ההופעה בזאפה - היה מוזר !

perrinat

New member
אם כבר ביוסי עסקינן. ובכן, מיהו אותו יוסי?

יוסי יכול להיות אנלוגיה לאותו אדם שמעניק הרבה אהבה, יותר מהממוצע, ופעם אחת כשהוא העניק פחות אהבה - ישר לכלכו עליו, כי אנשים התרגלו לטוב (=מירי). באותה נשימה, יוסי יכול להיות אדם פשוט שאוהב להגיע לאירועים ושמחות, שמשמח אותו לתת, ולכתוב צ'ק שמן לאנשים שהוא אוהב, האנשים האלה חיים על חשבונו, ובתוך תוכו הוא גם מצפה לקבל בחזרה, אם לא כסף אז לפחות איזו תודה, או שלא יקחו אותו כמובן מאליו... (=המעריצים). מוסר השכל- תלוי מאיזה צד של יוסי את/ה מסתכל/ת... תחשבו גם על זה. לילה טוב!
 
שתבקש מה - שהיא - רוצה! זה מובן מאוד!

אני בכלל לא חלק מהפורום, כתבתי פה ושם הודעות, והנה... יצא שאני זו שכתבתי את מה שהלך שם בהופעה, אפילו בלי לדעת מה הסיבה. זו הייתה פשוט חוויה הזויה, הופעה יוצאת דופן, משהו שם היה מסריח. הבקשה שלה, כמה שתהייה מוצדקת, או לא - (זה תלוי) לא מעוררת בי שום תגובה, או הסתייגות. אבל - הבידור שהיא יצרה בהופעה, על חשבון זלזול בפורום, והצגתו לכלל הקהל כגוף שלילי בעיניה, זו - ההתנהגות - הפוגעת. יש דרך לבקש דברים... מה יוצא לה מזה שהיא מנופפת את הקונפליקט הזה מול קהל זר? ושוב, לא מה שמאחורי המילים, כי את זה אפשר להבין. (אם מתאמצים) מור, לשאלתך - היא שרה את "מלך" בפעם הראשונה בהופעה. היה מדהים. ודבר נוסף, היא התנהגה מוזר במשך כל ההופעה, לא מירי שאנחנו מכירים, כאילו זו מירי חדשה, "מירי של כוכב נולד". לא יודעת איך להסביר, משהו שם לא היה אמיתי. לא הדיבור, לא התגובות המתחנחנות שלה לקהל, לא ההתנהגות על הבמה... לא הזרימה שלה עם בקשות הקהל - לדעתי, גם אורי וגם הנגנים (ממבט אליהם בזמן ההופעה) - לא הבינו מה נסגר עם הבחורה. הם שידרו אחד לשני במבטים, ומי שהיה בלא מעט הופעות שלה - יכול לקלוט את זה ישר. אבל שיהיה. אני כבר לא הולכת להיות בהופעות שלה בעתיד.
 
באמת היתה הופעה מוזרה..

אני כתבתי על זה בתגובה הראשונה שלי בנושא,שהיה ממש ממש מוזר..זאת לא אותה מירי!
 
יח"צ,

א. בהתחשב בעובדה שטרם היית בהופעה שלה, אני מתרשמת מהנחתך שרואים גם מהשורות הבאות מצוין.
ב. בתור "מחבבת ומעריכה", נחמד מצדך לצפות מאתנו ליותר אמפתיה כלפיה.
ג. בתור מי שכתבה את ההודעה על ההתנהגות המדוברת בהופעה, יש לציין שכתבתי את זה רק כי זה היה מוזר בעיניי לשמוע, אני לא כותבת בפורום, אני לא חלק ממפגשי הפורום (מעולם לא הייתי), לא פגשתי אותה מאחורי הקלעים ולא התיימרתי ליצור איתה קשר אישי, לכן - לא ציפיתי שהביקורת על ההופעה תעורר תגובות כה רבות. מה גם שלא ידעתי על שני המקרים הקודמים ועל הסיפור שמאחורי המילים, כך שהאסימון נפל לי רק אחרי התגובות שקיבלתי כאן, ולפני כן, זה היה סימן שאלה אחד גדול בנוגע להתנהגותה, וכפי שרשמתי בכותרת ההודעה הפותחת את השרשור - "היה הזוי!"
ומזל שהעניין נפתר לי כאן, ושבחרתי לכתוב את התרשמותי מההופעה, כי אחרת זה היה נשאר אצלי כלוט בערפל. אף אחד לא דרמטי כאן, בדיוק כמו שאמרת שהיא אדם יצרי, כמו כולנו, שעובר דברים בחיים, כך גם חברי הפורום שמרגישים זלזול מצד אמן שעד כה, העריכו ללא תנאים ובגבול הטעם הטוב. (וכן, אני מרשה לעצמי לומר את זה, כי למיטב ידיעתי, אף פעם לא נגרמה לה אי-נוחות/הטרדה מצד הפורום הספציפי הזה.) ערב טוב.
 

