הפרופסור צעק יש אלוקים

דוד170

New member
בכדי להבחין מי טוב ומי רע . צריך לר

לראות מה אומרים גדולי התורה של אותו דור. כך כתוב בתורה. צריך לראות מה אומרים גדולי הדור בכל דור.
 

neko

New member
וכיצד תחליט מי גדול הדור?

הרי מי שמחליט מי גדול הדור הוא גדול הדור הקודם, כך אחורה ואחורה עד לתקופה התנ"כית. או שאולי בדרך התקיימה הפיכה? אם היום אני קם, לוקח M16 והורג את כל הרבנים, אז קם וטוען שאני הרב הגדול ומי שלא מסכים איתי יחוסל. אז אני מסמיך תחתי עוד כמה עשרות רבנים שתמכו בי. בעוד שלושה דורות אף אחד לא ידע כלל שאי פעם היו רבנים אחרים ושגדולי הדור הנוכחיים הועלו על ידי לשלטון. לאף אחד לא יהיה אכפת. ומי אמר שדבר זה לא קרה? (ע"ע מדריך הטרמפיסט)
 

דוד170

New member
אז אני מסמיך תחתי עוד

אז אני מסמיך תחתי עוד כמה עשרות רבנים שתמכו בי. בעוד שלושה דורות אף אחד לא ידע כלל שאי פעם היו רבנים אחרים ושגדולי הדור הנוכחיים הועלו על ידי לשלטון. לאף אחד לא יהיה אכפת. ת. לא תוכל לעשות זאת בלי שיעבור לדורות הבאים גם השם שלך ומה שעשית. אין לטעון טענה כזאת. אתה לא יכול לטעון שגיבור הסיפור נעלם והועבר לדורות הבאים רק הסיפורים השוליים.
 
למה !! ../images/Emo163.gif

למה אתה חושב שהוא צריך למסור לנו מדוע הוא ברא את העולם אולי יש לו סיבות משלו ואינו רוצה שתדע. לגבי מתן תורה אין כל הוכחה שהוא אכן נתן את התורה, להיפך הוא הנכון יש הרבה שגיעות בתורה שמוכיח שלא יתכן תורה משמים.
 

