הקפצה: שרשור הארוח של גדי וינטר

collie

New member
הדיון כבר נגמר אבל גם אני מתנגדת ל

policy של צב"ח ת"א ואני תומכת בעיקורים. לפי דעתי להרוג בע"ח במיוחד שהם בריאים זה לברוח מי הבעיות ולמצוא easy 'solution'.
 

**לילך**

New member
קראו לי אז באתי....

נתחיל מזה שיש להשתמש במונח "המתת חסד" בזהירות רבה ביותר ורק במקומה, מתוך הגדרה זאת המתה של בעל חיים חולה וסובל שאין לו סיכוי להחלים, המתה של בעל חיים בריא רק בגלל שהוא חסר בית לא יכולה להיקרא "המתת חסד" אלא המתה או המתת חסר בית, כך שיש להשתמש במונח המתאים בכל מקרה של המתה . אני בעד המתות חסד שהם המתות חסד אמיתיות כלומר המתות של בעלי חיים חולים ופצועים או בעלי חיים גוססים. אני מתנגדת להמתה גורפת של בעלי חיים שמתגוררים ברחוב, רק משום שהם חסרי בית , על סמך איזה קריטיונים צב"ח ת"א, עמותת חי וגב' נינה ניטלסון החליטו שכל חתול שחי ברחוב זה חתול סובל? זאת החלטה שרירותית ולא מבוססת על עובדות ובודאי שלא מבוססת על ראיונות שנערכו לחתולים. לכל בעל חיים שצריך לשרוד בעצמו יש תקופות קלות יותר ויש תקופות קשות , אף אחד לא יבוא ויטען שיש צורך להמית בעלי חיים מסויימים באפריקה כי יש שם שנות בצורת או מחסור במזון, בעלי חיים בטבע חיים וגם מתים מסיבות שונות, נותנים לבעלי החיים לחיות את מלחמת ההשרדות שלהם ואין הבדל בינם לבין חתולי רחוב שהצליחו להסתגל למצבם וחיים לעיתים גם שנים רבות, במיוחד חתולי רחוב מטופלים (מעוקרים, מסורסים ומקבלים אוכל ) לגבי המתות בעמותות, אני יודעת שזה חלק בלתי נמנע של המציאות ואני לא מאשימה עמותות שעושות את זה מחוסר ברירה , ברור שהמקום בעמותות מוגבל וכל הזמן אנשים נוטשים עוד ועוד בעלי חיים אבל... לדעתי צב"ח ת"א מקלים מאד על נוטשי בעלי החיים, הם נענים מיידית לכל קריאה של אדם שרוצה לנטוש, באים ואוספים את בעל החיים, הם לא מסבירים בטלפון שיש סיכויים מזעריים למצוא לבעל החיים בית ולכן רוב הסיכויים שיומת, לפני כמה חודשים ראיתי מודעה של מישהו שמצא כלב, בשיחה איתו התברר שהוא התקשר בתמימות לצב"ח ת"א, הלוכד שלהם היגיע מהר מאד, לא נתן שום הסבר לבחור שהתקשר ולא אמר לו שיש סיכוי שהכלב יומת, כלום, שתיקה, הכלב כמעט נלקח להמתה כמעט ודאית.... אחרי שנודע לבחור (ממני לא מהאיש של צב"ח) שהסיכויים למצוא בית נמוכים מאד הוא השתכנע להשקיע זמן בחיפוש אחרי בעלי הכלב או מציאת בית מתאים, ולהחזיק את הכלב שמצא בביתו,היה לי ברור שהוא לא יזרוק את הכלב ברחוב, משום שאם רצה היה יכול לפנות שוב לצב"ח או כל עמותה אחרת, זה אדם שחיפש פתרון לכלב שמצא, לא אדם שנוטש ! אז מה המהירות של צב"ח לבוא ולאסוף כלב בלי לתת את ההסברים הנכונים? מדוע אנשי צב"ח לא יושבים עם אנשים שמביאים להם בעלי חיים ומסבירים להם את מהות הנטישה, את הסיכויים הגדולים להמתה והצעת פתרונות לנוטשים, ן מעשים אלו מעודדים נטישות, אני לא חושבת שכל אדם שיקבל הסבר ראוי ינטוש את בעל החיים במקום אחר, אני מכירה אנשים שחשבו שצב"ח תל אביב זה מקום שבו מוצאים בתים לכל בעלי החיים שמביאים להם ולו ידעו שזה לא כך, היו עושים מאמצים כבירים למצוא לבעלי החיים בתים או היו ממשיכים לטפל בהם בעצמם. לגבי הגישה החדשה של צב"ח ת"א... קראתי כתבה במעריב על הגישה החדשה ,אם כל מה שכתוב בכתבה נכון ואמיתי וכעת עוזרים לאנשים לפתור בעיות כמו למשל להציע אילוף מוזל או בחינם, אז אני בהחלט מודה לצב"ח ת"א על שינוי הגישה ומעודדת אותם להמשיך בכך.... אני חושבת שהאצבע על הדק הממתות צריכה להיות מאד זהירה, אני חושבת שיש להשקיע מאמצים רבים בנתינת הסבר אמיתי ומדוייק, להראות את המציאות העצובה כמו שהיא לנוטשים ולנסות ולהציע פתרונות אם אפשר, לפעמים אנשים צריכים עזרה בגידול של כלב עם בעיית צרכים, נשיכות וכו, יש בעיות שניתנות לפתרון ולא מחייבות נטישת הכלב. כמו כן אם צב"ח ת"א בתור גוף ציבורי חושבים על פתרונות לטווח ארוך,אולי כדאי שייזמו חקיקה שתחמיר את העונשים על נוטשי בעלי חיים, בהתאם לחוק הכלבים החדש ישנה חובת סימון ורישום של כל הכלבים, כך שהמעקב אחרי כלבים נטושים עם שבב זה לא משהו שלא ניתן לבצעו... ובמקביל ליזום חקיקה שתחייב עיקור וסירוס של כלבים וחתולים בתוקף החוק, שיהיה צורך ברישיון מיוחד כדי להרבות כלבים וחתולים ובכך אולי להלחם בצורה נכונה בבעיית הנטישות וריבוי בלתי מבוקר של כלבים וחתולים במקום לחשוב שרק המתות אלה הפתרון במצב הקיים.
 
