הפרופסור צעק יש אלוקים

Deathatred

New member
למעשה

שוב קיומו של האל מוצג כאן בתור אקסיומה. הבעיה הגדולה היא הרצף האינסופי של בורא-נברא. כאן נטען שיש בורא חיצוני שאחראי למעגל הזה, אבל גם עליו אפשר להכיל את הרצף - מי ברא אותו? ולחזור למעגל של בורא-נברא עד אינסוף. ובאנלוגיה שנעשתה, את זה שצייר את העיגול - מישהו ברא. וכן הלאה.
 
מדובר באחיזת עיניים !!! ../images/Emo163.gif

הרב אמנון יצחק עושה מניפולציה לא נכונה. הוא מנסה להוכיח שיש בורא, ומנסה לומר שאם יש בורא מכן כבר ברור שיש לקיים מצוות!!! השאלה אם יש בורא או לא אינו קשור כלל לקיום המצוות, גם אם יש בורא עדיין לא אומר שהוא קשור לאיזשהו דת, ושהוא רוצה משהו מאיתנו, בזה שיש לו קושיה מה הוא רוצה מאיתנו זה לא אומר שהוא יודע את התשובה. אגב מן המאמר עצמו אפשר להגיע למסקנה הפוכה שאין כלל בורא ראשון, מכיוון שאז עולה השאלה מי ברא אותו, ומכאן שאין בורא ראשון. ולסיום עם לרב אמנון יצחק לא מסתדר משהוא לוגי יש לו אופציה לומר "איני יודע" כפי שהמדע עושה, ולא להסיק מזה מסקנות.
 

neko

New member
ודאי שיש בורא. תפתח ספר יוחנן,

תקרא ותחכים. הרי אלוהים כרת ברית חדשה ע"י הולדת משיח בן דוד ושליחתו לארץ ישראל. המשיח פתח את עיני העולם כולו (ולא רק עם ישראל!) לאמת הגדולה, שהיום רוב העולם מאמץ לחיקו, והיא שאלוהים הוא אחד וגדול! אתה בא לכנסייה ביום ראשון?
 

neko

New member
נכון, אטואן הגדול היה שם כל הזמן,

והוא היוצר שלנו, האל היחיד והחשוב (למעט 4 הפילים שעל גבו אשר מחזיקים את העולם, אבל הם פחות חשובים כי הם לא אחד גדול ואדיר) מולידינו יוצרנו ובעל השליטה הקוסמית בניווט העולם.
 
למעלה