דיוני סדרות #111

אוסווין

Active member
אם מעניין אתכם, אז עשיתי סרטון על סדרת הנוער הישראלית "זיגי". הייתה שם עלילה שאנה זק נשאבת לתוך כת אז הייתי חייב לעשות על זה סרטון חחחח. אם תרצו לצפות, אז הנה הסרטון.
 

dory30

Well-known member
סוף לא בלתי צפוי. ראו איך טניה מתדרדרת מפרק לפרק. עם זאת, לרגע חשבתי שאית'ן יסגור חשבון עם קמרון ויטביע אותו.
 

didalf

Well-known member
אוקי גם הפעם יש שני פרקים של חומריו האפלים בVOD, נחמד.

אבל פרק 4 יחכה למחר כי יש משחק של ארגנטינה 🇦🇷
חומריו האפלים פרק 3X04

ליירה ו-וויל ממשיכים במסעם בארץ המתים, או מסתבר בחדר ההמתנה שלו, שהוא צהוב יותר ממקסיקו בסרט אמריקאי ונראה כמו תחנת רכבת נטושה.
איכשהו ליירה פוגשת את המוות שלה שנראה כמו רקדנית בלט והיא לוקחת אותם לסירה שתיקח אותם לארץ המתים, אבל ליירה חייבת להפרד מפאן. האיש בסירה ניסח את זה יפה כשוויל שאל אותו למה הוא לא צריך - שליירה יכולה לראות את החלק שבה שהיא נפרדת ממנו, אצל וויל זה פשוט יקרה. כלומר איבוד הנשמה והפיכה למת. אני האמת לא ממש מבינה את האובססיה שלה ליטרלי למות כדי להגיע לרוג'ר. היא אפילו לא רוצה לחללץ אותו? רק להפרד? זה לא קצת מוגזם. כאילו היא פאקינג מוכנה לנטוש את פאן בשביל זה. יאוו זה היה עצוב, במיוחד כשזה כאב לה.

פתאום חשבתי שמעשעשע כמה המגיסטיריום עסוק בלהרוג את ליירה בזמן שהיא עושה את זה לגמרי בעצמה.
גברת קולטר מגיעה למגיסטריום. אה שכחתי לציין בפרק הקודם מסתבר שהאב גומז לא מת, סתם חטף מכה בראש. היא נפגשת עם הנשיא יו ומבלבלת אותו ואותי. למי היא נאמנה עכשיו? מה המטרה שלה? היא מספרת לו דברים אמיתיים על עזריאל.
הם מביאים לה את השמלות שהשתמשו בהן כדי לאתר אותה, ולא הבנתי משהו כאילו אומרים שזה היה של אמא שלה? שהיא "עזרה" להם? ובעזרה הכוונה הם הרגו אותה בשביל זה?
ואז הפיה של עזריאל חושפת את עצמה ושאין להם ברירה לשתף פעולה. הפיה גם מסבירה לי שהמטרה של גברת קולטר זה להרוג אותם לפני שיהרגו את ליירה. ומספרת למריסה על איזה חדר סודי. אה יש שם את המדענית ההיא מהפרק הקודם שהנשיא בייסקילי חטף ומכריח אותה ליצור איזה פצצה או משהו מאבק כדי לאתר את ליירה. גברת קולטר קולטת מהר מה הולך. (חחח יש קטע שההוא ששומר עליה מנסה לעצור אותה והיא לא שמה עליו והיא כזה "מה תעשה" והוא "אני אקרא לעזרה" "יופי כולנו צריכים עזרה":-D) אבל לא מספיק, כי הם גונבים לה שרשרת שיש בה שיער של ליירה (למה לעזאזל יש לה שרשרת עם שיער?8-*) וזה אמור לאתר את ליירה ולהרוג אותה. מעניין אם זה מסוגל למצוא גם בארץ המתים. אבל הפיה הורגת את המדענית.
ואז קולטר מנסה לברוח לכוונוע אבל תופסים אותה והיא מכריזה שהיא והנשיא רצחו את הקרדינל הקודם אבל הוא עוצר אותה בכל זאת, וכמה שהיא מפלמצת היה לא נעים לראות אותה מושפלת ככה, במיוחד שהוא הקטין אותה ל"אישה רגשנית" גררר הרגיז אותי. לא הבנתי אם הברייקדאון הזה והמעצר הם שוב חלק מהתוכניות שלה או שהפעם היא באמת איבדה את זה. יאוו והקוף בכלוב מסכן:-(

אולסו יש את המדענית החביבה שלנו שמתסובבת חודשים ללא פואנטה ואין לי מושג למה, והיא פגשה חיה מוזרה. מה המטרה של זה?
 

Lhuna3

Well-known member
אמנם דר' פאוול לא היתה מעורבת בעניין הפעם, אבל עדיין דר' לים מתלבטת קשות אם כדאי לה לעשות את הניתוח שיאפשר לה שוב ללכת.
כי היא מאוד מאושרת עכשיו עם החבר החדש שלה שהוא גם בכיסא גלגלים.
לא יודעת, אני לא בטוחה שזה אמין שמישהי במצבה לא תעוף ללא היסוס על ההזדמנות לניתוח הזה, ובמיוחד שכל הצוות כולל אותה עצמה סבורים שהוא הרבה יותר בטוח. לא סביר לי שרק בגלל שיש לה עכשיו אהבה היא הפסיקה להשתוקק לצאת מהכסא הזה וללכת שוב.
אבל העיקר שהסכימה בסוף (לא שהיה לי ספק גדול).
והוא רגע לפני הניתוח גם מציע לה נישואין.

ליאה רוצה שהיא ומרפי יקנו בית שהיא תשפץ עבורם. מרפי לא מתלהב, אבל גלסמן גורם לו להבין שזו הסחת דעת עבורה מהעניין המדכא של זה שאסור לה להכנס להריון. אז מרפי מסכים בשבילה, אבל היא מבינה בסוף שעדיף למצוא בית ששניהם יאהבו.
מרפי מצידו מסיח את דעתו ע"י המצאת שיטת דירוג חדשה למתמחים שלו - פאוול ופרז.
זה מעורר ביניהם תחרותיות מוגזמת, ובסוף מרפי מוותר על השיטה (אבל פאוול עדיין מנסה לגלות מי ניצח בדירוג שלו).
תוך כדי זה הם מטפלים בבחור צעיר שאחיו מעודד אותו להרזות אבל בעצם מסתבר שהוא בולימי, ופרז מתערב בצורה מוגזמת ולוחץ על הבחור לספר את האמת לאחיו, מה שגורם להם לריב אבל אח"כ להשלים.