yaf36

New member
הציניות שלך ממש לא במקום

א' - אמרתי ואני חוזרת על זה - כן אני מחבבת ומעריכה אותה כזמרת. אנסה להסביר- יש זמרת אחרת שאני אוהבת ואוהדת מאד, ולהופעות שלה אני כן מגיעה הרבה. כך שכן נתקלתי בתופעות של "הערצת יתר", נקרא לזה, וראיתי השקעת יתר מצד המעריצים הנ"ל מה שגרם לציפיות יתר מצידם, לא מוצדקות מהזמרת... אז אל לך להניח הנחות הזויות, יח"צ אני ממש לא! להתערבות שלי בעניין הייתה כוונה טובה ולא שום מניע אחר! ב' - הבנת הנקרא! אז לפני שאת מתלהמת ומתקיפה בהתגוננות קראי שוב את מה שכתבתי, ותביני שהתייחסתי לנושא בכללי, לרוב ההודעות כאן בשרשור ולא להודעה שלך ספציפית, כולל ההודעה הדרמטית, (כן היא דרמטית בעיניי) של מנהלת הפורום שפרשה ושאמרה מפורשות שהעניין זירז את החלטתה לעזוב את הניהול... אז אני רוצה להגיד שגם אם כל זה נכון ואתם צודקים ולא מגזימים בזה שנפגעתם, תדעו שיש דברים מעבר לשחור לבן, האסימונים שנפלו לך יכולים להיות לא נכונים. בככלי לא נכון להשליך ולפסוק מהתנהגות לא יפה/לא מוצדקת/פוגענית אחת של אדם, במיוחד שהיא לא אופיינית לו בד"כ, על אופיו. אז לא צריך להסיק מזה שהיא לא מעריכה, כלומר כפוית טובה, לא אכפת לה מכם ולוקחת את המעריצים כמובן אליו... מקרה כזה לא מצדיק שימחקו לה את כל ההערכה בבת אחת, שישימו עליה איקס. לפחות מגיע לה שתיתנו לה ליהנות מן הספק. אילו היה מדובר בזמרת שאני אוהבת הייתי מאד רוצה שבכל זאת ולמרות הכל תישמר גישה מכבדת אליה. ואגב לא אמרתי שנגרמה לה אי-נוחות מצדכם אלא שהיא אולי לקחה/הבינה/פירשה... משהו ברגישות יתר... מקווה שהפעם הובנתי נכון, בכל מקרה אני סיימתי את התעסוקתי בנושא.
 

אריה31

Member
מנהל
איש איש ודעתו

אם למירי נמאס מהמעריצים, אולי היא תיפגע מזה, אבל זו זכותה
 
../images/Emo26.gif בכללי אני אומר

יש פה גישה קצת היסטרית/ ילדותית, החיים זה לא שחור לבן! מה הקשר שנמאס לה ממעריצים או שהיא שיחקה את עצמה כל השנים?! זה ממש זיכרון לטווח קצר. רק לפני חודש וכמה ימים היא קיבלה ממכם מתנה והגיבה תודה וכו', וזה לא אורי מגיב בשמה (עוד המצאה) כי הוא יודע להקליד נורמלי :] זהו.. מקווה שדברים יסתדרו.
 

pRimaVeriTaVIV

New member
השאלה הזאת הייתה יכולה להיות רלוונטית

אם הפורום היה נפתח רק עכשיו... אבל היא לא, וזה בגלל שהקשר שאתה מדבר עליו עם מירי קיים כבר שנים, הפורום הזה נפתח כבר לפני שש שנים ויש פה אנשים שנמצאים בו בערך אותה תקופה, אני אישית פה כבר חמש וחצי שנים "אני לא יודע איך מירי הרגישה כל התקופה בה שיתפה פעולה עם המעריצים ומה גרם לה להפנות אליהם עורף. נדמה לי שאני במקומה הייתי שמח להגיע להופעה ולראות פנים מוכרות, אבל לא כאלו שמגיעים לכל הופעה והופעה, לא כאלו שמנסים לגנוב את ההצגה בעצמם." אם היית שמח במצב שאמרת אז אני בטוח שלא היית משתף פעולה עם קשר מעבר לזה ולא היית נותן לאף אחד להיות באשליה שקיים קשר כזה אם לא היית מעוניין בו, וזה מתוך כבוד בסיסי לאדם אחר באופן אישי אני גם לא חושב שזה המצב, אני לא חושב שהיא ניסתה להשלות מישהו, אלא שיתפה פעולה מרצונה החופשי ובגלל שהיא נהנתה מזה... אם מלכתחילה הייתה לה בעיה עם זה אז היא הייתה אומרת לפני ארבע שנים, חמש שנים, שש שנים, לא עכשיו. או לפחות - הייתה צריכה להגיד, אם זה המצב
 
ממתי ניסינו לגנוב למירי את ההצגה?

