הגשר במחלף גלילות החדש צר מדי?
יצא לי די הרבה לנסוע בצומת גלילות לאחרונה ולהביט על הגשר החדש שנבנה. משום מה נראה לי שהוא צר מדי - ייתכן שהוא בן שני נתיבים בלבד? אם כן, זה ביזיון שאין כמותו. לדעתי הוא היה צריך להיות בן ארבעה נתיבים, בגלל הפיצול שמגיע מייד אחרי סופו - לאיילון ולכביש 5, אבל לא בניתי על מע"צ שתבין זאת והסתפקתי בשלושה נתיבים, ועכשיו אני גם לא בטוח לגבי זה. מישהו יודע? אגב : 1. אני מסתדר מצויין גם כיום, כשיש פקק. יצא לי לנסוע לאחרונה כמה פעמים בכביש החוף כשהתחיל פקק כבר בסביבות גשר הסינמה-סיטי, ומה עשיתי? נסעתי ישר בנתיבים הימניים ועקפתי את הפקק, פניתי ימינה לכביש הקאנטרי קלאב, עשיתי חיש מהר פניית פרסה לא מסוכנת כלל, ועברתי את הצומת לכיוון מזרח כבר ברמזור הראשון! אין ספק כי חסכתי לפחות חמש דקות במקרה הטוב. 2. לאחר סיום בניית הגשר, גם אם טעיתי והוא יהיה בן שלושה נתיבים, אני צופה פקק רציני בסופו, לפחות בשעות העומס : התנועה המופנית לאיילון בנפחים הרבה יותר גדולים מכיום, תיתקל בפקק שקיים כבר היום בנתיבי איילון והפקק יתחיל מתוך הגשר החדש. התנועה שנוסעת לכביש 5 תיתקע ברמזור שמעל כביש איילון (ידוע לי שיבוטל בעוד כשנתיים בסיום בניית רמפת 5/20, אבל בינתיים יהיה פקק). אני מקווה שאני טועה אך זה מה שנראה לי שיהיה. 3. גם כשיגמרו את רמפת 5/20, אני לא יודע איך נפח התנועה האדיר ישתלב בכביש החוף. הפניה ימינה מכביש 5 לכביש החוף הנה בעייתית, וגם זרם המגיעים מכביש 2 יהיה כנחשול, משום שהרמזור שלהם יתארך בעקבות בניית הגשר הנוכחי. כדי למנוע זאת, חייבים להרחיב את כביש החוף מגלילות עד כפר שמריהו. משה
יצא לי די הרבה לנסוע בצומת גלילות לאחרונה ולהביט על הגשר החדש שנבנה. משום מה נראה לי שהוא צר מדי - ייתכן שהוא בן שני נתיבים בלבד? אם כן, זה ביזיון שאין כמותו. לדעתי הוא היה צריך להיות בן ארבעה נתיבים, בגלל הפיצול שמגיע מייד אחרי סופו - לאיילון ולכביש 5, אבל לא בניתי על מע"צ שתבין זאת והסתפקתי בשלושה נתיבים, ועכשיו אני גם לא בטוח לגבי זה. מישהו יודע? אגב : 1. אני מסתדר מצויין גם כיום, כשיש פקק. יצא לי לנסוע לאחרונה כמה פעמים בכביש החוף כשהתחיל פקק כבר בסביבות גשר הסינמה-סיטי, ומה עשיתי? נסעתי ישר בנתיבים הימניים ועקפתי את הפקק, פניתי ימינה לכביש הקאנטרי קלאב, עשיתי חיש מהר פניית פרסה לא מסוכנת כלל, ועברתי את הצומת לכיוון מזרח כבר ברמזור הראשון! אין ספק כי חסכתי לפחות חמש דקות במקרה הטוב. 2. לאחר סיום בניית הגשר, גם אם טעיתי והוא יהיה בן שלושה נתיבים, אני צופה פקק רציני בסופו, לפחות בשעות העומס : התנועה המופנית לאיילון בנפחים הרבה יותר גדולים מכיום, תיתקל בפקק שקיים כבר היום בנתיבי איילון והפקק יתחיל מתוך הגשר החדש. התנועה שנוסעת לכביש 5 תיתקע ברמזור שמעל כביש איילון (ידוע לי שיבוטל בעוד כשנתיים בסיום בניית רמפת 5/20, אבל בינתיים יהיה פקק). אני מקווה שאני טועה אך זה מה שנראה לי שיהיה. 3. גם כשיגמרו את רמפת 5/20, אני לא יודע איך נפח התנועה האדיר ישתלב בכביש החוף. הפניה ימינה מכביש 5 לכביש החוף הנה בעייתית, וגם זרם המגיעים מכביש 2 יהיה כנחשול, משום שהרמזור שלהם יתארך בעקבות בניית הגשר הנוכחי. כדי למנוע זאת, חייבים להרחיב את כביש החוף מגלילות עד כפר שמריהו. משה