דוד170

New member
אם אתה אומר שהתורה ניתנה על

בס"ד. אם אתה אומר שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר . איך הוא ידע שלא יהיה עוד מישהו שיחדיר ספר דומה. ואיך הוא מנע שלא יהיה עוד מישהו. ברור שהתשובה שזה לא היה עזרא הסופר. ההפרכה לכך שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר מבית המקדש. לפי התנך בין בית המקדש הראשון לשני לא היה הפרש זמן גדול , היו אנשים שהיו בבית המקדש הראשון שחיו עד לבית המקדש השני. אם עזרא הסופר כתב את התורה ואת התנך עד דורו והוא כתב על בית המקדש הראשון, ולפי התיאוריה שלך לא צריך להיות קיים בית מקדש הראשון, אם כן אנשים יבררו עם המבוגרים וישאלו אותם על בית המקדש הראשון והם יאמרו שלא היה, זה לא יתכן שספר כזה שבו כתוב בו על בית המקדש הראשון והאנשים המבוגרים לא יודעים עליו. עוד הפרכה איך יכול עזרא הסופר לדעת מה היה לפני 840 שנה. בארץ רחוקה ממנו. איך הוא ידע שהמצרים עובדים לשמש ליאור וכו´ בספר התורה כתוב על כך שבורא העולם עשה שפטים באלוהי מצרים, כתוב בתורה ובאלוהם העשה שפטים, כלומר בורא העולם הכה כל מה שהמצרים העריצו ועשו אותו אל. ברור שעזרא הסופר לא היה יכול לדעת על כך לכן ברור שלא הוא כתב את התורה. http://members.aol.com/egyptart/glossary.html כמו כל עם אחר, ניסו המצרים ליצור לעצמם סיפור שיסביר את קיומם בקוסמוס. הבנתם את הסדר הקוסמי נבעה מאמונתם בטבע, לכן מיתוס הבריאה שלהם שעון ברובו על האדמה, השמיים, השמש, הירח ונהר הנילוס. http://www.tapuz.co.il/index/proceed.asp?c=995357015 נחמיה פרק ח´ - (יז) וַיַּעֲשׂוּ כָל הַקָּהָל הַשָּׁבִים מִן הַשְּׁבִי סֻכּוֹת וַיֵּשְׁבוּ בַסֻּכּוֹת כִּי לֹא עָשׂוּ מִימֵי יֵשׁוּעַ בִּן נוּן כֵּן בְּנֵי יִשְׂרָאֵל עַד הַיּוֹם הַהוּא וַתְּהִי שִׂמְחָה גְּדוֹלָה מְאֹד: שאלת על פרוש הפסוק, על מה קרה ב 900 שנה, שלדעתך לא חגגו בו את חג הסוכות, ושאלת מה עוד נשתכח מעם ישראל? מסתבר שקיים כאן חוסר בהבנת הנקרא של הפסוק כי פרוש המילים "כי לא עשו מימי יהושוע בן נון עד היום הזה" אינו מורה על פסק זמן אלא על איכות העשייה, כמפורש במקורות מפרשי התנ"ך. כפי שנראה להלן: עונה על כך המצודות דוד: (יז) וישבו בסוכות - ר"ל ישבו בהם בקביעות רב כמו שראוי להיות. כי לא עשו - ר"ל עשו המצוה מן המובחר אשר לא עשו כן מימי יהושוע בן נון והוא הפוך כמו כי לא עשו בני