הודעת מל"ד (OOC) רגע לפני המשחק

לפטר 12 (כל אחד ירשום למי הוא כותב)

"אני יכול לדבר בשם עצמי." אני אומר ויוצא מבין הצללים. *פטר רואה שאני לובש גלימות אדומות מעוטרות בזהב, ברדס מכסה חצי מהפנים שלי ורק האף והפה חשופים. עיניים זהובות מבזיקות מתוך החלק החשוך של פני* "סער מאג´ר." אני אומר ומביט היישר לעיניו של פטר. "ואתה משקר."
 

פטר 12

New member
לרייסטלין

"סלח לי גם אתה.......אתה יודע כמה מסוכן פה לאחרונה". "אבל בטח לך אין סיבה לדאגה....אלא אם כן הרגע הטלת כישוף",אמרתי בקול לגלגני. תמיד חשבתי את הקוסמים לסוג חלוש וזקוק להגנה, המראה שלו גרם לי לצמרמות אך גרם לי להעריך את גופי הצעיר.
 

Moondust

New member
קאטי../images/Emo41.gif

קיפצתי לי החוצה מהפונדק, ופתאום שמעתי קולות מהשיחים - שני אנשים דיברו שם. התכוונתי להתערב ולהציג את עצמי, אבל פתאום ראיתי מישהי שנראתה כמו קוסמת מסתתרת בשיחים ולידה קנדר. באותו רגע שכחתי משיחה ורצתי לעברם. "שלום, אני קאטי קפיץ מנעול", הושטתי יד לשניהם בוד ידי השנייה מתגנבת בקלילות לארנק של הקוסמת. "ואתה... אתה גדילן קוץ רגל! אתה יכול בבקשה בבקשה בבקשה להראות לי את הסכין המפורסמת שלך? וזה נכון שאתה חבר קרוב ואישי של פלדין?!" נורא התלהבתי עד שלא שמתי לב שהקוסמת תפסה לי את הצווארון... וטלטלה אותי עד שהארנק שלה נפל מהכיסים שלי. גם כן קוסמת, מאבדת חפצים ועוד מאשימה אותי! החלטתי לוותר על התנצלות ושאלתי: "אם את קוסמת, אולי את יכולה לומר לי מה הקמיע הזה עושה? קיבלתי אותו משד אחד ששיחק אית בתופסת..."
 

ilbe182ebli

New member
לרייסטלין:

רגע אתה אמור להיות אח שלי! איך בדיוק נהייה אחים?? אוף זה התבלבל נא לעשות סדר!!
 
"אוי יופי...שני קנדרים.."

אמרתי בקול כעוס.."ולא אני לא יודעת מה הקמע הזה עושה..אני לא מכשפה מושלמת..לצערי הרב..הייתי רוצה להיות מכשפה ממש ממש טובה..אבל אני לא..אני רק יודעת כשפים של אלפים..וזה לא הרבה..זה רק כשפים בסיסיים..אוף אני לא מבינה למה אני מספרת את קורות החיים שלי לשני קנדרים שעוד ניסו לגנוב ממני..."קמתי מהאדמה והתכוננתי ללכת..
 

ilbe182ebli

New member
ועוד עכשיו מנסים לגנוב לי את התפקיד

!!! אוקיי אוקייי לוידעת מה אבל אני מבולבלת לגמרייייייייי
 
אני עוד יותר מבולבלת ממך..

הראש שלי עוד רגע מתפוצץ מכל הבילבול הזה..ומי מנסה לגנוב לך את התפקיד??
 

פטר 12

New member
הסברה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני פטר, סוג:אדם, פגשתי מחוץ לפונדק את סער ואת אחותו והתחלנו לדבר. בחוץ מאזינים לנו בשיחים ללא ידעתינו(חוץ מאולי של סער:)} אלפית ושני קנדרים.
 

ilbe182ebli

New member
*מל"ד*!! עוד תספת להסבר!! חחח

אני בת אדם ואחות של סער ולא ראיתי אותו מלא מלא זמן כי עזבתי לעשות מסעות בקרב כל מיני מקומות לא ידועים... וחזרתי ל... (איפה זה מתרחש דרך אגב?) וזהו בערך!
 

ilbe182ebli

New member
אה סליחה ווילו.. התבלבלתי פה..חחח

למרות שגם את ההודעה האחרונה שלך.. לא הבנתי מאיפה צץ עוד קנדר? חחח.. מה שאני יודעת, שאני ואח שלי שלא הבנתי אם זה סער מאז´ר או ארגוס או מי שזה לא יהיה מדברים עם פטר אחד..!
 

ash 1

New member
או לא ראיתי שאת גם כתבת משהו

" או שלום פאטי שפיץ שאול" *לוחץ את ידה* "גדילן קוץ רגל הוא קרוב משפחה שלי אבל לשנינו יש אותו שם נכון שזה מעניין? *צופה באריאן מטלטלת את קאטי* מל"ד אין לך קמע קסום לא מתחילים עם דברים כאלה ודגי עם איזה חפצים אנחנו מתחילים? (במדויק)
 

ilbe182ebli

New member
אה סבבה עכישו הכל התבהר תודה!

(והבנתי מי זה הקנדר השני לשם שינוי..חחח) למרות שאני ורייסטלין (סער) צריכים לסדר את הקשר דם שלנו איך שהו..!
 

ilbe182ebli

New member
טוב המשך:

<ושיניתי את הקטע של אח שלי.. יעני את השם שלו.. השם שלו זה סער..:)> "סער.. אל תתנפל עליו בבקשה, כמו שאני מתחזה לקוסמת הוא לא סיפר את האמת על שמו!" הסתכלתי עליו במבט מאשים
 

פטר 12

New member
"זה בסדר.....

באמת....., אל תדאגי מותק", חייכתי לעברה אך מייד הפסקתי למראה ההבעה שלה, "אתם מטיילים ביחד כבר הרבה זמן?"
 

ash 1

New member
תעשו את זה בפרטי

את ממש עושה בלגן בשירשור! תפסיקי אם זה בבקשה ותיזכרי שכל מה שאת אומרת בלי לכתוב קודם -מל"ד- (מחוץ דמות) נחשב לדבר שאת אומר במשחק כך שאת נשמעת כמו מטורפת שצריך לאשפז
 

ilbe182ebli

New member
מל"ד...

(הנה הבנת עכשיו?) חח... ודרך אגב גם אתה רושם בלי לרשום מל"ד למעלה.. ולא הבנתי בהתחלה מזה המלד הזה אבל עכשיו הבנתי.... סורי.. :)
 
למעלה