הדיון כאן למטה הוא שיא החושך

arana1

New member
הקשר ברור

כי שיפוט, בניגוד לזה שכולם כאן מתקשטים בו כי לא אכפת להם באמת מכלום ומאף אחד, לא נובע מהאוויר, מכלום, הוא מבוסס על התחושות והחרדות והכאבים שאנחנו גורמים אחד לשני, אז אנטי יכולה לקשקש את עצמה עד השנה הבאה אבל כעובדה אם מישהו יפנה אליה היא תרצה מייד להתאבד.

אנחנו הרי בקטע של לחבר את האידיאי והמוסרי לקונקרטי לא ?

את לא אדם רע, את פשוט טיפשה כמו כולם, לא ממש יודעת מה לעשות, ואני יכול להבדיל בין הי מהוסס ולא בטוח לאונס, זה לא שהתנפלת עלי כי לא עניתי לך בהיי
 
ובשנית מה הקשר ?

לא באתי בטענה כלפי אף אדם שחושש מזה שיאמרו לו שלום .
לא אמרתי שזה רע לרצות להמנע משלום
(הדבר היחיד שציינתי הוא שניסיון מופגן מדי עשוי למשוך תשומת לב לא רצויה).
לא הקטנתי או זילזלתי באפשרות לדון לעומק במחוות יומיומיות ובייצג שלהם לדברים מקיפים ועמוקים מזה.

אמרתי שאני לא חושבת שאדם שרוצה לומר לך שלום משול לרוצח סדרתי.
אמרתי שאני חושבת שצריך לשמור על פרופורציה ביחס למי שאנחנו מדמים לאדם שעשה פשע נורא כי אחרת זה מגחיך , מוריד מהיכולת לחוש "ניואנסים" או "עדינות" מכל התהליך. לא כי זה גדול וזה קטן אלא כי יש המון דברים שנעדרים מאונס רצחני, או מעשה נבלה (בעולם שלי) מלומר "שלום לאחר" וזה בכלל לא תלוי במה שהוא מרגיש כלפי השלום הזה . שלום לעולם לא יהיה גרוע כמו להרוג ילד קטן בדקירות סכין או להרביץ מכות למישהו שנתן לך מבט "לא נכון".

מה כל כך נשגב מבחינתך במה שאמרתי -
אמרתי - לא צריך לדון אדם בצורה כל כך נמרצת וקשה במקרה כזה.
בדיוק מאותה סיבה בכלל לא ניסיתי לעשות את זה למי שחווה קושי מול הבעה נורמטיבית יותר של הדברים (הנקישה).

מה כל כך מסובך ?
 

arana1

New member
פרופורציה לא זהה בהכרח ותמיד לזו שלך

אז אם מנסים לרדת או להתעלות קצת מעל רמת הסיסמא כדאי לומר שזה כולל גם את היכולת להכיל שמה שנתפש לך כלא פרופציונלי הוא לא כזה בהכרח לאחר.


לדעתי יש סיבה מהותית ועמוקה שדורשת הרבה יותר מהתייחסות שטחית בלבד או פתרונות טריקיים בלבד מאחורי העובדה והמצב שבשביל אוטיסטים רבים המרחב האין אישי מעלה כל הזמן שאלות הכי אינסופיות ולכן כל דבר בו יכול להתפוצץ לחלוטין,
גם וביחוד מה שנראה לאדם הנורמטיבי יותר כשולי ואוטומטי ולא בעייתי,
לפחות אני מאז שאני ילד נטרף לחלוטין בדיוק סביב מה שלא משנה לאף אחד,
אז ככה זה,
עם זה אני מתמודד,
וכתבתי כבר לפני שנים תזה שלמה על אמירת שלום ולמה בשבילי זה פצצה גרעינית,
ונדמה לי שגם לאחותך זה כך,
אז יש לזה סיבה,
וצריך או לפחות מותר לברר אותה,
אבל היא אפשר כי את מתחילה לצרוח מה אתם רוצים רק אמרו לי שלום למה אתם מוציאים את זה מפרופורציה, זה הפרופורציה שלי, לא שלך, בסדר נשמה ?
 