ישראל כן מימי וכו´ עד היום ההוא. ותהי שמחה - על אשר קיימו המצוה בתקון רב: מתרץ המצודות כי העשייה עתה הייתה בהתלהבות רבה כל כך כמו שעשו בימי יהושוע בן נון, שכן עם הזמן ירדה ההתלהבות, כמו כל דבר שעושים כשהוא חדש ומתחיל להיות תדיר, עתה כשחזרו מן הגולה חזרו והתלהבו בעשיית המצווה. http://members.fortunecity.com/pil01/Judaic-Net/MefarsheyTanach036-08.htm יש לזכור כי ההמשך בפסוק הבא מסביר את מהות העשייה - הקריאה בתורה שלא הייתה תדירה באותו אופן בתקופת הגלות. (יח) וַיִּקְרָא בְּסֵפֶר תּוֹרַת הָאֱלֹהִים יוֹם בְּיוֹם מִן הַיּוֹם הָרִאשׁוֹן עַד הַיּוֹם הָאַחֲרוֹן וַיַּעֲשׂוּ חָג שִׁבְעַת יָמִים וּבַיּוֹם הַשְּׁמִינִי עֲצֶרֶת כַּמִּשְׁפָּט. למעשה החג נחוג במשך כל השנים מכניסת עם ישראל לארץ ועד לגלות בבל ואף בגלות. היה זה חג חשוב ביותר לעם ישראל והעלייה לרגל לירושלים הייתה רבה, עד כי ירבעם בן נבט אשר קיבל את השלטון על עשרת השבטים לאחר פילוג הממלכה יצר חג חדש בחודש השמיני, שהוא חודש חשוון, כלומר חודש אחרי סוכות, באותה מתכונת של חג הסוכות. יש אומרים שעשה זאת כדי לבלבל את העם ולמנוע ממנו לעלות לירושלים או שעשה זאת בחודש השמיני כדי שהחוגגים החוזרים מהעלייה לרגל יוכלו לחוג את החג בשומרון עד שיתרגלו לחג החדש ויפסיקו לעלות לירושלים. כפי הכתוב בספר מלכים א פרק יב (לב) וַיַּעַשׂ יָרָבְעָם חָג בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁמִינִי בַּחֲמִשָּׁה עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ כֶּחָג אֲשֶׁר בִּיהוּדָה וַיַּעַל עַל הַמִּזְבֵּחַ כֵּן עָשָׂה בְּבֵית אֵל לְזַבֵּחַ לָעֲגָלִים אֲשֶׁר עָשָׂה וְהֶעֱמִיד בְּבֵית אֵל אֶת כֹּהֲנֵי הַבָּמוֹת אֲשֶׁר עָשָׂה: הרי ידוע לכל כי השם חג הוא אחד משמותיו של חג הסוכות. וכך מתייחסים המפרשים לפסוק: רד"ק - בחדש השמיני - החליף החדש השביעי בשמיני להרחיק ישראל עוד מחקות ירושלים או אם יהיה מישראל שירצו ללכת בחג הסכות בירושלים כמו שאומר בדברי הימי´ הנותנים את לבבם לבקש את יי´ אלהי ישראל באו ירושלים לזבוח עשה הוא חג בחדש השמיני כי כבר שבו לביתם ההולכים לירושלים ויהיו שם בבית אל בחג אשר עשו מיראת המלך: רלב"ג - ויעש ירבעם חג בחדש השמיני - אפשר שעשה זה כדי שלא יחלקו עליו הרוצים עבוד את ה´ כי יוכלו לעלות בירוש´ בחדש השביעי לעבוד את ה´ כמו שנזכר בס´ דברי הימים:
 

