דודו, רון איפה אתם : זה מתחיל

  • פותח הנושא dov98
  • פורסם בתאריך

dov98

New member
זה חדש , תבין הם ילמדו! אגב היה

לי עוד ניתוק, 2 מקרים זה חשוד!
 

22dudu

New member
דוב השר מתייחס רבות למכתב שלי ולמכב

שכתבנו ביחד. ממש גבר המיקי הזה... אני רק מקווה שזה יזנה משהו כי איך שהדברים נראים כרגע אני נורא עצבני ממה שנציגי בזק אומרים ונוראה מאוכזב מהדרך שעונים להם אם בכלל
 

dov98

New member
אני מעריץ את בזק! מכירים את

תרגיל 3 הקופים:אחד לא רואה , אחד לא שומע ואחד לא מדבר. אז הם שלחו את פנינה בכוונה(היא לא איש טכני), כי אם צריך היה איש טכני לדבר, הוא היה נאלץ לשקר. אז הם לא שיקרו(היא לא ידעה)
 

Spectral

New member
כן

אבל שעומד לך איש טכני מול העיניים ואומר לך את האמת, אתה מתחיל להתעצבן ולהשמיץ בין כה וכה. אז למה להתאמץ?
 

dov98

New member
ניסיתי לכתוב 3 הודעות ולא

הצלחתי, אבל זה נסלח, ממשק חלש, לא נורא , ישתפרו!
 

dov98

New member
על זה מיקי איתן כתב לי כך:

שכחתי להתנצל בעניין ההשתתפות. העומס היה אדיר והמודריטור לא הכיר אותך ונאלץ לסנן. סוכם שנפיק לקחים ונקיים דיונים נוספים שבהם נשתפר (אבל זה לא העיקר הסיכום מאד מוצלח והוא מבשר טובות וזה העיקר ) מיכאל איתן
 

סקיפר1

New member
ח"כ איתן היקר. אל תשלח לי זימון

לישיבה שאיני יכול להשתתף בה או להתבטא בה. אני חייב לציין שכמות השרלטנות והציניות בישיבה הגיעה לשיאים חדשים. יש לי נסיון, הבנה טכנית ועסקית גדולים יותר מכל משתתפי הישיבה כולם ביחד. נראה לי שנושא האינטרנט המהיר גדול על רוב משתתפי הישיבה. המודרטור סינן פנימה בעיקר את אלו שמסריהם היו נוחים או מחניפים לך פוליטית ועוד כמה שאלות טכניות נייטרליות לשם האיזון. אינני מעוניין להמשיך ולשחק לידיך או ולהשתתף בקרקס הפוליטי שאינו משרת אותנו כצרכנים. נכון שהרגולטור עלוב וחסר שיניים אבל עלי להתנצל שרק את טובתי כצרכן אני רואה ואם הברירה היא אנחנו הצרכנים או בזק אז בחירתי ברורה וידועה. אני מאמין שחברי כאן ובפורומים אחרים יהיו עירניים הרבה יותר להבא. בברכה, רון
 

dov98

New member
אתה סקיפר באמת? אני כן! אבל

לעינינינו: מה אתה דואג, בישיבה הבאה אנחנו נשב שם במקום, בלי פלאי הטכנולוגיה. הדבר העקרי המקומם היה לדעתי כפי שראית שליחת נציגים ללא תשובות (כי לא ידעו). לכן כל הידע ביחד של הפורום הזה, שהידע שלו אכן רב, לא היה עוזר. מה אתה חושב? שר התקשורת לא קבל תלונות?
 

סקיפר1

New member
סקיפר אמיתי עם רשיון. יש לי בעיית

קוקיס ולכן אני לא יכול להכנס כעת, לתפוז, בשם המשתמש הרגיל. ולעניננו אין חדש תחת השמש ומזל שלא ירינו לעצמנו ברגל. רון
 

dov98

New member
מעולם לא ראיתי אותך כזה "חם"

ומעבר לסיבות שמנית, לח"כ אין מספיק שיניים. הרי איך יתכן שחברת טלפון לאומית תקח(כספי ציבור)ותשקיע בYES למשל מיליארדים, ולנו אלה שעשו אותה יקחו מחיר רצחני על אינטרנט, ואחר כך לטעון שהחברה מפסידה? זה אבסורד, לא?
 

dov98

New member
הי דודו, ראיתי אותך מדבר. היה לי

יציאה מסינכרון בדיוק ב2100 , האם זה מקרה?
 

maCr0T

New member
אנשים, תפגינו קצת כבוד!