לא, זה לא בסדר .

זה לא בסדר שאתה מתעלם מדברים שכתבתי .
זה לא בסדר שאתה קושר לי דברים שלא אמרתי .
זה לא בסדר שאחרי כל זה אתה טוען שמשתיקים אותך כשלא.
זה לא בסדר בכלל.

מילא היית מנסה לברר או טוען\מסתייג שלא הבנת אבל זה בכלל לא בסדר שמזה אתה קופץ "לכפרה" .

ולא , זה לא בסדר בכלל שאתה לא מבין את הנקודה.
תמכת באדם שאמר שהוא מוכן לזרוק זוהמה על אדם שבסך הכל היה שם, כמו סמל לכל הדברים שקדמו , ולא זה לא בסדר שהוא יכנס באדם תמים , שרק שאל שאלה, שרק רצה תשובה ויראה לו "מה זה". זה פשוט לא בסדר שאתה מתעדף את זה - גם אם לא תומך באלימות או בפניה - אז כן משדר תמיכה בלי לסייג שמעבר לכל הבלה בלה בלה העמוק יש גם אדם פשוט שבא בכוונה טובה.
זה הכי לא בסדר בעולם שאתה לא רואה את זה. הכי.
 

arana1

New member
לא תמכתי בזריקת זוהמה

ולא רק שלא תמכתי בזה אלא כתבתי עשרות פעמים נגד זה
 
כתבתי על זה .

ועדין , בשום מקום ולו אחד לא סייגת את זה .
בשום מקום ולו בשמץ לא הבעת ניסיון להצביע לו על זה שאפשרי שאדם אפילו לא האישה הזו - יש לו גם השקפת עולם משלו ורצון משלו והוא לא רוצה להזיק לאחר.
בשום מקום לא הצגת אישה כמו זו שעמדה בתחנת הדלק ושאלה שאלה כפחות ממפלצת.

וזה מרתיח לי את הדם.
 

arana1

New member
חחחחחחחחחחחחחחחח

את כמו הפשיסטים שצורחים על כל מי שמבקר את היחס לפלשתינים "למה אתה לא מפגין נגד אסאד ?"

כתבתי רבות על כך שברור לי למה הבבונים זקוקים לצפיפות, אני מקבל את זה, אוטיסטים לעומת זאת מתמוטטים בתנאי צפיפות, זאת אומרת שגם אם צד אחד לא רוצה להזיק הוא עדיין מזיק (זה גם לא נכון שהצד הזה לא רוצה להזיק כי חלק מהצפיפות השבטית חייבת להיות מלווה באלימות כלפי האחר)
 
לא. אני דורשת תשובה.

אתה משחק מחבואים .

אתה תעמוד מאחורי המילים שלך.
האם בעיניך מה שהאישה הזו שקול לאונס של ילדה? .

לא אכפת לי מה השפה שלך . לא אכפת לי מה זה מעשה נבלה ושזה בזעיר אנפין הדגמה של אונס. לא מעניין אותי מה הצד מרגיש -חרדותיו ופחדיו במקומם וכבודם מונח .

ולא מעניין אותי מה כתבת על הירקן. ולא מעניין אותי מרחב "רפוי".
אתה תעמוד עכשיו מול המשמעות של הדברים שלך.
ואתה תפסיק להכניס לי מילים לפה.
זו ההשוואה שלך ? כי אם כן, אז כן כפרה. אני מצפה לפרופורציות .
ואתה חד וחלק יוצא אידיוט.

שלום ותודה.
 
