הצעת חוק חשובה - מי שלא משרת - לא מצביע !

the new L

New member
הגיוני??

זה הגיוני לשלול מנכים ומחולים את זכות ההצבעה? טירוף מוחלט!
 

tapr

New member
חברעס, זה ניסוח מקוצר

הצעות חוק זה גוש של מגילות ארוכות, וברור לחלוטין שאף אחד לא ישלול את זכות ההצבעה מאנשים עם מחלת הודג'קינס. אני סומך על דותן וחסון שיפעילו קצת קומון סנס, והם גם מודעים לזה שהחוק צריך לעבור במבחן בג"ץ.
 
על חסון דווקא אתה סומך?

מצאת לך
 

the new L

New member
הצעה מטורפת!!!!

ישראל רוצה להיות המדינה הראשונה בעולם ששוללת מנכים את זכות ההצבעה???
 
אני לא חושב שהחוק מדבר

על נכים\עיוורים\כל קבוצה אחת באוכלוסייה שלא יכולה לשרת בצה"ל מסיבות בריאותיות. אלא אנשים שכן יכולים לשרת(מבחינה נפשית ופיזית)ובוחרים שלא לעשות זאת כי זה יותר נוח...
 

the new L

New member
../images/Emo41.gifרק שאין כאלה - לכן החוק ריק מתוכן../images/Emo41.gif

מי הם האנשים שלא משרתים בצה"ל? רובם המוחלט מתחלקים לקבוצות הבאות: 1. אנשים שיש להם פטור על רקע רפואי (רקע נפשי נחשב לרקע רפואי) - אני מניח שאתם לא רוצים לפגוע בזכויות של אנשים חולים. 2. חרדים בהסדר טל - הם בכלל מקבלים דחיית שירות ולא פטור, עד שהם מגיעים לגיל בו הם לא מגוייסים. לא הגיוני לשלול זכות הצבעה מאנשים שנמצאים בדחיית שירות, כי אז נצטרך לשלול זכות הצבעה גם מעתודאים למשל, או מכל אדם אחר שקיבל דחיית גיוס למספר שנים ועבר את גיל 18. 3. בנות שמקבלות פטור מטעמי דת. 4. בנות שמקבלות פטור מטעמי עודף כוח אדם - כלומר - הצבא לא רוצה לגייס אותן. 5. מספר זעום מאוד של אנשים (99% מהם בנות) שמקבלים פטור מטעמי פציפיזם. אז למי בדיוק נשלול את זכות ההצבעה? לא לקבוצה 1, לא לקבוצה 2, קבוצה 5 היא אפסית בגודלה. קבוצה 4 מקבלת פטור בניגוד לרצונה. נשארנו עם קבוצה 3 בלבד. תחליטו אתם עכשיו אם יש לחוק הזה היגיון. ועוד משהו - שימו לב שלרוצחים, לאנסים, לטרוריסטים - אנחנו לא שוללים את זכות ההצבעה.
 

tapr

New member
אחוז מאוד גבוה של הבעיות הבריאותיות זה קשקוש

ברור לכל בר דעת שהגידול באחוזי המשתמטים לא נובע מכך שפתאום כל הנערים והנערות הפכו לחולים. השתמטות היתה כאן גם בקום המדינה, פשוט לא בהיקפים כאלה. יש אחוז מאוד גבוה של משתמטים על בסיס רפואי, שלמעשה לא מגיע להם הפטור הזה. גם הם מזייפים (ואני מכיר הרבה מאוד כאלה), וגם הועדות הן בדיחה באופן יחסי. כמו שאשכנזי אמר, משתמטים היום כבר לא מתביישים, הם מרגישים שיש לגיטימציה מסויימת להשתמטות, ולכן המספרים עלו.
 

מאור 87

New member
לא יודע אם צריך להרחיק עד כדי כך...

אבל מה שכן - חייבים להעביר לנוער את המסר שהשתמטות מהצבא אינה משתלמת. אני יודע שבעבר, השאלה "האם עשית צבא?" הייתה משמעותית והייתה נשאלת בקבלה לכל מקום עבודה אפשרי. לאנשים שלא עשו צבא לא היו חיים קלים בכלל, והיו נתקלים בהמון קשיים במהלך מסלול חייהם (ואני כמובן לא מדבר על בעלי הפטור הרפואי). היום, הדבר היחידי שהנוער לומד הוא שגם בלי לעשות צבא אפשר להצליח ולהיות כוכב (ע"ע ג'קו אייזנברג, כוכבי כוכב נולד 5 ושאר דמויות...)
 
איך אפשר להעביר מסר לא נכון?

לחלק היא בהחלט משתלמת. עדיף לעבוד/ללמוד בזמן הזה.
 
כוכב נולד?

כוכב נולד-4 יהודה סעדו לא שירת בצבא כוכב נולד -5 גיקו אייזנברג לא שירת בצבא ועוד פתח את הפה על הצבא וזאת ממש לא בעיה של כוכבים. זאת בעיה של הצבא שכיום כולם יודעים שהצבא רק לוקח ולא נותן לכן מעדיפים לא להתגייס כלל! ואלה שמתגייסים מתנים את זה בתנאי שיתקבלו להכי קרבי. הצבא ישתפר ויונהגו בו משמעת וקוד מוסר -ברזל. כך גם יהיה שיפור בגיוס לצבא.
 

sUProduction

New member
תומך תומך תומך!! סוף סוף בלי ש"ס

תומךךךךךךךך מי צריך את כל החרדים והערבים שיצביעו למה מי הם
 
למעלה