ההופעה בזאפה - היה מוזר !

אני הייתי שם....

ורק באותו היום של ההופעה גיליתי בכלל על הסיפור הזה!!! למזלי היה לי מקום לצידי במה ולא היה לי בכלל סיבה לנסות אפילו לעבור לשורה ראשונה כמו שאני תמיד מנסה בזאפה... שהיא אמרה את המשפט שהיא אמרה (מה שכתבו פה נכון!) לא ידעתי איפה לקבור את עצמי... אבל מצד שני!!! ויש לי הרבה מה להגיד מצד שני... מעבר להיותה מפורסמת/זמרת/סלב.. היא בן אדם,ובן אדם עובר דברים בחיים,כמו כולנו! כנראה היא היתה עצבנית והעצבים עלו לה לראש ואנחנו הפורום יצאנו ה"קורבן" בסיפור הזה, אני לא אומרת שאין מצב שמפריע לה שאנחנו שורות ראשונות, אם היא אמרה אז זה מפריע לה..אבל אולי משהו עיצבן אותה בלי קשר אלינו וזה יצא בצורת ביטוי כזאת. בכל אופן,ממש ממש עצוב לי על המצב, היה לי עצוב להיות לבד אתמול בזאפה...היה לי עצוב לשמוע את הסיפור הזה, כל הסיטואציה הזאת הזויה ומעציבה! אבל מצד שני!! (כן שוב מצד שני..אמרתי שיש לי הרבה מה להגיד בנושא), בתור אחת שמעריצה מישהו מסויים גם מהסגנון האחר של המוזיקה אני יכולה להגיד שמה שמירי אמרה זה שטויות וזה קורה וצריך להבליג וכמו שאומרים בקטנה, אני בתור מעריצה של אביב גפן אף פעם לא פניתי אליו להגיד לו שאני אוהבת אותו בגלל הדמות שהוא משדר, מירי מדהימה והרבה זמרים יכולים ללמוד ממנה איך מתייחסים למעריצים,אז נפלט לה פעם אחת משהו... סוו וואט?? \ אני לא אומרת שזה לא פוגע,אני לא אומרת שזה לא מיותר,אני לא אומרת שאתם צודקים בכעס שלכם,וכן גם אני כועסת... אבל באמת שיש דברים יותר גרועים מבחינת יחסים בין זמרים למעריצים שלהם.
 

perrinat

New member
כל מערכת יחסים זמר-מעריץ היא בעיתית בעיני

יש פה משהו בעייתי מלכתחילה בכל מערכת היחסים הזו, ככה שאי אפשר לקרוא לזה מערכת יחסים אפילו. אני טוענת ש: 1- רב האנשים צריכים לעבור מערכת יחסים אחת כזו לפחות, כדי להבין מערכת יחסים נורמלית מהי. 2- כל מערכת יחסים זמר-מעריץ סופה להיכשל. 3- ברב המקרים המעריצים יבטלו את עצמם לעומת הזמר שהם מעריצים אותו. ופה נעוצה הבעיה. 4- הלקח של כולם צריך להיות: תעמידו את עצמכם במקום הראשון, תאהבו את עצמכם לא פחות מאת אחרים, ותחפשו אנשים שיוכלו לאהוב אתכם בחזרה.
 
אני מסכימה איתך מאוד!

היתה תקופה עוד בתקופה שהיתי שומעת רק את אביב גפן (לפני כמה שנים טובות חח) , ששנאתי!!!! שאנשים היו מגדירים אותי כמעריצה דווקא בגלל הסיבות שציינת.. היתי ככה עד לא מזמן, ומה שגרם לזה שעכשיו אני התחלתי לאחרונה להגדיר את עצמי כ"מעריצה" כי אנשים באים אלי ואומרים לי וואלה את לא מעריצה?! אז את לא באמת אוהבת... לא שאכפת לי מהערות של אחרים, אבל לא אהבתי את זה...
 