פארק יוצא לדייט (במשחק אגרוף) עם בחורה שמתמוטטת באמצע ואז הוא ורזניק מטפלים בה יחד, רזניק דוחקת בו להמשיך לצאת עם הבחורה כדי להתקדם ושהם לא יחזרו, אבל הבחורה עצמה מבינה שעדיף לה לא להכנס לקשר איתו.
אני מניחה שבפרק הבא (אם הוא אכן האחרון של חצי העונה כמו שנראה לי) יפסיקו למרוח את הסיפור הזה והם יחזרו.

ופרז מזמין את ג'ורדן לדייט ארוחת ערב בשביל לדבר על הנשיקה שלהם בפרק הקודם ולראות מה הלאה, אבל כשהיא מגיעה אליו הביתה היא מוצאת אותו מעולף מסמים.
(אני לא בטוחה אם אנחנו אמורים להבין שמה שקרה בפרק - הפשלה שלו עם האחים - הביא אותו לנסיגה הזאת, לא נראה לי שזה מספיק בשביל להסביר, במיוחד כי זה בסוף נגמר בטוב.)

ועוד בסוף הפרק: ליאה מגלה שהיא בהריון, מה שמאוד מסוכן עבורה כזכור בגלל איזה תסמונת שיש לה.
אבל עדיין זה נראה די צפוי שהיא תשמור על ההריון למרות כל הסיכונים, ויהיו בטח סיבוכים בלידה והכל, אבל בסוף זה יעבור בשלום ויהיה להם תינוק/ת. (כמובן יש גם אפשרות שהיא תמות בלידה, קצת קודר לסדרה הזאת, אבל אנחנו זוכרים שכבר הרגו לנו דמות אהובה פעם, אז אם השחקנית לא רוצה להמשיך זו אופציה.)
 

Lion_Heart

Well-known member
קודם כל - ליון תמיד מציין את המוזיקה הטובה בסדרה. אני לרוב שוכח סאונדטרק רגע אחרי שאני שומע אותו. לכן אני אציין מיד עכשיו שמאוד אהבתי את זה שהיה את black hole sun בסוף הפרק.

אם כבר מדברים על סוף הפרק - מה זה אמור להיות המקום הנטוש הזה שאריק מוצא את עצמו בו?

חוץ מזה כל הפרק היה הרפתקאות בטירת נוקמאר.
זה כלל הרבה התייחסויות לסרט
כולל סוג של פלאשבקים לסצנות מהסרט שנעשו בצורה מעניינת - שילוב של הצילום הישן מהסרט בתוך הצילומים של הסדרה כמין דמויות עשן שכאלו.
ככה ראינו את אמא של אלורה, את אלורה בתור תינוקת ואת הקרב של ווילו נגד באוומורדה - ובו התגלה בפני אלורה כיצד ווילו המכשף הדגול הביס את באוומורדה. לא עם קסם חזק, אלא עם אחיזת עיניים - the disappearing pig trick.
אני לא מבין למה זה היה לו חשוב לשמור על זה כסוד. זה לא משנה שעכשיו הוא כן מכשף בעל עוצמה - כמו שהוא הוכיח בפרק שבעבר.
עדיין יש שאלות חשובות יותר לגביו - כמו מה שהוא מסתיר לגבי החיזיון שלו. וגם מה בעצם קרה לכפר שלו שהוא עבר למתחת לקרקע.

אז מה שלא קלטתי ממש בסוף פרק שעבר זה שגריידון נגוע באותו דבר שהיה לבאלנטיין ולכן הופך לרע.
קיט משוכנעת שאין ברירה אלא להרוג אותו ומתנהגת כאילו אין לה בעיה לעשות את זה. בורמן וג'ייד קוראים בולשיט.
בסופו של דבר ווילו מוצא כישוף כדי להוציא את הדיבוק מתוך גריידון והוא צריך את העזרה של אלורה שלא מאמינה בעצמה כי קיט כמו שחשבתי לא סיפרה לה שהיא בסוף הצליחה את הקסם עם הזרעים. גם צריך לרקוח איזה משהו ובזה אלורה די טובה. קיט צריכה לאסוף מרכיבים.
בורמן מנסה לפרוץ לכספת ושומע קולות של אישה.
ג'ייד עצובה ובוכה על כתפו של בורמן.
קיט נודניקית, אבל מוצאת את החיה שאלורה ביקשה.
השד שבגריידון מנסה להתחכם, הוא מחקה את אריק (או בעצם יצר איתו קשר באמת) ואז את הבת של ווילו ומזהיר את אלורה שווילו שומר ממנה סוד מה שגורם לאלורה לעצור את הקסם ולתחקר את ווילו (זה מה שהשד רוצה!)
אז אלורה עוזבת את ווילו לבד עם גריידון ונשמע כאילו ווילו מענה את גריידון כי יש צעקות.
בסוף אלורה חוזרת לחדר ומוצאת רק את גריידון שטוען שווילו הצליח להסיר את הדיבוק ממנו, אבל שאז הדיבוק עבר אל ווילו והם צריכים עכשיו למצוא אותו.
בשלב הזה תינוקות בני יום יכלו לקלוט שגריידון משקר ושאלורה צריכה לפחות לא לבטוח בו סתם ככה. אבל אלורה היא פתי מאמין (ואולי מושפעת מכך שהיא ראתה את עצמה ביום שהיא נולדה).
אז היא עולה עם גריידון למגדל שווילו אמר להם לא לעלות אליו. ואז כמובן שגריידון חושף שהוא בעצם עדיין רע וכל הפרצוף שלו איכס והוא מתכוון להשלים את הכישוף שבאוומורדה עשתה. אבל אז ווילו מופיע. ואחר כך גם ג'ייד וקיט ובורמן. ווילו מנוטרל על ידי איזה משהו שתפס אותו (לא טרחו להסביר לנו מה) ואחרי שקיט מספרת לאלורה שהיא כן הצליחה לעשות את קסם הזרעים אז אלורה משתכנעת שהיא יכולה להציל את גריידון. לא רק זה, אלא היא עושה את זה "ללא מתכון" - כלומר סתם לפי אינסטינקט כנראה.
יש קטע שבו ווילו צועק עליה לא לעשות את זה וחשבתי שאולי היא ככה מסכנת את עצמה להפוך לרעה בעצמה, אבל אחר כך ווילו נראה מרוצה מהתוצאה.
אה ותוך כדי אלורה רואה חיזיון של זה שגריידון הרג את אחיו הגדול כשהוא היה ילד. אבל נראה שהוא עשה את זה כי גם אז הוא היה תחת דיבוק. וזאת כנראה הסיבה שעשו על החזה שלו איזה מעגל שדים מפחיד.

בסוף רואים את הgales משקיפים על הקבוצה מרחוק בעוד קול אומר להם לתפוס את הנערה.

