השחיתות הגיעה ל- Section51?

yonibayoni

New member
מקרה צ'רניק

צ'רניק קילל אותי באיזה גאטר החזרתי לו ,קיבלתי באן ,פניתי לרז יש לך הוכחות , אשכרה מצפה כל גאטר אני יקליט ,אמרתי לו שאין לי ושישאל מי שהיה שם ,נחשו מה קרה ? הוא לא שאל והניח לזה . מנהל למופת לא ?
 

yonibayoni

New member
אני בידיוק יוצא .

אז מה שתחליטו לעשות עם ההודעות זה עיניין שלכם ,בעיניני צדק אני לא חוסך במילים. יש פה שחיתות וזה ידוע . פרוטקציות והכל ,ורז אתה הודת בזה שאמרת לי באחת השיחות שחיים איתך מתקופת גינדיס ואתה לא יכול להוריד לא מריץ . מצידי מחקו הכל ,וכמובן שתחסמו אותי כי לא תתנו לי לספר את כל העעול והבעיות שאתם יוצרים וכל הדברים ששגיתם בהם וכל הכשלונות שלכם . רק אתה יודע שאתה מנהל גרוע . ואם לא אז עכשיו אתה יודע. כל מילה שנאמרה נאמרה מהלב נכתבה עם רגש ואני לא מצטער או מתנצל על דבר חיילים של רז תנו לי בתגובות אם לא איחסם אגיב לכם . ד''א רז אמרתי שיקי לא אובבייקטיבי שמע כל האדמינים פה פיי איזהנ אובבייקטיביות איזה אמיתיות ואיזה סגנון פיי קיצר תפסיק לזיין במוח כי בפסיכולוגיה אני שם אותך בכיס הקטן .
 

חן1982

New member
אולי הוא חנון וחכם, אתה חנון מפגר

תראה איך אתה נראה יא ילד כאפות מפגר, איך מישהו כמוך עוד מסוגל לקרוא לאחרים חנונים
גם אם היית מתחנן אלי לא הייתי אומר לך שלום ברחוב
 

gadi1111

New member
יאללה מה שנכון נכון

פינקי אבל הפעם אתה צודק ב 10000000 אחוז לגבי המנהלים (R) שלומי שלומי כמה חבל שזה קורה דווקא לך אתה בחור טוב אבל יש לך בצוות כמה שחצנים!
 

gadi1111

New member
תקשיב ילדון מה אתה חושב אני אחד החברים שלך

אל תדבר איתי כאילו אתה בשוק הכרמל אלק אומר לי שמע שמע
 

gadi1111

New member
מקס תקשיב אמא שלך בבון זה נכון

אבל מקס יאוכל בתחת תגיד אתה חושב שאתה מצחיק פה אנשים אז אתה ממש לא מצחיק יאוכל בתחת
 

xvxxvx

New member
../images/Emo6.gif

הוא רק מציין עובדות כפרע אתה זה שצוחקים ממנו.... הנה קצת הוכחות "היום בבוקר ראיתי איזה תימני שמן כזה קטן מדבר עם השומר ועושה לו תנועות כאלה כאילו הוא מחזיק רובה....וזה לא פעם ראשונה שאני רואה אותו ככה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" איך אתה מסביר עדות ראיה זו?
 

Apoca Lypse

New member
אגב למקרה שזה לא היה הוא מצאתי עוד אחד חחחחח

היום בבוקר במקום התימני עמד איזה אשכנזי כזה כולו בפוזה מדבר עם השומר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

Apoca Lypse

New member
מילא היית קשור

או לפחות הייתי יודע על מדברים ואת מי ציטטו אז זה אולי היה מצחיק אבל זה שאתה בא משום מקום מנסה להצחיק, לבאס לאדע מה ניסית לעשות או להשיג אבל פעם הבאה אל תגיב למה יצאת חמאר פאק איזה ילדים מסכנים כל אחד מנסה לצאת גבר... שאני יבין משהו... מישהו הכריח אותך לקרוא תתגובה?! מישהו אמר לך שזה צריך לעניין אותך?! לא!! אז פעם באה תחשוב על מה שאתה רושם אם בכלל תחליט לרשום משהו
 
למעלה