הקפצה: שרשור הארוח של גדי וינטר

קרני4

New member
לילית, גם את מכירה בעלים שלא יודעים

ואינם אכזריים כל כך. אני מדברת עם בעלי כלבים, ששנים אחרי המסירה, יש להם יסורי מצפון על שמסרו את הכלב לצב"ח. הם חשבו בתמימות שמישהו אחר יטפל בו באהבה. אנחנו מכירים בעלי כלבים שחזרו בהם מכוונתם, ברגע שנודע להם על ההרדמה, וחיפשו בעצמם בעלים חדשים לכלב. מישהו שטיפל בכלב או חתול במשך שנים אינו תמיד אכזרי כל כך. הוא יכול לנסות ולחפש בעצמו מישהו שיטפל, או להשאיר אצלו את הכלב או החתול.
 

lilithmm

New member
רוצה תחרות??

אני מכירה אנשים שאוהבים את הכלב שלהם וזרקו אותו באזור תעשיה בעיר אחרת. מה את אומרת על זה? אף אחד שאוהב את הכלב שלו לא ימסור אותו למכלאה אפלולית עם כלובים שלכי תדעי כמה זמן הכלב הולך להיות כלוא שם. מי שבאמת איכפט לו ירצה לפחות לראות לאיזה אנשים הכלב שלו ילך.
 

האפי לי

New member
קרני דווקא בזה אני כמעט עם לילית

אני ממש לא מסכימה עם מדיניות ההרדמות אני כן חושבת שאם אי אפשר לעזור לחתול/כלב עדיף לתת לו את הסיכוי להסתדר ברחוב או למצוא מישהו שכן יוכל לעזור לו מאשר להמית אותו אבל איש שבא במטרה לזרוק את הכלב מאבד את זכותו על הכלב 90% מהאנשים שזורקים כלב לעמותות לא יקחו את הכלב מהעמותה אם יתגלה להם שהעמותה מרדימה משיחות עם כמה וטרינרים (בחיפה אין עמותות שמרדימות) למדתי שהרבה אנשים שלא הצליחו למסור את הכלב לעמותה מגיעים לוטרינר שירדים הוטרינר שלנו למשל אומר שירדים את הכלב מאוחר יותר ואז מחפש בית חדש ללא ידיעת הבעלים של הכלב- אם מישהו חוזר בו ושואל אולי ומה קרה מקבל תשובה חד משמעית שהכלב הורדם ואלו שלא רוצים להרוג באמת הרבה פעמים זורקים כלים לאזורי תעשיה בנושא זה אני מרגישה חייבת להוסיף למרות שרוב הכלבים שננטשים באזורי תעשיה בטח לא מגיעים לעתיד טוב יותר, אבל למשל במפעל אליו אני קשורה ישנם 4 זקנים גדולים ו"לא מבוקשים" שמואכלים במקום יש עוד כמה שמואכלים ע"י מישהו ליד המפעל יש עוד כלבה שנזרקה השבוע
המליטה ומחפשת בית עם הגורים היו עוד 2 כלבות שלמיטב ידיעתי הגיעו לתל"ל חיפה והן מדהימות- אם מישהו רוצה כלבה ממש חכמה כדאי לו לשאול על לילי שהגיעה ממפעל באזור חיפה חלק מהכלבים כן זוכים לעתיד והרדמה גורפת לדעתי אינה הוגנת
 

lilithmm

New member
קל להגיד לתת להם סיכוי שיסתדרו ברחו

ברחוב. הם ימותו שם מרעב, ומחלות ובהרבה סבל, ד.א. באיזה רחוב את ממליצה למשל לזרוק גורים במקום להרדים אותם? במושב (שיקח אותם לוכד הכלבים להסגר ושם ירדימו אותם בסבל, או שיגיעו לתאילנדים) בעיר (ת"א - שידרסו, או נתניה - שיתעללו בהם) באזור תעשיה (שימותו מרעב ומחלות) אני לצערי מצאתי הרבה גורים ברחוב, רובם היו חולים וחלקם מתו. הגורים שלא מתו ניצלו מכוון שאני טיפלתי בהם עד שנמצא עבורם בית. אבל אין לי ספק שאם הם היו נשארים ברחוב, הם היו מתים ביסורים קשים.
 