מה זה השאלה "מי זה לעזאזל בריילובסקי??" אנשים, קצת כבוד. maCr0T שמוצא את וועדת הכנסת דיי משעממת, תאמת...
 

22dudu

New member
זה יהייה דיון של בזק באתר הכנסת

שם תוכל להסביר את התלונות שלך הנוגעות לגלישה באינטרנט ,בזק והספקיות יום שני הקרוב בשעה תשע בערב אל תשכח לבוא !!!
 

Daddy DJ

New member
אין לי תלונות

חוץ מהמחיר.. אין לי איי די אס אל אני רוצה כבלים אבל המחיר של האיי די אס אל זה אשקרה רק לעשירים
 

maCr0T

New member
בקשר למק

זה דיי מסובך, כי הם עובדים בפרוטוקול PPTP, ולא PPOE כמו שנהוג בארה"ב, מה שמפריע להתחבר, בOS9 חייבים תוכנה שעולה 99 דולר, או לקבל ICS מPC. בOSX כנראה שנפטרה הבעיה, אבל אני לא בטוח. בקשר לעברית, קריאת אתרים יכולה להעשות דרך VPC או עם נט היברו. בX העברית גרועה, יותר טובה מלינוקס ברוב המקרים, אבל גרועה. חברים שלי עם מק+ADSL פנו לתמיכה שלסירוגין אמרו שהבעיה במק או שהם לא עוזרים למק יוזרים maCr0T
 

dov98

New member
ההסבר הטכני שלך מצויין, אבל פה

זה קשור לעריכת המסמך הסופי שהפורום הזה מגיש לח"כ איתן ושאני עובר עליו כעת לשם עדכונים אחרונים(המסמך שדודו ריכז). אותנו כלקוחות מענין דבר אחד: שהמק יעבוד בלי בעיות. גם נושא הPPPoE עלה במסמך אבל בהקשר של חיסכון ברוחב פס ללקוח. pptp גוזל לנו עד כדי 20% רוחב פס.
 

maCr0T

New member
אוקיי

אני מנסח מחדש, אתם חופשיים לשנות את זה: בהקשר למשתמשי המק בארץ, מיעוט ככל שיהיו הם לקוחות חשובים (זו זכות לתת שירות? מישהו?) \* רוב משתמשי המק משתמשים בו לעבודות ניתוח ועריכת מדיה, סרטים, שירים ותמונות. משתמשים אלו מרבים לשלוח מידע, ומידע מסוג מדיה נחשב לגדול ביותר מ1 מגה עד מאות על גבי מאוד של מגות, ולכן משתמשים אלו משתמשים בשירות הWOW שלכם. לקוחות אלו סובלים מניתוקים רבים, דבר שגורם להפסדים כספים לא מבוטלים, ורצון להתנתק מהשירות*בעיה נוספת שעולה לדיון היא חוסר אפשרות יבוא ציוד מחו"ל כמו למשל מודמים, נתבים (ROUTERS) ושאר ציוד שעולה פי עשרות מונים בארצנו. * הקטע שמסומן כהערה (\*.....*\) הוא קטע שלדעתי לא ניסחתי טוב (אני טוב במושגים טכנים, לא עורך דין) ולכן כל אחד מוזמן להציע דברים אחרים במקומו, או לתקן אותו. אשמח אם יועלה נושא הUPSTREAM בעיקר, שעלוב לעומת ארצות אחרות (ratio-1:4) וחשוב לכל מי שמעלה מידע, שולח אימייל, מנועי חיפוש, HTTP.... maCr0T
 

dov98

New member
טוב, בוודאי שהבנתי אותך. נכון

במק לא נגעתי מאז apple , אבל ברור לי שיש בעיה, אחרת לא הייתי שואל. בכל אופן המכתב למעלה,ואם חסר משהו עדיין לא מאוחר , אפשר להוסיף הערות ONLINE . אני מקווה שכיסינו את מירב הבעיות.
 
למעלה