התאזרחות על פי חוק הסבא לאחר כניסה כתייר

John the Savage

New member
לא כל בנק. דיברתי באופן ספציפי על בנקים אונליין

כלומר בנקים שאין להם סניפים פיזיים (קאפיטל וואן 360, Ally ודומיהם), ולכן בכל מקרה הזדהות פיזית היא לא אופציה אצליהם. ומכיוון שכל הפעילות של הבנק היא אונליין הם יותר מקלים בפתיחת חשבונות מרחוק. היו כאן כבר כמה דיווחים בפורום של אנשים שפתחו חשבון בקאפיטל וואן עוד מהארץ.
 

ilanvag

New member
אוקיי, תודה


 

sandra cat

New member
Ally bank Will NOT open a bank account for foreigners

Just so you are aware and do not go through what I have
I spent over a month sending Ally every document they wanted, hours on the phone... until they finally admitted they will not open a bank account if you do not have a green card (either US citizen or GC)- it didn't matter to them that I am a doctor here, working legally n H1B and have 3 other bank accounts and
a 750 credit score- they said no.
 

ilanvag

New member
עוד לגבי הווטרינריה,

גם אני רחוק מלהיות מומחה, אבל מתעניין וקורא כשאני רואה דברים מעניינים, כי אוהב בעלי חיים.
&nbsp
שני דברים שקראתי עליהם במקביל, מגמות שקיימות בארה"ב -- שווה לכם לבדוק היטב אם זה נכון, ולקחת בחשבון:
1. בערים הגדולות ובמקומות מבוקשים יש היצע אדיר של וטרינרים, כאלה המתמחים בחיות קטנות, וקשה מאוד לחדשים להיכנס לתחום. ממש היצף של וטרינרים; לעומת זאת -
2. יש מחסור חריף בווטרינרים באזורים חקלאיים ונידחים של ארה"ב, ובמיוחד כאלו המתמחים בחיות גדולות... מסתבר שלא מספיק רוצים לחיות ולעבוד במקומות שכאלו.
&nbsp
הנה כמה דברים מעניינים לקרוא, שמצאתי בחיפוש של דקה:
https://www.mprnews.org/story/2018/...eterinarians-puts-farmers-food-supply-at-risk
https://www.thebalancecareers.com/are-there-too-many-veterinarians-125548
&nbsp
שוב, אני לא מומחה, אלה רק דברים שאני שומע מדי פעם בחדשות. בבקשה תעשו מחקר משלכם.
&nbsp
בהצלחה

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

euchechon

New member
ראיתי שלא ענו לך, אז אני אנסה

1. אני לא רואה סיבה בשבילך לשמר מספר אבל הדרך הכי פשוטה לעשות את זה יהיה לעבור למפעיל עם שיחות לא מוגבלות (או כמות גדולה מאוד) לארה"ב ולהגדיר בטלפון שכול השיחות שמגיעות אליו יעברו אליך (ואז מי שמתקשר אליך משלם על שיחה למספר ישראלי ואתה "משלם" על שיחה לארה"ב, לכן אתה צריך פול של דקות או שיחות ללא הגבלה ספציפית לארה"ב), לגבי SMSים יש אפליקציות שעושות את זה
2. יש כאן בחור בפורום שעשה משהו דומה ואז אחרי חצי שנה קיבל הודעה מביטוח לאומי שבעקבות ירידה מהארץ הוא מאבד את הזכויות לביטוחים הנ"ל,
הייתה לי שיחה על זה עם מישהו שעבר והוא אמר לי משהו שנשמע לי נכון - למה לך לשלם על ביטוח שאתה יכול להפעיל רק בארץ? הרי נכון שפה אתה יכול ללכת לרופא מתי שבא לך ושם תשלום copayment על כל ביקור רופא, אבל לא תטוס לפה בכול פעם שהילד יצטנן, אז כן - מרפאות פרטיות יעלו לך הרבה אבל אתה לא באמת גר פה ואתה כן תקבל החזרים על כל הוצאה מסכום מסויים(מעל השתתפות עצמית)
 

oror5679

New member
Re: רישוי

רשיונות המקצועיים תקפים, ניתנו על ידי גופים אמריקאיים ובין לאומיים.
 

Boston Guy

New member
בחיפוש של חצי שנייה מצאתי כמה משרות כאלו באזור מגוריי

רק בעייה אחת - כל המשרות שאני מצאתי הם במפעלים של DEFENCE CONTRACTORS - בתעשייה הצבאית של ארה"ב. במפעל טילי הפטריוט של רייתיון, במפעל ייצור של לוקהיד-מרטין למכלולים מוטסים וכך הלאה.
כל המפעלים הללו מקבלים לעבודות מהסוג הזה רק אזרחי ארה"ב בעלי סיווג ביטחוני (CLEARANCE).
אם אין לך סיווג ביטחוני אמריקאי - זה דבר שתאורטית אתה יכול לנסות להשיג, אבל הסיכוי שתקבל כזה בכמה שנים הראשונות לחייך כאן הוא נמוך, כי חיית הרבה שנים "בחו"ל".
 

Kender00

New member
בגלל שהם לא יכולים לשלוט על הזמנים

זמן ה PERM (אם לא נופלים על Audit) משתנה לפי העומס, למשל הזמן שלי הגישו זה היה כ 7-8 חודשים, וראיתי דיווחים בזמנים שונים של 4 חודשים.
כמובן שאם יש Audit אז זה יכול לקחת יותר, ויש לנו מקרה פה בפורום שלמישהו היה Audit על ה Audit...
 

guy56782

New member
ה priority date צריך להיות current כדי להגיש i485

זה לא תלוי בעורכי הדין שלך
 
לא הבנתי

נניח וקיבלתי אישור ל- PERM.
מה התנאי להגשה במקביל של I140 ו- I485?
ואם זה לא מצליח וצריך להגיש בטור, מה "קנס" הזמן הצפוי?

