הודעת מל"ד (OOC) רגע לפני המשחק

ash 1

New member
מל"ד

אם אני לא רושם מל"ד אז זה דבר שהדמות שלי אומר מבינה?
 

ilbe182ebli

New member
למה הוא קורא לי מותק?

אמרתי לעצמי בעצבנות... "אני מטיילת זמן רב.. לא ראיתי את אחי הרבה זמן מאז שעזבתי את המקום והוא נשאר.. אבל עדיין הוא דואג לי מהפגישה המחודשת שלנו" החזקתי את ידו של אחי
 

פטר 12

New member
"ובכן..........

...אתם שניכם מתכוונים להישאר כאן ולהמשיך לפטפט, או שתזמינו אותי לכוס בירה של אוטיק"?
 

ilbe182ebli

New member
.......

"אה... אנחנו בדיוק עמדנו ללכת... לא כל סער?" נענתי את ראשי מאחי לכיוון שאליו נימלטו הרוצחים
 

ilbe182ebli

New member
.......

"אה... אנחנו בדיוק עמדנו ללכת... לא כך סער?" נענתי את ראשי מאחי לכיוון שאליו נימלטו הרוצחים
 

ד ג י

New member
דמות נוספת

דמות שנשמטה מהרשימה שם: קָאטי קפיץ-מנעול (לא ענבר, לא ציצית חתוכה) גזע: קנדרית נטייה: נייטרלית מראה חיצוני: נמוכה, רזה, שיער חום אסוף בציצית ועיניים שחורות נוצצות. לובשת חצאית חומה, חולצה צבעונית ומגפי צבא (היא מסרבת להיפרד מהם למרות שהם יותר מדי גדולים) וכמובן - הופאק נצחי ותרמיל עם המון כיסים. ביוגרפיה: קאטי היא האחיינית האהובה (לפחות כך היא טוענת) של דוד קפיץ-מלכודת המפורסם, ומכירה באופן אישי את גדילן קוץ-רגל. (שוב, זה מה שהיא אומרת). עוד כשהייתה צעירה אימה הייתה לוקחת אותה איתה למסעות (האבא נעלם לילה אחד, נוטש את משפחתו הקטנה לטובת טבעת מכושפת), וקאטי עשתה כיף לא נורמלי. לילה אחד, אימה יצאה לרדוף אחרי עגלה של סוחר עתיקות ומאז קאטי לא ראתה אותה. הקנדרית הצעירה החליטה שהגיע הזמן לחזור הביתה, ויצאה חזרה לקנדרמור. כשעברה דרך סולאמניה היא התפתתה להציץ לתוך מערה, שהתגלתה כמקום מגוריו של שד. אחרי משחק תופסת ארוך מענג במיוחד, שכלל טיפוס על קירות וזחילה בנקבות, השד החליט שנמאס לו ונתן לקאטי קמיע, רק שתעזוב אותו כבר. לקמיע היו כמה תכונות קסומות, כי שנייה אחרי שהיא ענדה את הקמיע קאטי מצאה את עצמה בהייבן. בהתחלה היא התאכזבה (היא ממש רצתה לראות את פלנתאס לפני שהיא חוזרת הביתה), אבל גילתה שאבנסיניה ממש מעניינת. היא השאילה קצת יותר מדי חפצים, וכמטע נתלתה על עץ, אבל ברחה כשהיא ממלמלת ש"זה חוסר נימוס נוראי". מאז היא נודדת בלי הפסקה. אופי: שובבה ותמימה, לפעמים קצת מרושעת. פורצת מנעולים שאין שנייה לה, אבל שואלת יותר מדי שאלות. מצליחה באורח פלא להשניא את עצמה על אנשים אחרי שהיא מכניסה להם טרנטולות וזיקיות לתוך הארנק.
 
מכוון לקאטי ולגדילן..

"אופס..לא שמתי לב שאני עדיין מנענעת אותך סליחה..איך אמרת שקוראים לך קאטי??ולך גדילן??שכחתי שלא הצגתי את עצמי לפניכם..אני לא מאמינה שאני מציגה את עצמי לפני זוג קנדרים..נו טוב תמיד יש פעם ראשונה.." אמרתי נשמתי עמוק...והורדתי את הקנדרית.."אני אריאן חצי אלפית ובת מלוכה משושלת ארוכה של המון מלכים ומלכות..אני גם מכשפה..לפחות מנסה להיות..וזה מה שאני יכולה לספר לכם.."עמדתי ללכת שפתאום..
 

ilbe182ebli

New member
" פטר.. האזינו לנו!"

הזזתי את השיחים בבהלה וראיתי אישה, קצת יותר גבוהה ממני.. לבושה בבגדי קוסמת ודיי מזכירה אלפית.. וזוג קנדרים, בן ובת, שנראו מאד משועשעים
 

פטר 12

New member
אני מתבונן באשה

ואז בשני הקנדרים, ואז ללא הפתעה, אני נופל אחורה, ומתחיל לצחוק. מול עיני עומדת חצי עלפית המומה, וקנדר כל אחד בצד שלה, ומתחילים לקחת ממנה את השקיקים שלה:), והיא קפואה במקומה ואז...
 
"היי שניכם..תחזירו את זה.."

לקחתי משני הקנדרים את השקיקים שלי ונערתי את האבק מעל הגלימות שלי.."נעים מאוד אני אריאן.." אמרתי.."ואתם?"
 

פטר 12

New member
{נא להמשיך מפה!!}

"אני לורד שלומו-אגסוני ואלה הם אורסולנה וסער..
 
"אופסי.."

לחשתי.."תראו מה עשיתם..כלומר מה עשינו..כלומר...עכשיו יתפסו אותי..וידעו שצותתי להם..בואו אחרי" אמרתי לזוג הקנדרים שהיה נראה שהעדיפו להראות אחד לשני מה יש להם בתוך הכיסים מאשר להציל את עצמם.."נו באמת.."מלמלתי והרמתי את שני הקנדרים..התחלתי לרוץ שלפתע נתקלתי במשהו די מוצק שהיה די דומה לבן-אדם..
 

פטר 12

New member
"מהר אחריהם"

צעקתי, "לפני שייברחו", אבל לפני שהבנתי מה קרה אור כחול בא מהכיוון של סער ויצר חומה, החצי אלף רצה ישר לתוכה, סוחבת את שני הקנדרים.
 
הודעת מל"ד

אני חושבת..אבל רק חושבת שייצרנו שני סיפורים ממש אבל ממש שונים..כדי שנבחור אחד מהם ונעשה לפיו..כי אם לא אז הכל יתבלגן..וחבל..אז אני בעד שנקח את הקטע הראשון שאני{אריאן..} מציגה את עצמי..
 
למעלה