עוד דברים:
בין כל ראיית החזיונות ג'ייד רואה חיזיון של הגנרל קייל שרודף אחריה.
לפני זה היא רואה מישהי מתה שהיא חושבת שזאת אמא שלה. עושה רושם שהמשפחה שלה נהרגה על ידי הגנרל קייל.

בורמן חושב שגנבו לו את הבטריה של השיריון ובכך הוא חושף את זה שהוא לקח את זה בפני קיט וג'ייד. אבל כשהם יוצאים מהטירה הוא מגלה שהבטריה עדיין עליו.

ווילו מספר לאחרים על איך שבאוומורדה הפכה צבא שלם לחזירים ואז הם היו צריכים להפוך אותם חזרה לבני אדם.
תוך כדי הם כנראה אוכלים בשר חזיר כי בורמן מאוד מוטרד שאולי החזיר שהוא אוכל הוא למעשה בן אדם.
*אני חושב שזה היה מובן יותר אם היו רואים אותם צדים חזיר כשהם הגיעו לשם.

"הטירה הנוראית הזאת, או כמו שקיט קוראת לה 'הבית של סבתא'"
קודם כל הקטע עם ה the disappearing pig trick. היה מושלם והיה הקטע הכי אהוב עלי בסרט! כי זה עבד! הוא הביס מכשפה עוצמתית ונוראית בכך שהוא ...הפנה את החרדות והגאווה והסביבה שלה נגדה, וזה עבד!, אהבתי שוילו מגיע למגדל ואומר "מה הדבר הכי חשוב שאמרתי לך לא לעשות? את ברצינות השוליה הכי גרועה איי פעם!" והוא צודק, היא שולית קוסם נוראית! אהבתי שרואים את המסיכה של קייל בסוף, וכן המוזיקה נהדרת, אין לי שמץ איפה אריק, זה כבר מעבר לסרט, אנחנו ב uncharted waters וזה כיף!
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוקי גם הפעם יש שני פרקים של חומריו האפלים בVOD, נחמד.
זה אומר שזה יגמר מאוד מהר, אבל כן, זה עדיף
מריסה עכשיו שבויה של עזריאל, והמועצה מתכנסת כדי להחליט אם לתת לה להשאר. מסכן הקוף הוא גם קשור:-(
אני לא מרגיש רחמים לקוף הקריפי הזה
נראה שבאמת אכפת לה מליירה וזה כל מה שאכפת לה ממנו. לעזריאל לעומת זאת לא אכפת בכלל מהבת שלו, מניאק.
מעניין אבל שכשעזריאל חוזר על זה שלא אכפת לו מליירה מול מריסה, אז היא אומרת שהיא מכירה אותו מספיק והיא יודעת שהוא משקר
המועצה מחליטה להאמין לה, רק כדי שתוך שניה היא תשקר להם שוב שהיא לא שמעה על הסכין הקסום. איזה נבלית מקצועית אני מתה:-D
אהבתי את הקטע שהוא אומר לה "I thought you found honesty"
והיא עונה לו "honesty is not something you find"
אניוואי מתישהו הפיה המטומטמת ששומרת על ליירה מגלה את זה בעצמה אז השקר לא נמשך הרבה זמן ועזריאל בא לנזוף במריסה ויש להם עימות אינטיסיבי אומייגאד תתנשקו כבר. חחח באמת אבל משהו לא בסדר בי? אני ממש רוצה שיהיו ביחד יש שם מתח מיני מטורף. גם ברור שעזריאל עדיין מאוהב בה. (לא בטוחה לגביה אם יש לה רגשות בכלל למשהו). והוא מקשקש בדרמטיות על המשימה שלו וההקרבות שלו. אוקי. סתם אבל ג'יימס מקאבוי נהדר|כתר|
נכון שיש מתח מיני חזק בינהם כל הזמן. אבל אני מאוד מאוד נגד זה. הם מספיק נוראיים כל אחד בעצמו.
ואז הוא הולך להראות לה את המלאך והיא מתרשמת. ואז הוא רוצח אותו במכונה המשונה שלו, גאד איזה סדיסט.
כן הוא רוצח את המלאך תוך כדי שהאחרים מהמרד שלו מדברים על כך שהמלאכים לא יצדדו בו נגד בני מינם. ועכשיו שהוא רוצח מלאכים (ועוד צועק משהו על כך שהוא מלאכים לא בטוחים ממנו) אז עוד יותר.
לגביה אני לא בטוחה. היא לא נראתה מרוצה אבל גם לא לגמרי מזועזעת. העיקר הוציאה את הקוף החוצה שלא תפגע נשמתו הרכה:-D ובכן מסתבר שבכלל לא אכפת לה, רק דאגה שעזריאל יהיה מוסח מפסיק כדי לגנוב את הכלי המעופף הזה שלו שמסתבר מונע ע"י "דמונים וכוונה" חחח מה?:-D
גם אמרו בפרק שעבר שהמכונה הזאת מופעלת על ידי כוונה. זה בעצם מאוד כמו הסכין שמופעל על ידי הכוונה של וויל.
אבל עזריאל לא מסוגל לירות בה, עדיין מאוהב בה אומרת לכם! והיא בורחת לה מי יודע לאן.
אני די בטוח שהיא כיוונה את עצמה למצוא את ליירה. או אולי להלחם במג'יסטריום. אני לא יודע מה אני מעדיף.
זה היה נראה בסוף שהוא לא רק לא יורה בה, אלא מאשר לה לעזוב (הוא כזה הינהן בראשו כלפיה). נראה לי שכמו שהיא אמרה הוא כן דואג לגבי ליירה (ואולי אפילו מאמין במידה מסויימת בכל הקטע הזה של חווה) אבל האגו שלו לא מרשה לו לשים את הבת שלו מעל המלחמה הגדולה שלו. ולכן הוא רצה שמריסה תצא לדאוג לליירה.
אם כן רצו באמת למנוע ממנה לברוח אז די מצחיק שלא שמו שום סוג של אמצעי בטיחות שימנע ממנה לברוח עם המכונה הזאת (במיוחד אחרי שהם ידעו שהיא הסתכלה על המכונה והבינה איך היא עובדת.
בינתיים וויל וליירה במדבר הקרח הזה מסתובבים בגופיה לא הבנתי לא אמור להיות שם קפוא? או שזה מלח?
בכלל לא חשבתי שזה קרח. חשבתי שזה פשוט חול וסלעים מאוד לבנים. יכול להיות גם מלח.
אניוואי בהתחלה הם רבים כי וויל רוצה ללכת לעזריאל וליירה רוצה עכשיו ללכת לארץ המתים. משוגעת.
ליירה בעיקר מעוצבנת כי וויל רוצה להצטרף לעזריאל והיא מאוד מאוד נגד זה (ואז נזכרתי שיש לה את הקטע הזה שהיא לא מחבבת אותו רק כי הוא רצח בדם קר את החבר הכי טוב שלה)
וויל רוצה להצטרף לרוצח הילדים עזריאל במלחמה נגד אלוהים - זה מטורף.
אבל התוכנית שלה בהחלט מצליחה להיות משוגעת לפחות באותה מידה.
אבל הם משלימים כי הם חמודים
וגם כי נראה לי שליירה נזכרה בעצם להודות לוויל על כך שהוא הציל אותה
והולכים ליורי הדובי לתקן את הסכין.
גם תכלס שניהם צריכים שהסכין יתוקן בשביל התוכניות המטורפות שלהם.
*וקוראים לו יוריק
הפיה הסתומה מגלה שהסכין שבור ומעצנת ותוקפת. מה את תוקפת ימהבולה מה את רוצה?? מסכן וויל כ"כ הרבה אנשים אינטרסנטיים חגים סביבו בגלל הסכין הזה.
חלק ממש חגים כמו ציפורים
יורי בהתחלה מסרב לעזור כי הוא לא רוצה שליירה תלך לארץ המתים אבל בסוף מתרצה כי אי אפשר לעמוד בפניה.