אני לא מרגיש מותקף

שלום לך, אני באמת לא מרגיש מותקף. אני מבין את הרגישות והאהבה הגדולה לבעלי החיים. אך מי שלא מתמודד עם כמויות של בעלי חיים נטושים לעולם לא יבין את גודל הטרגדיה. כמו שכבר אמרתי, רוב הציבור בארץ לא טיפש, רובם מבינים את הנחיצות שבהמתת חסד והעובדה היא כמות בעלי החיים שמגיעים לאגודה שלנו למרות שהם יודעים בוודאות את מדיניות האגודה. המדיניות שלנו לא מוסתרת מעין הציבור. הפתרון הנכון ביותר לכל המצב הקשה של החיות הנטושות הוא שילוב שתי הגישות/ הדעות ורק כך נוכל להגיע לימים יפים יותר ללא בעלי חיים משוטטים ברחובות.
 
ימים יפים יותר ללא בעלי חיים ?!

הרחובות אינם שלנו, גם אם הם רשומים בטאבו או ב"מקרקעי ישראל" - הם של העולם וגם של בעלי החיים. רוב הציבור בארץ באמת אינו טיפש ואולי זה מסביר חלק מהאהדה הכל כך נמוכה כלפיכם. החיים היפים, לפי הגדרתי, כוללים שלל חיות ברחובות הערים, מוגנים מפגעי האדם ומוגנים מרדיפתם והמתתם של חיות בריאות. חיים בלי חיות ברחובות הם חיים נוראיים לדעתי. אגב, מבצעי העיקור מטרתם אינה להעלים את בעלי החיים מהרחוב אלא לפתור את בעיית ריבוי היתר שלהם. התומכים במבצעים הללו כן רוצים לראות חיות ברחוב ועוזרים לחיות להגיע למצב בו הן יוכלו לחיות בצורה איכותית ומבלי שפיצוץ אוכלוסין יפגע בחייהם.
 

