורמציה שלא הייתה לה, אז זה לא יכול להיות רק בראש שלה.
אבל אהבתי כשהיא נכנסה למשרד שלו ואמרה לו חשבתי שאתה creature of habit.
מישהו השתיל לה את המידע בראש?

נראה לי שבגלל שהוא ידע שאוליביה אחראית לציד המכשפות הזה הוא רצה שהיא תשמע את זה ממקור ראשון.
נשמע מאוד הגיוני.

גם אני חשבתי שצ'ארלי בעצם מתאר את אוליביה וציפיתי שמישהו משניהם יציין את זה.
אולי הוא לא רצה להעליב אותה ולציין את זה בקול רם. אולי הוא חושב שזה לא עניינו.

את פספסת את הקטע הכי טוב בזה וזה שוולטר אמר שיש לה יכולת פירוקנזיס ופיטר מתעצבן ואומר לו שזו אפילו לא מילה ושסטיבן קינג המציא אותה ואז הוא מסתכל על אוליביה וכזה "ראית פעם את פיירסטארטר עם דרו ברימור?" וזה לייק, הסרט האהוב עליי|מאוהב|
זהו, זה כל מה שלקחתי מהפרק הזה.
אה, וגם שאוליביה אמרה שהיא לא ראתה אותו, קצת מאוכזבת ממך אוליביה, לא אשקר:-P:
טוב, את תצטרכי לסלוח לי כי ראיתי את הפרק הזה לפני שהייתה לנו את השיחה על דרו ברימור :-P:

כמובן שוולטר ישר חושב שכולם עושים סמים:-D
וכן, התיאור שלו לדז'ה וו זה אחד הדברים המענינים שנאמרו בסדרה. כמובן שאני לא מאמינה בזה, אבל זה הסבר ממש יפה, וממש אהבתי את זה.
:-D:-D


פתאום במבט לאחור אני קולטת כמה שזה מצחיק:-D
למה? כי פיטר זורם איתו?

אני כבר חשבתי שוויליאם בל התקשר אליה. בכל זאת, האיש העשיר בעולם... :-D
lol, יותר חשוב מהנשיא של ארה"ב. אבל נראה לי שמישהו אחר התקשר אליה.

גם אני רוצה לחזור לייקום המקביל. צ'ארלי שם נראה רע. ואולי סתם אנשים עם צלקות בפנים מרגישים לי רעים:-D אני מאשימה את הוליווד בתפיסת העולם המעוותת הזאת כי תמיד שרוצים להראות שמישהו רע דופקים לו איזו צלקת בפנים.
חחחחחחח, גדול.

חחח ראיתי את זה וישר חשבתי שזה יעצבן אותך:-D נראה לי שעושים את זה מטעמים תקציביים, לא? יותר זול לשלם לבן אדם אחד:-P:
נכון, אבל זו סתם התמרמרות אישית שלי :-D

זה היה כזה חמוד מצידו|לב|
ו-וולטר, אוי וולטר... "כשפיטר היה בן 5 הוא הכין לי מחזיק מפיות ממקלות של ארטיק. עיצוב מחריד, חסר תועלת לחלוטין" :-D:-D
אב השנה :-D

פעם אכן הייתה אפליקציה כזאת. אני לא יודעת אם היא עדין קיימת.
אבל כן, זה בהחלט היה מפתיע שזה חייג להאריס. (אם כי אני לא יודעת אם היית צינית או לא כי המילה הלם תמיד נשמעת לי כמו העמוד אינסטגרם של ישראל בידור:-D)
:-D:-D
כנראה שהייתי סרקסטית אבל אני כבר לא זוכרת |מובך| אולי הייתה לי תחושה שזה הגיוני שהאריס קשור לזה.

אני חושבת שהסצינה הזאת די הבהירה את מה שדיברנו עליו לגבי הפרק הקודם. אני באמת חושבת שוולטר לא זכר את הניסויים האלה לפני המקרה של ניק. ועובדה שהוא גם לא באמת זוכר מה הייתה הפואנטה שלהם עדין. מסכן, הוא צריך איזה וולטר שיבוא ויכניס אותו לצינוק הזה שהוא מכניס את אוליביה לשם כל פעם כדי לשלוף לו זיכרונות מהראש או משהו:-D
מעניין מה גרם לו לשכוח...

אה, אני בכלל אל חשבתי שזה בית. היה נדמה לי שהיא עדין במאסיב דיינמיק. נראה שהיא גרה שם בתאלכס:-D
חחחחחחחחחחח

אני חושבת שדווקא הקטע בסוף לפני שהאובזרבר מגיע והוא מוצא את הפרק החסר על המוסריות והוא מקריא חלק ממנו שאומר שבתפיסה שלהם הילדים אמורים להציל את כולם- ונכון שזה לא תירוץ לעשות ניסויים על בני אדם- כן מראה שהם באמת עשו את זה כי הם האמינו שזו הדרך היחידה לנצח את המלחמה. כלומר באיזשהו מקום היה חשוב לי לדעת שוולטר לא סתם היה שותף לניסויים בילדים בגלל שהוא פסיכופת שסתם רוצה לדעת מה יקרה אם נזריק לילדים בני 3 חומרים מפוקפקים.
מעניין, חומר למחשבה.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
|תוף||תוף||תוף|
הודעה זו קשורה לשאלון החודשי (אוקטובר)
לא לקרוא אותה לפני שמתחילים את השאלון!

* אין להגיב או לשרשר להודעה זו, רק להעתיק לשרשור החודשי

🍇סדרה שהסתיימה והייתם רוצים שתחזור כסרט - מה העלילה? האם אותו קאסט או קאסט חדש?

נא לבחור המשך מסלול
🍸 לסיים את השאלון - שרשור: מועדון הדיסני הטוב - חודש אוקטובר הודעה מספר 32
🍓לחזור להתחלה ולבחור מסלול אחר (נא לשים לב כי יש מסלולים שנפגשים באותה הצומת אז יכול להיות שתתקלעו באותה השאלה)
 
למעלה