לא התכוונתי ל"נירמול" של הילד, אלא לכלים להתמודדות
ילד שלא רוצה ליצור קשר עין, או לא רוצה ללמוד איך לפנות לאדם אחר (וכו וכו וכו) נועל את עצמו בכלוב. אני חושב שתפקיד ההורה להבין את הרגשיויות והקשיים של הילד ועדיין ללמד אותו כמה שיותר כלים כדי להפיק את המקסימום מהעולם הניורוטיפי סביבו. גם אם זה שילוב של עבודה רגשית ותרגול התנהגותי כדי לתרגל קשר עין וללמוד איך לפנות לאדם אחר בצורה אפקטיבית. גם אם זה אתגר גדול בשביל הילד. ושוב- לאתגר ולהתעקש, לא לאמלל ולהתעלל.
ילד שלא רוצה ליצור קשר עין, או לא רוצה ללמוד איך לפנות לאדם אחר (וכו וכו וכו) נועל את עצמו בכלוב. אני חושב שתפקיד ההורה להבין את הרגשיויות והקשיים של הילד ועדיין ללמד אותו כמה שיותר כלים כדי להפיק את המקסימום מהעולם הניורוטיפי סביבו. גם אם זה שילוב של עבודה רגשית ותרגול התנהגותי כדי לתרגל קשר עין וללמוד איך לפנות לאדם אחר בצורה אפקטיבית. גם אם זה אתגר גדול בשביל הילד. ושוב- לאתגר ולהתעקש, לא לאמלל ולהתעלל.