דוד170

New member
המשך

מצודות דוד - כחג אשר ביהודה - לעשות בו כמצות חג הסכות הנעשה ביהודה, בט"ו לחודש השביעי. מלבי"ם - ויעש - השינוי השני שעשה החג בחדש השמיני בחמשה עשר יום לחדש - באופן שידמה אל החג התוריי (מן התורה) במה שהוא ביום חמשה עשר ויבדל ממנה במה שהוא בחדש השמיני, שדבר כזה ישים פירוד גדול בית הכתות במה שיתדמו להם במקצת כאלו גם הם שומרים מועדי ה´, ומובדלים בזמן החג ובאיכות העבודה, וז"ש שמה שהיה בט"ו לחדש היה כדי שיהיה כחג אשר ביהודה - שיקראוהו חג הסוכות לנאץ ולהכעיס. אם כך למדים אנו כי חג הסוכות נחוג לאורך כל הזמנים ולאורך כל התקופה. כאשר לא נרצה לקבל עלינו דברים כהוויתם, נצטרך להפריך את הכתובים כאילו ואינם בעלי הערך שמייחסים להם מזה אלפי שנים. באופן זה יכולים אנשי בקורת המקרא ושאר הפרופסורים המלומדים לכתוב שהתורה נכתבה הלילה בביתי או בביתך, מה זה משנה? בכל קביל. הם אינם יכולים להוכיח שהתורה לא נכתבה הלילה בביתי כפי שאינם יכולים להוכיח שהתורה נכתבה במאה התשיעית, העשירית או בכל מאה אחרת לפני או אחרי הספירה. ברור מאליו שהם לא יעיזו לספר כי התורה נכתבה בביתי רק משום שהמלך ג´ימס תרגם אותה לאנגלית לפני כך וכך מאות שנים ואני טרם נולדתי אז. אין להם על מה להסתמך מלבד על טקסטים שאינם מוכיחים דבר. יש להם השערות שונות, שיערב להם, כדי להוכיח הם צריכים להתבסס על הוכחות ברורות ביותר, לפחות כמו אלו שאתה דורש מאתנו כדי להוכיח את הדברים. באותה גלות בבל שהם מתייחסים עליה כבר ישבו חכמים ועסקו בליבון התורה שבע"פ, אותו ספר שלוקט בסופו של דבר על ידי רב אשי ורבינא ונקרא תלמוד. לגבי ההוכחות שדרשו הגולים או שלא דרשו, מהיכן נשאב מידע חסוי זה, שמא היית אחד מן הגולים או נפגשת עם נציגם שסיפר לך עובדה מסעירה זו? אם מצבם של הגולים היה כל כך עגום, כפי שציינת, אם כן איך ידע עזרא הסופר שבמצרים סוגדים לאלים הללו. http://community.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=f/m/object&id=6376288 עוד הפרכה בספר עזרא פרק ד´ פסוק ו´ כתוב: פָּרָס. וּבְמַלְכוּת, אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ, בִּתְחִלַּת, מַלְכוּתוֹ--כָּתְבוּ שִׂטְנָה, עַל יֹשְׁבֵי יְהוּדָה וִירוּשָׁלִָם. ס מהפסוק הנ"ל רואים שעזרא הסופר היה בדורו של אחשוורוש. ובסוף מגילת אסתר כתוב כך ויכתוב מרדכי, את הדברים האלה; וישלח ספרים אל כל היהודים, אשר בכל מדינות המלך אחשוורוש--הקרובים, והרחוקים. אסתר ט,כא לקיים, עליהם--להיות עושים את יום ארבעה עשר לחודש אדר, ואת יום חמישה עשר בו: בכל שנה, ושנה. כימים, אשר נחו בהם היהודים מאויביהם, והחודש אשר נהפך להם מיגון לשמחה, ומאבל ליום טוב; לעשות אותם, ימי משתה ושמחה, ומשלוח מנות איש לריעהו, ומתנות לאביונים. אסתר ט,כג וקיבל, היהודים, את אשר החלו, לעשות; ואת אשר כתב מרדכי, אליהם. אסתר ט,ל וישלח ספרים אל כל היהודים, אל שבע ועשרים ומאה מדינה--מלכות, אחשוורוש: דברי שלום, ואמת. אסתר ט, לא לקיים את ימי הפורים האלה בזמניהם, כאשר קיים עליהם מורדכיי היהודי ואסתר המלכה, וכאשר קיימו על נפשם, ועל זרעם: דברי הצומות, וזעקתם. אסתר ט,לב ומאמר אסתר--קיים, דברי הפורים האלה; ונכתב, בספר. עד כאן מגילת אסתר. מאחר וכתוב במגילה נוסח כזה ("וישלח ספרים אל כל היהודים, אשר בכל מדינות המלך אחשוורוש--הקרובים, והרחוקים.") אני טוען שבן שמקבל מאביו את סיפור המגילה בפעם הראשונה שהופצה הוא יבדוק אם באמת היה הנס שכתוב במגילה (למעשה הוא לא צריך להתאמץ לבדוק הוא רק צריך להיזכר מה קרה לו בעצמו ) אני טוען שאם לא היה נס והסיפור היה שיקרי הוא לא יקבל מאביו את הסיפור ולא יסכים להעביר את המגילה לבנו ולדור הבא , ומאחר וכן הועברה המגילה אלינו סימן שהוא בדק והסכים לכך שהיה נס וכן כל יתר היהודים ראו את הנס והסכימו לחגוג לזכר הנס חג וזה ראיה וסימן שסיפור המגילה אמת .במגילה כתוב שהייתה גזרה להשמיד את היהודים . גזרה זו התבטלה בדרך נס לאחר שהיהודים זעקו תפלה לקדוש ברוך. מכאן ראיה שהיהודים ידעו על בורא העולם לפני שעזרא הסופר והיהודים עלו לארץ וגם ראיה שיש השגחה פרטית ושבורא העולם עוזר למי שמתפלל. ועוד . אם אתה אומר שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר . איך הוא ידע שלא יהיה עוד מישהו שיחדיר ספר דומה. לכן אני מציע שאם אנו רוצים להינצל ממלחמות וצרות גם להתפלל. בכבוד רב דוד
 

