גור מורד יתארח כאן ביום רביעי

גור המתוקק!!

דבר ראשון אני מתה עליך ועל הדמות שלך אתה משחק מצויין! והשאלות: ממה אתה נהנה יותר לשיר או לשחק? היה לך קשה להתחבר לדמות של אורי? אם היתה לך אפשרות לבחור,באיזו דמות היית בוחר לשחק?? מתה עליך.
 

sarai12391

New member
היי גור..!

היי גור.. רציתי לדעת איפה עוד שיחקת..? מתי התחלת לשחק? איפה התפרסמת בפעם הראשונה? ואם אתה לומד משחק? תודה...שרי=]
 

cheelly

New member
שאלות מקוריות

גור שלום, קודם כול אני רוצה להגיד לך שזה מאוד יפה שאתה עונה למסרים כל הזמן ולא תשובות של משפט אחד. שאלות מהדר: 1.יש שחקן מבוגר ישראלי שאתה מקבל ממנו השראה? אם כן איזה שחקן?(לא רק בראש גדול בחלל בישראל) 2.איזה תחונות צריכות להיות לשחקן טוב חוץ מכישרון? 3.חשבת פעם לכתוב לבד תסריט לסרט או להצגה או לתוכנית טלביזיה? 4.אתה זוכר פדיחה שקרתה לך בחזרות או בצילומים או באודישנים? אני מאחלת לך בהצלחה ומאוד אשמח אם תענה לי על אחת השאלות שלי ואני מכווה שיגידו שהם שלי כי חשבתי עליהם הרבה. ממני הדר
 

cheelly

New member
לעדי מהדר

עדי, קודם כול זה לא יפה לצחוק על אנשים. עכשיו רק תדעי שיש לי דבר שקורים לו דיסלקציה ולי יש את זה וזאת בעיה שבגללה יש לי שגיאות כתיב אז זה עוד יותר לא יפה שאת צוחקת עליי. וחוץ מזה שאני בת 9 ואת בת 14 אז ברור שלך יהיו פחות שגיאות. והכי חשוב זה התוחן של ההודעה ולא איך שהיא כתובה.
 
ממש לא התכוונתי לרדת עלייך..

או לצחוק עלייך ממש לא..פשוט היו שם כמה מילים שהצחיקו אותי..
 
שאלות לגורוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לגור!!! יש לי כמה שאלות 1:איך זה לשחק את אורי? 2:אם היתה יכול ליבחור דמות אחרת איזה דמוד היתה בוחר{לא רק ילדים} 3:אם איזה מהשחקנים אתה הכי מיסדר והכי בקשר? 4:איך היה להופיע מול קהל ולא בטלוויזה במאמא מיה? 5:מה יותר כיף להופיע מול קהל או בטלויזיה? פליזזזזזזזזז תימסור לי ד"ש+נשיקה פליז פליז פליז פליז אוהבת אמילי מוואה
 
שאלות על האודישן../images/Emo41.gif

נתנו לך לאלתר או שביקשו טקסט מהסידרה? אם מהסידרה אז על איזה פרק ניבחנת? מייד נבחנת לאורי? או שניסית כל מיני תפקידים? תודה על התשובה ואני חושבת שאתה שחקן מעולה והיית עושה את כל התפקידים בקלות.
 
מהפכים../images/Emo35.gif

האם יהיו עוד מהפכים כאלה דרמטיים או שאורי סופית עם מור? יהיו עוד מהפכים כאלה עם עוד דמויות? בלי ספוילר רק כן או לא???
 
שאלות לגור../images/Emo151.gif

1. לאיזה מוזיקה אתה אוהב להקשיב? אתה צופה בערוץ 24? 2. כמה זמן אתה מנגן על קלידים? תמסור לי ד''ש חם חם לאלמוג !!!!!!!!!!!!!!!!!
 

shiran2020

New member
לגוררר../images/Emo70.gif

האם היית בבראבו או משהו כזה???? טובב.. זהו חח... תעשה טוב ותמסור לי ד"ש ... משירן... (=
 
../images/Emo24.gifשאלה חשובה מאד../images/Emo70.gif

שמעתי שהיתה לך תאונה ונפצעת בדיוק בערב של ההופעות הראשונות בממה מייה? איך הצלחת? נפצעת קשה? איך מתמודדים עם כאב על הבמה? אני מעריצה אותך וחושבת שאתה ממש מקצוען גם לפי המשחק בסדרה וגם ראיתי בהצגה וגם לפי התשובות שלך לנו. תמסור לי ד''ש? בקשה בקשה בקשה?
 
../images/Emo39.gifמאד מאד חשוב../images/Emo39.gif

ראשית אני חושבת שאתה מאד יפה וגם מאד מאד מוכשר. אני רוצה מאד לדעת אם אם בזמן האודישן כבר ידעת את סוג התפקיד או האופי שלו? הרי אם בוחנים אותך אתה צריך לדעת את הדמות ומה עובר עליה לא? אז איך בדיוק מסבירים לכם ומתי על מה להתכונן? תודה רבה נשיקות וחיבוק ותזכור אותי באירוח?
 

אור ים1

New member
גורר../images/Emo70.gif

היייי גורר זאת אור-ים...!! הבטחתי וקימתי שאני ישאל אותך שאלה...שתתארח רציתי לשאול אך הגעת לאודישנים...???
 

בירבירה

New member
גורגור!!!

ילד ממצב איתך?!
הכל טופ??? מה עם עידודו? שנים שהוא לא מתחבר!!! אז מעושה? וואי, אתה יודע שבקרוב אני מתחילה ללמוד
?! איזה ענק נאכון?! אהה כן, וקונים לי מחר
חדשדש!!! אז, הרבה
, ו-
, ב-
, ענברוש...:)
 
למעלה