תודה!
 

guy56782

New member
יש מכסה

לגרין קארדים בתהליך הזה. אם יש עודף בקשות - יש תור, ומטפלים בבקשות לפי תאריך ההגשה של ה PERM. כרגע - אין תור (לישראלים - אתה EB3?). אם יהיה תור כשתרצה להגיש את ה i485 - תצטרך לחכות עם ההגשה הזאת. זה לא נראה כרגע תרחיש מאוד סביר. אין אפשרות להעריך מה יהיה אורך התור ההיפותטי שאנחנו מדברים עליו - כי זה תלוי בקצב בקשת הבקשות בעתיד... בעבר זה היה יכול גם לקחת שנים לפי מיטב ידיעתי.
 

Menimi

New member
שאלה באותו ענין

סליחה על ההתפרצות לשרשור, יש לי חוסר הבנה בדיוק בסעיפים אלה,

אני שואל במקרה שהתהליך הוא קונסולורי, מה עליי למלא בסעיף 12, בו הם דורשים כתובת בארה"ב, כלשונם - Provide the address in the United States where the beneficiary intends to live,
מה עליי למלא, באם אין לי כתובת כזו? (עד שהתהליך יסתיים אדע, אבל כרגע אין לי כתובת בארה"ב),

אשמח מאד להתייחסות בעל ניסיון בענין.
 

euchechon

New member
מצב דומה להפליא

3 זה בדיוק המצב שלנו, אשמח לתשובה,
מהניסיון שלי (ושאלות ששאלתי) - לגבי 1 אנחנו אישית משתמשים בכתובת של ההורים שלה (כמובן שדברנו איתם לפני זה), אני חושב שכתובת של בן משפחה כלשהו צריך להספיק לך, עד כמה שקראתי לא ראיתי משמעות לכתובת מגורים "ראשונה" כי הגיוני שתרצה להחליף מתישהו במהלך 3 השנים הללו
לגבי 2 מכיוון שההכנסה/סכום הולך לתמוך כלכלית גם בילדים זה לא משנה העובדה שהם אזרחים, צריך להחשיב אותם גם בחישוב, לפי הסכומים שציינת 600K צריך להספיק בהחלט ל3 ילדים ואפילו יותר, אם רק לא יעשו בעיות להכרה בנכס

אגב, אשמח לדעת (בפרטי או כאן) מה הסיבות שלכם להגירה וכמה זמן אשתך גרה פה בארץ איתך, יהיה נחמד לעבור את המסלול הארוך הזה ביחד
 

John the Savage

New member
אמנם התייחסתי כבר לחלק מהשאלות בשרשורים אחרים

אבל אחזור על התשובות, ועם קצת יותר פירוט:
1. בשום מקרה לא משאירים ריק. אם יש כתובת בארה"ב של קרוב משפחה וכו' שאתם מתכוונים להתארח אצליהם בזמן המעבר (גם אם לתקופה קצרה), אפשר לציין את הכתובת שלהם. אם לא, אפשר לכתוב To be determined.

2. אם האזרח הוא הספונסור, צריך לקחת בחשבון גם את הילדים שלכם (עד גיל 21) לצורך חישוב גודל משק הבית. הם אמנם אזרחי ארה"ב, אבל עדיין הם יהיו חלק ממשק הבית שלכם. אם יש Joint sponsor, עבורם אין צורך לספור את הילדים שלכם.

3. כפי שכתבתי, על פי התקנות זה אפשרי, אבל אכן היו כאן דיווחים של אנשים שעשו להם בעיות בקונסוליה בספונסורשיפ על בסיס נכס. הבעיה העיקרית היא שצריך לשכנע את הקונסול שמדובר בכסף נזיל. כלומר, שבמידת הצורך ניתן למכור את הבית ולקבל את הכסף בסכום השווי שלו תוך פחות משנה. יתכן לדוגמה ששווי הבית "על הנייר" הוא 1.3 מיליון, אבל אם תצטרך למכור אותו במהירות תקבל הרבה פחות. הדרישות וההנחיות כל הזמן משתנות בקונסוליה, והדיווח האחרון שראיתי בנושא היה לפני כמה שנים. אז אתם יכולים לנסות ולקוות שלא יעשו לכם בעיות, אבל רצוי למצוא שמאי שיתן לכם דו"ח שיתייחס לא רק לשווי הנכס אלא גם לנזילות שלו.
 

Alon546

New member
מפתיע שהחזירו לכם את הכסף...

קצת מתקשה להבין למה. הרי הכסף הזה שימש כביטוח - הייתם מבוטחים (אם ניצלתם את זה או לא זה כבר עניין אחר. אבל הייתם מבוטחים).
הנחתי שכל מה שנשלם עד שננתק תושבות (מה שעדיין לא עשינו) - ילך לאיבוד.

אני מבין שזה לא ככה?
אם ננתק עכשיו - יחזירו לנו על השנה ששילמנו (האמת שלא שילמנו... הנחנו שנשלם מתישהו בהמשך, אחרי שננתק תושבות, כדי לא להשאיר חובות).
 

nick eb5

New member
זה בדיוק העניין - הם לא היו מבוטחים ממש

רק על דברים קטנים מתחת לרדאר כמו רופא תרופות וכו'.
&nbsp
אם חס וחללה צריך משהו יקר כמו ניתוח או אשפוז, אני מאמין שלא היו מכסים את זה.
 
למעלה