השחיתות הגיעה ל- Section51?

razaR2

New member
ומתי בדיוק טרחת להתלונן במקום הנכון?

ואני לא מתכוון להודעות בפורום שמראש לא מקבלות יחס מלא מסיבות שכבר הוזכרו לא פעם..
 

pavel777

New member
אתה החלטת שבמסן יותר נוח לך...

ואני החלטתתי שיותר נוח לי בפורום, לא הכרחתי אותך להתייחס, אבל אם באמת היית רוצה להתייחס זה לא היה משנה איפה אני מתלונן...
 
בשביל מה זה טוב ?????

גיא אתה יודע שאני אוהב אותך ואפילו היום דיברתי עם רז להשים אותך אדמין רז נתן כבר את ההסכמה שלו ומה שנותר זה רק לדבר איתך ולהשים אותך אדמין מריץ בקהילה , מה שעשיתה עכשיו בפניה שלך לפורום פה והליכלוך הזה שיצרת מונעים ממני מלחשוב לתת לך אדמין ב3 חודשים הקרובים וזה חבל כי מאוד רציתי שתיהיה אדמין פה , כל בעיה שיש לך גם אם אני לא זמין אותו רגע אתה ועוד מלא יודעים שאיתי אפשר לדבר יפה וליפטור הכל על הצד הטוב ביותר , הייתי פוטר לך הכל עם סובול תאמין לי , איגור פנה אלי היום לא עשה רעש כמוך ואני יפטור לו את הבעיה אני מבטיח, אבל אתה הייתה צריך ליפנות אלי ולנסות שאני יפטור תבעיה ותאמין לי שהייתי פוטר אותה . בכל אופן אני לא חושב שהשירשור הזה ראוי לתגובה בנוגע לטענות שהוצגו פה , כי יש פה כמה אנשים חרא שהגיבו ומלכלים על רז ועל עוד כמה והם בעצמם לא שווים שאני אגיב לשירשור הזה ..
 
גיא דיבר יפה מאוד ../images/Emo4.gif

מהצהריים הוא אומר לי שהוא מדבר עם אנשים ואפחד לא שם עליו אז הוא עבר לפורום ואם אני כתבתי פה משו שלא אהבת אתה לא צריך להפנות את זה על גיא.. אני אחראי מאחורי כל מה שכתבתי
 
אתה בכלל לא שווה יחס

לא עשו לך כלום ואתה בא לפה מנבל תפה מילא היו עושים לך משו אז הייתי מסכים איתך אבל לא עשו לך כלום אתה בא לפה משחק אותה גנגסטר ? ועוד על רז שהוא סופר של הילדים הטובים ... וגיא תמיד מדבר איתי על הכל והוא יודע שאני תמיד מקשיב לו
 

razaR2

New member
הוא התנצל על ההודעה ההיא..

זה היה בצחוק, כל עוד הוא הצטער, הכל בסדר
 
להגיד עוד פעם? אני מצטער

אני יודע שזה לא בושה לבקש סליחה ודיברתי על זה עם רז..
 

orRRA

New member
../images/Emo45.gif

גיא במקום ללכת לפורום היית יכול לבוא ולדבר איתי או עם חיים והבעיה היתה נפתרת...לא היה פעם שביקשת לדבר איתי וסירבתי...גם לאיגור היה בעיה היום שלטענתו קיבל באן לא מוצדק מיד פנה אלי טיפלתי בזה והבעיה נפתרה בלי ללכת לפורום וליצור שרשור שנאה.
 

Gkind15

New member
תאמין לי

זה שנותנים לך באן לא מוצדק ודבילי...וסובול לא טיפש..הוא חכם..הוא יודע את זה...הוא עשה לי את זה דווקא וכל פעם הוא עושה משהו והאחראי עליו מעלים עין. זה נמאס.
 

Apoca Lypse

New member
קראתי רק את הודעת המקור אבל כנסו

לא משנה מה באמת קרה... גיא מלך
הבנאדם השקיע אז תנשמה ואני מכיר את גיא הוא לא מתעצבן ללא סיבה אני רק חושב שהוא צריך לעבוד על התגובות שלו בכל מקרה... הוא בא לפה כי אין לו מקום אחר... מה הוא יבוא יתלונן אלי?! "יחס גורר יחס"- רז אני חושב שסיכמת את הסיבה פה למה הוא הגיע לפה ולמה שהוא רשם ואיך שהוא רשם. אני לא חושב שאתה אשם או משהו כזה אבל אני נותן לך כיוון מחשבה.
 

razaR2

New member
תקרא את התגובות שלי יואל

אתה מכיר אותי, אתה יודע שזה לא מסתכם בזה..
 

Apoca Lypse

New member
קראתי את הרוב

שמע אני ממש לא יכול להגיב כי אני יודע שמפה הייתי ככה ומשם הייתי ככה
 

Gkind15

New member
ולרז ולשאר הקהילה

אתם לא ממש צדיקים..בגלל ההתנהגות המגעילה שלהם לאברהם פישר הוא פרש מקאונטר סטרייק...וזה לא מהסיבות שהוא רשם בפורום.. אני הצעתי את פישר עשרות פעמים לאדמין כי אני חושב שהוא מתאים, הוא פעיל. איך רז ענה לי בתגובה? "אני לא שם את פישר בגלל שהוא טיפש" אם להזכיר לו, חצי מהאדמינים פה הם עם שגיאות כתיב. ולא באשמתם, הרוב פה עם שגיאות כתיב זה פשוט כי הם הבריזו משיעורי לשון. ואתה עוד אומר שאין כבוד אליך? שאני העלבתי אותך? אתה זילזלת בפישר ובגלל זה הוא פרש.
 

aGenCiTy

New member
מה הקשר ידבע

פה אני מסכים עם רז כי יש אנשים עם מוגבלויות וזה לא משהו שאפשר לתקן סתם ככה.. ויש את פישר שזה מקרה מצער
 
למעלה