דוד170

New member
המשך

בס"ד. מסתבר שקיים כאן חוסר בהבנת הנקרא של הפסוק כי פרוש המילים "כי לא עשו מימי יהושוע בן נון עד היום הזה" אינו מורה על פסק זמן אלא על איכות העשייה, כמפורש במקורות מפרשי התנ"ך. כפי שנרא להלן: עונה על כך המצודות דוד: (יז) וישבו בסוכות - ר"ל ישבו בהם בקביעות רב כמו שראוי להיות. כי לא עשו - ר"ל עשו המצוה מן המובחר אשר לא עשו כן מימי יהושוע בן נון והוא הפוך כמו כי לא עשו בני ישראל כן מימי וכו´ עד היום ההוא. ותהי שמחה - על אשר קיימו המצוה בתקון רב: מתרץ המצודות כי העשייה עתה הייתה בהתלהבות רבה כל כך כמו שעשו בימי יהושוע בן נון, שכן עם הזמן ירדה ההתלהבות, כמו כל דבר שעושים כשהוא חדש ומתחיל להיות תדיר, עתה כשחזרו מן הגולה חזרו והתלהבו בעשיית המצווה. יש לזכור כי ההמשך בפסוק הבא מסביר את מהות העשייה - הקריאה בתורה שלא הייתה תדירה באותו אופן בתקופת הגלות. (יח) וַיִּקְרָא בְּסֵפֶר תּוֹרַת הָאֱלֹהִים יוֹם בְּיוֹם מִן הַיּוֹם הָרִאשׁוֹן עַד הַיּוֹם הָאַחֲרוֹן וַיַּעֲשׂוּ חָג שִׁבְעַת יָמִים וּבַיּוֹם הַשְּׁמִינִי עֲצֶרֶת כַּמִּשְׁפָּט. למעשה החג נחוג במשך כל השנים מכניסת עם ישראל לארץ ועד לגלות בבל ואף בגלות. היה זה חג חשוב ביותר לעם ישראל והעלייה לרגל לירושלים הייתה רבה, עד כי ירבעם בן נבט אשר קיבל את השלטון על עשרת השבטים לאחר פילוג הממלכה יצר חג חדש בחודש השמיני, שהוא חודש חשוון, כלומר חודש אחרי סוכות, באותה מתכונת של חג הסוכות. יש אומרים שעשה זאת כדי לבלבל את העם ולמנוע ממנו לעלות לירושלים או שעשה זאת בחודש השמיני כדי שהחוגגים החוזרים מהעלייה לרגל יוכלו לחוג את החג בשומרון עד שיתרגלו לחג החדש ויפסיקו לעלות לירושלים. כפי הכתוב בספר מלכים א פרק יב (לב) וַיַּעַשׂ יָרָבְעָם חָג בַּחֹדֶשׁ הַשְּׁמִינִי בַּחֲמִשָּׁה עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ כֶּחָג אֲשֶׁר בִּיהוּדָה וַיַּעַל עַל הַמִּזְבֵּחַ כֵּן עָשָׂה בְּבֵית אֵל לְזַבֵּחַ לָעֲגָלִים אֲשֶׁר עָשָׂה וְהֶעֱמִיד בְּבֵית אֵל אֶת כֹּהֲנֵי הַבָּמוֹת אֲשֶׁר עָשָׂה: הרי ידוע לכל כי השם חג הוא אחד משמותיו של חג הסוכות. וכך מתייחסים המפרשים לפסוק: רד"ק - בחדש השמיני - החליף החדש השביעי בשמיני להרחיק ישראל עוד מחקות ירושלם או אם יהיה מישראל שירצו ללכת בחג הסכות בירושלם כמו שאומר בדברי הימי´ הנותנים את לבבם לבקש את יי´ אלהי ישראל באו ירושלם לזבוח עשה הוא חג בחדש השמיני כי כבר שבו לביתם ההולכים לירושלם ויהיו שם בבית אל בחג אשר עשו מיראת המלך: רלב"ג - ויעש ירבעם חג בחדש השמיני - אפשר שעשה זה כדי שלא יחלקו עליו הרוצים עבוד את ה´ כי יוכלו לעלות בירוש´ בחדש השביעי לעבוד את ה´ כמו שנזכר בס´ דברי הימים: מצודות דוד - כחג אשר ביהודה - לעשות בו כמצות חג הסכות הנעשה ביהודה, בט"ו לחודש השביעי. מלבי"ם - ויעש - השינוי השני שעשה החג בחדש השמיני בחמשה עשר יום לחדש - באופן שידמה אל החג התוריי (מן התורה) במה שהוא ביום חמשה עשר ויבדל ממנה במה שהוא בחדש השמיני, שדבר כזה ישים פירוד גדול בית הכתות במה שיתדמו להם במקצת כאלו גם הם שומרים מועדי ה´, ומובדלים בזמן החג ובאיכות העבודה, וז"ש שמה שהיה בט"ו לחדש היה כדי שיהיה כחג אשר ביהודה - שיקראוהו חג הסוכות לנאץ ולהכעיס. אם כך למדים אנו כי חג הסוכות נחוג לאורך כל הזמנים ולאורך כל התקופה. כאשר לא נרצה לקבל עלינו דברים כהוויתם, נצטרך להפריך את הכתובים כאילו ואינם בעלי הערך שמייחסים להם מזה אלפי שנים. באופן זה יכולים אנשי בקורת המקרא ושאר הפרופסורים המלומדים לכתוב שהתורה נכתבה הלילה בביתי או בביתך, מה זה משנה? בכל קביל. הם אינם יכולים להוכיח שהתורה לא נכתבה הלילה בביתי כפי שאינם יכולים להוכיח שהתורה נכתבה במאה התשיעית, העשירית או בכל מאה אחרת לפני או אחרי הספירה. ברור מאליו שהם לא יעיזו לספר כי התורה נכתבה בביתי רק משום שהמלך ג´ימס תרגם אותה לאנגלית לפני כך וכך מאות שנים ואני טרם נולדתי אז. הועתק מאתר http://community.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=f/m/object&id=6376288 נכתב על ידי כוכב מאיר.
 