האפי לי

New member
אני לא ממליצה לזרוק אף גור או בוגר

אני לא חושבת שאם מוצאים כלב שזקוק לעזרה ולא יכולים לעזור לו צריך לרוץ להרוג אותו אני חושבת שאם אי אפשר לעשות כלום עדיף לא לעשות כלום מאשר להרוג ואני הכי חושבת שצריך לפעול לענישה רצינית של פושעים שזורקים בעלי חיים ואם אי אפשר במסגרת חוק צער בעלי חיים, אז צריך למצוא חקיקה לגבי שמורות טבע למשל- אנשים שמשאירים חתולים וכלבים בשמורות טבע אם אי אפשר להעניש אותם על הפשע כנגד בעל החיים שיענשו לפחות על זיהום או פגיעה במערכת האקולוגית או משהו. אם יש חוקים נגד חטיבת עצים בשמורה צריך להיות חוק גם לגבי זה
 

האפי לי

New member
וגורים אני לעולם לא משאירה ברחוב

המון פעמים כמעט נזרקתי מהבית בגלל גור ש"בא ללילה ואני מבטיחה למצוא לו סידור מחר" ונשאר שבוע עד שמצא סידור או חודש עד שגדל מספיק כדי למצוא בית/חצר
 
שאלונת קטנה

1. איך זה שאתם משתפים פעולה עם שונאי החיות? מדוע אתם מוכנים לקבל להמתה חתולים וכלבים מלוכדים מקצועיים (חוקיים ובטח גם לא חוקיים) להמתה? 2. איך יכול להיות שאתם עובדים עם לוכדים שאתם יודעים שלוכדים במקומות בהם אנשים עיקרו וסירסו ומואכלים ע"י אנשים טובים שאוהבים ודואגים להם? (לדוגמא, מקרה בית אבות משען בחולון). 2. האם אתם תומכים בהמתות שמתרחשות כעת באזור השרון? 3. כמה מבצעי עקר-והחזר קיימתם בשנה האחרונה? האם אתם מחזיקים צוות ללכידה לצורכי עיקורים או לכידה לצורכי המתה? אם לא קיימתם, מדוע? 4. האם בשלושת החודשים האחרונים הייתם שותפים ללכידות או קיבלתם את התוצרים של הליכודת הללו, בבית אבות משען בחולון? האם עברתם בירור בנושא אצל ד"ר דגנית בן דב? ממתין לתשובות.
 
אתה טועה ומטעה.

ואתחיל בסיפורי האימה שלך בנוגע לכלבת. חתולים אינם כלי יעיל להעברת כלבת, אני מאוד מקווה שהניסיון שלך להציג את החתולים ככלי יעיל להעברת כלבת נובע מחוסר ידע ולא מסיבות אחרות. לו היית קורא חומר מדעי על כלבת ועל חתולים היית מגלה שאתה טועה ומטעה. האמת, אפשר לעשות הנחות למי שלא אוהב לקרוא: 2003, 2002, 2001 לעצלנים: בשלושת השנים הללו ביחד היו 139 מקרי כלבת בארץ, רק 2 היו בחתולים... בישראל לא מחסנים חתולים בכלבת! אז איך התיאוריה שלך ואני אצטט אותך: "חתולים חסרי בית כשהם לא מחוסנים, הם הדרך הקלה ביותר להתפשטות המחלה" + 2 מיליון חתולי בית מסתדרת עם הנתונים?!?! רק אחוז אחד מהחיות עם כלבת מקום המדינה הוא של חתולים! די לסיפורי האימים הלא נכונים, די לדמוניזציה נגד החתולים!. ואנא, אל תספר לנו על "מקרה כפר סבא" כי מדובר שם על חתול אחד שלא חטף את הכלבת מחתול... ונמשיך הלאה: שוב לא ברור לי איך אתה מצליח בנשימה אחת לספר לנו שאתם לא משתפים פעולה עם שונאי חתולים ועל זה שאתם מקבלים חתולים מלוכדים מקצועיים? מי מזמין לוכדי חתולים? האוהבים שלהם?! על בית אבות משען אני לא "אומר", אלא אני יודע כיוון שאני חולוני ומכיר היטב את כל הנפשות הפועלות, כולל את הגב' שאספה חלק לא קטן מהחתולים שם לעיקור ולסירוס וגם המשיכה להאכיל אותם. בנוגע לסיום המשפט - האופן שבו אתה מציג אותו, הוא איך לומר, לא מדויק. על הסיבות לאי קבלת חיות לבתי המחסה - אדבר בסוף. הצגת החתולים כחסרי ישע גם היא סוג דמוניזציה של החתולים. מצטער להרוס לך, הם לא כל כך חסרי ישע. נכון, הם חיים הרבה יותר טוב כעוזרים להם, אבל העובדה הפשוטה היא שבמשך אלפי שנים, דרך כל המלחמות, השואות והצרות שהאדם יצר, תמיד היו חתולים שהסתדרו ועדיין מסתדרים. האבולוציה שהאדם יצר בחתול, הפכה אותו לחיית-לוויה לאדם, כזו החיה במסלול לוויני עם האדם וכמו כל לווין - לפעמים יש התנגשויות. "אנו לא מבצעים לכידות , עיקורים והחזרים לרחוב", כתבת. זה אולי המשפט הכי מזעזע בכל ההודעה שלך. מדובר בפירוש על חוסר רצון לפתור את הבעיה, הרי ברור לכם שלא יומתו כל החתולים כפי שהאידיאולוגיה העתיקה שלכם מעוניינת ובכל זאת אתם מסרבים להיות חלק מהפתרון! מדוע?. כתבת גם: "אנו לא דוגלים באף המתה שמתבצעת ברחובות כמו הרעלות שמתבצעות היום ברוב חלקי הארץ", מדוע אינכם תומכים? הרי זה תואם את האידיאולגיה שלכם, לא? אמנם לא במדויק, אתם הייתם מעדיפים "המתה הומאנית" (במרכאות משום שלשיטתי אין שום דבר הומאני בהריגה של יצור בריא) אבל זה בכל זאת מקדם את שיטתכם, האין כאן סתירה עצמית (שוב)? בנוגע לאי קבלת חיות לבתי מחסה אחרים אומר בקצרה שאתם מעודדים נטישת בעלי חיים באופן מודע ורצוני. אם תרצה פירוט לנושא, אשמח להפנות אותך לכתבים מקסימים שכתב כאן אחד מגולשי הפורום בנושא.
 