Fix the world

New member
גדי כתב ללא בע"ח ברחובות

אל תוציא את דבריו מהקשרם. עכשיו דעתי: כן, החיים יפים יותר ללא בעלי חיים ברחובות, ולו רק בגלל שהחיים ברחובות הם טראומתיים לבעלי חיים ברחובות, עם דגש חזק על כלבים לעומת חתולים. יתרה מזאת:תאורטית, אוטופית, הייתי שמח אם שני הגזעים, כלבי |בית וחתולי בית| היו נעלמים. רק משמם ניתן להבין כי אינם מסתדרים לבד ברחובות, הם מוטציות שיצר האדם. כל זמן שהאדם שולט ברחובות בכח הזרוע,חיי הנ"ל הם בחסדי האדם. מוזר לשמוע מחובב חיות כמוך, כי נחמד לראות בעלי חיים ברחובות (אם הבנתי נכון). תודה ושלום
 
לא התעמקת בהודעתי.

אחרת אין לי הסבר לכך שלא הבנת שכוונתי הייתה לבע"ח ברחוב. בנוגע לשאר: 1. כל עוד לא הפך מי מאתנו לאלוהים - לא אנחנו נקבע איפה כן יהיו חיות ואיפה לא יהיו חיות. כפי שכתבתי הרחוב הוא לא שלך גם אם הוא רשום על שמך בטאבו. 2. התפיסה המוטעה שכל בעלי החיים שברחוב הם אומללים, רק משום שהם ברחוב היא התגלמות הפינוק האנושי. החתולים החזיקו במצב זה ובגרועים יותר במשך אלפי שנים... מי שחושב שחייו של נמר בסאוונה שבאפריקה יותר טוב מחייו של חתול הרחוב בישראל - שוגה שגיאה מרה. העובדה הפשוטה היא שחתולי הרחוב כל כך מצליחים בארץ עד שהם הגיעו לאוכלוסיות ענקיות בגודלן, בין מיליון לשני מיליון חתולי רחוב! הם כל כך הצליחו שכעת עצם ההצלחה שלהם פוגעת בהם, קרי, פיצוץ האוכלוסין. אני לא מאחל לך ולא לגרועים שבשונאי ישראל להתעורר בבוקר לרחובות חסרי בעלי חיים. החתולים מלווים אותנו היטב במשך אלפי שנים, לכל מקום שבני האדם הגיעו - הגיעו גם החתולים ותמיד שגשגו, תמיד בצמידות לאדם. אז כן, בהחלט לא הייתי רוצה לראות את חתולי הרחוב נעלמים. הייתי רוצה לראות אותם מעוקרים ומסורסים תמיד ברמות ה-80-85 אחוזים מהאוכלוסיה, הייתי רוצה לראות בכל בניין בעיר לפחות מאכיל אחד, הייתי רוצה לראות עוד ועוד אגודות ועמותות שעוזרות לאותם המאכילים, הייתי רוצה לראות מערכת מסודרת של חוקי שמירה על בעלי חיים (כמו לדוגמא באיטליה!). ולפני שיעלו טענות התאונות דרכים, מחלות ורעב אומר שתאונות דרכים יש גם לבני אדם, מחלות יש גם לבני אדם (ולעיתים עם סבל נוראי) ורעב יש גם לבני אדם (והרבה מאוד!). בנוגע לכינוי "מוטציות שיצר האדם", איני יודע מה הייתה כוונתך אבל זה נשמע מאוד שלילי בקונוטציה הזו. גם אם האדם "דחף" את האבולוציה של החתולים במשך אלפי השנים שחלפו - עדיין לחיה הזו יש זכות קיום בדיוק כמו שלך יש. אגב, גם בני האדם לא היו תמיד - אולי נשמיד את כולם? וגם הדולפינים היו פעם משהו אחר... כל המינים והזנים בעולם עוברים תהליך שינוי במשך הזמן. להתייחס לשינוי אחד כמקובל ולשני כמוקצה זה טיעון מוזר מאין כמוהו. בנוגע למסכנות של החיות ברחוב - אני לא רואה אותך הולך ודורש לרצוח את ילדי אפריקה הרעבים שסובלים ממחלות וצרות וגם לא שמעתי אף פעם מישהו שהציע ברצינות לרצוח את הילדים שסבלו בקוסובו. כמו שלבני האדם יש את הרצון להשאר בחיים גם כשהם סובלים ומשום שהם יודעים שיכול להיות יותר טוב - כך גם לחתולים יש את הזכות הזו! ולאף אחד מאיתנו אין את הזכות לקחת ולהרוג את החתולים הללו, יש לכם זכות לחיים בדיוק כמו שיש לך, שיש לי ושיש לגדי ויטנר! יצא קצת ארוך ולא הכי מסודר, אבל אני מקווה שהבהרתי את כוונתי.
 