כן, ליירה יכולה לשכנע כל יצור לעשות מה שהיא רוצה (חוץ מההורים שלה)
ואז הם עושים איזה טקס מוזר שבו מחשלים את הסכין באש אבל גם וויל צריך להתרכז כ"כ שהוא מזיע ואז מתעלף. כמובן שכשהוא מצליח הלתרכז ב"מה שבאמת חשוב" זאת ליירה|לב| חמודים אני קצת רוצה שהם יהיו ביחד.
רק קצת רוצה שהם יהיו ביחד?
הם הכי OTP בעולם (בעולמות)
היה איזה קטע מוזר כזה שהם אמרו אחד לשניה שהם נראים שונה קצת. כאילו יותר מושכים? ליירה גדלה קצת בינתיים.
מסתבר שהיא גדלה לא מעט בזמן שהיא ישנה.
ותראו מה זה פתאום כשהסכין מתוקן אדון מלאך בלתמוס האינטסרנט חוזר. חוצפה בחיי. אבל הוא לא מנג'ס יותר מידי ומשחרר את וויל לדרכו לארץ המתים.
כן, הפתיע אותי שהוא לא מתווכח עם וויל. גם באופן כללי למה מבחינת הסדרה הוא הופיע שוב אם הוא סתם נעלם שוב בלי לעשות שוב.
אולי זה משמעותי שהוא יכיר את ליירה.
*אגב, ליירה הכי ישירה בעולם - אומרים לה שזה מלאך, אז היא הולכת מאחורי הגב שלו כדי לבדוק את הכנפיים שלו.
חבל שלא בא גם אולי ברוך גם שם.
ברוך מת
והם מצליחים להגיע וויל לאאא אל תסגור את הפתח איך תצאו?? מה זה אומר עכשיו? הם מתים בעצמם? וטפ? ליירה הולכת בנחישות אבל פאן לא מרגיש טוב. אואו. יכול להיות שכי זה מוות דמונים לא יכולים להגיע לשם? ומה קורה אם מתים בארץ המתים? זה אפשרי בכלל?
אולי אם אתה מת בעולם המתים אז בעצם אתה הופך להיות חי :p
יותר מטריד אותי שיש מבנה מוזר בעולם המתים. מי בנה אותו?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ליירה ו-וויל ממשיכים במסעם בארץ המתים, או מסתבר בחדר ההמתנה שלו, שהוא צהוב יותר ממקסיקו בסרט אמריקאי ונראה כמו תחנת רכבת נטושה.
איכשהו ליירה פוגשת את המוות שלה שנראה כמו רקדנית בלט והיא לוקחת אותם לסירה שתיקח אותם לארץ המתים, אבל ליירה חייבת להפרד מפאן. האיש בסירה ניסח את זה יפה כשוויל שאל אותו למה הוא לא צריך - שליירה יכולה לראות את החלק שבה שהיא נפרדת ממנו, אצל וויל זה פשוט יקרה. כלומר איבוד הנשמה והפיכה למת. אני האמת לא ממש מבינה את האובססיה שלה ליטרלי למות כדי להגיע לרוג'ר. היא אפילו לא רוצה לחללץ אותו? רק להפרד? זה לא קצת מוגזם. כאילו היא פאקינג מוכנה לנטוש את פאן בשביל זה. יאוו זה היה עצוב, במיוחד כשזה כאב לה.
זה היה קטע מאוד אמוציונלי ועצוב. במיוחד כשהיא צועקת מכאב.
חשבתי שנראה שגם וויל פתאום נתקף באותו כאב, כי הרי גם הוא השאיר מאחורה חלק מהנשמה שלו. פשוט לא חלק שהוא יכול לראות כמו ליירה.
*בעצם רקדניות בלט הן תמיד מוות של מישהו
פתאום חשבתי שמעשעשע כמה המגיסטיריום עסוק בלהרוג את ליירה בזמן שהיא עושה את זה לגמרי בעצמה.
חחחחחחח
אני חושב שהם ישחררו את הפצצה הזאת שאמורה להרוג את ליירה לא משנה באיזה עולם היא נמצאת, אבל זה יכשל בגלל שליירה תהיה כבר טכנית מתה.
גברת קולטר מגיעה למגיסטריום. אה שכחתי לציין בפרק הקודם מסתבר שהאב גומז לא מת, סתם חטף מכה בראש.
גם אני שכחתי לציין את זה. זה מוזר שלא היא ולא עזריאל (שהגיע לשם כשגומז עדיין היה מחוסר הכרה) לא הרגו אותו סופית.
היא נפגשת עם הנשיא יו ומבלבלת אותו ואותי. למי היא נאמנה עכשיו? מה המטרה שלה? היא מספרת לו דברים אמיתיים על עזריאל.
היא לחלוטין מצליחה לבלבל כל אחד לגבי הנאמנות שלה וגם הנאמנות של הדאם שהיא מדברת איתו.
אני שכחתי שהיא בעצם עזרה לנשיא יו להגיע לעמדה שלו
הם מביאים לה את השמלות שהשתמשו בהן כדי לאתר אותה, ולא הבנתי משהו כאילו אומרים שזה היה של אמא שלה? שהיא "עזרה" להם? ובעזרה הכוונה הם הרגו אותה בשביל זה?
לא היה ברור לי
ואז הפיה של עזריאל חושפת את עצמה ושאין להם ברירה לשתף פעולה. הפיה גם מסבירה לי שהמטרה של גברת קולטר זה להרוג אותם לפני שיהרגו את ליירה. ומספרת למריסה על איזה חדר סודי. אה יש שם את המדענית ההיא מהפרק הקודם שהנשיא בייסקילי חטף ומכריח אותה ליצור איזה פצצה או משהו מאבק כדי לאתר את ליירה. גברת קולטר קולטת מהר מה הולך.
גברת קולטר קולטת מהר מה קורה בכל חדר שהיא נכנסת אליו. זה די מפחיד
(חחח יש קטע שההוא ששומר עליה מנסה לעצור אותה והיא לא שמה עליו והיא כזה "מה תעשה" והוא "אני אקרא לעזרה" "יופי כולנו צריכים עזרה":-D)
חחחח זה מעולה
אבל לא מספיק, כי הם גונבים לה שרשרת שיש בה שיער של ליירה (למה לעזאזל יש לה שרשרת עם שיער?8-*)
תהיתי אם אנחנו היינו אמורים לזכור שיש לה שם שיער של ליירה. ואיך גומז ידע שיש לה שם שיער של ליירה?
וזה אמור לאתר את ליירה ולהרוג אותה. מעניין אם זה מסוגל למצוא גם בארץ המתים. אבל הפיה הורגת את המדענית.
ואז קולטר מנסה לברוח לכוונוע אבל תופסים אותה והיא מכריזה שהיא והנשיא רצחו את הקרדינל הקודם אבל הוא עוצר אותה בכל זאת, וכמה שהיא מפלמצת היה לא נעים לראות אותה מושפלת ככה, במיוחד שהוא הקטין אותה ל"אישה רגשנית" גררר הרגיז אותי. לא הבנתי אם הברייקדאון הזה והמעצר הם שוב חלק מהתוכניות שלה או שהפעם היא באמת איבדה את זה. יאוו והקוף בכלוב מסכן:-(
שוב, לא אכפת לי מהקוף. אבל באמת איכשהו ריחמתי על גברת קולטר באיך שהנשיא הזה הקטין אותה. ועכשיו ישתמשו בפירוק הקשר שינה ובין הדמון שלה כדי להרוג את ליירה.
אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה לא יעבוד בגלל שהיא בארץ המתים.
אולסו יש את המדענית החביבה שלנו שמתסובבת חודשים ללא פואנטה ואין לי מושג למה, והיא פגשה חיה מוזרה. מה המטרה של זה?
חיה מוזרה עם חדק. שגם הניחה בפניה אוכל ושתיה
בספר החיה מתוארת מאוד שונה. אבל גם עם חדק.
 