ופתאום שמתי לב שהתעלמת לגמרי

משאלה מעניינת מאוד והיא: 4. האם בשלושת החודשים האחרונים הייתם שותפים ללכידות או קיבלתם את התוצרים של הליכודת הללו, בבית אבות משען בחולון? האם עברתם בירור בנושא אצל ד"ר דגנית בן דב? הציבור מצפה לגילוי נאות בנושא.
 

f e l i n e

New member
חתולוהוליק../images/Emo45.gifאיך אדם בעל דעות כאלו

עומד בראש אגודה למען בעלי חיים??
זו בורות לשמה לטעון ששיטת ה-TNR לא יעילה, ושיא הבורות- עניין החתולים והכלבת. כמה אנשים בארץ נדבקו בכלבת מחתול?? אף לא אחד. בעניין החתולה שהצלתם- כל הכבוד, אבל לא הבנתי, אז מה אם היתה זו חתולה מעוקרת? זו יכלה גם להיות חתולת בית, שיצאה לטיול, התעייפה, וניסתה להתחמם מעט. אנשים, הייתי ממליצה להעזר בעמותות ואגודות ראויות יותר כמו תנו לחיות לחיות, העמותה למען החתול, חובבי חתולים חיפה, גג לחיות וכו'.
 

lilithmm

New member
הפחדנו את גדי../images/Emo35.gif../images/Emo36.gif

נראה לי שכל ההתנפלות שלנו הפחידה את גדי. אני מקווה שאני טועה והוא אכן יענה על השאלות שלנו.
 
אני כאן וממש לא מפוחד

אני הסברתי מה קרה אתמול בערב בתשובתי הראשונה. ושוב הסבר קצר. אנו לא אוהבים לבצע המתת חסד. זה לא בראש העדיפויות שלנו ורצונות שלנו. זו המציאות והיא מכתיבה את הדברים. אנו צריכים לעשול הכל על מנת לשנות את המציאות הקשה והכואבת השוררת במדינה.
 

lilithmm

New member
גדי

לפעמים קשה לעמוד מול קבוצה של אנשים שתוקפים אותך. בתוקף התנדבותי בהסגר עירוני הבנתי את הצורך בהמתות חסד, ולכן אני תומכת גדולה במדיניות צב"ח ת"א. זה לא פתרון לא לקבל כלב למכלאה, ואח"כ למצוא אותו דרוס מטרים ספורים משערי הכלביה. אני מצרפת לך קישור לדיון סוער שהתקיים בפורום השכן, בו הסברתי את מדיניות צב"ח ת"א לגבי המתות חסד ועניינה של נעמה, לפי הבנתי.
 
לא רק שלילך אינה יחידה

אלא שנראה שהמיעוט הוא דווקא צב"ח ת"א ותומכיהם... בייחוד בנושא ההתנגדות לעיקורים וסירוסים.
 
למעלה