חזרנו לפני חצי שעה מאופקים.

עציון

New member
יודע. אבל באמונה שלא ראיתי את

מה שכתבת אלא לאחר שהגבת. אם זה היה נתון בידי, אני הייתי מיישב קודם את הגליל שכבר לא בידינו. דחוף...דחוף...דחוף... ואת כל העליה האחרונה הזורמת לארץ מצרפת ומארה"ב מפנה לא לנתניה, לא לאשדוד אלא למשבצת בין צומת סומך לצומת עמיעד. בין צומת קדים לצומת גולני. אנחנו מאבדים את הגליל.(זאת התוכנית שלי אם וכאשר אני עובר דירה) את צודקת שמרבית העם היושב בציון לא מבקר בנגב. וזה מזכיר לי את הסקר מלפני שבועיים המראה ש-75% מנושאי הדגל הלבן לא היו מעולם בגוש קטיף ו-55% מהם בכלל לא יודעים איפה זה....(זה בעזה..זה בעזה..) שוין. נלך לעבוד קצת.
 

הילהל

New member
אני עושה איתך עסק

גם לגליל אני עוברת. רק ראבאק! תוציאו אותי מהמרכז הלח והמעושן והצפוף הזה! מי שמבטיח לי עבודה ואפשרות דיור סבירה (כלומר - שאני יכולה לממן דירה אפילו בשכ"ד) בצפון או בדרום - אני רצה!
 

falou

New member
יש פיתוי...

הנגב אומנם לא בשבילי (חם, חם
) אבל אני אוהב לפנטז על האופציה הגלילית. במחיר של הדירה שלי אפשר להעמיד בית פרטי ונחמד, עם חצר, נוף, ציפורים וכל שאר. אפשר לפוצץ ווליום באמצע הלילה בלי לדאוג לשכנים בקיר ליד, שלא נדבר על גישה מהירה לכבישי נהיגה משובחים. ככל שחולפות השנים העיר נהיית פחות ופחות אטרקטיבית, כבר לא שורפים את הלילות בחוץ, כושר הבישול מחליף לאט לאט את המסעדות (כרגע, את העממיות, בעתיד - לא תדע...). בכלל, עושים יותר זמן בבית. מצד שני, מה את עושה אם נגמר האקמולי באמצע הלילה או סתם חסר חלב...?
 

mikilk

Active member
../images/Emo9.gif לספר לך? על עלויות שלא נלקחות

בחשבון שחושבים על "וילה זולה" באזור כפרי מרוחק? חייב להחזיק 2 רכבים + דלק רב, כי הנסיעות ארוכות יותר - אם עובדים, עלויות החינוך גבוהות מאוד בגלל מיעוט אוכלוסיה שמתחלקת בנטל - אחזקת בית גדול וגינה במצב סביר (לא עשירון עליון ושיא טיפוח) מבחינת עלויות חימום / קירור והשקייה, מיסי יישוב גבוהים וכו'. החשבון הוא כ - 2000 ש"ח לפחות לחודש יותר מאחזקת בית בעיר. יתרונות - יש המון, אבל לא כאן המקום....
 

falou

New member
היכן שאני מתגורר...

בצפון ת"א העלויות "הסביבתיות", מארנונה, דרך גן פרטי, ועד בית, ועד למחירים בחנויות הקרובות הן גבוהות מאוד. בכל מקרה המטרה היא לא לחסוך דווקא, אלא להחליף איכויות חיים מסויימות באחרות. האמת היא שיש שתי סיבות עיקריות שבגללן אני לא זז (ואחת קצת פחות): 1. עבודה 2. כל המשפחה הקרובה נמצאת במרחק הליכה והרחבה במרחק של לא יותר מעשר דקות נסיעה. גם זו איכות חיים. 3. מכל בחינה מעשית החיים נורא נוחים
 

mikilk

Active member
../images/Emo13.gifנכון, אבל

בנוסף לעלויות, אנחנו גרים רחוק ממקום העבודה, אופציות עבודה מוגבלות, מרוחקת באופן יחסי (30 - 40 דקות נסיעה לכל כיוון) מבני המשפחה - כך שלא ניתן להיעזר בהם, אין ביישוב שלי חנויות - אך יש במרחק נסיעה סביר (בכפר ליד), ואייני גרה בצפון ת"א.
הכוונה היתה לא לחיסכון - אלא להדגיש שלא הכל ירוק וזוהר וחייב לקחת גם את הנתונים האלה כשיקול.
 

falou

New member
בינתיים אין אישור הנהלה לתזוזה

אפילו לחזור למולדתה היא לא רוצה. ואני כל כך אוהב לשנות תפאורה פעם בכמה שנים...
 

הילהל

New member
מזתומרת? אצלי!

נהיה שכנים. אני אשאיל לך אקמולי, אתה תיתן לי כוס סוכר כשצריך. מה רע?
 

falou

New member
המממ... לא רע בכלל. בייחוד...

...בהתחשב בעובדה שבעלך גנן, שזה בכלל יהיה מאוד מאוד שימושי!
 

מירי,

New member
מה דעתך על הסופרפארם כפתרון?

טוב... לא מכירה את הצפון שאת המעוניין בו אבל הצפון שלנו (שהוא לא צפון ת"א
) יש פתרון לדברים האלה אתה יודע.....
 

ענבל30

New member
זה לא קשור לאזור...

אלא לסוג היישוב. בעיר תמיד קל יותר להשיג שרותים ומוצרים... לא צריך לגור בגליל כדי להתקע בלי אקמולי. מספיק לגור בבנימינה
כמו כל דבר, למגורים ביישוב כפרי יש יתרונות וחסרונות.
 

מירי,

New member
מממ תלוי מה זה כפרי....

אני חושבת שנוה זיו למשל נחשב כפרי והם 15 דק מנהריה...
 

falou

New member
אנא עארף, פנטזיה, you know...

זה כמו שתשאלי אותי איך אני אסתדר עם הפפראצי בזמן הדייט שלי גם גווינת' פאלטרו...
 

מירי,

New member
הרעיון הוא שיש כפרי....

שהוא מאוד מאוד קרוב (פיזית) עירוני ואז אפשר להנות משני העולמות....
 

ashlaya

New member
גם אותי מעציב

שאת לא משתפת על הילדים תזכורת "פורום להיות הורים" אבל לא מפספת דיווחים כואבים על הפינוי רגע מנהלות זה לא אוףף כל הפינוי ?
 

Kalla

New member
זה לא עוף, זה בקר.

זה באמת מה שמעציב אותך בחיים? הבחירה של מישהי במה לשתף?
 

ashlaya

New member
לא

למזלי למדתי כבר לא לתת לדברים כאלה להעציב אותי חבל שזה נהפך עיקר הפורום לאחרונה חבל שאי אפשר להיות כאן בלי פוליטיקה שרק זה מה שמושך אנשים לבקר בפורום
 

Kalla

New member
אלא אם כן את חיה בבועה

זה הפך לעיקר הפורום, כהגדרתך (אגב, יש הודעה או שתיים בעניין כל כמה ימים, בסמוך לאירועים משמעותיים, לא הייתי מכנה זאת "עיקר הפורום"), מפני שבתקופה מכריעה זו זה חלק חשוב מאוד מחיי היומיום שלנו. זו לא פוליטיקה, בטח שלא רק פוליטיקה. מדובר בחיים של אנשים, באמונות של אנשים, ברגשות של אנשים, גדולים ככקטנים? האם לא בזה עוסק הפורום?
 
למעלה