אני יכול לענות לך כאחד שנפגע מיניצ

ובצורה מאוד קשה שכן היחס למרכזי שלי כשולי ולא רלוונטי מצמחת אותי יותר מאירועים שקרו לפני כמעת עשרים שנה זה לא מטריד אותי ביום יום יום יותר מביטול התקפות של האני שלי ובעיני לי יש פחות זכות לדבר על האונס שעוברים אוטסטים מיום שאובחנו לעומת נפגעי פגיעה מיניצ ואת זה אני מנסה לדברר עם עצמי ועםאחרים ואם תכווני לארי לאירוע של המלחמה והטראומה או האילוף שעבר אני בטוח שיענה באופן דומה והוא בעצמו אמר לי לונר לסבתא שלי שהפוסט טאראומה היא מה שעוברים חרגים ובמיויד אוטסטים בילדות ייותר מאשר המיתוס על אונס או אירוע טראומטי מלחמתי לכו אני מנסה להבהיר גם מה הבנתי ממנן .
 

גורג42

New member
שאני אבין...

אתה משווה את הזוועות של הממסד הפסיכיאטרי למישהו שאומר "שלום" ברחוב? ברצינות?

חרסינה צודקת. איבדתם כל פורפורציה.
 

arana1

New member
קטעים איתך

כי אין כמוך כדי להדגים ולהחמחיש ובצורה שאין מובהקת ממנה בדיוק את כל מה שהכי כושל ומכשיל ומטומטם בתפישה ליניארית,
אתה משווה בין דברים כמותית ואיכותית בדיוק במקום שדווקא העדר מוחלט של קשר כזה חושף את מורכבות רשת ההקשרים הכל כך הכי הדדית שקושרת את ההכי ההכי ההכי יומיומי ושגור ומובן מאליו ואוטומטי לאמיתות עמוקות שיכולות להיות גם הכי מזעזעות וגם הכי יפות.

בגלל זה גם אין טעם להתווכח עם הורים שאומרים "אבל הם לא מתפקדים אז שקודם יתפקדו עצמאית ואז נדבר פילוסופית ורוחנית ומוסרית",
אז לא,
בדיוק ההפך,
הם לא קולטים את מה שאתה לא קולט ואת מה שאלה לא קולטת ובדיוק מאותה סיבה,
שדווקא בגלל שהדברים הכי לא זהים ושונים ונבדלים באין סוף סקאלות של חומרה הקשר ביניהם מאיר כה מהותית אחד על ואת השני.

עזוב נתי, באמת, אנחנו מדברים לקירות
 
לי זה מאוד ברור

איך שפה הגותית אומנתית מדעית יכולה לגעת בזה איך הכל מתחבר יחד לתמונה אחת , זה מצריך אכן חשיבה מאוד לא מקובעת ולנאריצ וחכן בעיני אסים כל כך מצטיינים בחיבור וירידה לפרטים שוליים שאגב מנצלים את זה בם למודעין ולזה אני מתנגר כי בעיני לאוטיסט לא מתאים להתגייס או ללמוד באופן פורמלי
 
כלומר השלום הוא חלק מערך

רגישיות שלא מנסים להתחשב בו אנחנו מכללים רחוק יותר לכל מערך נכפה וזה בעייתי ומצמית בטירוף .
 

arana1

New member
השלם שלם כי מחבר חלקים שונים

השלם שלם כי מחבר ערכים שונים, בגלל זה גם נכון וצריך ומהותי כל כך סובלנות לשונות, וגם כאן הדברים משלימים, אז בשביל אנשים כמו גור והנ"ט הפשיסטי בכלל הדברים ניתנים להשוואה ולחיבור רק שהם זהים לחלוטין בעוד שמי שמחפש שלמות שיש בה אהבה ומשמעות ורגישות לבני אדם נוטה לחבר דווקא בין מה ששונה ולא זהה בכלל,
הרי בדיוק בגלל זה כל ההטפות שלו ושל קגומה לסובלנות הן כל כך הכי חלולות,
שבדיוק את הבסיס לסובלנות הם לא רק מפספסים אלא הכי תוקפים
 
