Deathatred
New member
למעשה
שוב קיומו של האל מוצג כאן בתור אקסיומה. הבעיה הגדולה היא הרצף האינסופי של בורא-נברא. כאן נטען שיש בורא חיצוני שאחראי למעגל הזה, אבל גם עליו אפשר להכיל את הרצף - מי ברא אותו? ולחזור למעגל של בורא-נברא עד אינסוף. ובאנלוגיה שנעשתה, את זה שצייר את העיגול - מישהו ברא. וכן הלאה.
שוב קיומו של האל מוצג כאן בתור אקסיומה. הבעיה הגדולה היא הרצף האינסופי של בורא-נברא. כאן נטען שיש בורא חיצוני שאחראי למעגל הזה, אבל גם עליו אפשר להכיל את הרצף - מי ברא אותו? ולחזור למעגל של בורא-נברא עד אינסוף. ובאנלוגיה שנעשתה, את זה שצייר את העיגול - מישהו ברא. וכן הלאה.