הקטעים המפגרים שלכם.

כלים עם שאריות של אוכל אני משתדלת לשטוף

בהקדם, לפני שיתחילו לגדול שם כל מיני יצורים שיפתחו חיים משלהם
 

HouseAtreides

New member
לא מסוגל להירדם אם האוזניים לא מכוסות

זה גורם לי לתחושה טורדנית בלתי פוסקת, כאילו בכל רגע עלול אורח או חפץ לא רצוי לפלוש לי לתוך האוזן. מי יודע, אולי זו טראומה מניתוח לניקוז נוזלים באוזניים שעברתי בילדותי - עד היום אני זוכר את הפרוצדורה הבלתי נעימה של הוצאת צינוריות הניקוז מהאוזניים...
 

innocence

New member
יש לי ידיד שנכנס לו לשם חרק.

היינו בגדנ"ע וישנו בשטח ובאמצע הלילה כאבי תופת כי מסתבר שטייל לו חרק פנימה ולא הצליח לצאת.
 

גם אני6

New member
הזכרת לי..

כשהייתי בתיכון, אחת הבנות סיפרה שהיא הרגישה משהו וגרדה את הצד.. ובבוקר התעוררה ומצאה מקק, תיקן מעוף ענק, מרוח עליה(שכפי הנראה, זה מה שטייל עליה והיא מחצה אותו בלילה עם היד) מאז, כאשר אני מרגישה אפילו רוח קלילה עליי או סתם גירוד- אני די *בעעעעעעעע*, כזה, מתעוותת.. וזה לא שאני מפחדת ממקקים.
 

elcool

New member
לסיים את הצלחת עד הסוף

זה קורה לרוב בצהריים, או כשאני אוכל משהו חם או מבושל - אני לא מרוקן את הצלחת. כמעט תמיד אני משאיר חתיכת פסטה אחת, או חתיכה קטנה מהקשה של הלחם. פעם היתה לי בעיה עם אוכל מעורבב, אבל כשהתחלתי לקחת אוכל לעבודה וללימודים בקופסאות הוא תמיד התערבב בתיק עד שזה הפסיק להציק לי
אני לא אוכל ירקות לא מבושלים - משמע אני אוכל סלט, או סתם מלפפון ככה. פשוט העדפה שלי.
 

Light18m

New member
פעם זה היה מכללי הנימוס

יש סיפור בגמרא על איזה אמורא שלא השאיר כלום בצלחת באיזה מסעדה שהוא אכל בה. הוא מספר את זה בתור דוגמה לנפילה שהייתה לו, זה היה כמו לא להשאיר טיפ. הבנתי שזה היה המשכורת של המלצרים.
 

HouseAtreides

New member
נכון - רק עניים היו מסיימים את כל האוכל בצלחת

אבל התקדמנו קצת מאז ימי השטייטל העליזים, היום אנו בתקופת שפע והגיע כבר הזמן לזנוח את מנהגי תקופות הרעב. עוד מנהג שמקורו ב"תקופות רעב": אנשים שפשוט לא יכולים להניח לך להתארח בביתם מבלי לדחוף לך אוכל לפה - גם אם הגעת בדיוק אחרי ארוחה גדולה, וגם אם מדובר בשהייה קצרה בביתם של פחות מחצי שעה.
 

HouseAtreides

New member
גם ברומניה זה הלך יופי, רק לידיעה....

והם עוד מתמודדים עם תדמית של קמצנים וגונבי תרנגולות, לא רק עניים שמשחקים-אותה-עשירים-בכך-שתמיד-קונים-עוד-דירה-שיהיה-להשכרה.
 

גם אני6

New member
עניים- שמ'עניים.. אני אומרת שהבריאות שלך הרבה

יותר חשובה. כמו כן הבריאות הנפשית. כמו כן המטענים שיהיו לך אח"כ כלפי ההורים שלך, שמפטמים אותך "כדי לא לזרוק":)
 

HouseAtreides

New member
מזכיר לי שנהגתי "להוציא לעגבניות את הריאות"

כפי שכינו את זה החבר'ה שאיתם נהגתי לאכול בצבא. הבפנוכו של העגבניות היה מחוץ לתחום מבחינתי, בדיוק כמו קליפות של תפוחי אדמה עבור האדם הנורמלי. ואם כבר מדברים על להשאיר אוכל בצלחת - שני דברים: 1. חתיכה מהקשה של לחם או חתיכת פסטה אחת הם לא אוכל אלא סתם מולקולות פסולות וזניחות. 2. עד היום אני סובל מ"עיניים גדולות", כלומר לוקח בצלחת כמות גדולה מזו שמספיקה להשביע אותי. כשאני מגלה את זה, בדרך כלל הכמות שנותרה קטנה ואם מדובר באוכל טעים וערב לחיכי, אני "כבר בשוונג" ומסיים הכל. המחיר הוא עודף משקל מסויים שכנראה לעולם לא אפטר ממנו.....
 

elcool

New member
מה רע בקליפות תפוח אדמה?

אני לא אוכל אותן לבד כמובן, תפוח אדמה מבושל בקליפה זה אחלה דבר! צ'יפס מטוגן עם קליפה זה גם אחלה
 

גם אני6

New member
רוב הקליפות של רוב הפירות/ירקות(וגם בני האדם)

זה דבר מבורך:) מנה בפני עצמה, ומתאבן לפני המנה הבאה- "הפנים"
 

גם אני6

New member
עגבניה:) (והיא, ד"א, פרי)

העגבניה הזכירה לי את נסיונותיי בתור "שפית" מתחילה. לקחתי סכין, ניסיתי להוציא את השורש.. ובואו נאמר שזה לא ממש הצליח- אבל הסכין (חד, דק וקטן, כמו שהיה צריך) עבר את העגבנייה וננעץ יישר בתוך כף היד שאחזה בה.. לא נעים. הידעתם?- עגבניה נקראת כך בגלל שהיא ידועה בתור "תפוח האהבה" (ע.ג.ב.- עגבניה). היו שהציעו שמות אחרים, כמו הרב קוק- "אדמוניה" ואב"י(לא זוכרת), אבל זה השם שהתקבל בתור רשמי, התעגן והתקבע בשפה.
 
למעלה