נכון מאוד

כי הכל צריך להאמר בשפה יפה כדאי שלא תפצע ציפור הנפש הרגישה שלהם אני כל כך בז לצורה הזו שאתה לא מאמין וזה לא רק זה זה הכי מהותי העניין של הרגישיות האוטסטיןת פשוט נרמס ועוד על ידי אוטסטים זה פשוט טירוף
 
השלום הוא לא העיקר אלא הסימון

אלא הקטע של ערכים נכפים וכן זה כמו אונס לא מידי אלא עקיף לכן כאדם הדדי כמו אוטיסט השולי נראה לך גדול בהרבה מאדם ממוצע
 
וזה בדיוק העניין שהסימטריה בשיפוט של אחר

לעולם לא יכולה להיות באמת שלמה.
אז אנטי רוצה למות כל פעם מהאפשרות שיאמרו לה שלום ויש לזה סיבות מאוד עמוקות וטובות ואפילו קשות מצד אנשים שאפילו לא בטוח שיוכלו להבחין במה עוללו כשעוללו את זה .

(סליחה דודית , אני סתם משתמשת בך כדוגמא חסרת ידע אישי - יכולתי לבחור כל אדם , פשוט עלית אז לצורך הנוחות)

אוקי אבל זה גם אומר ממש ככה שלא כל אדם שתפגוש ברחוב שיגיד לך שלום , או שישאל אותך בתחנת הדלק :"אדוני זו ת.ז. הזהות שלך" כשתגיש לו את כרטיס האשראי שלך - הוא זה שהביא אותך לשם. הוא יכול לקחת חלק במערך מאוד דכאני , אטום , וחסר לב- אבל הוא עדין פרט יחודי ויש לדון אותו לגופו, למניעיו ולהשתדל לשמור על פרשנות נדיבה כמו שהיא שדודית הציעה. עכשיו זה נוגע לאדם הפרטי אם רוצים לחבר את זה לטון כללי אין בזה שום בעיה בכלל.

אדם לא מנותק מטון כללי אבל אדם הוא גם לא רק הטון הכללי ובעיני עצם העובדה שאפשר לכתוב שהוא מפגר,מנוול , נחות וכיוצא בזה בלי בכלל להכירו היא מעשה עוול משל עצמו (לקחתי מילים שנאמרו בפוסט שנכתב- לא יושבת לך על עצם הזנב על מה כן או לא רשמת).

ולכן המסקנה הכי חזקה מזה היא לא לשפוט לגנות אדם.
כי הסימטריה שלך אף פעם לא שלמה - זה לא אומר שצריך להמנע מביקורת , אפשר אבל ממקום אחר. לא זה שפוסל ומצמית כל אדם במיידי.
וכן נראה לי שניסית לגעת בזה כששוחחת על השהית השיפוט בכתיבה או ביצירה בדיונית.
 

arana1

New member
אבל את תוקפת דווקא את הלא תוקפניים

מצד אחד את טוענת שאת לא משתיקה וחוסמת אף אחד מצד שני בזמן שאת מגינה ומתלהמת על זכותה של האשה לאנוס את המרחב הפרטי שלך במיידי ובמוחשי את שוללת את זכותי להעיר על כך ממרחק בטוח ובצורה הכי עקיפה ומופשטת דרך נסיון לבירור ציבורי של פחדים כמו שלי

זה חרא
 
אני שוללת את הזכות שלך להשוות את האישה הזו לרוצחת המונים

אני שוללת את הזכות שלך לעשות מיש מאש שפתי ולהפוך מעשה שקשה לצד השני - ויכול לבחור כל תגובה שנראית לו לכך ,
אני שוללת את הזכות שלך להגדיר את המעשה של מי שהגדרת כ"תוקפני" לזה לכזה ששקול למעשה של הנאצים .

אני שוללת את הזכות שלך להזנות מעשים חמורים ואיומים וכוונות נאלחות לאלה של אנשים לא מודעים , שכוונתם טובה ושלא פגעו פיזית באיש. כן שוללת מכל וכל.


אם זה קשה לך "כפרה" אז תתגבר "מותק".
 
למעלה