אמרתי שאני מפסיקה לכתוב פה

אבל לא מסכימה עם מה שכתבת וחייבת לכתוב את דעתי בנושא. למה שיפריע לה שאנו שורות ראשונות? אנו בכל ההופעות מעולם לא סגרנו את כל השורות הראשונות בזאפה, אם ת"א או הרצליה. אנו מעולם לא הפרענו לסיפורים שלה למרות ששומעים אותם שוב ושוב ושוב ושוב. גם אם משהו עיצבן אותה, גם אם היא בכאבי מחזור, גם אם תמר לא ישנה בלילות ולכן גם היא, עדיין היא לא צריכה להוציא את זה עלינו, על חברי הפורום.שתוציא את זה על אורי, על תמר, לא עלינו, לא על אילו שמשקיעים ממיטב כספנו בשבילה. בתור אלו שמשלמים על כל כרטיס יותר ממאה שקלים, למה שנהיה שונים ולא נחליט איפה אנו יושבים? אנו בחרנו להגיע כשעה לפני פתיחת הדלתות מבחירה שלנו אז למה שלא נשב בשורה הראשונה? אם נבליג ולא נגיב, ונחזור להיות בהופעות כאילו כלום לא קרה זה מבחינתנו כאילו כלום לא קרה. אבל כן קרה.אני יכולה להגיד על עצמי שיותר פגע הדרך שבה הדברים נאמרו מאשר הדברים עצמו. את יכולה לראות שזה לא רק שנפלט לה פעם אחת, הנה גם חזר אתמול ופלטה שוב.
 
כנראה לא הבנת את מה שכתבתי...

וחפרתי לך על הדעה שלי כל היום... אני לא אומרת שהיא בסדר, ושאסור לנו לשבת בשורות הראשונות, אני מסכימה איתך שמותר לנו לשבת איפה שבא לנו..אנחנו קהל שלה כמו כל אחד אחר,אז מה שאנחנו מהפורום ,ההפך זה שאנחנו מהפורום זה אמור להיות עוד יותר מובן מאליו שנשב שורה ראשונה.. מה שבעצם באתי להגיד שחבל לשפוט ולשמור טינה,היא קודם כל בן אדם,עוד לפני שהיא סלב... נתבאס ונכעס ומה יצא מזה??? את מי אתם מענישים שאתם לא הולכים להופעות? את מירי בטוח לא...רק את עצמכם,וחבל.. וזה שהיא דיברה אתמול על זה , לפי דעתי זה רק מראה שזה כן מפריע לה והיא כן מביע חרטה..
 
יש דרך להביע חרטה

הדרך שבה נקטה אתמול מתאימה לתינוקת /ילדה בת 4 אם היא מתנצלת היא יכולה לכתוב פה בפורום כמו שהיתה עושה פעם. לא חסר אומנים לאהוב ולהעריך. מירי היא לא היחידה. אני לא חושבת שאני מישהי שהולכת אחרי מירי בעיניים עצומות ללא יכולת של ביקורת עצמית. שתרד עלי, על הפורום, על האנשים הקרובים אלי ואני אמשיך להגיע להופעות כאילו כלום לא קרה? אם ככה מביעים חרטה אני לא רוצה לדעת מה זה שכועסים.
 
עדי....

אין לי מושג בכלל איך היא אמרה את מה שהיא אמרה,אבל מירי בשביל רוב אנשי הפורום (לפי מה שכן הספקתי לשים לב ולהכיר..) היא סוג של חברה, ועוד יותר מזה, משפט שאני משתמשת בו הרבה כי הוא די ברור, מהאנשים הקרובים אליך ביותר אתה הכי נפגע...אם סתם אחד היה פוגע לא היה מזיז לא לך,לא לי, ולא לאף אחד מהפורום... על מי היא ירדה??? אני לא יודעת כלום!! שמעתי רק פה ושם ממך ומורד..אולי אני לא מבינה את הפגיעה הכל כך גדולה כי אני לא מבינה בכלל מה באמת יצא מהפה של מירי ובאיזה צורה זה יצא.
 

sp400

New member
תעשי מה שאת רואה לנכון !

אבל אם את רואה שבחורה כמו עדימדברת ככה שהיא האחרונה שתדבר ככה ואם את רואה שורד עזבה תביני לבד
 
אז ככה פיה

רק להבהיר לך: מירי, מקסימה ככל שתהיה, היא עדיין לא חברה ובכל זאת, יצרנו סוג של משפחה קטנה ולכן הציפיות
 
מירי היא חברה שלך?