אתה גם יכול לקרוא

עמית. 1. לא, ההנחה שלך שאתה אלוהים היא בדיוק ההנחה של כל אותם שמעודדים את המשך ההתעללות בבעלי חיים במשקים. אני אלוהים ולכן... זו בדיוק הבעיה עם הקיצוניות, היא עובדת לשני הכיוונים. ברגע שאתה מאמץ את היות האדם אלוהים - אין לך יותר הזכות לטעון נגד מי שמשתמש בטיעון הזה. 2. אין בחייו של הנמר בסאוונה שום דבר פחות מאשר בחייו של חתול הרחוב. 3. העובדה שאני לא מוכן להשמיד יצור היא לא סוציומטיות. החתולים יכולים בקלות לחיות מסביבנו ללא שום בעיות, הסברתי את זה באופן מפורט בהודעות רבות כאן בפורום. ההפחדות של גדי אינן מציאותיות והתפיסה שכל מי שחי ברחוב הוא אומלל היא תפיסה אומללה המראה לכל היותר על פינוק יתר של הכותב ועל חוסר רצונו לתת זכויות לבעלי חיים. 4. בוא נשווה את צרותיו של בן אנוש באפריקה לצרותיו של חתול הרחוב הישראלי, בהשוואה הזו החתול הוא מלך העולם ואת צב"ח ת"א צריך לשלוח לעשות "זריקות הומאניות" באפריקה. 5. אין לך מושג האם הכלב ביית את עצמו בגלל עודף מזון במחנות האדם או שמא האדם הוא שביית באופן אקטיבי את הכלב. מאחר ואין לך את הידע הזה, הטיעון שלך חסר משמעות לגמרי. בנוסף אתה שוכח עשרות מינים אחרים ששונו אך ורק בגלל סימביוזה עם יצורים אחרים ולא היו מתקיימים לולא אותה השתלבות. 6. הבעיה באפריקה הרבה יותר קשה לפתרון מאשר בעיות חתולי הרחוב. אם הבעיה שלהם כל כך פשוטה, אתה מוזמן לפרט אותה כאן ואני אדגים לך סעיף לסעיף איך אפשר לפתור את בעיית חתולי הרחוב, בפחות כסף ובפחות מאמץ. בנוגע לאמירה המוזרה: "באתי להבהיר, ולהראות לך כי יש כמה דרכים לאהוב בעלי חיים" - להרוג יצור בריא זה לא לאהוב, זה עיוות המציאות ותפיסה מעוותת שלשמחתי הולכת ומתמעטת בעולם כולו. יותר ויותר גופים ואנשים לא מוכנים עוד לקבל את שיטת ההמתות ואנו רואים איך בשנים האחרונות "הפתרון הפשוט" אך הלא יעיל של המתות הולך ונעלם בהדגרה מהעולם.
 
הגזמת לגמרי.