didalf

Well-known member
זה אומר שזה יגמר מאוד מהר, אבל כן, זה עדיף
כן יש כולה 8 אנחנו כבר בחצי עונה מה זה

אני לא מרגיש רחמים לקוף הקריפי הזה
מהההההה יצור מסכן שקשור בקשר שהוא לא יכול להפר לאישה רעה ומתעללת שכל חייו לא הראתה לו טיפת חיבה ואף התעללה בו!! איך אתה לא מרחם עליו מסכן?;-(

מעניין אבל שכשעזריאל חוזר על זה שלא אכפת לו מליירה מול מריסה, אז היא אומרת שהיא מכירה אותו מספיק והיא יודעת שהוא משקר
כן נכון ואני תוהה לגבי זה כי בינתיים נראה שבאמת לא אכפת לו מליירה
אהבתי את הקטע שהוא אומר לה "I thought you found honesty"
והיא עונה לו "honesty is not something you find"
חחח אין לה עצם אחת של כנות בגוף שלה זאתי.

נכון שיש מתח מיני חזק בינהם כל הזמן. אבל אני מאוד מאוד נגד זה. הם מספיק נוראיים כל אחד בעצמו.
אולי האהבה תרכך אותם.
חוצמזה מכפת לי שיהיו נוראים ביחד. או שלפחות ישכבו פעם אחת שוב ואז ימשיכו לתקוע סכינים אחד בגב של השני.
כן הוא רוצח את המלאך תוך כדי שהאחרים מהמרד שלו מדברים על כך שהמלאכים לא יצדדו בו נגד בני מינם. ועכשיו שהוא רוצח מלאכים (ועוד צועק משהו על כך שהוא מלאכים לא בטוחים ממנו) אז עוד יותר.
יאפ, פרובלם.
גם אמרו בפרק שעבר שהמכונה הזאת מופעלת על ידי כוונה.
אה לא קלטתי את זה.
זה בעצם מאוד כמו הסכין שמופעל על ידי הכוונה של וויל.
וואלה נכון.
אם אני הייתי צריכה להפעיל דברים ע"י "כוונה" כלום לא היה זז.

זה היה נראה בסוף שהוא לא רק לא יורה בה, אלא מאשר לה לעזוב (הוא כזה הינהן בראשו כלפיה). נראה לי שכמו שהיא אמרה הוא כן דואג לגבי ליירה (ואולי אפילו מאמין במידה מסויימת בכל הקטע הזה של חווה) אבל האגו שלו לא מרשה לו לשים את הבת שלו מעל המלחמה הגדולה שלו. ולכן הוא רצה שמריסה תצא לדאוג לליירה.
אתה חושב? אולי. אני חשבתי שזה בעיקר כי הוא מאוהב בה ולא מסוגל להרוג אותה. שילוב של שניהם לדעתי.
אם כן רצו באמת למנוע ממנה לברוח אז די מצחיק שלא שמו שום סוג של אמצעי בטיחות שימנע ממנה לברוח עם המכונה הזאת (במיוחד אחרי שהם ידעו שהיא הסתכלה על המכונה והבינה איך היא עובדת.
רק המכשפה ראתה. היא באמת סתומה שלא דיווחה לעזריאל שמריסה מסתובבת סביב זה.

ליירה בעיקר מעוצבנת כי וויל רוצה להצטרף לעזריאל והיא מאוד מאוד נגד זה (ואז נזכרתי שיש לה את הקטע הזה שהיא לא מחבבת אותו רק כי הוא רצח בדם קר את החבר הכי טוב שלה)
וויל רוצה להצטרף לרוצח הילדים עזריאל במלחמה נגד אלוהים - זה מטורף.
כן אבל.... בהנחה ועזריאל צודק לא כדאי בכל זאת להצטרף אליו כי המטרה חשובה יותר ותועיל לעוד אנשים?
בעצם אני לא בטוחה|תוהה| מה יקרה אם הוא יהרוג את אלוהים בכלל? המאמינים יגידו "טוב סליחה הנה תעשו מה בא לכם?"

*וקוראים לו יוריק
יורי הדובי יותר חמוד.

