לגבי בריונות לא ראיתי, אבל יתכן שזה קורה במקומות בהם הבושה
אינה רווחת אצל אנשים. הרחוב הטיפוסי הבריטי הוא מקום שבו לא מעזים להוציא את העצבים החוצה יותר מדי ויש לאנשים מספיק בושה עצמית לא להתפרע גם אם הם רוצים. אני מדבר על אנשים נורמטיביים ביום-יום - כמובן שהיו פרעות בטוטנהם לפני שלוש שנים אבל אלה לא היו אנשים נורמטיביים עם תעסוקה ואלה לא היו זמנים רגילים אלא מאורע שלא רואים ביום-יום. המצב בארץ הוא שונה, כי כמו בכל אגן הים התיכון, לאנשים ברחוב יש פחות ריסון עצמי, לטוב ולרע... (שלא תחשוב שזה טוב באנגליה - זה מתבטא בשכרות וחוסר ריסון עצמי בערבי סוף השבוע.)
 
באופן כללי אוטובוסים באנגליה נוטים לפעול בתפוסה נמוכה יחסית, אפילו בשעות השיא, אבל אני לא חושב שזה קשור להפרטה. גם בלונדון רואים זאת בצורה מאוד ברורה בקווים תדירים בשעות השיא. נכון שיש מקרים של נוסעים בעמידה או שנשארים בתחנות, אבל בממוצע הנסיון שלי הוא ש-80% מהזמן יש די הרבה כסאות פנויים.
לגבי בריונות לא ראיתי, אבל יתכן שזה קורה במקומות בהם הבושהתודה אלן
האם הסיפורים על תפוסה נמוכה בצירים הראשיים (כלומר "עודף" שירות ברמה המערכתית, שהנוסע מרוויח ממנו מקום ישיבה...) נכונים?האם מקרי ביריונות בין מפעילים שכיחים?
אינה רווחת אצל אנשים. הרחוב הטיפוסי הבריטי הוא מקום שבו לא מעזים להוציא את העצבים החוצה יותר מדי ויש לאנשים מספיק בושה עצמית לא להתפרע גם אם הם רוצים. אני מדבר על אנשים נורמטיביים ביום-יום - כמובן שהיו פרעות בטוטנהם לפני שלוש שנים אבל אלה לא היו אנשים נורמטיביים עם תעסוקה ואלה לא היו זמנים רגילים אלא מאורע שלא רואים ביום-יום. המצב בארץ הוא שונה, כי כמו בכל אגן הים התיכון, לאנשים ברחוב יש פחות ריסון עצמי, לטוב ולרע... (שלא תחשוב שזה טוב באנגליה - זה מתבטא בשכרות וחוסר ריסון עצמי בערבי סוף השבוע.)
 
באופן כללי אוטובוסים באנגליה נוטים לפעול בתפוסה נמוכה יחסית, אפילו בשעות השיא, אבל אני לא חושב שזה קשור להפרטה. גם בלונדון רואים זאת בצורה מאוד ברורה בקווים תדירים בשעות השיא. נכון שיש מקרים של נוסעים בעמידה או שנשארים בתחנות, אבל בממוצע הנסיון שלי הוא ש-80% מהזמן יש די הרבה כסאות פנויים.