1. כפי שכתבתי בכמה מקומות, באותה המידה גם בויתו הפרות ולכן מותר לי לעשות להן ככל העולה על רוחי. מה, לא? אבל אני אלוהים. מי שקיצוני לא יכול להעיר לאחר על קיצוניות. אתה ואני ממש לא אלוהים וגם לא מי שמפטם אווזים. לא אנחנו יצרנו ולא אנחנו בראנו את החתולים והכלבים, לכל היותר דחפנו את ההתפחות ההאבוליציונית שלהם לכיוון מסוים ע"י סימביוזיה והדדיות. יש אגב מחקרים שטוענים שהכלבים והחתולים בייתו עצמם עלינו וכפו עצמם עלינו. הייתה על כך תוכנית מקסימה בנאשיונל גיאו'. 2. אז אתה לא מסנסה "לתקן את העולם" אלא אתה מנסה לעוות את העולם כדי שיתאים לבני האדם. הדברים שאתה תיארת הם דברים שאפשר לתקן בבני אדם. אבל אם לחזור לנושא שלי - כל אותן הסכנות שיש לחתולים בעיר נמצאות גם בסוואנה, בשמות אחרים. שם קוראים לזה בצורת, רעב, העלמות של מין מסוים (שלא בגלל האדם, אלא כדרך הטבע) וכו'. 3. אתה לא מנסה לתקן עוול של האדם אלא מנסה להמשיך את העיוות. ממש כשם שהתפתחו הציפורים שאוכלות את הלכלוך מעל גבו של ההיפופותם והן לא היו שם לו היה מתנהג ההיפו' אחרת - כך יש את החתולים שחיים כלווין מסביב למקומות המחייה של האדם. אצלי בעדר יש 100 אחוז נקבות מעוקרות וחלק לא מבוטל של הזכרים מסורסים. אבל מה שאני עשיתי אצלי בלתי אפשרי לעשייה באוכלוסיות גדולות יותר. 4. ההשוואה מדוייקת והתפיסה שלך, סלח לי, מעוותת. החתול *כבר מחונך* לחוית בסביבה אורבאנית. רוצה הוכחה? 2 מיליון חתולי רחוב שרק אחוז מצומצם מהם מואכל בצורה סדירה ע"י בני אדם ואחוז עוד יותר מינורי מהם מטופל וטרינרית... אם החתול הוא כל כך מסכן ולא יכול להסתדר או "ללמוד" לחיות בסביבה אורבאנית, איך אתה מסביר את "הפלא" של 2 מיליון חתולי רחוב?! 5. והוא נראה בדיוק כמו שנראה כלב שדובה פגעה בו או שמת מרעב ביער כי לא היה צייד מוצלח מספיק. 6. להרוג זה לא לאהוב, שאחרת הייתי רואה אותך עם פצצת אטום מעל אפריקה.
 

Fix the world

New member
אני לא יודע כמה זמן נוכל להמשיך להת

ותמיד יהיה לנו מה להגיד ולא לשכנע... אז לא בראנו. "דחפנו אותם לכיוון מסוים" כדבריך. הכיוון שגוי ומסוכן בשבילם. דחוף אותם החוצה. איך? כמו שאמרת, 100% עיקור של חתולות. מה פה סותר את הדעה שלי? אגב כלב מת בצד הכביש מידי דובה, לא קיים לריק בטבע, כי שם מישהו מרוויח מזה, בד"כ הדובה תעשה את זה למאכל, בעוד פה מדובר בפגיעה חולפת של גוש ברזל. כן אני יודע שיש רמשים ועורבים וכ'ו, אבל חלקם שוב מסתכן מגושי הפלדה כשהוא בא לאכול. אתה צחר בכפ"ס בהפגנה? נמשיך בעל פה? תודה ושלום
 
לפי השיטה הזו

צריך קודם כל להרוג את כל בני האדם, גם "הם" הגיעו בהתפתחות אבוליציונית מסוכנת. אני לא אוכל להגיע מחר, לצערי הרב, יש לי עבודה שאני חייב להגיש בלימודים על הבוקר. אם אני אמצא דרך להעביר את העבודה בלי להיות שם, אני אגיע...
 