דוד170

New member
עוד ממצאים על המבול. ראיות מעמים

אחרים.. תאור המבול במסורות עמים בעולם כמעט כל הגזעים והשבטים בעולם משמרים תאורים חיים של הרס קדום כללי באש, במבול, ברעידת אדמה או בזעזוע שנגרם מתזוזה של כדור הארץ. ברב המקרים רק אדם אחד ביחד עם משפחתו ובעלי חיים נבחרים נצלו על מנת להתחיל חיים חדשים. האגדה היונית מזכירה את דאוקליון, שניצל מן המבול. יש לציין ששם זה מלשון "דאוקא" – בלשון יוונים הרי זה "10". ואכן נח היה דור עשירי מאדם הראשון. אותנפישתים הבבלי, יימא מאירן, קוסקוס ממקסיקו העתיקה, שניצל מן המבול באסדת תאשור ענקית (ראה איור מס´ 2), תזפי בן גזע מקסיקאני מפותח יותר, שלרשותו עמדה ספינה גדולה, שעליה הטעין תבואה ובעלי חיים. בוצ´יקה הקולומביאני, בייס באסבאטה מהודו ועוד כהנה וכהנה מכל קצות תבל, מספרים על ארוע כזה, שארך כ- 40 יום, ושכמעט כל ישוב בני האדם נכחד מהאזור. בחלק מן המקומות לומדים, שתרבות אותם אנשים היתה גבוהה מאד, כפי שצוין לעיל. http://www.manof.org.il/sh.asp?x=659
 

דוד170

New member
הכתובת של המחברת של

הכתובת של המחברת של הספר למי שרוצה לדעת על ההשכלה שלה. הדסה מלמד, ת"ד 1210 רחובות
 

seeyou

New member
סליחה-לא היתי בשיעור!../images/Emo153.gif

"והוא אכן מסר לנו תורה ובה הוא מסביר לנו מדוע הוא ברא את העולם. " תוכל לפרט??
 

