הקטעים המפגרים שלכם.

elcool

New member
תגיד, בקיסריה -

אני חצי ציפיתי לראות אותך קופץ מהפיגום ההוא סתם בשביל הקטע. הרי אתם קשורים ובטוחים שם מכל כיוון, אז למה לא לקפוץ הא?
 

HouseAtreides

New member
../images/Emo45.gifהייתי בטוח שסצינת הסיום תהיה באנג'י

אבל מנסיון של עמידה על מתקן נייד בגובה כזה - זה מפחיד, אפילו יותר מפחיד בדיעבד מאשר באותו רגע. רק לחשוב מה היה קורה אם בורג היה משתחרר במקום הלא נכון....
 
השריטות שלי..

*להשאיר את הקצה של הצ'יפס, בבורקס משולש את הפינה האחרונה, ובשניצל את הביס האחרון. *לא יוצאת מהאוטו עד שמסתיים השיר שהתחיל להתנגן, לא משנה דיסק או רדיו. *כשאני הולכת לישון אני לא מסוגלת פשוט להכנס למיטה ולעצום עיניים, חייבת לראות טלויזיה או לקרוא ספר עד שהעיניים יעצמו לי מעצמן. אחרת לא ארדם.. *לא מסוגלת שכמה סוגי אוכל ממרקמים שונים יגעו אחד בשני! לכן תמיד הסלט (שהוא רטוב) יהיה בצלחת נפרדת:) *מתכננת ככה שכל מרכיבי האוכל שיש לי בצלחת יסתיימו יחד. לא מסוגלת לאכול קודם את האורז, אח"כ את השניצל ובסוף את התפו"א, חייבת לתכנן שהביס האחרון יהיה מכולם יחד. ואם אני רואה שאני לא בקצב טוב, אקח קצת תוספת מהמרכיב שחסר ככה שזה יסתדר :) *כשהייתי ביסודי וחזרתי הביתה ברגל היה לי משחק שמותר לי לדרוך רק על כל אבן שלישית/רביעית/חמישית-זה השתנה מפעם לפעם. בדיעבד זה היה חכם מצידי, כי רציתי שההליכה 'המפחידה' הביתה תסתיים מהר והמשחק הזה גרם לי לצעדים ממש גדולים P:. מקווה שאזכר בעוד קטעים מפגרים
אגב, היו פה מה שממש הזדהיתי איתם, בעיקר הקטע של שטיפת הכלים.
 
נזכרתי בעוד משהו מפגר,

אני בחורה ספונטנית באופן כללי, אבל באוכל-הכי מקובעת בעולם! בכל מסעדה/בית קפה יש לי מנה-שתיים קבועות שאזמין, כשקונים גלידה יש לי בחירה קבועה, כנ"ל לגבי ארטיק קרח, קינוח ובקבוק שתייה ממכונה. בגלל זה כשלוקחים אותי למסעדה חדשה לוקח לי מלא זמן להחליט מה אני רוצה.
 

innocence

New member
אצלי זה ככה מסיבות אחרות..

פשוט כי אם משהו טעים לי, אני רוצה לאכול אותו ולא להחליף! ולגבי הקטע של לאכול מהכל, אז גם אצלי זה ככה, גם אם לא מ*כל* הטעמים, אבל אני סוג של חייבת שיהיה לי יותר מרק טעם אחד בפה (להוציא מאכלים ספציפיים או מצבי רוח שאולי ישנו את זה..)
 

innocence

New member
אצלנו בבית זה לא נחשב מוזר..

הכל אצלנו אוכלים בפיתה (אורז, ספגטי...) וזה לא נחשב מוזר. בוטנים בקולה. בייגלה בעמבה. ג'חנון עם סוכר. אבוקדו עם סוכר....
 

Thumpers

New member
משהו דפוק אצלנו, היעל...

"לא מסוגלת שכמה סוגי אוכל ממרקמים שונים יגעו אחד בשני! לכן תמיד הסלט (שהוא רטוב) יהיה בצלחת נפרדת:) *מתכננת ככה שכל מרכיבי האוכל שיש לי בצלחת יסתיימו יחד. לא מסוגלת לאכול קודם את האורז, אח"כ את השניצל ובסוף את התפו"א, חייבת לתכנן שהביס האחרון יהיה מכולם יחד. ואם אני רואה שאני לא בקצב טוב, אקח קצת תוספת מהמרכיב שחסר ככה שזה יסתדר :)" גם אני!!!
 
מצליחה לחשוב רק על משהו אחד...

אני תמיד מתאימה בין ההלבשה התחתונה לגרביים ולגומיה של השיער. אין לי הסבר, אני פשוט עושה את זה באופן אוטומטי.
 
../images/Emo122.gifתפוז השתגע.

אצלי כל הגומיות חומות או שחורות, הרגל שנשאר מהצבא. פתאום נראה לי הגיונית המחשבה שצבע הגומייה צריך להיות קרוב לצבע השיער שלי ולא צבעוני ובולט מידי.
 
כן גם אצלי זה היה ככה,

ואז זה דווקא היה קל כי שחור מתאים להכל כידוע [כמעט...]. אבל כשעברה חצי שנה מהשחרור שלי התחלתי להתפרע עם צבעים, זה דווקא כיף. :) אגב, אולי זה הזמן להתוודות שהיינו ביחד בצבא ;)
 
../images/Emo12.gifיש לי אותך בפייסבוק?!@#

זה מתחיל להיות מלחיץ XD טוב, אני ממש סקרנית, תכתבי לי עכשיו!! אבל בלי פאדיחות!
 
למעלה