ישבתם פעם על כוס קפה בארומה? לא אתם ניפגשים רק אחרי הופעות. קרן היא חברה של מירי כרמית היא חברה של מירי אני לא חברה של מירי כי חברים מקבלים כרטיסים בחינם ואז זה בסדר שהם ישבו מאחורה -הפורום לא חבר של מירי, הפורום מעריץ של מירי, אנו משלמים על הכרטיס- יחי ההבדל הקטן היא "ירדה" על הפורום- עצם זה שהיא אמרה את מה שאמרה גרם לרבים פה להבין את חוסר ההערכה העזה שלה כלפינו. לא צריך להבין את מה שהיה קודם כי זה לא רלוונטי- מספיק שהיית נוכחת אתמול בהופעה ושמעת את דבריה.
 
אני לא חושבת שיש קשר...

בין לבקש מהפורום לא לשבת בשולחנות הראשונים לבין זה שהיא לא מעריכה את אנשי הפורום... אין לי סיבה לזה, זה פשוט לא הגיוני לי, אנחנו לא יכולים להכנס לראש של מירי ולדעת מה עובר לה בראש.. אבל היא לא היתה אומרת דבר כזה סתם ללא סיבה.. זה מה שאני מנסה להבין ואני עדיין לא מבינה, מה הסתובב לה שם בפניםS:
 

NaniBani

New member
תראו,

אני יכולה להבין את מירי, לספר את אותם סיפורים ולראות את אותם פרצופים, זה יכול להרגיש שטוחנים מים... אבל מה שאני לא מבינה וממש ממש לא מצדיקה זה את הדרך שבה היא ניסתה לשנות את זה, ואת הדרך בה היא דיברה. באמת כמו ילדה קטנה. וזה באמת נותן הרגשה שהיא לא מעריכה אותנו אחרי כל מה שעשינו בשבילה. חלק כתבו כאן- אנחנו משלמים מעל 100 ש"ח לכרטיס, חלק פה באים ליותר מהופעה אחת בחודש, אנחנו אוהבים אותה ****בלי תנאים**** (לא כמו שאמרה לקבוצת בנות ההיא בהופעה...), אני חושבת שהכל היה יכול להיעשות בצורה יפה ובוגרת ופחות פוגענית אם בכלל.
 

אריה31

Member
מנהל
מירי לא מתחרטת, היא פשוט בהכחשה

כל משחקי הילדים האלו (כמו שעדי כתבה) מראים שבתוך תוכה היא יודעת שהיא איבדה את המעריצים הנאמנים, אלו שילכו איתה לכל מקום והנסיון להתקרב לקהל הרגיל הוא מעין פיצוי
 
לגמרי מסכימה איתך...../images/Emo42.gif

אני אישית נפגעתי נקודה! כאילו יש צורה להגיד כל דבר, גם אם הוא הכי נורא בעולם... זאת לא צורה, בטח לא לאנשים שבאים להופעות שלה מיליון פעם ומוציאים על זה מכספם האישי! בטח לא לאנשים שאכפת להם ממנה! בטח לא לאנשים שעושים הכל בשבילה שוב ושוב! בעיקר גם נפגעתי כי אני לא חושבת שהיא יכלה לבקש לעצמה פורום עם אנשים יותר טובים, והיא פשוט באה ושברה הכל מול הפרצוף של כולנו, כאילו לא אכפת לה מאף אחד... ומה שבטוח לי לא יהיה נעים לבוא להופעות שלה ולשבת במקום אחר כי היא ביקשה. וגם ממש לא יהיה לי נעים לבוא ולשבת בשורה הראשונה ולאכול את עצמי מהידיעה שהיא לא רוצה שאני אשב שם.... אז תסלחו לי, אבל שהיא תאכל את הדייסה שהיא בישלה לעצמה, עם כל הכאב שבדבר, ותאמינו לי זה ממש כואב לי!
 
../images/Emo2.gif וואו זה מוזר הדיבורים האלו של מירי

לא חשבתי שהפורום הוא כזה כאב ראש בעינייה
.חשבתי שנחמד לה שהמעריצים שלה באים לראות אותה בהופעה.אבל מירי היא לא איזה מלאך או איזו קדושה וכמו לכולנו גם לה יש מדי פעם כנראה כל מיני פליטות פה.מקווה שזה משהו חד פעמי ואני לא אתאכזב ממנה בהופעה הקרובה שאני הולכת.
 
למעלה