חלק ממש חגים כמו ציפורים
:-D:-D
כן, ליירה יכולה לשכנע כל יצור לעשות מה שהיא רוצה (חוץ מההורים שלה)
כן אה? מסכנה.
רק קצת רוצה שהם יהיו ביחד?
הם הכי OTP בעולם (בעולמות)
:-D
מסתבר שהיא גדלה לא מעט בזמן שהיא ישנה.
קורה כשישנים הרבה.

חשבתי שנראה שגם וויל פתאום נתקף באותו כאב, כי הרי גם הוא השאיר מאחורה חלק מהנשמה שלו. פשוט לא חלק שהוא יכול לראות כמו ליירה.
וואלה נכון
*בעצם רקדניות בלט הן תמיד מוות של מישהו
8-*

אני חושב שהם ישחררו את הפצצה הזאת שאמורה להרוג את ליירה לא משנה באיזה עולם היא נמצאת, אבל זה יכשל בגלל שליירה תהיה כבר טכנית מתה.
וואה וואה ואז קולטר תאבד את זה נראה ותפציץ את המגיסטריום באמת

אני שכחתי שהיא בעצם עזרה לנשיא יו להגיע לעמדה שלו
אני גם שכחתי. מילא זה, שכחתי מהמדענית הכלואה ההיא למרות שראיתי את זה יום לפני.

תהיתי אם אנחנו היינו אמורים לזכור שיש לה שם שיער של ליירה. ואיך גומז ידע שיש לה שם שיער של ליירה?
שאלות טובות

שוב, לא אכפת לי מהקוף
הדמון שלך מת כנראה מזמן ואין לך נשמה.

חיה מוזרה עם חדק. שגם הניחה בפניה אוכל ושתיה
חח כן מה לעזאזל?
 

Lhuna3

Well-known member
לגבי אבא של איין.
זה בהחלט יכול להיות שהוא מאנייק אמיתי, ואין שאלה שמנקודת מבטו של איין הוא נחשב לאבא חרא, שנפרד מאמא שלו ואח"כ גם לקח ממנה את איין.
אבל מה שאני טוענת זה שמנקודת מבט אוביקטיבית ובוגרת, אין לנו שום ראיות שהוא עשה משהו רע או שגוי.
אנו לא יודעים על איזה רקע היו הגירושים.
מה שאנחנו כן יודעים זה שהוא ביקש משמורת על הבן שלו, שהיה עד אז במשמורתה של אם שהיתה חולה, במחלה שאכן מנעה ממנה לטפל בצורה ראויה בילד שלה.
אז כשהיא היתה בהיי היא היתה מקסימה איתו ותומכת ואוהבת, אבל כשהיא היתה בדאון היא היתה במצב לחלוטין לא מתפקד, ומצב שילד בגילו לא אמור להתמודד איתו, ועלול אפילו להיות מסוכן בשבילו.
אז עם כל הצער, וגם הסבא אמר את זה, לאבא של איין היה קייס טוב למשמורת, והוא בסה"כ עשה את הדבר שאני הייתי מצפה מהורה אחראי ואכפתי לעשות - לטפל בילד בעצמו.
אין לנו מושג איך הוא בדיוק טיפל בו, והעובדה שאיין עדיין חושב עליו לרעה - יכולה להעיד שהוא לא היה אבא טוב כל כך, אבל שוב צריך לזכור שאיין הוא לא אוביקטיבי, ויתכן שהוא רק שומר לו כל הזמן טינה מהילדות על כך שהוא לקח אותו מאמא שלו.
סביר גם שהוא היה הרבה פחות מתירני ממנה, כי שוב עם כל היופי היא לא היתה הורה נורמטיבי ורוב ההורים היו כן דורשים מהילד לעשות שיעורים כמו שצריך, ויתכן שאיין חווה את זה כקשה, אחרי מה שהתרגל אצל אמא שלו.

אז לסיכום אני לא שוללת שהוא היה חרא, אולי עוד נראה בהמשך משהו כזה, אבל כרגע הדבר היחיד שאנו יודעים זה שהוא התעקש לקבל משמורת על הבן שלו, במצב שיש לזה הצדקה. אז זה רק נקודה לזכותו.

עד כאן דברי ההגנה! |פטיש|

מוזמנים לנסות להפריך.
 

didalf

Well-known member
לגבי אבא של איין.
זה בהחלט יכול להיות שהוא מאנייק אמיתי, ואין שאלה שמנקודת מבטו של איין הוא נחשב לאבא חרא, שנפרד מאמא שלו ואח"כ גם לקח ממנה את איין.
אבל מה שאני טוענת זה שמנקודת מבט אוביקטיבית ובוגרת, אין לנו שום ראיות שהוא עשה משהו רע או שגוי.
אנו לא יודעים על איזה רקע היו הגירושים.
מה שאנחנו כן יודעים זה שהוא ביקש משמורת על הבן שלו, שהיה עד אז במשמורתה של אם שהיתה חולה, במחלה שאכן מנעה ממנה לטפל בצורה ראויה בילד שלה.
אז כשהיא היתה בהיי היא היתה מקסימה איתו ותומכת ואוהבת, אבל כשהיא היתה בדאון היא היתה במצב לחלוטין לא מתפקד, ומצב שילד בגילו לא אמור להתמודד איתו, ועלול אפילו להיות מסוכן בשבילו.
אז עם כל הצער, וגם הסבא אמר את זה, לאבא של איין היה קייס טוב למשמורת, והוא בסה"כ עשה את הדבר שאני הייתי מצפה מהורה אחראי ואכפתי לעשות - לטפל בילד בעצמו.
אין לנו מושג איך הוא בדיוק טיפל בו, והעובדה שאיין עדיין חושב עליו לרעה - יכולה להעיד שהוא לא היה אבא טוב כל כך, אבל שוב צריך לזכור שאיין הוא לא אוביקטיבי, ויתכן שהוא רק שומר לו כל הזמן טינה מהילדות על כך שהוא לקח אותו מאמא שלו.
סביר גם שהוא היה הרבה פחות מתירני ממנה, כי שוב עם כל היופי היא לא היתה הורה נורמטיבי ורוב ההורים היו כן דורשים מהילד לעשות שיעורים כמו שצריך, ויתכן שאיין חווה את זה כקשה, אחרי מה שהתרגל אצל אמא שלו.

אז לסיכום אני לא שוללת שהוא היה חרא, אולי עוד נראה בהמשך משהו כזה, אבל כרגע הדבר היחיד שאנו יודעים זה שהוא התעקש לקבל משמורת על הבן שלו, במצב שיש לזה הצדקה. אז זה רק נקודה לזכותו.

עד כאן דברי ההגנה! |פטיש|

מוזמנים לנסות להפריך.

