כעיקרון, דבריך הם פנינים
אני רק חולקת על דעתך בעיניין השטן כחלק מהבעיה. כמובן שבבסיסו זהו טיעון נכון, אך אם תסתכל על זה טוב טוב, השטן הוא גם חלק מן הפתרון, בהיותו כוח שמאפשר לאל להיות טוב תמיד וצודק תמיד, בבחינת התשובה לשאלה הפרוזאית: "למה דברים רעים קורים לאנשים טובים". נכון, זהלא כל כך מונותאיסטי לאמץ גישה דואליסטית כמו זאראטוסטרא, אבל הדת שלנו נגועה שהרבה ותר מדואליזם אם תשאל אותי... אחד מחוקרי המקרא מסביר את השטן באיוב כפן אחר באישיות של אלהים, והשיחה המתוארת בספר היא שיחה בינו לבין עצמו. בעצם, הפתרון של הפרשן המסורתי הוא סכיזופרניה
אני רק חולקת על דעתך בעיניין השטן כחלק מהבעיה. כמובן שבבסיסו זהו טיעון נכון, אך אם תסתכל על זה טוב טוב, השטן הוא גם חלק מן הפתרון, בהיותו כוח שמאפשר לאל להיות טוב תמיד וצודק תמיד, בבחינת התשובה לשאלה הפרוזאית: "למה דברים רעים קורים לאנשים טובים". נכון, זהלא כל כך מונותאיסטי לאמץ גישה דואליסטית כמו זאראטוסטרא, אבל הדת שלנו נגועה שהרבה ותר מדואליזם אם תשאל אותי... אחד מחוקרי המקרא מסביר את השטן באיוב כפן אחר באישיות של אלהים, והשיחה המתוארת בספר היא שיחה בינו לבין עצמו. בעצם, הפתרון של הפרשן המסורתי הוא סכיזופרניה