Fix the world

New member
דעתי על גזע האדם

רק תתן לחם לכל מיני אנשים בלי חברים (טלטלי, רוניקו...) שפוקדים את הפורום... אני לא צריך לספר לך כי האדם פוגע בכל דבר חי ומזיק לכל, מראשונת האמבה, דרך כל הצמחים בעלי החיים דרך האדם, עד איינשטיין ירום הודו. לדעתי במצב כרגע חתולים-כלבים מבויתים נמצאים בלב הגועל נפש ואם (שוב, תאורטית) נגיע למצב בו יהיו רק חתולי וכלבי בר, הפגיעה בהם תהיה קטנה יותר. תודה ושלום
 
זה לא משנה מה כתבתי

אני מבין את הרגשות הסוערים בעקבות הדיון שפתחנו כאן. לא משנה מה שאני אכתוב או יציג, מי שדעתו מקובעת על חיים בכל מחיר תמיד יתנגד לסיסמא: "למנוע צער-לחיות בכבוד". אנשים כאן בפורום הבינו שאנו מתנגדים נחרצות לשיטת עיקור והחזר. כבר רואים שלא הבינו נכון. נהפוך הוא... אנו תומכים בפרוייקט של נינה ניטלסון, "שכונה לדוגמא", פרוייקט בו לומדים כל התושבים בשכונה, תלמידי בתי הספר והמתנסים על הטיפולים הנחוצים לכל חתול חסר בית כאשר הוא חי ברחובות השכונה ממש מתחת לחלוננו. אנו כאגודה מייחלים ליום בו לא ניראה חתולים חיים ללא בית. אנו בטוחים שהחתול היא חייה מבוייתת והעדיפות הראשונה לה הם החיים בתוך הבתים שלנו. לעקר , לסרס ולהחזיר זו שיטה מעולה, כאשר החתולים המוחזרים ממשיכים לקבל את הטיפול הנאות והנכון ביותר על מנת למזער את הסבל הרב היכול להיגרם מחיי רחוב עלובים. לעקר ולסרס וכך סתם להשליך חזרה אל הרחוב ללא שום השגחה ולתת לחתול לנסות ושרוד את התופת הנוראה, לזה אנו מתנגדים בתוקף רב!!! כולם מדברים על הפרוייקט של עיריית תל-אביב ואנו כן מברכים על היוזמה, רק אנו רואים בשטח שהיא לא בדיוק פותרת את הבעיות הקשות של חייהם של החתולים חסרי הבית. נכון שבמקומות שהעירייה דאגה לסרס ולעקר חתולים מטופלים תחת השגחה נאותה של דיירי הבלוק, הדברים נראים באמת יותר טובים לחתולים. אך אנו לצערנו הרב נתקלים בעשרות מקרים של חתולים מעוקרים ומסורסים שאנו נאלצים לפנות מהכבישים הסואנים לאחר שנפגעו קשות מרכב, לאחר שראשם נילכד בגדרות, או בין קירות, תוקעים ראשם לקופסאות שימורים, צנצנות זכוכית ועןד כל מיני מלכודות תופת קשות וכואבות. ובגלל כל זה אנו חושבים שהמקום הבטוח ביותר לחתולים הוא בבית שלנו ולא בג'ונגל העירוני. אני מציע לכל חברי הפורום לסייר בדרום של העיר ולראות במו עיינכם את הזוועות של חתולים חסרי הבית. בכל יום אנו מוזעקים לשכונות אלו להושיע חתולים אומללים ממצבים קשים ביותר. לשם העירייה עוד לא הגיעה, שם וכמעט אין תושבים שממש אכפת להם מהטרגדיות שמתחוללות מתחת לאפם. אני גרתי בשכונות אלו וראיתי במו עייני את החיים הקשים שעוברים על הלהקות הענקיות במספרים, רזים, מלאי מחלות עור, פצעי מוגלה על גופם, שיניים חסרות ועוד רעות חולות רבות אחרות. היום אני גר ברמת אביב ומתחת לבייתי ישנה להקה של 50-60 חתולים, כולם מעוקרים, מחוסנים, מסורסים ומטופלים הייטב על ידי השכנים כולם (כולל אותי). הם כולם נראים במצב טוב וזה בגלל האחריות הרבה השוררת בין אנשי השכונה. אם בכל מקום היו ככה מטפלים ומשקיעים, אזי המצב היה נראה הרבה יותר טוב. אנו לא באים להפריע לכם בעבודת הקודש שלכם, אנו יודעים כי המאמצים שלכם ושלנו יתנו את התוצאות הטובות בעוד מספר שנים. ביינתים שכל אחד מאיתנו ינסה לדאוג לחתולים הסובבים אותו בצורה הטובה ביותר. חתול שמגיע לאגודה יטופל בצורה כזו או אחרת על פי שיקול דעת של הוטרינר ומנהלת המקום וחברי הוועד המסורים למניעת צער מבעלי חיים. תמיד אנו אומרים שאם קיים ארגון לרווחת בעלי חיים המוכן לקבל את בעלי החיים המגיעים לאגודה התל-אביבית נשמח לשתף איתו פעולה ולנסות בעזרתו לצמצם את מספר המתות החסד.
 