דוד170

New member
seeyou

בס"ד צריך להבין מה לא הגיוני שלפני שלושת אלפים שנה אדם החליט לכתוב את התורה והוא סיפר לבניו שכל הסיפורים האלה קרו וכך זה הגיע אלינו במסורת? התשובה : מה שלא הגיוני בזה שאדם כתב וסיפר זאת לבניו, (מדובר על הבנים המבוגרים) הוא, שבתורה כתוב שהיא ניתנה לעיני שש מאות אלף אנשי בקולות וברקים ולא יתכן שבניו ונכדיו של האיש היו מאמינים לו מבלי לראות עוד 599,999 איש (599,999 איש זאת חוץ מהנשים והטף שהיו באותו מעמד) ומעידים על אמיתותו ומעידים שראו את הניסים שהיו במצרים. ואם היה זה איש או מספר אנשים שכתבו כך והעבירו במסורת, מהר מאד היו עולים על השקר, שהרי במסורת עצמה שכתבו נאמר שהמעמד התרחש לעיני מאות אלפי אנשים. מה עוד שלו אדם אחד היה ממציא זאת לא היה כותב שהמעמד התרחש ברבים אלא אומר שזה קרה בפני בודדים על מנת שלא ייתפס בשקר. (הועתק מאתר "כיפה" לאחר עיבוד). כתוב בתורה בספר דברים פרק ד´ פסוק לב´: כי שאל נא לימים ראשנים אשר היו לפניך, למן היום אשר ברא אלקים אדם על הארץ, ולמקצה השמים, ועד קצה השמים: הנהיה, כדבר הגדול הזה, או, הנשמע כמהו. השמע עם קול אלקים מדבר מתוך האש, כאשר שמעת אתה--ויחי. או הנסה אלקים, לבוא לקחת לו גוי מקרב גוי, במסות באתות ובמופתים ובמלחמה וביד חזקה ובזרוע נטויה, ובמוראים גדלים: ככל אשר עשה לכם י-ה-ו-ה אלקיכם, במצרים--לעיניך. לה אתה הראת לדעת, כי י-ה-ו-ה הוא האלקים: אין עוד, מלבדו. מן השמים השמיעך את קלו, ליסרך; ועל הארץ, הראך את אשו הגדולה, ודבריו שמעת, מתוך האש. עד כאן דברי התורה. נותן התורה מנבא שלא היה ולא יהיה לעולם סיפור כפי שמתואר בעשרת המכות וביציאת מצרים ובמעמד הר סיני. כך כתוב בספר שמות יט´, ט´: ויאמר ה´ אל משה, הנה אנכי בא אליך בעב הענן, בעבור ישמע העם בדברי עמך, וגם בך יאמינו לעולם; אם אתה אומר שאדם נתן את ספר התורה, איך זה שלא נתן עוד אדם ספר דומה לתורה (עם הופעה של מישהו שטוען שהוא בורא העולם, האיסלם והנצרות לא הביאו סיפור דומה אלא לקחו את הסיפור של העם היהודי. אבל אין אף אדם בעולם בכל הזמנים ובכל המקומות לא תמצא ספר שכתוב שמישהו פונה לעם ואומר לו אני בורא העולם שעשיתי לכם ניסים שמראים שאני שולט על העולם ועל הטבע. ולאחר מכן הסכמה של העם שהם מסכימים שמי שמדבר אתם שהוא בורא העולם. כלומר אם אתה חושב שקל לעבוד על האנשים ולהחדיר להיסטוריה סיפור יציאת מצרים, איך זה שלא היו עוד סיפורים דומים בכל העולם בכל הזמנים. התשובה לשאלה האחרונה : כי לא עשה זאת יצור גשמי אלא בורא העולם. .ומאחר שיש רק בורא אחד, אין עוד בעולם מישהו נוסף שהחדיר להיסטוריה סיפור דומה. כתוב בספר שמות פרק יט´ ט´ ויאמר י–ה-ו-ה אל משה, הנה אנכי בא אליך בעב הענן, בעבור ישמע העם בדברי עמך, וגם בך יאמינו לעולם; איך ידע כותב התורה שלא היה בעבר סיפור דומה ? למרות שלא היה אז רדיו ואמצעי תקשורת כמו שיש היום? תשובה כי לא אדם כתב את ספר התורה. התורה אומרת שלא תיתן לאף אחד להצליח להכניס ספר דומה להיסטוריה. שיש בו סיפור שמופיע מישהו שאומר אני בורא העולם וכו´. אני פרסמי את הראיה הזאת בהרבה אתרים ואף אחד לא הביא לי ספור שדומה לספור התורה. אם נותן התורה אמר שלא יוכל אף אחד להכניס ספר דומה ומה שהוא אמר מתקיים , זה ראיה מוחצת לאמיתות התורה. כלומר לכל אחד אפשרות להפריך את הספר ואף אחד לא הפריך את הספר. אני יסביר את עצמי במשל: אם מישהו מפיץ ספר שכתוב בו שהוא הכי חזק בעולם ומי שרוצה יכול לבוא ולהתמודד אתו , אם אף אחד לא בא זה מראה שהוא הכי חזק. אתה יכול לא להאמין לזה שפרסם את הספר שהוא הכי חזק בעולם, אבל בכדי להוכיח שהוא לא כך אתה צריך להתמודד איתו , אם את לא התמודדת לא הוכחת שהוא לא צודק. הנמשל: בתורה כתוב שלא יהיה מישהו שיוכל לפרסם ספר שכתוב בו אני בורא העולם. אם כופרים במשך הדורות שניסו להפסיק את קיום תורה ומצוות ליהודים לא פרסמו ספר דומה, זה מראה שמי שכתב את הספר לא מאפשר זאת. נותן ספר התורה מונע כל מי שירצה להפריך את הספר. השאלה שלי מדוע לא הכניס אף יצור בעולם עוד ספר דומה כמו ספר התורה בכדי להפריך את התורה. http://www.mechon-mamre.org/i/1108.htm http://www.arachim.co.il/articles.asp?tid=44 http://www.hidabroot.org/torat_emet.htm בקישור הזה נא להיכנס למאמרים מתי נכתב התורה והגנת המסמך. http://www.orhayahadut.co.il/msilot/index.htm הברית החדשה לא נמסרה בעדות של מיליוני איש. היא נמסרה על ידי עדות של אדם יחיד וכן הקוראן. התורה אמרה מראש שלא לשמוע למי שיאמר שצריך לשנות את התורה אפילו אם יעשה ניסים. כתוב על כך בפרוש בספר דברים פרק יג´ מפסוק א´ בכבוד רב, דוד
 
למעלה