את בשרשור הישן
טוב ניק תעביר את שניהם
אוח לונה הסנגוריה הציבורית את קשה|מזיע|
נכון שלא ראינו ממנו הרבה ומה שאת אומרת על הנייר זה נכון, אבל הוייב שלו הרגיש של מניאק. נראה שהוא קצת יותר מידי מרוצה לקחת את איין מאמא שלו. וגם זה שהוא מתעקש לקרוא לילד איאן ולא בשם שהוא בחר לעצמו. ואני גם חושבת שהוא דיבר לסבא לא יפה משהו "אל תתערב" או משהו. קיצר וייב של איש חרא שיותר מעוניין לנצח את אשתו בהסכם משמורת מאשר לשתף איתה פעולה בגידול הילד בצורה שהכי טובה לו.
 

Lhuna3

Well-known member
אוח לונה הסנגוריה הציבורית את קשה|מזיע|
נכון שלא ראינו ממנו הרבה ומה שאת אומרת על הנייר זה נכון, אבל הוייב שלו הרגיש של מניאק. נראה שהוא קצת יותר מידי מרוצה לקחת את איין מאמא שלו. וגם זה שהוא מתעקש לקרוא לילד איאן ולא בשם שהוא בחר לעצמו. ואני גם חושבת שהוא דיבר לסבא לא יפה משהו "אל תתערב" או משהו. קיצר וייב של איש חרא שיותר מעוניין לנצח את אשתו בהסכם משמורת מאשר לשתף איתה פעולה בגידול הילד בצורה שהכי טובה לו.

"אדוני השופט, לנאשם יש וייב של מניאק" |שפם|

giphy.gif
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הגעתי להרופא הטוב באיחור אופנתי
אמנם דר' פאוול לא היתה מעורבת בעניין הפעם, אבל עדיין דר' לים מתלבטת קשות אם כדאי לה לעשות את הניתוח שיאפשר לה שוב ללכת.
כי היא מאוד מאושרת עכשיו עם החבר החדש שלה שהוא גם בכיסא גלגלים.
אני שמח מאוד שהפעם דניקה לא הייתה מעורבת בהססנות לגבי הניתוח כי כמו שאמרתי זה עיצבן אותי. אם כי זה קצת מוזר שבכלל לא ראינו תגובה שלה לנושא אחרי שהפרקים האחרונים היא הייתה כל כך מעורבת בחיים של לים.
לא יודעת, אני לא בטוחה שזה אמין שמישהי במצבה לא תעוף ללא היסוס על ההזדמנות לניתוח הזה, ובמיוחד שכל הצוות כולל אותה עצמה סבורים שהוא הרבה יותר בטוח. לא סביר לי שרק בגלל שיש לה עכשיו אהבה היא הפסיקה להשתוקק לצאת מהכסא הזה וללכת שוב.
אבל העיקר שהסכימה בסוף (לא שהיה לי ספק גדול).
והוא רגע לפני הניתוח גם מציע לה נישואין.
העניין הוא שיכלתי להבין את ההיסוסלגבי לעשות את הניתוח. החיים שלה טובים, היא רגילה למצב כבר, הגיוני שמפחיד לעשות שינוי.
אבל...
בקטן - היא בסך הכל כמה חודשים עם הבחור הזה.
בגדול - זה לא משנה כמה זמן היא איתו. אם היא לא עושה את הניתוח בגללו - בין אם הוא בעד זה או נגד זה - זה יוצר לחץ עצום על מערכת היחסים. זה כאילו אומר שהיא ויתרה על היכולת ללכת בשבילו. לא יכול להיות שזה לא יעלה בעתיד.
אז אני שמח שלא נתנו לזה יותר מהיסוס יחסית קל שבסופו היא עושה את הניתוח.

הקטע הוא שבסופו של דבר עדיין לא ראינו מה התוצאה של הניתוח שלה.
אבל אני מאמין שהיא כן תקבל את היכולת ללכת שוב.
ובטווח ארוך זה יגרום לבעיות בקשר שלה עם הרופא בכסא גלגלים. אני מקווה שהם ישרדו בכל זאת.