ש י ר י 2

New member
האם עמדת המתנדב שלכם משקפת את

דעתכם? העמדה שהוצגה פה ע"י מי שהזמין אותך ומתנדב אצלכם, fix the world שטוענת :" הייתי שמח אם שני הגזעים, כלבי |בית וחתולי בית| היו נעלמים. רק משמם ניתן להבין כי אינם מסתדרים לבד ברחובות, הם מוטציות שיצר האדם." האם כמדיניות בצב"ח טוענים שגם החתולים אצלך בחצר, החתולים שמאכילים אותם והשכנים מטפלים בהם, רצוי שיהיו בבתים, וצריך להמית אותם אם הם בחצרות, כדי לא יסבלו? אם מישהו במקום שבו מאכילים חתולים יקרא לצב"ח, האם תשלחו לוכדים כדי להמית את החתולים כי הם "מוטציות שלא יכולות להסתדר אלא בבתים של בני האדם"? לפי מה שקראתי פה, אתם מסיבות אידיאולוגיות, תמיתו כל חתול כדי למנוע ממנו סבל בחצרות, אפילו אם מאכילים אותו. שירי
 
אני מציע שתקראי טוב את הכתוב

שלום שירי, אני מבקש אותך בבקשה לקרא טוב טוב את כל מה שכתבתי בנושא. אולי אתן לך הסבר ברור יותר. אגודת צער בעלי חיים לא אוספת חתולים שאינם נימצאים במצב של מצוקה מהרחוב. אנו מגיעים אל חתולים שנפגעו ממכוניות חולפות, שתקועים בתוך מנועים, ביובים, לכודים בצנצנות זכוכית ועוד מיני מלכודות תופת. החתולים בצר הבית המשוף בו אני גר, מטופלים היטב עד כמה שניתן להשגיח. אי לכך ובהתאם לזאת אין אני רואה כל סיבה לפנות אותם משם, רק אם תתעורר בעיה חמורה מאוד הפוגעת באיכות החיים שלהם. החתולים בבית אבות משען, פונו בהוראת הוטרינר הרשותי בגלל ביות של נפגעים בקרב השוהים במוסד, הוזמן מטעמו (הוטרינר) לוכד חתולים הומני(הכוונה למלכודות ולא לרעלים) ובאישור הרופא הוטרינר, הורדמו החתולים. חתולים אלה לא יכלו לחזור לבית האבות. נקודה. למה? תשאלי בבית האבות. על פי החוק אין הם מחוייבים להחזיקם שם מה שגם הם גרמו לנפגעים רבים. אף ארגון לרווחת בעלי חיים לא רצה לקלוט אותם או כל חתול אחר בסיטואציה דומה ואנו באגודה מעדיפים לנהוג בהםם בהומניות ללא עוול מיותר. אנחנו בדיוק כמוכם אוהבים חתולים ומנסים למזער את סיבלם. "זה לא מספיק לאהוב".
 

האפי לי

New member
לפני שאת שמחה

שימי לב שחתולוהוליק הזכיר שוב ושוב את הסיפור על בית האבות משען בו היתה אשה שטיפלה בחתולים האכילה ועיקרה וסרסה ההתיחסות היחידה של מר ויטנר למקרה היתה שלא כל החתולים סומנו כמעוקרים למרות שחתולוהוליק שאל ושוב ושוב על מעורבותם של צב"ח בלכידה, על תגובתם ללכידת חתולים בריאים מואכלים ומטופלים עדיין לא התקבלה תגובה לשאלה אני מצטרפת ומחכה לתגובה לדבריו של חתולוהוליק
 
למעלה