ממתי המעריצים הקבועים גונבים תשומת לב מהקהל שבא בפעם ראשונה? אנו בד"כ גם נותנים להם להכנס לפנינו לחדר אומנים. אני לא מסכימה שאהבה לקהל הידוע, זה שעוקב אחריה לא מעט שנים כבר באה על חשבון אנשים אחרים שזו להם הופעה ראשונה. אנו קהל מתורבת (רובנו) לא קרה שהרסנו לה בדיחה זו אחרת למרות הפעמים הרבות ששמענו אותם שוב ושוב, ואפילו צחקנו אותי זה לא מעניין איפה אורי.הוא לא שומר ראש שלה. היא בן אדם בפני עצמו.
 

אריה31

Member
מנהל
רק העליתי השערה

אולי זה מה שמירי הרגישה אגב כאחד שהיה בכמה (לא מעט) הופעות ראיתי גם כאלו שהפריעו לה, לא את, אבל כמו שכתבת רו ב נ ו קהל מתורבת אני שוב לא מדבר בשם מירי, אבל אם אני במקומה היה קשה לי לראות בכל הופעה את אותם אנשים בשתי השורות הראשונות ומה לעשות את שתי השורות הראשונות רואים הכי טוב מהבמה ולנסות להצחיק אותם מירי היא בפני עצמה, אבל ברגע שבן אדם מסתבך וגם טועה (והיא טעתה בענק בהופעה האחרונה) אדם קרוב אליו יכול לנסות לעזור
 
אז אני במקצועי - שאני מורה

אם מפריע לי לראות את התלמידים שלי כל יום יום ויושבים באותם מקומות, אז אולי גם אני אבקש רק שישבו בשורה האחרונה שלא אראה אותם? ברגע שבן אדם מסתבך ואומר דברים לא במקום אז צפוי שיבקש סליחה. גם צפוי שלא יחזור על אותה טעות פעמיים.
 

אריה31

Member
מנהל
יש קצת הבדל

התלמידים מחוייבים לשבת בכיתה, לצפות בהופעה זו בעיקר זכות גם זכותו של כל אחד לבחור את מקום הישיבה באולם, אבל אם האומן מעדיף לראות פרצופים חדשים מותר לו לבקש מהמעריצים, חבל בעיקר על הדרך שמירי עשתה את זה מסכים לגמרי עם השורה האחרונה שלך
 

viko222

New member
../images/Emo24.gifאני לגמרי איתך.

בעיקרון,מה שמירי אמרה לא מדבר אלי ספיצפית אבל אחרי כל ההשקעה מצידך אליה.ההקרבה שלך אליה.היא מדברת עליך!ככה בפומבי,זה הכעיס אותי עד עמקי נשמתי שבאמת הרגשתי פגוע וכעוס כיאלו היא כיוונה את דבריה אליי. אם תרשי לי,אז אני מודה לך מאד על כל מה שעשית עבורנו פה בפורום
תודה על הכרטיסים,סינגלים והכל!
 
חשוב לי להדגיש משהו..

אני לא מצדיקה את מירי , אני באה בהמון שאלות כי אין לי מושג מאיפה זה בא למירי ואיך מתמודדים עם מה שאמרה ..חשבתי על זה בלילה ודבר אחד מכל מה שאני לא מבינה אני כן מבינה שבסופו של דבר כל הסלבס אותו הדבר ואני חשבתי שמירי שננה מהם . שוב סליחה על השאלות אני עוד יעקל את זה בקצב שלי .
 
מה שמאכזב זו הדרך שבה הדברים נאמרו

באמצע הופעה חיה, מול קהל, בבטחון מוחלט שאין שם אף אחד מהפורום, במטרה לבדר את "הקהל החדש". ועוד בהרגשת אושר, או הקלה, בנימה צינית, או מזלזלת - (אני כבר לא יודעת איך לפרש את זה), על כך שהמעריצים שלה התחדשו, וזה גם לא מזיז לה שלא תראה יותר את הפורום הותיק. את היית שם, אני מניחה שהרגשת בדיוק כמוני... לשמוע את הדברים כאן, כשהם רשומים, לעומת ההרגשה בהופעה עצמה, כשהדברים נאמרו ב-live מול קהל שלם שאפילו צחק מהם, זה פוגע. לא ברמה האישית, כי אני שמה דברים בפרופורציות, ואני כן נהניתי מההופעה בסופו של דבר, אבל בנסיעה הביתה - פשוט הייתי עצבנית ומאוכזבת! נפל לי האסימון, וזה איכזב אותי מאוד. דבר נוסף, גם אני ישבתי בשורה הראשונה, אגב, בצדי הבמה, וכשהיא החליטה לשעשע את עצמה עם סבב השמות המגוחך שביצעה לשורה הראשונה, היא הסתכלה עליי לכמה שניות - אותי משום מה, היא לא שאלה מה השם, וחשבתי שאם הייתה שואלת, הייתי מציינת לה במיקרופון את העובדה שגם אני מהפורום. (כנראה שהיא הבינה לבד, לא קשה לזהות מעריצים ותיקים, לעומת חדשים ונלהבים, שלא יודעים לשיר משפט אחד מהשירים שלה ברצף.
). מה שמוזר הוא, שאתמול שמעתי שיר שלה ברדיו, ולא התלהבתי כהרגלי. להפסיק להעריץ מישהו זה מתסכל, אבל כנראה שזה יותר בריא.
 
למעלה