ליאה רוצה שהיא ומרפי יקנו בית שהיא תשפץ עבורם. מרפי לא מתלהב, אבל גלסמן גורם לו להבין שזו הסחת דעת עבורה מהעניין המדכא של זה שאסור לה להכנס להריון. אז מרפי מסכים בשבילה, אבל היא מבינה בסוף שעדיף למצוא בית ששניהם יאהבו.
אני שמח שבסוף היא ויתרה על לקנות את הבית. עם כל הכבוד לצורך בהסחת דעת ובלעשות צעד כלשהו קדימה - השקעה במשכנתה בשביל זה לא נשמע לי חכם.
מרפי מצידו מסיח את דעתו ע"י המצאת שיטת דירוג חדשה למתמחים שלו - פאוול ופרז.
זה מעורר ביניהם תחרותיות מוגזמת, ובסוף מרפי מוותר על השיטה (אבל פאוול עדיין מנסה לגלות מי ניצח בדירוג שלו).
זה נורא מעצבן אותי כשגורמים לתחרותיות מוגזמת בין רופאים. נראה לי שתמיד עובד טוב יותר כשיש שיתוף פעולה. קיוויתי שבשלב מסוים פרז או שניהם יגידו לשון שנמאס להם. אבל אני מרוצה שלפחות הוא בעצמו וויתר על זה. (אולי קצת מאוחר מידי)
תוך כדי זה הם מטפלים בבחור צעיר שאחיו מעודד אותו להרזות אבל בעצם מסתבר שהוא בולימי, ופרז מתערב בצורה מוגזמת ולוחץ על הבחור לספר את האמת לאחיו, מה שגורם להם לריב אבל אח"כ להשלים.
כמובן שזה מאוד מתקשר לפרז לחוויות האישיות שלו ולכן הוא מתערב. אני גם מבין את הדאגה שלו, לא היה נראה שהבחור הבולמי הולך לנסות לקבל שום עזרה.
פארק יוצא לדייט (במשחק אגרוף) עם בחורה שמתמוטטת באמצע ואז הוא ורזניק מטפלים בה יחד, רזניק דוחקת בו להמשיך לצאת עם הבחורה כדי להתקדם ושהם לא יחזרו, אבל הבחורה עצמה מבינה שעדיף לה לא להכנס לקשר איתו.
אני יודע שהיו רק 9 פרקים בנתיים בעונה הזאת, אבל זה מרגיש לי כאילו כבר מתחו את הפרידה/אבל-ברור-שהם-יחזרו-להיות-יחד על איזה 100 פרקים.
כולנו יודעים שהם הולכים לחזור להיות יחד. הם יודעים את זה. שאר הצוות יודע את זה. נראה לי שאפילו שון יודע את זה.
אני מניחה שבפרק הבא (אם הוא אכן האחרון של חצי העונה כמו שנראה לי) יפסיקו למרוח את הסיפור הזה והם יחזרו.
הפרק הזה היה הפרק האחרון לפני הפגרה.
הפרק הבא יהיה ב24 בינואר.
ופרז מזמין את ג'ורדן לדייט ארוחת ערב בשביל לדבר על הנשיקה שלהם בפרק הקודם ולראות מה הלאה, אבל כשהיא מגיעה אליו הביתה היא מוצאת אותו מעולף מסמים.
(אני לא בטוחה אם אנחנו אמורים להבין שמה שקרה בפרק - הפשלה שלו עם האחים - הביא אותו לנסיגה הזאת, לא נראה לי שזה מספיק בשביל להסביר, במיוחד כי זה בסוף נגמר בטוב.)
כל כך עצוב :-(
אני מניח שאפילו אם הוא ישרוד רוב הסיכוי שיפטרו אותו. אלא אם כן איכשהו הם יסתירו את זה מבית החולים... או שיתנו לו לצאת לחופשה בשביל גמילה ואז לחזור.
אבל הוא כל כך יפה. וחמוד.
נראה לי שיכולים להיות הרבה גורמים לזה. ראשית עצם זה שהוא נישק את ג'ורדן והתחיל משהו רומנטי; כל התחרותיות המוגברת במקום העבודה היא לחץ גדול; כל מה שקרה עם הבחור הבולמי, ההזדהות איתו וזה שהוא כמעט מת.
אגב, אנחנו לא יודעים מתי הוא חזר להשתמש, אבל יכול להיות שהסיבה שהוא החליט לוותר על לעשות את הניתוח זה בגלל שהוא היה תחת השפעת סמים והוא פחד שזה יגרום לו לעשות טעות.
ועוד בסוף הפרק: ליאה מגלה שהיא בהריון, מה שמאוד מסוכן עבורה כזכור בגלל איזה תסמונת שיש לה.
אבל עדיין זה נראה די צפוי שהיא תשמור על ההריון למרות כל הסיכונים, ויהיו בטח סיבוכים בלידה והכל, אבל בסוף זה יעבור בשלום ויהיה להם תינוק/ת. (כמובן יש גם אפשרות שהיא תמות בלידה, קצת קודר לסדרה הזאת, אבל אנחנו זוכרים שכבר הרגו לנו דמות אהובה פעם, אז אם השחקנית לא רוצה להמשיך זו אופציה.)
לא לא לא.
אני מקווה שהיא לא תשמור על ההריון הזה. נשמע שזה סכנה גדולה לחיים שלה, סיכוי קטן שיצא מזה תינוק חי, וסיכוי שזה רק יחמיר את המצב שלה ככה שאם היא תחיה אז יהיה לה עוד יותר קשה בעתיד להחזיק בהריון.
(*זה יושב לי חזק כי אחותי שמרה על הריון מסוכן וכמעט מתה בגלל זה)
אני שמח שהתגובה הראשונה של שון הייתה לחבק אותה, כי זה מה שהיא צריכה,
אבל אני מקווה שהוא ינסה לשכנע אותה להפסיק את ההריון.
ונראה לי הגיוני שזה מה שהוא יעשה. ויכול להיות שזה יגרום לקשיים בינהם.


אז סיימנו את החצי עונה הזאת עם כמה נקודות מתח, אבל מבחינתי אני הכי לחוץ לגבי פרז.
 

Lhuna3

Well-known member
אני שמח מאוד שהפעם דניקה לא הייתה מעורבת בהססנות לגבי הניתוח כי כמו שאמרתי זה עיצבן אותי. אם כי זה קצת מוזר שבכלל לא ראינו תגובה שלה לנושא אחרי שהפרקים האחרונים היא הייתה כל כך מעורבת בחיים של לים.
באמת מוזר.
הקטע הוא שבסופו של דבר עדיין לא ראינו מה התוצאה של הניתוח שלה.
אני לא חושבת שיש לנו מה לדאוג...
אבל אני מאמין שהיא כן תקבל את היכולת ללכת שוב.
ובטווח ארוך זה יגרום לבעיות בקשר שלה עם הרופא בכסא גלגלים. אני מקווה שהם ישרדו בכל זאת.
כן, זה צפוי שזה יגרום לבעיות ביניהם.
הפרק הזה היה הפרק האחרון לפני הפגרה.
הפרק הבא יהיה ב24 בינואר.
אויש, כבר?
לא לא לא.
אני מקווה שהיא לא תשמור על ההריון הזה. נשמע שזה סכנה גדולה לחיים שלה, סיכוי קטן שיצא מזה תינוק חי, וסיכוי שזה רק יחמיר את המצב שלה ככה שאם היא תחיה אז יהיה לה עוד יותר קשה בעתיד להחזיק בהריון.
(*זה יושב לי חזק כי אחותי שמרה על הריון מסוכן וכמעט מתה בגלל זה)
:-0
אני שמח שהתגובה הראשונה של שון הייתה לחבק אותה, כי זה מה שהיא צריכה,
אבל אני מקווה שהוא ינסה לשכנע אותה להפסיק את ההריון.
ונראה לי הגיוני שזה מה שהוא יעשה. ויכול להיות שזה יגרום לקשיים בינהם.
זה בהחלט מתבקש שהוא ינסה לשכנע אותה להפסיק, וגם שזה יהיה קונפליקט ביניהם.
אבל אם היא גם הפעם תוותר על ההריון - זה יהיה שידור חוזר של אותו סיפור שכבר ראינו איתה, ולא נראה לי שהכותבים הכניסו אותה שוב להריון רק בשביל לעשות שוב אותו דבר... ולכן אני די בטוחה שהיא תלך עד הסוף עם ההריון הזה, ובגלל האופי האופטימי רוב הזמן של הסדרה - גם מאמינה שיצא ממנו תינוק, בין אם ליאה עצמה תשרוד או לא.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אבל אם היא גם הפעם תוותר על ההריון - זה יהיה שידור חוזר של אותו סיפור שכבר ראינו איתה, ולא נראה לי שהכותבים הכניסו אותה שוב להריון רק בשביל לעשות שוב אותו דבר... ולכן אני די בטוחה שהיא תלך עד הסוף עם ההריון הזה, ובגלל האופי האופטימי רוב הזמן של הסדרה - גם מאמינה שיצא ממנו תינוק, בין אם ליאה עצמה תשרוד או לא.
אם בסופו של דבר שון יצטרך לגדל תינוק לבד, אני לא אוכל להתמודד עם זה
 
למעלה